1. آئیے اہم اسلامی کتب کو یونیکوڈ میں انٹرنیٹ پر پیش کرنے کے لئے مل جل کر آن لائن ٹائپنگ کریں۔ محدث ٹائپنگ پراجیکٹ کے ذریعے آپ روزانہ فقط دس پندرہ منٹ ٹائپنگ کر کے ہزاروں صفحات پر مشتمل اہم ترین کتب کو ٹائپ کرنے میں اہم کردار ادا کرکے صدقہ جاریہ میں شامل ہو سکتے ہیں۔ محدث ٹائپنگ پراجیکٹ میں شمولیت کے لئے یہاں کلک کریں۔
  2. آئیے! مجلس التحقیق الاسلامی کے زیر اہتمام جاری عظیم الشان دعوتی واصلاحی ویب سائٹس کے ساتھ ماہانہ تعاون کریں اور انٹر نیٹ کے میدان میں اسلام کے عالمگیر پیغام کو عام کرنے میں محدث ٹیم کے دست وبازو بنیں ۔تفصیلات جاننے کے لئے یہاں کلک کریں۔

رد تقلید۔

'اصول فقہ' میں موضوعات آغاز کردہ از محمد طالب حسین, ‏دسمبر 16، 2014۔

  1. ‏اگست 24، 2016 #31
    abujarjees

    abujarjees مبتدی
    شمولیت:
    ‏جون 27، 2015
    پیغامات:
    75
    موصول شکریہ جات:
    31
    تمغے کے پوائنٹ:
    29

    اللہ کا شکر ہے کے میں نے اج وہ حوالہ نکال لیا جسکی تلاش میں تھا۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔ یہ صفہحہ نمبر 79 پر ہے۔۔۔۔۔
     
  2. ‏اگست 24، 2016 #32
    abujarjees

    abujarjees مبتدی
    شمولیت:
    ‏جون 27، 2015
    پیغامات:
    75
    موصول شکریہ جات:
    31
    تمغے کے پوائنٹ:
    29

    upload_2016-8-24_12-39-32.png
     
    • زبردست زبردست x 3
    • پسند پسند x 1
    • لسٹ
  3. ‏اگست 24، 2016 #33
    شانف بیگ

    شانف بیگ رکن
    جگہ:
    انڈیا
    شمولیت:
    ‏مئی 28، 2016
    پیغامات:
    202
    موصول شکریہ جات:
    52
    تمغے کے پوائنٹ:
    43

    جزاکم اللّہ خیرًا
     
  4. ‏اگست 24، 2016 #34
    abujarjees

    abujarjees مبتدی
    شمولیت:
    ‏جون 27، 2015
    پیغامات:
    75
    موصول شکریہ جات:
    31
    تمغے کے پوائنٹ:
    29

    علامہ سیوطی فرماتے ہیں۔
    والذی یجب ان یقال کل من انتسب الی امام غیر رسول اللہ صلی اللہ علیہ وسلم ۔
    یو الیی علی ذلک و یعادی علیہ فھو مبتدع خارج عن السنة والجماعة سواء کان فی لاصول اوالفروع۔
    یہ کہنا واجب ﴿فرض﴾ ہے کہ ہر وہ شخص جو رسول اللہ صلی اللہ علیہ وسلم کے علاوہ کسی دوسرے امام سے منسوب ہو جائے اس انتساب پر وہ دستی رکھے اور دشمنی رکھے تو یہ شخص بدعتی ہے اہل سنت والجماعت سے خارج ہے چاہے

    اس عبارت کو علامہ السیوطی نے کیوں لکھا اس کا مقصد میں نہیں سمجھ سکا کیونکہ میں عربی نہیں جانتا اس لیے جاننا چاہتا ہوں کہ اس صفحہ پر مزید کیا لکھا ہوا ہے اگر کوئی بھائ اس صفحہ کومکمل اردو ترجمہ یہاں لکھ دے تو بہتر ہوگا۔۔۔۔۔
     
  5. ‏ستمبر 04، 2016 #35
    Mohsin Ali Tabish

    Mohsin Ali Tabish رکن
    جگہ:
    Raiwind
    شمولیت:
    ‏اپریل 17، 2014
    پیغامات:
    91
    موصول شکریہ جات:
    34
    تمغے کے پوائنٹ:
    69

