• الحمدللہ محدث فورم کو نئےسافٹ ویئر زین فورو 2.1.7 پر کامیابی سے منتقل کر لیا گیا ہے۔ شکایات و مسائل درج کروانے کے لئے یہاں کلک کریں۔
  • آئیے! مجلس التحقیق الاسلامی کے زیر اہتمام جاری عظیم الشان دعوتی واصلاحی ویب سائٹس کے ساتھ ماہانہ تعاون کریں اور انٹر نیٹ کے میدان میں اسلام کے عالمگیر پیغام کو عام کرنے میں محدث ٹیم کے دست وبازو بنیں ۔تفصیلات جاننے کے لئے یہاں کلک کریں۔

اس تصویرکاجواب درکارہے۔

Usman Ali

مبتدی
شمولیت
جنوری 01، 2016
پیغامات
41
ری ایکشن اسکور
2
پوائنٹ
10
سنت بمعنی مستحب
سنت یعنی جائز ۔
خضر حیات صاحب اپ نے یہ سنت کی یہ دو اقسام اور ان کے معنے لکھے، تو رسول اللہ صلی اللہ علیہ وسلم کے ایک ادھ بار کرنے سے یہ سنتے بن رہی ہے، یا کبھی نہین کرنے سے بھی یہ سنتیں رہی گی؟؟ وضاحت کردے۔۔۔

اوپر بیان کردہ احادیث سے قبر کے پاس دعا کرنے کا جواز ثابت ہورہا ہے ، اب قبر سے کتنے سینٹی میٹر کے فاصلے پر کھڑأ ہونا ہے ، منہ کس طرف کرنا ؟ ہاتھ اٹھانے ہیں یا نہیں اٹھانے ؟ ان میں سے کسی چیز کی تحدید نہیں ،لہذا کسی بھی طرح دعا کی جاسکتی ہے ، جب تک کہ اس میں کوئی شرعی محظور نہ ہو ۔
خضر حیات صاحب ! اپ نے جو اصول بیان کیا کہ، احادیث سے قبر کے پاس دعا کرنے کا جواز ثابت ہو رہا ہے، اب چاہے کوئی ہاتھ اٹھا کر کرے، یا ہاتھ باندھ کر، یا ہاتھ چھوڑ کر۔۔۔ سب طریقے جاءز ہے، چاہے کسی صحابی نے کءے ہو یا نہیں۔۔ کیا میں سہی ہو؟؟
 

خضر حیات

علمی نگران
رکن انتظامیہ
شمولیت
اپریل 14، 2011
پیغامات
8,771
ری ایکشن اسکور
8,496
پوائنٹ
964
خضر حیات صاحب اپ نے یہ سنت کی یہ دو اقسام اور ان کے معنے لکھے، تو رسول اللہ صلی اللہ علیہ وسلم کے ایک ادھ بار کرنے سے یہ سنتے بن رہی ہے، یا کبھی نہین کرنے سے بھی یہ سنتیں رہی گی؟؟ وضاحت کردے۔۔۔
خضر حیات صاحب ! اپ نے جو اصول بیان کیا کہ، احادیث سے قبر کے پاس دعا کرنے کا جواز ثابت ہو رہا ہے، اب چاہے کوئی ہاتھ اٹھا کر کرے، یا ہاتھ باندھ کر، یا ہاتھ چھوڑ کر۔۔۔ سب طریقے جاءز ہے، چاہے کسی صحابی نے کءے ہو یا نہیں۔۔ کیا میں سہی ہو؟؟
حضور کا قول بھی حجت ہے ، فعل بھی حجت ہے ، حتی کہ حضور کی تقریر بھی حجت ہے ۔
 

