• الحمدللہ محدث فورم کو نئےسافٹ ویئر زین فورو 2.1.7 پر کامیابی سے منتقل کر لیا گیا ہے۔ شکایات و مسائل درج کروانے کے لئے یہاں کلک کریں۔
  • آئیے! مجلس التحقیق الاسلامی کے زیر اہتمام جاری عظیم الشان دعوتی واصلاحی ویب سائٹس کے ساتھ ماہانہ تعاون کریں اور انٹر نیٹ کے میدان میں اسلام کے عالمگیر پیغام کو عام کرنے میں محدث ٹیم کے دست وبازو بنیں ۔تفصیلات جاننے کے لئے یہاں کلک کریں۔

یزید سے متعلق چند سوالات

Abdulallam

مبتدی
شمولیت
جون 06، 2012
پیغامات
32
ری ایکشن اسکور
62
پوائنٹ
0
ابوھریرہ کی دعا
قال الحافظو فی روایۃ ابن ابی شیبۃ ان ابا ھریرۃ کان یمشی فی السوق و یقول : اللہم لا تدرکنی سنۃ ستین ولا امارۃ الصبیان و فی ھذا اشارۃ الی ان اول الاغیلمۃ کان فی سنۃ ستین وھو کذلک فان یزید بن معاویۃ استخلف فیھا و بقی الی سنۃ اربع وستین فمات (فتح -الفتن ٧٠٥٨)
 

Abdulallam

مبتدی
شمولیت
جون 06، 2012
پیغامات
32
ری ایکشن اسکور
62
پوائنٹ
0
یزید پر سارے مسلمان راضی نہی تھے-
قال ابن تیمیہ وتولی بعد ابیہ علی کراھۃ من بعض المسلمین ورضا من بعضھم (مجموع الفتاوی ج٣ ص٤١٠) قال الذھبی وامتنع من بیعۃ الحسین بن علی وعبداللہ بن عمر وعبداللہ بن الزبیر ۔۔۔۔۔ واما ابن عمر فقال اذا اجتمع الناس بایعت ثم بایع
 

Abdulallam

مبتدی
شمولیت
جون 06، 2012
پیغامات
32
ری ایکشن اسکور
62
پوائنٹ
0
یزید کے بارے میں علماء کے اقوالH1]B] (١)عبداللہ بن الزبیر:ان ابن الزبیر یقول فی خطبتہ: یزید القرود شارب الخمر (البدایۃ والنھایہ ج ١١ ص٦١٧)(٢)عبداللہ بن حنظلہ:یا قوم اتقواللہ وحدہ لا شریک لہ فواللہ ما خرجنا علی یزید حتی خفنا ان نرمی بالحجارۃ من السماء ان رجلا ینکح الامھات والبنات والاخوات و یشرب ال خمر ویدعالصلاۃ واللہ لو لم یکن معی احد من الناس لابلیت للہ فیہ بلایء حسنا(الطبقات الکبری (ج٥ ص٦٦))(٣ )ابن کثیر:یزید بن معاویۃ اکثر ما نقم علیہ فی عملہ شرب الخمر واتیان بعض الفواحش -البدایۃ والنھایہ ج ٨ ص٢٥٤(٤)الذھبی:یتناول المسکر ویفعل المنکر(سیر اعلام النبلاء)وکان ناصبیا فضا غلیظاجلفا(سیر اعلام النبلاء)(٥)شاہ ولی اللہ دھلوی-ودعاۃ الضلال یزید بالشام ومختار بالعراق(حجۃاللہ-ج٢ص٣٣٠)-ولا یمکن ام یکون تفضیل کل احد من القرن الفاضل علی کل احد من القرن المضول کیف ومن القرون الفاضلہ اتفاقا من ہو منافق او فاسق ومنھا الحجاج ویزید بن معاویہ ومختار(حجہ-ج٢ ص٣٣٣) --باقی کل لکھوں گا
 

