sahj
مشہور رکن
- شمولیت
- مئی 13، 2011
- پیغامات
- 458
- ری ایکشن اسکور
- 657
- پوائنٹ
- 110
Post#43 ans_18jan2012
[FONT=Arial نے کہا ہے:گڈمسلم;68882]السلام علیکم ................محترم المقام فضیلت مآب مولانا سہج صاحب دامت برکاتہم العالیہ[/FONT]
[FONT=Arial نے کہا ہے:پہلی بات تاخیر سے جوابی پوسٹ لکھنے پر سوری۔
السلام علیکم مسٹر گڈ مسلم
سوری کی ضرورت نہیں مسٹر گڈ مسلم ، ضرورت ہے دلیل پیش کرنے کی جوکہ آپ گول ہی کرگئے ہیں ۔ جی دلیل دس جگہ رفع یدین کرنے کی اور اٹھارہ جگہ نہ کرنے کی ۔
ویسے مسٹر آپ وقت کی کمی کا اظہار کرنے لگے ہیں اور خواہ مخواہ لمبی لمبی پوسٹیں لکھ رہے ہیں اس سے آپ کا قیمتی وقت صرف ہورہا ہے اور دلیل پھر بھی پیش نہیں کرسکرہے۔
[FONT=Arial نے کہا ہے:گڈمسلم;68882]دوسری بات فی الحال اس بات کی بھی سوری کہ پہلے کی طرح آپ کی فضولیات کا پردہ چاک کروں، کیونکہ ٹائم اتنا نہیں ملتا۔ ہاں جب فرصت میسر ہوگی تو آپ کی جن باتوں پہ لکھنا مناسب ہوگا۔ لکھ دیا جائے گا۔ پریشان ہونے کی ضرورت نہیں۔[/FONT]
[FONT=Arial نے کہا ہے:
آپ اگر دلیل پیش کردیں دس جگہ رفع یدین کرنے کی اور اٹھارہ جگہ نہ کرنے کی تو مہربانی ہوگی خود آپ کی آپکے ہی اوپر ۔ وقت بچائیے اور دلیل پیش کریں یا پھر صاف اقرار کیجئے کہ آپ قیاس کرتے ہیں گنتی پوری کرنے کے لئے ۔
[FONT=Arial نے کہا ہے:گڈمسلم;68882] تیسری بات شروع تھریڈ میں جو آپ سے مطالبہ کیا گیا تھا وہ ابھی تک پورا نہیں ہوا اور یقیناً آپ پورا کر بھی نہیں سکیں گے۔ ان شاء اللہ... اب یہ مت پوچھنے بیٹھ جانا کہ کیا مطالبہ کیا گیا تھا ....؟؟؟[/FONT]
[FONT=Arial نے کہا ہے:
دیکھئیے مسٹر گڈ مسلم پہیلیاں نہیں بجھواتے ایک تو آپ دسیوں دنوں کے بعد پوسٹنگ کرتے ہیں اور سوری بھی بولتے ہیں اور پھر پہیلیاں بھی بجھواتے ہیں ؟ یہ ٹھیک بات نہیں آپ اپنا مطالبہ پھر پھر بھی پیش کرسکتے ہیں جیسے میں آپ کو مسلسل یاد کروارہاں ہوں میرا مطالبہ یعنی دس جگہ رفع یدین کرنے کی دلیل اور اٹھارہ جگہ چھوڑنے کی دلیل گنتی کے ساتھ ۔ ایسے ہی آپ سے گزارش عرض ہے کہ اپنا مطالبہ جو کہ بقول آپ کے ابھی تک پورا نہیں ہوا اسے پیش کیجئے ۔
