• الحمدللہ محدث فورم کو نئےسافٹ ویئر زین فورو 2.1.7 پر کامیابی سے منتقل کر لیا گیا ہے۔ شکایات و مسائل درج کروانے کے لئے یہاں کلک کریں۔
  • آئیے! مجلس التحقیق الاسلامی کے زیر اہتمام جاری عظیم الشان دعوتی واصلاحی ویب سائٹس کے ساتھ ماہانہ تعاون کریں اور انٹر نیٹ کے میدان میں اسلام کے عالمگیر پیغام کو عام کرنے میں محدث ٹیم کے دست وبازو بنیں ۔تفصیلات جاننے کے لئے یہاں کلک کریں۔

اہل حدیث کے ایک عالم کو جاگتے ہوئے رسول اللہ صلی اللہ علیہ وسلم کا قلعہ میاں سنگھ میں مامور کرنا

محمد فیض الابرار

سینئر رکن
شمولیت
جنوری 25، 2012
پیغامات
3,039
ری ایکشن اسکور
1,234
پوائنٹ
402
اور ان کے پیر جد امجد نے ان ککو درود کبریت پڑھنے کی ہدایت دی (ص 33)
کیا کوئی اہل حدیث اس قسم کی خرافات کا قائل ہو سکتا ہے
 

محمد فیض الابرار

سینئر رکن
شمولیت
جنوری 25، 2012
پیغامات
3,039
ری ایکشن اسکور
1,234
پوائنٹ
402
باقی پوری کتاب پڑھ لی ہے وہی مافوق الفطرت واقعات ، حافظہ ، تمام علوم کی تحصیل گویا کہ پانی میں گھول کر پی لیے ہیں اور کرامات ، خواب، پیروں سے بیعت
تو اس سے ظاہر ہوتا ہے کہ یہ شخص تقیہ کر کے اہل حدیثوں میں داخل ہوا تھا
اور سب سے اہم بات یہ ہے کہ کیا سید نذیر حسین محدث دہلوی رحمہ اللہ کی شاگردی ہی کسی کے اہل حدیث ہونے کے لیے کافی ہے
جامعہ اسلامیہ مدینہ منورہ کے ایک خریج نے کلیۃ الحدیث الشریف سے فارغ ہونے کے بعد مطعم میں بیٹھے ہوئے یہ بات کہی تھی کہ الحمدللہ میں نے اپنا دین بچا لیا یہ ساتھی دیوبندی حنفی تھے (وہ تو بعد کی بات ہے کہ ان کا خروج لگوا دیا گیا تھا )
میں کراچی میں پریسٹن یونی ورسٹی میں اسلامیات کچھ عرصہ پڑھاتا رہا ہوں وہاں میرے شاگردوں میں دو یہودی بھی تھے جو ایم بی اے کر رہے تھے
این ای ڈی یونی ورسٹی میں عربی زبان کا کورس کرواتا ہوں دو ہندو بھی مجھ سے عربی زبان سیکھ کر گئے ہیں تو کیا یہ یہودی اور ہندو بھی اہل حدیث مانے جائیں گے
ایسا کچھ بھی نہیں ہے اور جہاں تک اسحاق بھٹی صاحب کی بات ہے تو ان کی کتاب پڑھنے کے بعد ہی کچھ فیصلہ کیا جا سکتا ہے اور انہیں مغالطہ بھی لگ سکتا ہے کیونکہ معصوم عن الخطا کوئی بھی نہیں ہے
 

