1. آئیے اہم اسلامی کتب کو یونیکوڈ میں انٹرنیٹ پر پیش کرنے کے لئے مل جل کر آن لائن ٹائپنگ کریں۔ محدث ٹائپنگ پراجیکٹ کے ذریعے آپ روزانہ فقط دس پندرہ منٹ ٹائپنگ کر کے ہزاروں صفحات پر مشتمل اہم ترین کتب کو ٹائپ کرنے میں اہم کردار ادا کرکے صدقہ جاریہ میں شامل ہو سکتے ہیں۔ محدث ٹائپنگ پراجیکٹ میں شمولیت کے لئے یہاں کلک کریں۔
  2. آئیے! مجلس التحقیق الاسلامی کے زیر اہتمام جاری عظیم الشان دعوتی واصلاحی ویب سائٹس کے ساتھ ماہانہ تعاون کریں اور انٹر نیٹ کے میدان میں اسلام کے عالمگیر پیغام کو عام کرنے میں محدث ٹیم کے دست وبازو بنیں ۔تفصیلات جاننے کے لئے یہاں کلک کریں۔

ایک بہت بڑا شبہہ ہے تصویر کے حوالے سے اسکا حل بھی سمجھ لیں. شیخ محترم رفیق طاہر صاحب

'جدید فقہی مسائل' میں موضوعات آغاز کردہ از محمد عامر یونس, ‏جنوری 31، 2015۔

  1. ‏فروری 04، 2015 #31
    ابو حمزہ

    ابو حمزہ رکن
    شمولیت:
    ‏دسمبر 10، 2013
    پیغامات:
    383
    موصول شکریہ جات:
    139
    تمغے کے پوائنٹ:
    91

    یہ ساری باتیں پڑہ کر مجھے جو بات سمجھ آئی وہ یہ ہے کہ تصویر بنانا بذات خود ممنوع ہے جہاں اس کے بہت سے فوائد ہیں وہاں اس سے زیادہ اس کے نقصانات ہیں ہیں خاص طور پر پیروں وغیرہ کی تصاویر تو بتوں کا متبادل بن جاتیں ہیں اس لئے ان کو سختی سے منع کیا گیا ہے البتہ آج کل کے علماء بہت بڑی تعداد تصویر و وڈیو کی ضرورت کے مطابق جائز قرار دیتی ہے لیکن بطور شوقیہ تصویر یا وڈیو بنانے کی وہ بھی انکار ہی کرتے ہیں جس سے شیخ طاہر رفیق کا موقف اور مضبوط ہوتاہے ۔
    ہمارے ہاں مولانا عبدالکریم قریشی بیر والے بڑے عالم گزرے ہیں انہوں نے قرآن کریم کا ترجمہ اور بہت سی کتب لکھی ہیں وہ بھی تصویر اور وڈیو کا حرام سجھتے تھے اس کے علاوہ وہ کسی کو اپنا خؤن دینے کو بھی ناجائز کہتے تھے حالانکہ وہ حنفی تھے اور احناف کے بڑے مفتیان تصویر کے جواز کے قائل تھے۔
     
    • شکریہ شکریہ x 2
    • مفید مفید x 1
    • لسٹ
  2. ‏فروری 04، 2015 #32
    ابن حسیم

    ابن حسیم رکن
    جگہ:
    لاہور
    شمولیت:
    ‏مارچ 08، 2012
    پیغامات:
    214
    موصول شکریہ جات:
    145
    تمغے کے پوائنٹ:
    89

