• الحمدللہ محدث فورم کو نئےسافٹ ویئر زین فورو 2.1.7 پر کامیابی سے منتقل کر لیا گیا ہے۔ شکایات و مسائل درج کروانے کے لئے یہاں کلک کریں۔
  • آئیے! مجلس التحقیق الاسلامی کے زیر اہتمام جاری عظیم الشان دعوتی واصلاحی ویب سائٹس کے ساتھ ماہانہ تعاون کریں اور انٹر نیٹ کے میدان میں اسلام کے عالمگیر پیغام کو عام کرنے میں محدث ٹیم کے دست وبازو بنیں ۔تفصیلات جاننے کے لئے یہاں کلک کریں۔

علمائے دیوبند کی صحابہ کرام رضی اللہ عنھم اجمعین کے بارے میں زبان درازیاں

سٹیٹس
مزید جوابات پوسٹ نہیں کیے جا سکتے ہیں۔

sahj

مشہور رکن
شمولیت
مئی 13، 2011
پیغامات
458
ری ایکشن اسکور
657
پوائنٹ
110
و علیکم السلام ورحمۃ اللہ وبرکاتہ
سہج بھائی جان پہلے بھی آپ سے بات ہوچکی ہے ۔اور ہم دیکھ چکے ہیں کہ جہاں آپ بات نہ کرسکتے ہوں تو پھر وہاں آپ اس انداز سے ہی بات کرتے ہیں ۔جیسے ابھی کررہے ہیں ۔اور پھر انتظامیہ پریشان ہوکر آخر یہ فیصلہ کرنے پر مجبور ہوجاتی ہے کہ وہ تھریڈ کو مقفل کردے۔ ہم بھائی جان بھائی جان کہہ کر بلارہے ہیں اور آپ ہو کہ مسٹر مسٹر،جناب جناب کی رٹ لگائی ہوئی ہے۔بھائی جان ہم مسائل دینیہ میں بات کررہے ہیں میدان جنگ میں ایک دوسرے کو للکار نہیں رہے۔بھائی دین کے مسائل میں بات کرتے ہوئے تحمل مزاجی شرط ہے۔اور سوری بھائی آپ میں تحمل نہیں ہے۔ایک دوسرے کو مسائل بتا رہے ہیں ہم بھی غلط ہوسکتے ہیں اور آپ بھی ۔اگر اس طریقے سے بات کریں گے تو کیا ایک دوسرے کو مسائل بتا پائیں گے۔؟؟۔سوچو بھائی۔۔۔۔!!!!!!!
اب آپ کی پیش کردہ باتیں نمبروائز بیان کرتا ہوں۔
1۔آپ نے کہا کہ میں آپ کی پیش کردہ عبارات کو بے دلیل ہی رد کرچکا ہوں ۔سہج بھائی جان کسی سے جان کیسے چھڑائے جائے یہ تو آپ ہی سے سیکھنا چاہیے۔آپ نے پوسٹ نمبر بارہ میں کہا کہ میں ان عبارات کو درست نہیں مانتا۔بھائی آپ درست مانیں یا نہ مانیں ۔آپ رد کریں یا نہ کریں لیکن آپ کے علماء تو بیان بھی کرچکے ہیں اور کہہ بھی چکے ہیں اور اپنی کتابوں میں پیش بھی کرچکے ہیں ۔اب آپ جیسے حنفی بھائی پھر بھی نہ مانیں تو پھر ہمارے پاس کوئی علاج نہیں ۔حوالہ جات کے ساتھ بات کو بیان کیا گیا ہے اور پھر بھی آپ بے دھڑک ہوکر کہہ رہے ہیں کہ میں ان کو نہیں مانتا ۔حق تو یہ تھا کہ آپ ان کتابوں سے ہی پیش کرتے کہ بھائی جان جو آپ نے پیش کیا ہے وہ درست نہیں ہے ۔درست بات یہ ہے۔تب ہوتی مزے کی بات۔
2۔ میں نے آپ سے سوال کیا آپ کا حق تھا کہ آپ اس کا جواب دیتے لیکن آپ نے وہی پرانا طریقہ اختیار کیا کہ میرے ہی سوال کو دوبارہ مجھ سے کردیا۔اس کی مثال تو ایسے ہے کہ ایک کافر آپ کے پاس آتا ہے اور کہتا ہے کہ اگر میں کلمہ پڑھوں تو کیا مسلمان ہوجاؤں گا۔تو آپ اس سے یہ سوال کریں گے کہ اگر تم کلمہ نہ پڑھو تو کیا کافر ہو جاؤں گے۔بھائی جان جو وہ سوال کررہا ہے آپ اس کا جواب دیں ۔جو میں سوال کررہا ہوں آپ اس کا جواب دیں اور پھر آپ کو بھی حق ہے کہ آپ مجھ سے بھی سوال کریں۔لیکن کیے گئے سوال کا جواب دینا تو گوارہ کریں نا۔پیارے بھائی
3۔آپ نے سوال کیا آپ کے سوال کا جواب میرے سوال کے جواب کے بعد دیا جائے گا۔
4۔آپ کی یہ باتیں کتنی مضحکہ خیز ہیں قسم سے بہت ہنسا ہوں بھائی جان ۔
جناب گڈ مسلم صاھب شاید بھول گءے ہیں کہ آپ نے اپنی زندگی کا ہر ہر عمل کسی نا کسی امتی کی تقلید کر کے ہی سیکھا ہے ۔ اور یہاں بھی ہر دوسری تحریر کسی ناکسی عالم صاحب کی پیش کی جاتی ہے ، بلکہ ماشاء اللہ علماء اہلحدیث کی وافر مقدار میں کتب کا زخیرہ بھی موجود ہے ۔ یہ سب کتابیں بھی ایسے ہی سنبھال رکھی ہیں ؟ کیا ان میں لکھی علماء کی باتوں کی آپ تقلید نہیں کرتے ؟ بحرحال یہ موضوع نہیں ہے ۔ کیوں ٹھیک کہا ناں ؟
بس اتنا کہتا ہوں اور اس کا جواب بھی شایدیہ ہو ۔يهدي من يشاء الي صراط مستقيم
نوٹ
باقی فیض بھائی جان سے متعلق جو آپ نے باتیں کی ہیں وہ بھائی جان خود ہی جواب دیں گے۔بھائی سہج اگر بات سنجیدہ انداز میں کروگے تو ان شاءاللہ بات ہوتی رہے گی ورنہ سوری بھائی اس طرح کے ماحول میں آپ سے بات کرنا بہت مشکل ہے۔اللہ آپ کو خوش رکھے۔آمین
اللہ تعالی آپ کو بھی خوش رکھے دنیا میں بھی اور آخرت میں بھی ۔