[FONT=Arial نے کہا ہے:گڈمسلم;68882]چوتھی بات جنابِ مَن آپ اپنے تائیں ایز اے دعویٰ جو الفاظ بنا کر میری طرف منسوب کیے جارہے ہیں ۔ اور بڑے زور وشور ودھوم دھام سے انہیں الفاظ کے عین مطابق جواب طلب کررہے ہیں[/FONT] آپ کی اطلاع کےلیے عرض ہے کہ وہ میرے الفاظ نہیں ہیں ۔آپ کو جان لینا چاہیے اور اچھی طرح جان لینا چاہیے اورپھر اس بات کا علم بھی آپ کو دیتا چلوں کہ نہ کسی جگہ میں نے ان الفاظ جیسا مفہوم بیان کیا ہے۔ ہاں آپ کی لفاظی ضد کو پورا کرنے کےلیے وضاحت پیش کردی تھی۔ کہ آپ کے ضدی الفاظ کو یوں پورا کردیا گیا ہے اور وہ بھی واضح ، صریح دلیل کے ساتھ۔ اور ایسی دلیل جس کے بارے میں آپ کو اقرار کرنا پڑا کہ میں اس کا انکاری نہیں۔ لیکن آپ کا حال یہ ہے کہ تسلیم کرتے ہوئے بھی انکاری ہیں۔
[FONT=Arial نے کہا ہے:
الحمدللہ ثم الحمدللہ میں اب پھر اقرار کرتا ہوں کہ آپ کی پیش کردہ ابن عمر رضی اللہ عنہ کی روایت کا میں انکاری نہیں ،ہاں زمانے زمانے کی بات الگ ہے مسٹر گڈ مسلم ہم پہلے زمانے کی روایات کے مقابلہ میں بعد کے زمانے کی روایات سے عمل لیتے ہیں ۔ جبکہ آپ انکاری ہیں میری پیش کردہ روایات کے بلکہ انہیں مردود کہتے ہیں اور زمانے کے فرق کے بھی منکر ہیں ۔ یہ ہے فرق اہل سنت والجماعت حنفی کا اور آپ غیر مقلدوں کا جو کہ دعوے دار ہیں اہل حدیث ہونے کے ۔
اور مسٹر اگر آپ یہ بھی بتادیں کہ کون سے الفاظ آپ کے نہیں ہیں تو بہتر تھا ، پہیلیاں بجھوانے کی بجائے عام فہم بات کیجئے ۔
[FONT=Arial نے کہا ہے:گڈمسلم;68882]اور پھر جناب مَن میں اس بات کا پابند نہیں کہ آپ کے گھڑے بلکہ چورے کیے گئے الفاظ جو آپ مجھ پہ ٹھونس دیں ، کے مطابق جواب دوں۔ محترم جناب میرا جودعویٰ یا الفاظ تھے( جو کہ ابھی تک آپ نے پوچھا ہی نہیں۔کہ گڈمسلم صاحب اس مسئلہ پر آپ کا دعویٰ کیا ہے ؟ لیکن میں آپ سے شروع پوسٹ سے اب تک کئی بار پوچھ چکا ہوں۔آپ ہیں جو بتانے سے شرما رہے ہیں) اسی کے مطابق میں نے جواب دے دیا ہے ۔ الحمد للہ ۔ مانیں یا نا مانیں آپ کی مرضی کیونکہ ہدایت اللہ کریم کے ہاتھ میں ہے۔میں نا مانوں کا کوئی علاج نہیں۔[/FONT]
[FONT=Arial نے کہا ہے:
پھر پہیلی ؟ مسٹر گڈ مسلم کون سے الفاظ میں نے چوری کئے ہیں آپ کے ؟ پیش کیجئے ۔
[FONT=Arial نے کہا ہے:گڈمسلم;68882] پانچویں بات آپ نے واضح انداز میں دعویٰ پیش کیے بنا اپنے تائیں دعویٰ پر دلائل ذکر کرکے اپنے چھپے دعویٰ کو ثابت کرنے کی کوشش کی ہے۔[/FONT]لیکن جناب من اب تک آپ کی طرف سے جو دلائل پیش کیے گئے ، وہ تما م دلائل کیا تھے؟ اور پھر ان دلائل کی نوعیت و حقیقت کیا ہے ؟ کیا آپ اپنے دعویٰ پر وہ دلائل پیش کرسکتے ہیں یا نہیں ؟ اس کی تفصیلی وضاحت پیش ہے۔