    اللہ شیخ محترم رفیق طاہر صاحب کے علم میں اضافہ فرمائے اور انہیں دین حینف پر مزید استقامت عطا فرمائے اور ہمیں ان کے علم و عمل سے سیکھنے کی توفیق عطا فرمائے۔
    میری اشکال تصویر کی مطلقا حرمت یا مخصوص اباحت پر نہیں بلکہ ڈیجیٹل تصویر کو عکس کہنے پر ہیں،
    شیخ محترم کے مدلل فتوی میں ایک صورت اسے عکس کہنے کی ہے۔ اور اسی بنا پر دلائیل ہیں۔
    ڈیجیٹل فارمیٹ میں تصویر صرف ایک آن آف کی صورت میں ہوتی ہے، اردو میں شائید میں اس طریقہ کار کو نہ لکھ پاؤں مگر انگلش میں اسے بٹس کے نام سے جانا جاتا ہے، جب ہم میموری میں ڈیٹا (تصویر وغیرہ) محفوظ کرتے ہیں تو وہ کسی عکس شبیہ کو صورت نہیں ہوتا، بلکہ اس ڈیٹا کو میموری کے مختلف جگہوں سے اکٹھا کے ایک شبیہ دی جاتی ہے جو انسان کو ایک سکرین پر نظر آتی ہے اور یہ عکس بنا نے کا کام اس وقت تک ہوتا رہتا ہے جب تک اسے وولٹیج یعنی کرنٹ ملتا رہتا ہے،
    انسان ہی کمپیوٹر کو ہدایات دیتا ہے کہ ان بٹس کو اکٹھا کر کے انسان کو سمجھ آنے والی شبیہ کیسے دینی ہے ان پروگرامز (کمپیوٹر کو دی جانے ہدایات) کو لکھنے والے کا مقصود تصویر یا کوئ خاص قسم کا ڈیٹا نہیں ہوتا بلکہ ہر قسم کا ڈیٹا ہوتا ہے جو ان الیکٹرانز کو اکٹھا کر کے گرافکس کی صورت میں انسان کو سمجھ آنے والی صورت میں اکٹھا کرنا ہوتا ہے۔
    یہی بات میں نے اپنے کمپیوٹر سائینس کو پڑھانے والے مختلف دوستوں سے کی تو انہوں نے بھی میموری میں موجود ڈیٹا کو شبیہ کہنے سے انکار کیا، کیونکہ شبیہ ایک خاص شکل و صورت میں ہوتی ہے اور اسکے لیے ان تمام نقاط کا اکٹھا ہونا ضروری ہوتا ہے۔ جیسا کہ اگر ایک لائین کے مختلف نقاط کو الگ الگ کر دیا جائے تو وہ لائین نہیں کہلاتی۔
    شیخ محترم آپ ان اشکال پر کچھ راہنمائ فرمادیں؟ جزاکم اللہ خیرا
     
    • مفید مفید x 2
    • پسند پسند x 1
    • لسٹ
  3. ‏فروری 07، 2015 #33
    رفیق طاھر

    رفیق طاھر رکن مجلس شوریٰ رکن انتظامیہ
    جگہ:
    ارض اللہ
    شمولیت:
    ‏مارچ 04، 2011
    پیغامات:
    790
    موصول شکریہ جات:
    3,974
    تمغے کے پوائنٹ:
    323

    محترم ابن حسیم صاحب! علمک اللہ
    یہ بٹس والی بات میں نے اس لیے نہیں چھیڑی کہ اکثر لوگ اس سے نہ آشنا ہیں.
    مجھے خوشی ہوئی کہ آپ اس قضیہ کو سمجھتے ہیں.
    اور امید ہے کہ آپکو یہ بات بآسانی سمجھ آجائے گی کہ

    " ان جدید تصاویر کو اپنے سسٹم یا موبائل پر جب بھی کوئی دیکھنے کے لیے سکرین پر لاتا ہے، وہ اسوقت مصور ہی ہوتا ہے. خواہ یہ تصاویر اس نے کھینچی یا کسی اور نے"

    اس موضوع پر میری آڈیوز تو موجود ہیں. ان شاء اللہ وقت نکال کر تحریر میں بھی اس قضیہ کی وضاحت کروں گا.
     
    • علمی علمی x 2
    • شکریہ شکریہ x 1
    • لسٹ
  4. ‏فروری 07، 2015 #34
    کنعان

    کنعان فعال رکن
    جگہ:
    برسٹل، انگلینڈ
    شمولیت:
    ‏جون 29، 2011
    پیغامات:
    3,564
    موصول شکریہ جات:
    4,376
    تمغے کے پوائنٹ:
    521


    السلام علیکم

    معذرت کے ساتھ اسے "مصور" نہیں کہتے "فوٹو گرافر" کہتے ہیں اور فوٹو گرافر کا مطلب ھے "عکسی تصویر اتارنے والا"

    فوٹو (Photo): عکسی تصور، روشنی کے متعلق، روشنی کے معنوں میں استعمال ہوتا ھے۔

    فوٹو گرافر (Photographer): عکاسی، عکسی تصویر اتارنے والا ،عکسی تصوری اتارنے کا ماہر، عکسی تصوری کشی کرنے والا

    آرٹسٹ (Artist) : فنون لطیفہ/ مُصَوَر/ مجسمہ سازی/ کند کاری، یہ لفظ زیادہ تر مُصَوَر کے لئے استعمال ہوتا ھے۔


    ڈیزائنر (Designer): نمونہ ساز، وہ شخص جو جو فنکارانہ نقش احتراع کرتا ہو

    پینٹر (Painter): مصور، نقاش، رنگ ساز، رنگ آمیز، تصور کشی کرنے والا


    والسلام
     
  5. ‏فروری 07، 2015 #35
    کنعان

    کنعان فعال رکن
    جگہ:
    برسٹل، انگلینڈ
    شمولیت:
    ‏جون 29، 2011
    پیغامات:
    3,564
    موصول شکریہ جات:
    4,376
    تمغے کے پوائنٹ:
    521