    السلام علیکم، محترم میرا خیال ہے آپ اس پیج کا پرنٹ نکلوا کر کسی مقامی عالم سے رجوع فرمائیں، شکریہ
    @abujarjees
     
  6. ‏ستمبر 04، 2016 #36
    رحمانی

    رحمانی رکن
    شمولیت:
    ‏اکتوبر 13، 2015
    پیغامات:
    382
    موصول شکریہ جات:
    102
    تمغے کے پوائنٹ:
    77


    والذی یجب ان یقال کل من انتسب الی امام غیر رسول اللہ صلی اللہ علیہ وسلم ۔
    یو الیی علی ذلک و یعادی علیہ فھو مبتدع خارج عن السنة والجماعة سواء کان فی لاصول اوالفروع۔

    بات اوپر سےچل رہی ہے کہ صاحب الاہواء نفس پرستوں کی تین اقسام ہیں، ایک کافر ہیں، ایک فاسق ہیں اورتیسرے نہ کافر اورنہ فاسق ہیں،تیسری قسم میں بعض فقہاء کو داخل کیاہے، اس پر ابن عقیل اورابویعلی میں تنازع ہوا، اسی کی دلیل میں زیربحث عبارت لائی گئی ہے۔
    اس عبارت کا تقلید سے کوئی تعلق نہیں ہے، جیساکہ ماقبل سے اس کا ربط واضح ہے،ہاں زبیر علی زئی جیسے کچھ لوگ عبارت سمجھے بغیر ضرور یہ سمجھ لیتے ہیں کہ اس سے تقلید کی تردید مطلوب ہے۔
    اس عبارت کا مفاد یہ ہے کہ رسول اللہ کے علاوہ کسی شخص کو محبت اورنفرت کا معیار نہ بنایاجائے کہ جوفلاں شخص سے دوستی رکھے گا ہم اس سے دوستی رکھیں گے اور جو فلاں سے دشمنی رکھے گا ،ہم اس سے دشمنی رکھیں گے، یہ مقام صرف اللہ کے رسول کو حاصل ہے، اس کے علاوہ دین کے کسی بھی طبقہ کے کسی بھی فرد کو حاصل نہیں، بالفرض اگرکوئی شخص محبت کا معیار امام بخاری یاامام مسلم کو بنالیتاہے تو وہ ایساہی گنہگار ہے جیساکہ کوئی شخص کسی مجتہدکو محبت اورنفرت کامعیار بنالیتاہے، جو لوگ تقلید کرتے ہیں، انہوں نےبھی کبھی یہ نہیں کیاکہ ہمارے امام محبت اورنفرت کامعیار اورکسوٹی ہیں۔
    وماعلیناالاالبلاغ
     
    • ناپسند ناپسند x 3
    • غیرمتفق غیرمتفق x 2
    • شکریہ شکریہ x 1
    • لسٹ
  7. ‏ستمبر 05، 2016 #37
    خضر حیات

    خضر حیات علمی نگران رکن انتظامیہ
    جگہ:
    طابہ
    شمولیت:
    ‏اپریل 14، 2011
    پیغامات:
    8,167
    موصول شکریہ جات:
    8,192
    تمغے کے پوائنٹ:
    964