[FONT=Arial نے کہا ہے:
دیکھتے ہیں جناب کہ آپ نے کون سے وضاحت فرمائی ہے اور اس وضاحت میں کہاں سے دلیل لی ہے قرآن سے یا حدیث سے یا پھر امتیوں کو قرآن و حدیث کا درجہ دیا ہے ؟
[FONT=Arial نے کہا ہے:گڈمسلم;68882] جناب سہج صاحب آپ کا شروع سے اب تک ایک ہی اعتراض چلا آرہا ہے کہ مجھے دس کا اثبات اور اٹھارہ کی نفی دکھائیں۔اور وہ بھی گنتی کے ساتھ۔ اس کا جواب ایک ہی حدیث پیش کرکے آپ کو دے دیا گیا ہے ، جس کا آپ نے اقرار بھی کرلیا ہے۔ لیکن آپ نے اس پر یہ اعتراض کر دیا کہ یہ پہلے کاعمل ہے اور بعد کاعمل رفع الیدین نہ کرنے کا ہے۔[/FONT] حالانکہ علمی نقطہ نظر سے آپ کا یہ اعتراض بلا دلیل ہونے کی وجہ سے باطل ومردود ہے۔ کیونکہ آپ کے پاس اس پر کوئی واضح صریح دلیل نہیں ہے۔ اور جو دلائل پیش بھی کیے ہیں ان کی حقیقت بھی ذیل میں بیان کی جاتی ہے۔ کہ وہ دلائل آپ کے اس بیان کو تقویت دیتے بھی ہیں کہ نہیں ؟
[FONT=Arial نے کہا ہے:
الحمدللہ میں آپ کی پیش کردہ روایت پر عمل نہ کرکے بھی اس روایت کا انکاری نہیں اور آپ اس پر عامل ہونے کا دعوٰی کرکے بھی اپنا عمل مکمل ثابت کرنے میں ناکام ہیں ۔ یعنی دس جگہ کا اثبات اور اٹھارہ جگہ کی نفی ۔
[FONT=Arial نے کہا ہے:گڈمسلم;68882[/FONT]]
[FONT=Arial نے کہا ہے:مولانا سہج صاحب میری پیش کردہ دلیل پر آپ کا یہ کہنا کہ یہ پہلے کاعمل ہے اور بعد کا عمل رفع الیدین نہ کرنے کا ہے ؟ مجھے آپ سے اس کی دلیل مطلوب ہے، آپ کو ثابت کرنا ہوگا کہ گڈمسلم کی پیش کردہ دلیل پہلے کی ہے ۔اور وہ بھی بادلیل۔ بے دلیل نہیں محترم سہج صاحب۔
ماشاء اللہ ، سبحان اللہ مسٹر گڈ مسلم کو پوسٹ نمبر تینتیس میں عام فہم انداز میں سمجھایا تھا ،اسکے باوجود ایسے گھماؤ پھراؤ قسم کے ابہام پیدہ کرتے ہیں ؟ مسٹر گڈ مسلم سجدوں کی رفع یدین اور رکوع کی رفع یدین میں آپ فرق کرتے ہیں یا نہیں ؟ جو جواب آپ کا وہاں سجدوں کے بارے میں ہے ، اسی سے سمجھ لینا چاھئیے تھا آپ کو ۔ لیکن اس کے باوجود آپ کو میں نے زمانے کا فرق سمجھایا اور پھر بھی آپ ایسی باتیں بنارہے ہیں ؟
[FONT=Arial نے کہا ہے:گڈمسلم;68882[/FONT]]
