• الحمدللہ محدث فورم کو نئےسافٹ ویئر زین فورو 2.1.7 پر کامیابی سے منتقل کر لیا گیا ہے۔ شکایات و مسائل درج کروانے کے لئے یہاں کلک کریں۔
  • آئیے! مجلس التحقیق الاسلامی کے زیر اہتمام جاری عظیم الشان دعوتی واصلاحی ویب سائٹس کے ساتھ ماہانہ تعاون کریں اور انٹر نیٹ کے میدان میں اسلام کے عالمگیر پیغام کو عام کرنے میں محدث ٹیم کے دست وبازو بنیں ۔تفصیلات جاننے کے لئے یہاں کلک کریں۔

دین میں تقلید کا مسئلہ

محمد ارسلان

خاص رکن
شمولیت
مارچ 09، 2011
پیغامات
17,861
ری ایکشن اسکور
41,093
پوائنٹ
1,155
بسم اللہ الرحمن الرحیم​
اہلحدیث(محدثین اور ان کے عوام)کا آل تقلید(مثلا دیوبندی،بریلوی اور ان جیسے دوسرے لوگ)کے ساتھ ایمان و عقائد اور اصول کے بعد ایک بنیادی اختلاف مسئلہ تقلید شخصی پر ہے۔تقلیدی حضرات اس بنیادی اختلافی موضوع سے راہ فرار اختیار کرتے ہوئے اور چالاکی سے تقلید مطلق پر بحث و مباحثہ اور مناظرے جاری رکھتے ہیں مگر تقلید شخصی پر کبھی بحث و مباحثہ اور تحقیق کے لئے تیار نہیں ہوتے۔اشرف علی تھانوی صاحب جن کے پاوں دھو کر پینا (دیوبندیوں کے نزدیک)نجات اخروی کا سبب ہے۔(دیکھئے تذکرہ الرشید ج1ص113)فرماتے ہیں:
مگر تقلید شخصی پر تو کبھی اجماع بھی نہیں ہوا۔(تذکرہ الرشید ج1ص131)
تقلید شخصی کے بارے میں محمد تقی عثمانی صاحب لکھتے ہیں :
یہ کوئی شرعی حکم نہیں تھا بلکہ ایک انتظامی فتوی تھا۔(تقلید کی شرعی حیثیت ص65طبع ششم 1413ھ)
انتہائی افسوس کا مقام ہے کہ اس غیر شرعی حکم کو ان لوگوں نے اپنے آپ پر واجب قرار دیا اور کتاب و سنت سے دور ہوتے گئے ۔
احمد یار نعیمی (بریلوی) لکھتے ہیں:
شریعت و طریقت دونوں کے چار چار سلسلے یعنی حنفی،شافعی،مالکی ،حنبلی اسی طرح قادری،چشتی،نقشبندی،سہروردی یہ سب سلسلے بالکل بدعت ہیں۔(جاء الحق ج1ص222طبع قدیم ،بدعت کی قسموں کی پہچانیں اور علامتیں)
انتہائی افسوس کا مقام ہے کہ یہ لوگ اپنے بدعتی ہونے کا اعتراف کرنے کے باوجود ،بدعات کی تقسیم کر کے بعض بدعات کو اپنے سینوں پر سجائے بیٹھے ہیں۔
(دین میں تقلید کا مسئلہ ،صفحہ4-5)​
 

محمد ارسلان

خاص رکن
شمولیت
مارچ 09، 2011
پیغامات
17,861
ری ایکشن اسکور
41,093
پوائنٹ
1,155
احناف نے کب واجب قرار دیا ۔ حوالہ دیں
تقلید شخصی کے بارے میں محمد تقی عثمانی صاحب لکھتے ہیں :
یہ کوئی شرعی حکم نہیں تھا بلکہ ایک انتظامی فتوی تھا۔(تقلید کی شرعی حیثیت ص65طبع ششم 1413ھ)
جب تقی عثمانی صاحب خود کہہ رہے ہیں کہ یہ کوئی شرعی حکم نہیں۔(اس کا مطلب ہے یہ چیز شریعت سے باہر ہے) اور پھر بھی اس پر کوئی اس قدر ڈھٹائی سے جما رہے کہ قرآن و حدیث کی بات کے آگے اپنے امام کی تقلید کو ترجیح دے تو واجب کے علاوہ اور کون سا لفظ استعمال کیا جا سکتا ہے۔علاوہ ازیں اگر واجب نہیں ہے تو پھر چھوڑ دو۔
 