محمد فیض الابرار

سینئر رکن
شمولیت
جنوری 25، 2012
پیغامات
3,039
ری ایکشن اسکور
1,234
پوائنٹ
402
شمولیت
جون 01، 2014
پیغامات
297
ری ایکشن اسکور
49
پوائنٹ
41
باقی پوری کتاب پڑھ لی ہے وہی مافوق الفطرت واقعات ، حافظہ ، تمام علوم کی تحصیل گویا کہ پانی میں گھول کر پی لیے ہیں اور کرامات ، خواب، پیروں سے بیعت
تو اس سے ظاہر ہوتا ہے کہ یہ شخص تقیہ کر کے اہل حدیثوں میں داخل ہوا تھا
اور سب سے اہم بات یہ ہے کہ کیا سید نذیر حسین محدث دہلوی رحمہ اللہ کی شاگردی ہی کسی کے اہل حدیث ہونے کے لیے کافی ہے
جامعہ اسلامیہ مدینہ منورہ کے ایک خریج نے کلیۃ الحدیث الشریف سے فارغ ہونے کے بعد مطعم میں بیٹھے ہوئے یہ بات کہی تھی کہ الحمدللہ میں نے اپنا دین بچا لیا یہ ساتھی دیوبندی حنفی تھے (وہ تو بعد کی بات ہے کہ ان کا خروج لگوا دیا گیا تھا )
میں کراچی میں پریسٹن یونی ورسٹی میں اسلامیات کچھ عرصہ پڑھاتا رہا ہوں وہاں میرے شاگردوں میں دو یہودی بھی تھے جو ایم بی اے کر رہے تھے
این ای ڈی یونی ورسٹی میں عربی زبان کا کورس کرواتا ہوں دو ہندو بھی مجھ سے عربی زبان سیکھ کر گئے ہیں تو کیا یہ یہودی اور ہندو بھی اہل حدیث مانے جائیں گے
ایسا کچھ بھی نہیں ہے اور جہاں تک اسحاق بھٹی صاحب کی بات ہے تو ان کی کتاب پڑھنے کے بعد ہی کچھ فیصلہ کیا جا سکتا ہے اور انہیں مغالطہ بھی لگ سکتا ہے کیونکہ معصوم عن الخطا کوئی بھی نہیں ہے
جناب فیض الابرار صاحب :
مولانا غلام رسول قلعوی رحمہ اللہ کے نام شیخ الکل فی الکل سید محمد نزیر حسین دہلوی کا جوابی خط پڑھئے ،یہ خط مولانا اسحق بھٹی صاحب نے "تزکرہ مولانا غلام رسول قلعوی" کے ص 51،52پر نقل کیا ہے ۔کیا شیخ الکل فی الکل سید نزیر حسین دہلوی صاحب نے ایک تقیہ باز اہل حدیث کو خط لکھا تھا ؟اور ایک تقیہ باز کو دعا کی درخواست کی تھی؟ کیا ایک تقیہ باز اہل حدیث کا خط شیخ الکل کے بجھے ہوئے دل کو روشن کرنے والا تھا آنکھوں کا سرمہ ثابت ہوا تھا؟
اب صرف میاں غلام رسول صاحب پر نہیں شیخ الکل فی الکل پر بھی فتوی لگانا پڑے گا

Tazkra ghulam rasool qilvi-314.jpg



Tazkra ghulam rasool qilvi-1.jpg

اب یہ بات بھی بغور سے پڑھیں جو مولانا اسحق بھٹی صاحب نے اس کتاب میں لکھی ہے اور بلکل واضع لکھا ہے کہ مولانا غلام رسول قلعوی "اہل حدیث "تھے
Tazkra ghulam rasool qilvi-290.jpg