[FONT=Arial نے کہا ہے:اور پھر جب میں نے اُس عمل کے عین مطابق جو ہم عمل کرتے ہیں (چار مقامات پر فع الیدین کرنا) رفع الیدین ثابت کردیا ہے ایسی دلیل سے جس کے بارے میں آپ کو بول کر کہنا پڑا کہ میں اس کا انکاری نہیں۔ اور پھر آپ کو ساتھ یہ بھی بتلا دیا کہ جناب اگر آپ کو اپنے گھڑے بلکہ چورے کیے الفاظ ( دس کا اثبات اٹھارہ کی نفی گنتی کےساتھ) کا ہی جواب مطلوب ہے تو اُس کا جواب بھی اسی دلیل میں موجود ہے۔کیسے موجود ہے؟ تفصیلاً عرض کردیا تھا۔ اس تفصیل کو پڑھنے کے بعد جواب میں آپ نے کہا کہ چار رفعوں کی گنتی کے علاوہ باقی چھ رفعوں کو قیاس سے ثابت کیا ہے اور گڈمسلم آپ قیاس کو مانتے ہی نہیں ۔اس لیے باقی چھ رفعوں کوبھی ان چار رفعوں کی گنتی کی طرح ثابت کرنا ہوگا۔آپ کے اس جواب پر آپ سے پوچھا گیا تھا کہ آپ باقی چھ رفعوں کو کیسے قیاس سے ثابت کرنا کہہ رہے ہیں؟ اس پر آپ نے لب ہلانے کی زحمت نہیں کی اور نہ کرسکتے تھے۔ کیونکہ قیاس قیاس کے نام سے تو آپ واقف ہیں لیکن قیاس کس بَلا کا نام ہے ؟ آپ کو معلوم نہیں ۔
گڈ مسلم صاحب دو جمع دو چار کو دلیل سمجھتے ہیں ؟ اور قیاس کس بلا کا نام ہے یہ آپ ایک بار بتائیں تو سہی ، اور اپنا عقیدہ بھی بتائیے قیاس کے بارے میں کہ وہ آپ کے نزدیک حجت ہے یا نہیں ؟
[FONT=Arial نے کہا ہے:گڈمسلم;68882[/FONT]]
[FONT=Arial نے کہا ہے:اور پھر جب آپ نے مجھ پہ اجماع اور قیاس کے نا ماننے کا الزام جڑا تو جواب میں پورے تھریڈ کا لنک دیا جس سے آپ کا یہ الزام الزام ہی ثابت ہوا۔ حقیقت میں نہیں بدل سکا۔اسی میں ایک نقطہ جو آپ کو سمجھ نہیں آیا، میں نے بھی اس وجہ سے بیان کرنا مناسب نہیں سمجھا کہ شاید آپ کو سمجھ آجائے، لیکن اب محسوس ہورہا ہے کہ آخر بحث تک آپ اس نقطہ کو نہیں سمجھ پائیں گے۔ اس لیے بیان کرنا مناسب سمجھ رہا ہوں۔
تھریڈ کا لنک آپ کی دلیل ہے ؟ اور قیاس کو حجت مانتے ہیں اگر آپ تو یہ کہتے کیا مشکل ہے کہ "میں گڈ مسلم جماعت اہلحدیث کا مزھب رکھتا ہوں جس میں قیاس کو حجت مانا جاتا ہے " اور اس پر جو بھی دلیل آپ رکھتے ہیں وہ بھی پیش کردیں تاکہ معلوم ہوسکے کہ وہ دلیل آپ نے اپنائی ہے اور قیاس کو برا کہنے والوں کو بھی معلوم ہوسکے کہ جناب گڈ صاحب کی بھی چوتھی دلیل قیاس ہے ، پھر شاید آپ کو اہل حدیث کے دو اصول ۔۔۔۔ کا نعرہ لگانے کا حق بھی چھوڑنا پڑے گا ۔کیونکہ آپ دو دلیلوں سے آگے جو نکل گئے۔