آفتاب

مبتدی
شمولیت
مئی 20، 2011
پیغامات
132
ری ایکشن اسکور
718
پوائنٹ
0
پھر بھی اس پر کوئی اس قدر ڈھٹائی سے جما رہے کہ قرآن و حدیث کی بات کے آگے اپنے امام کی تقلید کو ترجیح دے
اپنی بات ثابت کریں کہ احناف کہاں قرآن و حدیث کے مقابلے میں اپنے امام کی تقلید کو ترجیح دیتے ہیں
 

محمد ارسلان

خاص رکن
شمولیت
مارچ 09، 2011
پیغامات
17,861
ری ایکشن اسکور
41,093
پوائنٹ
1,155
دارالافتاء والارشاد ناظم آباد کراچی کے مفتی محمد(دیوبندی)لکھتے ہیں:
مقلد کے لیے اپنے امام کا قول ہی سب سے بڑی دلیل ہے۔(ضرب مومن جلد3شمارہ15ص6مطبوعہ9تا15۔ اپریل ١٩٩٩)
(دین میں تقلید کا مسئلہ صفحہ80)​
 

راجا

سینئر رکن
شمولیت
مارچ 19، 2011
پیغامات
733
ری ایکشن اسکور
2,574
پوائنٹ
211
احناف نے کب واجب قرار دیا ۔ حوالہ دیں
اپنی بات ثابت کریں کہ احناف کہاں قرآن و حدیث کے مقابلے میں اپنے امام کی تقلید کو ترجیح دیتے ہیں
یہ لیجئے جناب۔۔! دونوں سوالات کا جواب یکجا۔ صرف اس لئے تاکہ بات مختصر اور ٹو دی پوائنٹ رہے ورنہ ایسے حوالہ جات کی کوئی کمی نہیں۔ انصاف شرط ہے!

محمود الحسن دیوبندی فرماتے ہیں:
والحق والانصاف ان الترجیح للشافعی فی ھذہ المسالۃ ونحن مقلدون یجب علینا تقلید امامنا ابی حنیفۃ۔
کہ حق اور انصاف یہ ہے کہ خیار مجلس کے مسئلہ میں امام شافعی کو ترجیح حاصل ہے لیکن ہم مقلد ہیں ہم پر امام ابوحنیفہ کی تقلید واجب ہے۔
(تقریر ترمذی، جلد 1، صفحہ 49)
 
شمولیت
مئی 01، 2011
پیغامات
47
ری ایکشن اسکور
151
پوائنٹ
58
بسم اللہ الرحمن الرحیم
احناف نے کب واجب قرار دیا ۔ حوالہ دیں
تو پھر حنفیت پہ اتنا اصرار کس لئیے ، حنفی کہلانے پہ اصرار کس لئیے اور اتنی قیل و قال کس لیئے میرے بھائی؟
 

ناصر رانا

رکن مکتبہ محدث
شمولیت
مئی 09، 2011
پیغامات
1,171
ری ایکشن اسکور
5,451
پوائنٹ
306
یہ لیجئے جناب۔۔! دونوں سوالات کا جواب یکجا۔ صرف اس لئے تاکہ بات مختصر اور ٹو دی پوائنٹ رہے ورنہ ایسے حوالہ جات کی کوئی کمی نہیں۔ انصاف شرط ہے!

محمود الحسن دیوبندی فرماتے ہیں:
والحق والانصاف ان الترجیح للشافعی فی ھذہ المسالۃ ونحن مقلدون یجب علینا تقلید امامنا ابی حنیفۃ۔
کہ حق اور انصاف یہ ہے کہ خیار مجلس کے مسئلہ میں امام شافعی کو ترجیح حاصل ہے لیکن ہم مقلد ہیں ہم پر امام ابوحنیفہ کی تقلید واجب ہے۔
(تقریر ترمذی، جلد 1، صفحہ 49)
بھائی اللہ تعالی ہمیں " میں نا مانوں " سے بچاے، آمین
 
Top