حرب بن شداد

سینئر رکن
شمولیت
مئی 13، 2012
پیغامات
2,149
ری ایکشن اسکور
6,345
پوائنٹ
437
یہاں پر ایک درخواست کرنا چاہوں گا کے برائے کرم عربی عبارت کا اردو ترجمہ بھی ساتھ لکھ دیا کریں تاکہ ہم بھی سمجھ سکیں کے کس نے کیا کہا ہے۔۔۔
 

Abdulallam

مبتدی
شمولیت
جون 06، 2012
پیغامات
32
ری ایکشن اسکور
62
پوائنٹ
0
فتاوی الجنۃ الدائمۃ
واما یزید بن معاویہ فالناس فیہ طرفان ووسط واعدل الاقوال الثلاثۃ فیہ انہ کان ملکا من ملوک المسلمین لہ حسنات وسیات ولم یولد الا من خلافۃ عثماں ولم یکن کافرا ولکن جری بسببہ ماجری من مصرع الحسین وفعل مافعل باھل الحرۃ ولم یکن صاحبا ولا من اولیاء اللہ الصلحین ۔۔۔عضو ۔۔۔۔نائب رئیس الجنۃ۔۔۔۔الرئیس عبداللہ بن غدیان ۔۔۔عبدالرزاق عفیفی ۔۔۔۔بن باز(فتاوی اللجنۃ الدایمۃج٣ ص٣٩٦) احمد بن حنبل: قال صالح بن احمد بن حنبل: قلت لابی: ان قوما یقولون :انھم یحبون یزید قال یا بنی وھل یحب یزید احد یومن باللہ والیوم الاخر؟ فقلت یابت لماذا لا تلعنہ ؟ قال یا بنی ومتی رائیت اباک یلعن احدا؟(مجموع الفتاوی ج٣ ص٤١٢) یزید کے بارے میں ابن حجر کی راے فتح میں دیکھی جا سکتی ہے میری ےاد کے مطابق انھوں نے کہا کہ فاسق امام کے ساتھ جہاد ہوسکتا ہے اور یزید کی مثال دی (مفہوم یہی ہے) اسی طرح شوکانی رح نے اسپر لعنت کی ہے شاید واللہ اعلم-
 

Abdulallam

مبتدی
شمولیت
جون 06، 2012
پیغامات
32
ری ایکشن اسکور
62
پوائنٹ
0
یزید کا علم حدیث میں درجہ
قال الذھبی : مقدوح فی عدالتہ ۔ لیس باھل ان یروی عنہ (میزان الاعتدال-٩٧٥٤) قال ابن حجر -لیس باھل ان یروی عنہ (تقریب ) قال احمد بن حنبل: لاینبضی ان یروی عنہ - میزان الاعتدال(٩٧٥٤) قال ابن تیمیہ: وروی عنہ قیل لہ :اتکتب الحدیث عن یزید بن معاویہ؟ فقال: لا ولا کرامۃ او لیس ھو الذی فعل باھل المدینۃ ما فعل؟(المقصد الارشد فی ذکر اصھاب الامام احمد) باقی کل ان شاء اللہ
 

شاکر

تکنیکی ناظم
رکن انتظامیہ
شمولیت
جنوری 08، 2011
پیغامات
6,595
ری ایکشن اسکور
21,396
پوائنٹ
891
عبدالعلام صاحب، ایک شخص جو تاریخ کے ناقابل اعتبار اوراق کے دھندلکے میں چھپا ہے۔ جس کے بارے میں آج چودہ صدیوں بعد تحقیق کی کوئی صورت بھی ممکن نہیں۔ یہ شخص دور نبوت میں بھی موجود نہیں تھا کہ ابو لہب کی طرح کی کوئی نص ہوتی جو اسے لعنتی ٹھہرا دیتی۔ تو پھر ایسے شخص پر لعنت کرنا، ہمارے لئے کس قدر ثواب کا موجب ہو سکتا ہے؟
ہمارے سیاہ نامہ اعمال اپنے کالے کرتوتوں سے لدے پھندے ہیں تو کہاں کسی دوسرے پر لعنت کے دلائل ڈھونڈتے پھریں۔ کسی پر لعن طعن کرنا بھی بھلا کوئی ثواب کا کام ہے ، خصوصاً جب کہ اس پر نص بھی موجود نہ ہو۔
 