والسلام
 

sahj

مشہور رکن
شمولیت
مئی 13، 2011
پیغامات
458
ری ایکشن اسکور
657
پوائنٹ
110
السلام علیکم سہج بھائی جان،
آپ نے ٹھیک فرمایا کی علماءاہلے حدیث سے بھی غلطی ہوئی ہے، خیر کوئی بات نہیں آپکا یہ جواب پڑھ کر یہی محسوس ہو رہا ہے کی ہاں "محمد زاہد بن فیز" کی شروع کردہ پوسٹ سے آپ بھی صحمت ہے، آپ کے جواب میں آپ نے تسلیم کر لیا کہ دیوبندی علماء سے غلطی ہوئی ہے اور اب میں اہلے حدیث کی بھی گستاخی ظاہر کرونگا، کیا میں ٹھیک سمجھا سہج بھائی جان؟؟
آپ ان عبارتوں کو درست کیوں نہیں مانتے؟؟
السلام علیکم بھائی عامر ، بھائی جان میں نے تو ایسا کہیں بھی نہیں لکھا کہ““ علماءاہلے حدیث سے بھی غلطی ہوئی ہے،““ بحرحال شاید آپ نے سہی سے اور غور سے نہیں پڑھا ھوگا میرے لکھے کو ۔
بھائی عامر غور کیجئے اک بار اب کہ کسی صحابی رسول بلکہ تمام جماعت صحابہ رضوان اللہ علیہم اجمعین میں سے اعلٰی ترین درجہ میں دوسرے بڑے صحابی حضرت عمر فاروق رضی اللہ عنہ اور خلفہ راشدین میں ابوبکر صدیق رضی اللہ عنہ کے بعد دوسرے نمبر پر خلیفہ قرار پانے والے صحابی رسول کے بارے میں اہلحدیث عالم صاحب نے یہ عبارت جو میں نے پیش کی تھی
“بہت سےصاف صاف موٹے موٹے مسائل ایسے ہیں کہ حضرت فاروق اعظم نے ان میں غلطی کی اور ہمارا اور آپ کا اتفاق ہے کہ فی الواقع ان مسائل کے دلائل سے حضرت فاروق اعظم بے خبر تھے“
(طریق محمدی ،ص14)
کیا ایسی عبارت کے بارے میں کوئی مائی کا لعل اہل حدیث نہیں جو اپنے خیالات کا اظہار کرے، کہ یہ عبارت درست عقیدہ کا اظہار کرتی ہے یا نہیں ؟؟ افسوس کی بات ہے کہ آپ حضرات جو اپنے آپ کو اہل حدیث کہتے ہیں اور اپنے لئے صرف قرآن اور حدیث رسول پر عمل کرنے والا لیبل لگاتے ہیں وہ اس حدیث کو کیوں بھول جاتے ہیں ““علیکم بسنی وسنۃ الخلفاء الراشدین““؟؟؟

