1. آئیے اہم اسلامی کتب کو یونیکوڈ میں انٹرنیٹ پر پیش کرنے کے لئے مل جل کر آن لائن ٹائپنگ کریں۔ محدث ٹائپنگ پراجیکٹ کے ذریعے آپ روزانہ فقط دس پندرہ منٹ ٹائپنگ کر کے ہزاروں صفحات پر مشتمل اہم ترین کتب کو ٹائپ کرنے میں اہم کردار ادا کرکے صدقہ جاریہ میں شامل ہو سکتے ہیں۔ محدث ٹائپنگ پراجیکٹ میں شمولیت کے لئے یہاں کلک کریں۔
  2. آئیے! مجلس التحقیق الاسلامی کے زیر اہتمام جاری عظیم الشان دعوتی واصلاحی ویب سائٹس کے ساتھ ماہانہ تعاون کریں اور انٹر نیٹ کے میدان میں اسلام کے عالمگیر پیغام کو عام کرنے میں محدث ٹیم کے دست وبازو بنیں ۔تفصیلات جاننے کے لئے یہاں کلک کریں۔

جرابوں پر مسح جائز ہے یا نہیں؟

'وضو' میں موضوعات آغاز کردہ از ابن قدامہ, ‏فروری 13، 2015۔

  1. ‏مئی 19، 2018 #21
    ابوحنظلہ

    ابوحنظلہ مبتدی
    شمولیت:
    ‏مارچ 20، 2018
    پیغامات:
    163
    موصول شکریہ جات:
    1
    تمغے کے پوائنٹ:
    25

    حضرت نتیجہ نکالنے میں اتنی جلدی نا فرمائیں ابھی بات چل رہی ہے ہو سکتا ہے آخر میں آپ ہی کی غلطی نکل آئے۔ زعم سے نہیں دلائل سے چلیں۔ جزاک اللہ
     
  2. ‏مئی 19، 2018 #22
    ابوحنظلہ

    ابوحنظلہ مبتدی
    شمولیت:
    ‏مارچ 20، 2018
    پیغامات:
    163
    موصول شکریہ جات:
    1
    تمغے کے پوائنٹ:
    25

    اس روایت کا ترجمہ غلط کیا گیا ہے۔
    اس عبارت کا اصل ترجمہ یہ ہے۔
    ، ‏‏‏‏‏‏مَسَحْتُ عَلَى الْجَوْرَبَيْنِ وَهُمَا غَيْرُ مُنَعَّلَيْنِ
    میں نے پاتابوں پر مسح کیا ہے حالانکہ میں نے جوتیاں نہیں پہن رکھیں۔
    B4412600-1008-4069-A04C-06954E9EF6C5.jpeg
     
  3. ‏مئی 19، 2018 #23
    ابوحنظلہ

    ابوحنظلہ مبتدی
    شمولیت:
    ‏مارچ 20، 2018
    پیغامات:
    163
    موصول شکریہ جات:
    1
    تمغے کے پوائنٹ:
    25

    امام ابوحنیفہ رحمة اللہ علیہ کی اس روایت کو امام ترمذی بیان کر رہے ہیں جس کی سند اور تخریج اور متن سارے ہی محتاج وضاحت و تحقیق ہیں۔ یعنی اس روایت کی پوری سند کیا ہے اس سند کادرجہ کیا ہے اور روائت میں بیان کردہ اصطلاحات کی کیفیات کیا ہیں ۔ اور اس قول کی فقہ کی کتب میں نا ہونے کی وجوہات کیا ہیں حالانکہ وہاں تو امام ابوحنیفہ رحمة اللہ علیہ کے غیر مفتی بہ اقوال بھی نقل کئے گئے ہیں۔وغیرہ
    دوسرا قطع نظر اس روائت کی تحقیق کے اس بات کو سمجھ لینا چاہئے کہ فقہ حنفی میں امام ابوحنیفہ رحمة اللہ علیہ کے تمام اقوال کو فقہ کا حصہ نہیں بنایا گیا ہے۔ بعض جگہوں پر ان سے ان کے شاگرد فقہا کی طرف سے بصد احترام اختلاف بھی ہوا ہے اور جمہور علما نے اس اختلاف کو اقرب من قرآن وسنہ پاتے ہوئے قبول کیا اور فقہ کا حصہ بنایا۔ جس سے یہ بات ثابت ہوتی ہے کہ شخصیت کے احترام میں اندھی تقلید نہیں ہوئی بلکہ ان کے اقوال کی قرآن حدیث پر رکھ کر خوب جانچ بھی ہوئی ہے۔
    اس لئے یہ استدلال کے امام ابوحنیفہ نے ایسا کہہ دیا تھا کافی نہیں۔ آیا اس کو شاگرد فقہا نے بھی قبول کیا اور جمہور علما نے اسے فقہ کا حصہ بھی بنایا یہ دیکھنا بھی ضروری ہے۔ غیر مفتی بہ اقوال فقہ نہیں ہیں۔
     