اب مولانا محمد اسحق بھٹی صاحب بھی فتویٰ سے نہیں بچیں گے۔
 

محمد فیض الابرار

سینئر رکن
شمولیت
جنوری 25، 2012
پیغامات
3,039
ری ایکشن اسکور
1,234
پوائنٹ
402
محمد باقر صاحب میں نے کسی پر فتوی نہیں لگایا صرف مولانا غلام رسول قلعوی کا تجزیہ ان کی سوانح عمری کی روشنی میں کیا ہے جسے آپ نے شئیر کیا ہے اور آخر میں میں نے یہ بھی لکھا ہے اسحق بھٹی صاحب کی تحریر دیکھنے کے بعد ہی کچھ کہا جا سکتا ہے اور سب سے بڑھ کر یہ کہ اہل حدیث مسلک میں حق شخصیات کے ساتھ وابستہ نہیں ہوتا بلکہ کتاب و سنت میں محصور ہے تاریخ میں ایسی بے شمار مثالیں ہیں جس پر علماء کے اقوال کی مخالفت کی گئی ہے امام مالک رحمہ اللہ نے صاحب السیرۃ والمغازی محمد بن اسحاق کو دجال کہا ہے تو آئمہ جرح و تعدیل نے ان کے اس قول کا رد کیا ہے تو اس میں کیا خیال ہے کہ امام مالک کی توہین ہوئی ہے تو ممکن ہے شیخ محدث دہلوی رحمہ اللہ کو آپ کے ان مزعومہ صوفی کی حقیقت کا علم ہی نہ ہو سکا ہو اور اسی وجہ سے اسحاق بھٹی کو بھی مغالطہ لگا ہو
 

محمد فیض الابرار

سینئر رکن
شمولیت
جنوری 25، 2012
پیغامات
3,039
ری ایکشن اسکور
1,234
پوائنٹ
402
اگر واقعی آپ اس بات کے قائل ہیں تو مجھے یہ بتائیں کہ ان کے جد امجد نے جو غلیظ گفتگو کی اور وہ ان کے لیے فیض ثابت ہوا کیا اللہ کا ولی اس طرح کی گفتگو کر سکتا ہے جبکہ رسول اللہ صلی اللہ علیہ وسلم کی صفات میں سے ہے کہ وہ فحش کلامی نہیں کرتے تھے تو ان کا ماننے والا فحش کلامی کرے اور آپ کے لیے وہ حق پر ہو تو ایسے حق سے میں باز آیا
 
شمولیت
جون 01، 2014
پیغامات
297
ری ایکشن اسکور
49
پوائنٹ
41
جناب فیض الابرار صاحب :
آپ نے لکھا تھا کہ"
"اسحق بھٹی صاحب کی تحریر دیکھنے کے بعد ہی کچھ کہا جا سکتا ہے"
مولانا اسحق بھٹی رحمہ اللہ کے الفاظ آخری سکین میں پڑھ لیں ،لکھتے ہیں کہ" مولانا عبد المجید سوہروردی نے ۔۔۔بعض اہل حدیث کی کرامتوں کا تذکرہ فرمایا تھا ۔اصحاب کرامات علماء اہل حدیث کی فرست میں انہوں نے حضرت سیدعبد اللہ غزنوی ،مولانا غلام رسول قلعوی،اور حضرت مولانا قاضی محمدسلیمان منصور پوری رحمہم اللہ کے اسمائے گرامی درج فرمائے۔
مولانا بھٹی صاحب کے بارے محدث لائبریری کا تبصرہ بھی پڑھ لیں مولانا اسحق بھٹی صاحب اہل حدیث کی مشہور ومعروف شخصیت ہیں

مولانا محمد اسحاق بھٹی ﷾ کی شخصیت تعارف کی محتاج نہیں آپ برصغیر پا ک وہند کے اہل علم طبقہ میں او رخصوصا جماعت اہل حدیث میں ایک معروف شخصیت ہیں آپ صحافی ،مقرر، دانش ور وادیب اور وسیع المطالعہ شخصیت ہیں ۔ ان کا شمارعصر حاضر کے ان گنتی کےچند مصنفین میں کیا جاتا ہے جن کے قلم کی روانی کاتذکرہ زبان زدِعام وخاص رہتا ہے تاریخ وسیر و سوانح ان کا پسندیدہ موضوع ہے او ر ان کا یہ بڑا کارنامہ ہے کے انہوں نے برصغیر کے جلیل القدر علمائے اہل حدیث کے حالاتِ زندگی او ر ان کےعلمی وادبی کارناموں کو کتابوں میں محفوظ کردیا ہے مولانا محمداسحاق بھٹی ﷾ تاریخ وسیر کے ساتھ ساتھ مسائل فقہ میں بھی نظر رکھتے ہیں مولانا صاحب نے تقریبا 30 سے زائدکتب تصنیف کیں ہیں جن میں سے 26 کتابیں سیر واسوانح سے تعلق رکھتی ہیں مولانا تصنیف وتالیف کےساتھ ساتھ 15 سال ہفت روزہ الاعصتام کے ایڈیٹر بھی رہے الاعتصام میں ان کےاداریے،شذرات،مضامین ومقالات ان کے انداز ِفکر او روسیع معلومات کے آئینہ دار ہیں الاعتصام نے علمی وادبی دنیا میں جو مقام حاصل کیا ہے اس کی ایک وجہ محترم مولانا محمد اسحاق بھٹی ﷾ کی انتھک مساعی اور کوششیں ہیں ۔
 