[FONT=Arial نے کہا ہے:گڈمسلم;68882[/FONT]]
[FONT=Arial نے کہا ہے:وہ نقطہ یہ ہے کہ بقول آپ کے میں نے چار رفعوں کو دلیلِ صریح سے ثابت کردیا ہے۔ اب باقی چھ رفعوں کو دلیل سے ثابت کرنا ہے۔ اور جب میں نے آپ کے لفاظی بیان کو دلیل ذکر کرکے وضاحتی بیان سے پورا کیا تو آپ نے کہا کہ گڈمسلم صاحب آپ نے چار رفعوں پر تو دلیل دی ہے لیکن چھ رفعوں کو کو قیاس سے ثابت کیا ہے۔ آپ قیاس کو نہیں مانتے اس لیے ان چھ رفعوں پر بھی آپ کو دلیل دینا ہوگی۔ قیاس نہ ماننے کے الزام کو جب میں نے پورا کردیا کہ میں قیاس کا انکاری نہیں۔ تو پھر آپ کو دس رفعوں کااثبات تسلیم کرلینا چاہیے تھا۔ لیکن یہ جان لینے کے بعد کہ گڈمسلم قیاس کا انکاری نہیں اور ساتھ یہ بھی مان لینے کے بعد کہ باقی چھ رفعوں کو قیاس سے ثابت کیا گیا ہے۔ پھر بھی اس بات کا کہتے جانا کہ دس کا اثبات اور اٹھارہ کی نفی گنتی کے ساتھ مجھے تو ضدی کے ساتھ لاعلم شخص کا عمل لگتا ہے۔
مسٹر گڈ مسلم ، قیاس آپ کے ہاں حجت ہے یا نہیں پہلے یہ ثابت کیجئے ۔ یہ کہہ دینا کہ لنک دیا اور یہاں ثابت کیا اور وہاں ثابت کیا وغیرہ قسم کی باتیں کر کے آپ دوجمع دو چار کو دلیل نہیں بناسکتے ۔ اہل حدیث بننا ہے تو پھر اہل حدیثوں کے اصولوں کے مطابق بات کیجئے اور ان اصولوں میں کمی یا زیادتی کرنی ہے تو پھر اسکے لئے آپ کو اپنے مزھب کے اصول بھی بتانے ہوں گے ۔ میں جو اہل حدیثوں کے بارے میں جانتا ہوں وہ یہ ہے کہ اہل حدیث کے دو ہی اصول ہیں اک قرآن اور دوسرا حدیث ۔ اگر آپ اجماع کے منکر نہیں تو پھر
تین طلاق ،بیس تراوی وغیرہ جیسے مسئلوں میں کیوں اجماع کے منکر ہو؟
قیاس کے بھی منکر نہیں تو پھر چاروں مزاہب یعنی حنفی مالکی شافعی اور حنبلی کو برے القابات سے کیوں پکارتے ہو؟
اور پھر اگر آپ مسٹر گڈ مسلم اگر چار دلائل مانے تو پھر بھی کہلائے اہل حدیث ؟
اور اہل سنت والجماعت حنفی وغیرہ چار دلائل مانیں تو بنیں مشرک ؟
یہ عجیب منطق ہے آپ کی ؟
اسلئے وضاحت فرمائیے گڈ مسلم صاحب ،
کہ آپ قیاس کو حجت سمجھتے ہیں یا قیاس کی بھی کئی قسمیں ہیں اور کون سی قسم کو آپ حجت مانتے ہیں ؟
اور اجماع کی کتنی قسمیں ہیں؟
اور کون سی قسم کو آپ حجت مانتے ہیں ؟
اگلی پوسٹ میں ضرور یہ وضاحت کردیجئے گا پھر دیکھیں گے کہ آپ دودلیلوں سے آگے جاکر کیا بنے ۔
[FONT=Arial نے کہا ہے:گڈمسلم;68882[/FONT]]