    میں آپ کو مشورہ دوں گا ، کہ تقلید اور اتباع سنت ان مسائل میں مناظرہ ، جدال ، اور تحقیق و تردید یہ علماء کا کام ہے ، جو عربی عبارات کو بھی سمجھتے ہیں ، ان کے سیاق و سباق اور مالہ و ماعلیہ سے بھی واقف ہوتے ہیں ۔ ایک عام آدمی ان مسائل میں دلچسپی لے گا جو چار سطروں کا ترجمہ نہیں سمجھ سکتا ، تو گو وہ کسی کے مدد سے یا خود کسی طرح ترجمہ جان بھی لے تو بہت زیادہ چانس ہے کہ وہ عبارت کے درست مفہوم تک پہنچنے اور پھر اس کی تطبیق میں غلطی کرے گا ۔
    اس مکمل صفحے میں کسی ایک موضوع پر بات نہیں کی گئی ، بلکہ یہ مختلف قسم کے فوائد ہیں ، جنہیں ایک جگہ جمع کردیا گیا ہے ، مثال کے طور پر اس فائدہ سے پہلے سیوطی زمین کی خلق کی غرض و غایت بیان کر رہے ہیں ، جبکہ اس کے بعد جسم انسانی کو زیر بحث لائے ہیں ، جبکہ درمیان میں انہوں نے اس مسئلہ کو ذکر کیا ہے کہ ’ اہل اہواء ‘ ( خواہش پرست ) کون ہیں ؟ اس سے متعلق ان کی مکمل گفتگو کا ترجمہ ملاحظہ کرلیں :
    اہل اہواء کون ہیں ؟ اس میں اختلاف ہے ، قاضی ابو یعلی اور ابو حامد اسفرائینی کہتے ہیں ، اہل اہواء کی تین اقسام ہیں :
    جو کافر ہوجاتے ہیں ۔
    جو فاسق بن جاتے ہیں ۔
    جو کافر ہوتے ہیں نہ فاسق ۔ اور تیسری قسم کے اہل اہواء ، فقہاء ہیں ۔
    یہاں ابن عقیل نے ان سے اختلاف کیا ہے کہ فقہاء اہل اہواء نہیں ہوسکتے ۔
    تحقیقی بات یہ ہے کہ فقہاء میں بھی اہل اہواء لوگ موجود ہیں ، البتہ یہ پہلی دو قسم کے اہل اہواء سے ذرا بہتر ہیں ، اور یہاں یہ بات بیان کردینا ضروری ہے کہ ہر وہ شخص جو رسول اللہ صلی اللہ علیہ وسلم کے علاوہ کسی دوسرے امام سے منسوب ہو جائے اس انتساب پر وہ دوستی ، دشمنی رکھے تو یہ شخص بدعتی ہے اہل سنت والجماعت سے خارج ہے ، چاہے اس کا یہ طرزعمل اصول دین سے متعلق ہو یا فروع دین کے بارے ۔

    وضاحت : میری نظر میں زبیر علی زئی صاحب نے کوئی غلط بات نہیں کی ، نہ ترجمہ غلط کیا ، نہ اس قول کو سیاق و سباق سے ہٹا کر پیش کیا ۔
     
    • متفق متفق x 2
    • زبردست زبردست x 1
    • علمی علمی x 1
    • لسٹ
  8. ‏ستمبر 05، 2016 #38
    عمر اثری

    عمر اثری سینئر رکن
    جگہ:
    نئی دھلی، انڈیا
    شمولیت:
    ‏اکتوبر 29، 2015
    پیغامات:
    4,250
    موصول شکریہ جات:
    1,066
    تمغے کے پوائنٹ:
    387

    میں سخت ناپسند کا بٹن تلاش کر رہا تھا
     
  9. ‏ستمبر 05، 2016 #39
    رحمانی

    رحمانی رکن
    شمولیت:
    ‏اکتوبر 13، 2015
    پیغامات:
    382
    موصول شکریہ جات:
    102
    تمغے کے پوائنٹ:
    77

    انتظامیہ کو سخت ناپسند کے بٹن کا اضافہ کردیناچاہئے
     
  10. ‏ستمبر 05، 2016 #40
    رحمانی

    رحمانی رکن
    شمولیت:
    ‏اکتوبر 13، 2015
    پیغامات:
    382
    موصول شکریہ جات:
    102
    تمغے کے پوائنٹ:
    77

    نہ میں نے ترجمہ غلط ہونےکی بات کہی اورنہ ہی یہ کہاکہ سیاق وسباق س ہٹ کر مطلب بیان کیاہے، میراکہناتب اوراب یہی ہے کہ اس عبارت کا تقلید کی تردید سے تعلق نہیں ہے، کھینچ تان کر تقلید کی تردید سے متعلق کردینااہل علم کا شیوہ نہیں۔
     
    • غیرمتفق غیرمتفق x 2
    • پسند پسند x 1
    • لسٹ
لوڈ کرتے ہوئے...

اس صفحے کو مشتہر کریں