محمد فیض الابرار

سینئر رکن
شمولیت
جنوری 25، 2012
پیغامات
3,039
ری ایکشن اسکور
1,234
پوائنٹ
402
میں نے کہا نا کہ اسحاق بھٹی صاحب اور جتنے بھی نام آپ نے لکھے ہیں وہ سب قابل احترام ہیں لیکن احترام اپنی جگہ اور کسی بات کا صحیح اور غلط ہونا ایک الگ مسئلہ ہے اور جب تک وہ کتاب میں خود نہیں پڑھوں گا تو کیسے رائے دے سکتا ہوں درمیان میں سے ایک صفحہ سکین کر کے لگا دینا
اور جو سوال میں نے پوچھا ہے اس کا جواب بھی تو دیں کہ آپ کے مولانا غلام رسول قلعوی کے جد امجد کی کثیفانہ گفتگو (صفحہ نمبر ۲۹) کیا کسی عالم دین کی گفتگو ایسی ہو سکتی ہے ؟ اس پر اآپ بالکل بات نہیں کر رہے اور صرف چند اہل حدیث زعماء کے نام لے کر چل رہے ہیں
میں آپ کے اعتراض کا جواب ضرور دوں گا لیکن آپ بھی تو میری بات کا جواب دیں تو گفتگو آگے بڑھے گی ورنہ میں نہ مانوں اور صرف میری ہی بات ؟؟؟؟؟
یہ مناسب نہیں ہے
 

محمد فیض الابرار

سینئر رکن
شمولیت
جنوری 25، 2012
پیغامات
3,039
ری ایکشن اسکور
1,234
پوائنٹ
402
اگر واقعی آپ اس بات کے قائل ہیں تو مجھے یہ بتائیں کہ ان کے جد امجد نے جو غلیظ گفتگو کی اور وہ ان کے لیے فیض ثابت ہوا کیا اللہ کا ولی اس طرح کی گفتگو کر سکتا ہے جبکہ رسول اللہ صلی اللہ علیہ وسلم کی صفات میں سے ہے کہ وہ فحش کلامی نہیں کرتے تھے تو ان کا ماننے والا فحش کلامی کرے

اس بات کا بھی جواب دیں
 
شمولیت
جون 01، 2014
پیغامات
297
ری ایکشن اسکور
49
پوائنٹ
41
محترم فیض الابرار صاحب :
اللہ آپ کو جزائے خیر دے
محترم یہ کتاب اہل حدیث حضرات کی ہے اور بندہ کا تعلق اہل سنت احناف کے ساتھ ہے ،اس لئے اس کے کسی اقتباس کے بارے آپ مجھ سے نہ پوچھیں کسی اہل حدیث سے پوچھیں ،
بندہ جو سکین لگایا ہے صرف اس کے بارے واضع جواب لکھیں
محترم یہ کتاب کا لنک ملاحظہ کریں اور پڑھنے کے بعد غیر جانبدانہ تبصرہ فر مادیں
http://knooz-e-dil.blogspot.com/2014/02/tazkra-ghulam-rasool-qili.html
 
Top