ندوی

رکن
شمولیت
نومبر 20، 2011
پیغامات
152
ری ایکشن اسکور
328
پوائنٹ
57
اپنے والد کی وفات کے بعد تیس برس کی عمر کے میں رجب ساٹھ ھجری 60 ھ میں زمام اقدار ہاتھ میں لی اورتقریبا چالیس برس سے کم حکومت کی ۔
یہ توکمالِ لاعلمی ہے!
60ہجری میں زمام اقتدار ہاتھوں میں لی اورچالیس برس سے کم حکومت کی۔
اس جملہ کا کیامطلب ہوا۔مدعاعنقاء ہے اپنے عالم تقریر کا۔
چالیس برس سے کم حکومت کی کامطلب توظاہر میں یہ ہوتاہے کہ اس کادوراقتدار بس چالیس سال سے کچھ ہی کم رہااگریہ مطلب ہے تونہایت غلط ہے
کیونکہ مورخین متفق ہیں کہ اس کادوراقتدارمحض چارسال رہااورچالیس سال دوراقتدار تو دورکی بات ہے کہ وہ خود اپنے عمر کی چالیسیویں بہار نہیں دیکھ سکا بلکہ اس سے پہلے ہی "آنجہانی" ہوگیا۔
حافظ ذہبی لکھتے ہیں۔
عَقَدَ لَهُ أَبُوْهُ بِوِلاَيَةِ العَهْدِ مِنْ بَعْدِهِ، فَتَسَلَّمَ المُلْكَ عِنْدَ مَوْتِ أَبِيْهِ فِي رَجَبٍ، سَنَةَ سِتِّيْنَ، وَلَهُ ثَلاَثٌ وَثَلاَثُوْنَ سَنَةً.
فَكَانَتْ دَوْلَتُهُ أَقَلَّ مِنْ أَرْبَعِ سِنِيْنَ؛ وَلَمْ يُمْهِلْهُ اللهُ عَلَى فِعْلِهِ بِأَهْلِ المَدِيْنَةِ (2) لَمَّا خَلَعُوْهُ.

ان ملون جملوں کو غور سے پڑھیں۔
وہ لوگ جو کہ عدم تقلید کا دعویٰ کرتے ہیں ان کو تو ایسی تقلید سے پرہیز کرناچاہئے کہ شیخ منجد نے جوکچھ فرمایاہے اس پر خود بھی ایک نگاہ ڈال لیں۔ بغیر دیکھے پڑھے یہاں سے وہاں منتقل کرنااوردوسروں کو اس بات کوماننے کی ترغیب دینا کیاکچھ تقلید جیسی حرکت نہیں ہے؟
 

حرب بن شداد

سینئر رکن
شمولیت
مئی 13، 2012
پیغامات
2,149
ری ایکشن اسکور
6,345
پوائنٹ
437
یہ توکمالِ لاعلمی ہے!

اس جملہ کا کیامطلب ہوا۔مدعاعنقاء ہے اپنے عالم تقریر کا۔دوسروں کو اس بات کوماننے کی ترغیب دینا کیاکچھ تقلید جیسی حرکت نہیں ہے؟
عجیب
 

sufi

رکن
شمولیت
جون 25، 2012
پیغامات
196
ری ایکشن اسکور
310
پوائنٹ
63
ميري خيال مين يزيد متعلق حرب بن شداد بهائ كا نقطه معتدل است. يزيد عام انسان تها يزيد كى آر مين روافض اصحاب رسول رض بر تبرا كرنا جاهتى هين. همين بهر صورت روافض كى بروبيكنده ميى نهى آ نا جاهيى.
 
Top