[FONT=Arial نے کہا ہے:قارئین جب ان باتوں کو1۔ سہج صاحب چار رفعوں کے اثبات کا اقرار کرچکے ہیں۔2۔ سہج صاحب باقی چھ رفعوں کو قیاس سے ثابت ہوجانے کا اقرار کرچکے ہیں۔3۔ گڈ مسلم صاحب یہ ثابت کرچکے ہیں کہ وہ قیاس کےانکاری نہیں۔جان لینے کے بعد سہج صاحب پھر آپ کے بنائے گئے، گھڑے گئے بلکہ چورے کیے گئے الفاظ کے عین مطابق مجھ سے جواب طلب کرنے کی ضد کو دیکھیں گے تو خود سمجھ جائیں گے۔کہ دماغی علاج کس کے کروانے والا ہے ؟ ان شاء اللہ ..... کسی کو سمجھانے کی ضرورت نہیں رہے گی۔
الحمد للہ ایک بار پھر ابن عمر رضی اللہ عنہ کی روایت کا اقرار ہے زمانے کے فرق کے ساتھ ۔
آپ قیاس کو اپنے لئے حجت ثابت کردیں پھر دو جمع دو چار آپ کو بھی فائدہ دے گا ۔
گڈ مسلم صاحب قیاس کرتے ہیں اسلئے آپ سے قیاس کو حجت ماننے کی دلیل کا سوال ہے ۔
اہل حدیث کے دو اصول اطیعو اللہ و اطیعوالرسول کا دعوے دار مسٹر گڈ مسلم آج قیاس کو حجت مان رہا ہے !! ماشاء اللہ ۔ اور رہے گا پھر بھی اہل حدیث ؟ نعرہ پھر بھی یہی رہے گا اہل حدیث کے دو اصول اطیعو اللہ و اطیعوالرسول۔
کیا عجیب تماشہ ہے ضرورت پڑے تو قیاس بھی حلال اور اجماع بھی حلال ؟ دو جمع دو چار کو دلیل ثابت کرنے کا اچھا ڈھنگ ہے بھئی ۔
آگے دیکھتے ہیں اپنی اس کاوش کہ قیاس بھی حلال اور اجماع بھی حلال کے فارمولہ سے کون کون سے فائدے حاصل کرنے کا ارادہ ہے ۔
ان شاء اللہ گڈ مسلم صاحب کو ان کی دلیلوں سے باہر نہیں نکلنے دیا جائے گا ، یعنی قرآن اور حدیث سے۔
حنفی مقلد امام کا قول پیش کرے تو مشرک ٹھہرے، گڈ مسلم صاحب اپنا قول دلیل بنالیں یعنی دو جمع دو چار تو اہل حدیث بنیں؟ ایسا تضاد کم از کم میں نہیں چلنے دوں گا ، مسٹر گڈ مسلم کو چاھئیے کہ یہ قیاس اور اجماع کو حجت ثابت کریں اپنی دلیلوں سے یعنی قرآن اور حدیث سے اور پھر اپنے مزھب اہل حدیث کے اکابرین سے ثابت کریں کہ انہوں نے بھی قیاس اور اجماع کو حجت تسلیم کیا ہو ۔ایسا کئے بغیر کسی امتی کے قول پیش کرنے کی اجازت نہیں ، کم از کم اہل حدیث ہونے کے دعوے دار کو یہ حق بلکل نہیں کہ وہ امتیوں کی رائے کسی حدیث کے بارے میں پیش کرے ۔ لیکن مجبوری تو یہی ھے کہ کوئی غیر مقلد مر تو سکتا ہے لیکن کسی ایک روایت کو بھی بغیر امتی کی رائے کے صحیح یا ضعیف نہیں کہہ سکتا ۔ اور دعوٰی ہے کہ صرف قرآن اور حدیث ہر عمل کرنے والے ہیں ۔
شکریہ