  4. ‏مئی 19، 2018 #24
    عمر اثری

    عمر اثری سینئر رکن
    جگہ:
    نئی دھلی، انڈیا
    شمولیت:
    ‏اکتوبر 29، 2015
    پیغامات:
    4,333
    موصول شکریہ جات:
    1,074
    تمغے کے پوائنٹ:
    398

    سب کچھ دیکھ کر ہی میں نے لکھا تھا لیکن شاید آپ دیکھتے نہیں
     
  5. ‏مئی 19، 2018 #25
    ابوحنظلہ

    ابوحنظلہ مبتدی
    شمولیت:
    ‏مارچ 20، 2018
    پیغامات:
    163
    موصول شکریہ جات:
    1
    تمغے کے پوائنٹ:
    25

    میر القرون کے تین پہلو ہیں
    ۱۔ اس دور میں پائے جانے والے اکابر علما امت
    ۲۔ اس دور کی عوام
    ۳۔ اس دور کا منہج

    ہم آج کس کو فالو کریں؟؟؟
    زمانہ سادہ اور علاقے محدود ہونے کی بنا پر دین پر چلنے کا منہج تو یہ تھا کہ تواتر عملی اور تعامل امت کی بنا پر مجموعے سے مجموعے کو دین منتقل ہورہا تھا نا احادیث مدون ہوئی تھیں نا فقہ۔ صحابہ کو مسئلہ سمجھ نہیں اتا تھا تو نبی پاک ﷺ سے پوچھ لیتے۔ تابعین کے رہبر صحابہ تھے اور تبع تابعین کے تابعین
    آج ہمارے سامنے نا نبی کی ذات ہے نا صحابہ ہیں نا تابعین۔ کہ ہم اپنا قیاس ان پر کر سکیں۔
    آج ہمارے سامنے بشمول ضعیف، غیر صریح اور متعارض احادیث کا ایک ذخیرہ ہے جس میں سے مسئلے کو سمجھنے کے لئے عوام علما کی محتاج ہے۔
    علما میں ایک وہ ہیں جو وہ سمجھ بتاتے ہیں جو خیرالقرون کے اکابر علما جنہیں امت ائمہ مجتہدین کے نام سے یاد کرتی ہے۔ نے بتائی۔ اور دوسرے علما خود سے قرآن حدیث سے تحقیق و اجتہاد کر کے بتاتے ہیں۔
    انصاف سے سوچنا چاہئے کہ اختلافی، اجتہادی و فقہی مسائل میں ان دونوں میں کون خیرالقرون کی پیروی کر رہے ہیں اور کون زیادہ مستحق اقتدا ہیں؟
     
  6. ‏مئی 19، 2018 #26
    عمر اثری

    عمر اثری سینئر رکن
    جگہ:
    نئی دھلی، انڈیا
    شمولیت:
    ‏اکتوبر 29، 2015
    پیغامات:
    4,333
    موصول شکریہ جات:
    1,074
    تمغے کے پوائنٹ:
    398

    استغفر اللہ من ذلک!
    کوئی غلط حرکت کرتا ہے تو اسے اس پر تنبیہ کرنا اور یہ کہنا کہ یہ غلط حرکت ہے آپ کے نزدیک اخلاق سے گری ہوئی حرکت ہے؟؟؟ جناب کم از کم جو منہ میں آ رہا ہے بولتے نہ جائیں پہلے تولیں پھر بولیں
     