خضر حیات

علمی نگران
رکن انتظامیہ
شمولیت
اپریل 14، 2011
پیغامات
8,771
ری ایکشن اسکور
8,496
پوائنٹ
964
5۔ عام لوگوں کو وہاں زیادہ دیر کھڑے ہونے کی اجازت نہ دینے کی ایک وجہ یہ بھی ہے کہ لوگ بہت زیادہ ہوتے ہیں ، وہاں جگہ تنگ ہے ، ہزاروں ، لاکھوں لوگ وہاں آتے ہیں ، اگر ہر کوئی وہاں رکنا شروع کردے تو رش زیادہ ہوجاتا ہے، اور حادثے کا بھی خدشہ ہے ۔
اسی سے متعلق ایک شیعہ زائر کا ذاتی مشاہدہ :
حجرہ نبوی ع اور میرا مشاہدہ
بروز ہفتہ رسول اللہ ع کی مسجد اور قبر اطھر کی زیارت کا شرف حاصل ہوا ۰ نماز ظہر ریاض الجنہ میں ادا کی ، نماز کے بعد ضریح سید المرسلین محمد رسول اللہ ع پر جانے کا قصد کیا تاکہ درود و سلام عرض کر سکوں یاد رہے کہ ریاض الجنہ سے قبر اطہر تک کا راستہ چند سکینڈ کا ہے لیکن یہ راستہ دس منٹ میں طے ہوا کیونکہ وہاں رش اس قدر تھا کہ بیان کرنے سے باھر ، اس رش کو کنٹرول کرنے کے لئے وہاں انتظامیہ موجود تھی ، یہاں سے اندازہ لگائیں کہ اگر وہاں انتظامیہ موجود نہ ہو اور لوگوں کو ایسے ہی چھوڑ دیا جائے تو آئے دن ضریح اقدس پر حادثات رونما ہوتے رہے کیونکہ ہر مسلمان کی خواہش ہوتی ہے کہ وہ ضریح اقدس تک جائے اور سلام کا نذرانہ پیش کرے۰ چنانچہ زائر کے لئے بہتر ہے کہ وہ ضریح اقدس پر درود و سلام پڑھے اور چلا جائے وہاں کھڑا ہو کر دیگر زائرین کے لئے مسئلہ نہ بنے کیونکہ وہاں لوگ کھڑے ہو جاتے ہیں جس سے بعد میں آنے والے زائرین کے لئے مسئلہ ہوتا ہے ، اسی وجہ سے مسجد نبوی کی انتظامیہ زائر کو درود وسلام پڑھنے کے بعد باھر نکلنے کو کہتی ہے تاکہ ضریح اقدس پر رش نہ لگے۰ زائرین کو چاہییے کہ وہ مسجد نبوی کی انتظامیہ سے تعاون کریں ۔

بشکریہ محترم @طاہر اسلام عسکری صاحب ۔
 
شمولیت
مئی 17، 2015
پیغامات
153
ری ایکشن اسکور
23
پوائنٹ
60
بس اتنا سا فرق ہے!
مردے’’کے‘‘لئے دعا جائز
مردے’’سے‘‘دعا نا جائز
 

خضر حیات

علمی نگران
رکن انتظامیہ
شمولیت
اپریل 14، 2011
پیغامات
8,771
ری ایکشن اسکور
8,496
پوائنٹ
964
قبر پر جو روضہ ہے اس کے متعلق
ریاض الجنہ کو لوگ روضہ کہتے ہیں ۔
اللہ کےر سول صلی اللہ علیہ وسلم کی قبر مبارک کوبھی ’’ روضہ شریفہ ‘‘ کہا جاتا ہے ، قبر کے اوپر کوئی روضہ نہیں ہے ۔
 

Ibne Habibullah

بین یوزر
شمولیت
جنوری 12، 2016
پیغامات
106
ری ایکشن اسکور
3
پوائنٹ
22
قبرون پر عمارت کا پوچھا ہے ادھر جو مزار بناتا ہے وہابی اس کو مشرک کہے مدینہ والے کیا ہین
 
Top