آپ کے لئے دئے گئے لنک پر مجھے دو تحریر ملی ہے :
ایک ہے محترم حافظ زبیرعلی زئی کی ۔
اوردوسری ہے کسی ابوعمرکاشف سلفی کی۔
یہ دوسرے صاحب معلوم نہیں کون ہیں لیکن ان کی ایک بات کی داد دوں گا کہ انہوں نے یزید رضی اللہ عنہ کے دور میں شام میں ابوذر رضی اللہ عنہ کے وجود کو ثابت کرنے کے لئے شیخ زبیر کو بھی ایک قدم پیچھے چھوڑ دیا اور بجائے اس کے کہ شیخ زبیر کی دلیل کا جو میں نے رد کیا ہے اس کا دفاع کرتے موصوف نے ایک دوسری صحیح روایت پیش کردی جو ان کے بجائے میرے ہی موقف کی تائید کرتی ہے۔
اس اجمال کی تفصیل ان شاء اللہ قارئین کے لئے بڑی دلچسپ ثابت ہوگی قارئین منتطر رہیں۔
رہے محترم زبیرعلی زئی تو موصوف نے میری تحریر کا جواب نہیں دیا ہے بلکہ موصوف نے مجھ پر دس جھوٹ بولنے کا جھوٹا الزام لگایا ہے۔(ابتسامہ)
دراصل میں نے اس حدیث کو موضوع ، منقطع یا مردود یا اس کی طرف اشارہ کرنے والے اہل علم کی جو فہرست پیش کی تھی ان کی تعداد دس تھی ۔ زبیرعلی زئی صاحب نے میری تحریر کے صرف اسی حصہ کا جواب دیا ہے جو کہ میرے تیسرے جوابی سلسلہ کی تمہید کے بعد پہلی پوسٹ ہے ۔ دیکھئے :
رسول اللہ ﷺ کی سنت کو بدلنے والا : یزید، یہ روایت موضوع اورمن گھڑت ہے۔ پوسٹ نمبر 2۔
پھر یہ کیسے کہا جاسکتا ہے شیخ زبیر نے ہماری تحریر کا جواب ارسال کیا ہے؟؟
آں جناب نے تو میرے مضمون کی چند ابتدائی سطروں کا جواب دیا ہے جو اصل بحث ہے ہی نہیں بلکہ اس میں تو صرف یہ بتایا گیا ہے کہ فلاں فلاں محدثین نے اس روایت کو موضوع یا منقطع یا مردود کہا ہے یا اس کی طرف اشارہ کیا ہے۔
اصل بحث یعنی یہ روایت ضعیف کیوں ہے یہ اس کے بعد ہے جس کا موصوف نے کوئی جواب نہیں دیا ہے۔
رہا موصوف کا مجھ پر دس جھوٹ کا الزام تو اس کے جواب میں تو صرف اتنا کہہ دینا ہی کافی ہے قارئین میری تحریر دیکھ لیں اور اہل علم کی عدالت میں پیش کرکے سوال کریں کہ کیا انہیں جھوٹ کہا جائے گا ؟؟ اگر نہیں تو گویا کہ خود شیخ صاحب نے دس عدد جھوٹ بول کر اپنی پوزیشن واضح کردی ہے ۔
ایک الزامی بات ہے ورنہ ہم مخالف رائے رکھنے والے کو جھوٹا قرار دینے کے طرزعمل کو مضحکہ خیز سمجھتے ہیں۔ اوراس مضحکہ خیز اصول کی روشنی میں اگر ہم شیخ صاحب کے جھوٹ گنانا شروع کردیں تو نہ جانے کتنے صفحات سیاہ ہوجائیں ۔
بہرحال ان دونوں میں سے کسی ایک تحریر میں بھی میری باتوں کا جواب نہیں ہے بلکہ الگ سے کچھ اور بے بنیاد اور غیر متعلق باتیں یکجا کرنے کی غیرمحمود کوشش کی گئی ہے اور ان شاء اللہ ہم اس نئے جواب کا بھی جائزہ لیں گے ۔قارئین منتظر رہیں ۔
ساتھ میں یہ بھی واضح کردوں کہ ایک روایت کی تحقیق سے متعلق تبادلہ خیال کرتے کرتے گفتگو کا لہجہ اس قدر مسموم ہوچکا ہے کہ میں نہیں چاہوں گا محدث فورم کے صفحات کو اس سے آلودہ کروں اس لئے میں ان شاء اللہ پیش کردہ ان دونوں تحریروں کا جواب پی ڈی ایف میں ہی دے کر لنک فراہم کردوں گا۔ان شاء اللہ۔
فی الحال قارئین سے صرف اتنی گذارش ہے کہ مذکورہ دونوں تحریریں پڑھنے کے بعد دوبارہ غور سے میرا یہ مضمون پڑھیں:
ان شاء اللہ انصاف پسند قارئین بخوبی جان لین گے کہ میری تحریر کا جواب دیا جارہا ہے یا محض غصہ ، جھلاہٹ اور بدزبانی کا مظاہرہ کرکے اپنی بے بسی کا ثبوت دیا جارہاہے۔
غصہ ، جھلاہٹ اور زبان درازی قارئین کا وقت توبرباد کرسکتے ہیں لیکن دلائل کہ جگہ کبھی نہیں لے سکتے ۔