  7. ‏مئی 19، 2018 #27
    عمر اثری

    عمر اثری سینئر رکن
    جگہ:
    نئی دھلی، انڈیا
    شمولیت:
    ‏اکتوبر 29، 2015
    پیغامات:
    4,333
    موصول شکریہ جات:
    1,074
    تمغے کے پوائنٹ:
    398

    علماء اسے علمی سرقہ کا نام دیتے ہیں اور اب آپ تاویلات کرکے اپنا گریبان بچانے کی کوشش کر رہے ہیں؟؟؟ اس کے
    بعد حد تو یہ کہ آدھی بات پیش کر رہے ہیں۔
    خیر آپ کے اس علمی گفتگو
    کا حصہ مجھے نہیں بننا۔ ایسی علمی گفتگو سے میں دور ہی رہنا پسند کرتا ہوں
     
  8. ‏مئی 19، 2018 #28
    ابوحنظلہ

    ابوحنظلہ مبتدی
    شمولیت:
    ‏مارچ 20، 2018
    پیغامات:
    163
    موصول شکریہ جات:
    1
    تمغے کے پوائنٹ:
    25

    فقہ نام ہے غیر منصوص میں خیرالقرون کے آئمہ مجتہدین اور ان کے شاگرد فقہا سے بواسطہ متصل بالعلم مفتیان و علما، پوچھ کر چلنے کا۔ یہ مقتیان اور علما اجتہادی و غیر منصوص مسائل میں وہ رائے و تحقیق بتاتے ہیں جو خیرالقرون سے چلی آرہی ہو۔ خود سے اجتہاد کر کے نہیں بتاتے۔ اور اس کو انہی سے منسوب کرتے ہیں جیسے عندالاحناف، عندالشافعی وغیرہ
    اس کے برعکس بعض علما جو خود مجتہد نہیں لیکن غیر منصوصات میں اجتہاد کر کے اس کا نام قرآن حدیث رکھ دیتے ہیں۔
    یکتبون الکتاب بایدیھم ثم یقولون ھذا من عنداللہ
     
  9. ‏جون 20، 2018 #29
    مظفر اختر

    مظفر اختر مبتدی
    جگہ:
    ملتان
    شمولیت:
    ‏جون 13، 2018
    پیغامات:
    77
    موصول شکریہ جات:
    9
    تمغے کے پوائنٹ:
    27

    یعنی آپ امام ابو حنیفہ رح کی تقلید سے نکل کر ان کے شاگردوں کی تقلید میں چلے گئے ہیں؟



    بہت اچھے۔۔۔۔۔۔۔۔
    ویسے تو آپ رٹ لگاتے ہیں کہ ہم امام ابو حنیفہ کی تقلید کرتے ہیں اس لئیے حنفی ہیں اور جب ان سے کوئی چیز ثابت ہو جائے تو پھر آپ کا جواب یہ ہوتا ہے
    اس مسئلے پر کوئی علمی بحث کرنے سے پہلے آپ فیصلہ کر لیں کہ اس پر دلیل آپ کو امام ابو حنیفہ رح سے چاہیئے یا ان کے شاگردوں سے ؟
    افتؤمنون ببعض الکتاب و تکفرون ببعض
     
  10. ‏اکتوبر 21، 2018 #30
    مظفر اختر

    مظفر اختر مبتدی
    جگہ:
    ملتان
    شمولیت:
    ‏جون 13، 2018
    پیغامات:
    77
    موصول شکریہ جات:
    9
    تمغے کے پوائنٹ:
    27

    اس حدیث میں تساخین کے لفظ آئے ہیں جس کا معنی آپ نے کیا ھے ،،پاؤں کو گرم کرنے والی اشیاء،، یہ معنی کس ڈکشنری سے لئے گئے ہیں؟
    کیونکہ مجھے تساخین کہیں نہیں مل رہے
     
لوڈ کرتے ہوئے...

اس صفحے کو مشتہر کریں