    عیسائی اور یہودی عبادت گاہوں کے اندرونی مناظر
    مصوری، کندکاری، مجسمہ سازی،

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    وقت ملنے پر عکسی تصویر پر بھی تھوڑی رائے پیش کروں گا، ایک بات کا خیال رکھا جائے کہ میں کسی کا رد نہیں کر رہا بلکہ جو میں جانتا ہوں اس پر اپنی رائے پیش کر رہا ہوں۔

    والسلام
     
    • پسند پسند x 1
    • مفید مفید x 1
    • لسٹ
  6. ‏فروری 07، 2015 #36
    کنعان

    کنعان فعال رکن
    جگہ:
    برسٹل، انگلینڈ
    شمولیت:
    ‏جون 29، 2011
    پیغامات:
    3,564
    موصول شکریہ جات:
    4,376
    تمغے کے پوائنٹ:
    521

    عکاسی

    [​IMG]


    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG][​IMG]

    [​IMG]


     
    • مفید مفید x 2
    • معلوماتی معلوماتی x 1
    • لسٹ
  7. ‏فروری 08، 2015 #37
    ابن حسیم

    ابن حسیم رکن
    جگہ:
    لاہور
    شمولیت:
    ‏مارچ 08، 2012
    پیغامات:
    214
    موصول شکریہ جات:
    145
    تمغے کے پوائنٹ:
    89

    بارک اللہ فیکم، اگر ہو سکے تو وہ آڈیوز یہاں شئیر کر دیں۔۔

    اگر آئینہ یا کسی چمکدار چیز میں اپنی تصویر دیکھنے والا مصور نہیں تو سکرین پر تصویر دیکھنے والا مصور کیوں
    جبکہ دونوں میں نظر آنے والی تصویر وقتی ہوتی ہے۔
     
  8. ‏فروری 09، 2015 #38
    محمد فیض الابرار

    محمد فیض الابرار سینئر رکن
    جگہ:
    کراچی
    شمولیت:
    ‏جنوری 25، 2012
    پیغامات:
    3,036
    موصول شکریہ جات:
    1,194
    تمغے کے پوائنٹ:
    402

    شاید ایسا نہیں ہے؟
     
  9. ‏فروری 09، 2015 #39
    محمد عامر یونس

    محمد عامر یونس خاص رکن
    جگہ:
    karachi
    شمولیت:
    ‏اگست 11، 2013
    پیغامات:
    16,968
    موصول شکریہ جات:
    6,506
    تمغے کے پوائنٹ:
    1,069

    بھائی میں نے انکی ایک آڈیو سنی تھی اس موضوع پر بہت پہلے کیا آپ شیخ کا اب اس بارے میں کیا موقف ہے بتا سکتے ہے -
     
  10. ‏فروری 09، 2015 #40
    محمد فیض الابرار

    محمد فیض الابرار سینئر رکن
    جگہ:
    کراچی
    شمولیت:
    ‏جنوری 25، 2012
    پیغامات:
    3,036
    موصول شکریہ جات:
    1,194
    تمغے کے پوائنٹ:
    402

    مجھے ان کا موقف کا علم تو نہیں ہے لیکن ان کے لیکچرز اور دروس کی ویڈیوز تو اس میں یہ ظاہر کر رہی ہے کہ ان کا موقف شیخ رفیق طاہر سے الگ ہے کیونکہ جتنا میں نے اس تحریر سے سمجھا ہے اس کے مطابق شیخ رفیق طاہر تصویر یا ویڈیوز کے حق میں نہیں ہیں اور بہتر ہے کہ دروس بھی آڈیو کی صورت میں مرتب کیے جائیں جبکہ شیخ عبداللہ ناصر رحمانی کی ویڈیوز تو اس سے ہٹ کر موقف بتا رہی ہیں کہ شیخ تبلیغ و دعوت دین میں اس کے قائل ہیں
    اور معذرت کے ساتھ شیخ کا تبحر علمی اور منزلت و مقام کے باوجود ذاتی طور پر شیخ رفیق طاہر حفظہ اللہ کے موقف پر دل زیادہ مائل ہو رہا ہے اللہ انہیں جزائے خیر دے (آمین) اور اس جملے سے یہ قطعی نہیں سمجھا جائے کہ میں شیخ عبداللہ ناصر کی توہین کر رہا ہوں
     
    • پسند پسند x 4
    • زبردست زبردست x 1
    • لسٹ
لوڈ کرتے ہوئے...

اس صفحے کو مشتہر کریں