غور کیجئے گا بھائی عامر ، اور اللہ تعالٰی سے دعا ہے کہ اللہ تعالٰی ہم سب پر حق کو سمجھنے اور اس کا برملہ اظہار کرنے والا بنادے ۔

شکریہ

والسلام
 

sahj

مشہور رکن
شمولیت
مئی 13، 2011
پیغامات
458
ری ایکشن اسکور
657
پوائنٹ
110
میرے پیارے اور قابل احترام بھائی سہج صاحب آپ کے ان باتوں سے آپ کا عقیدہ واضع ہوگیا۔اب ہم آپ کو جتنے بھی دلائل دیں اُن کا کوئی فائدہ نہیں ہوگا ۔کیونکہ آپ نے ۔۔۔۔میں نہ مانوں۔۔۔۔کی رٹ لگا رکھی ہے۔بھائی ۔۔۔میں نہ مانوں۔۔۔کا علاج کسی کے پاس نہیں ہے یہ ایسی بیماری ہے جس کا علاج صرف اللہ کے پاس ہے۔اور قیامت والے دن اس بیماری کا علاج ہو جائے گا۔ان شا ء اللہ
آپ کی ان باتوں سے اب مزید بحث کی گنجائش نہیں رہی۔
اللہ ہم سب کو آپ کو بھی اور ہم کو بھی حق بات قبول کرنے کی توفیق عطا فرمائے۔آمین
السلام علیکم بھائی زاہد ، میں نے کب کہا کہ میں نہ مانوں ؟ یہ طریقہ تو آپ نے اپنایا ہے بھائی جان ۔ یقین نہ آئے تو اک بار پھر سارے مراسلات پڑھ لیجئے ۔ اور جو زبان درازیاں آپ نے پیش کی تھیں انہیں بھی پڑھ لیجئے اور جو میں نے پیش کی ہیں انہیں بھی ۔ اگر اللہ تعالٰی سمجھنے کی توفیق دے دے تو سمجھ آجائے گی کہ کون صحابہ کرام رضوان اللہ علیہم کے بارے میں کیسی باتوں کا کیا عقیدہ رکھتا ھے ۔ یہ بات یاد رکھئے بھائی صاحب ، عبارات کو پرکھنے کا آسان فارمولا ہے کہ جو بھی عبارت کسی کے بارے میں لکھی گئی یا پیش کی گئی ہے ، اس کے مطابق اس مکتبہ فکر کے کیا عقائد و نظریات ہیں ۔ مزید آسان کرکے بتاؤں بھائی کو ؟ تین طلاق کے معاملہ کو اور تراویح کے معاملہ میں جو علماء اہلحدیث کی تحریرات ہیں حضرت عمر رضی اللہ عنہ کے فہم کے بارے میں انہیں اللہ کو حاضر ناضر مانتے ہوئے تنقیدی نظر سے پڑھ لیجئے ۔ اگر اللہ نے چاھا تو سہی بات سمجھ آجائے گی ۔

مزید یہ کہ بلکہ آخری بات کہ آپ نے جس واقہ کا حوالہ دیا تھا (نیچے اقتباس میں دیکھئے) اور جس کے بارے میں میں نے وضاحت مانگی تھی اس کا تو آپ نے جواب دینے کی زحمت ہی نہیں کہ بھائی ؟
برائے مہربانی وضاحت کردیجئے ۔ اسلئے درخواست کررہا ھوں بھائی کہ کہیں ایسا نہ ھو کہ میں نے وضاحت کردی تو آپ کو غصہ لگ جائے ۔
۔۔
محمد ذاہد بن فیض صاحب کا مراسلہ::
اور یاد رکھیں۔حضرت عمر رضی اللہ تعالٰی عنہ نے جب حضرت عبیدہ ابن اجراح رضی اللہ تعالٰی عنہ کو واپس بلوانا چاہا تو حضرت عبیدہ ابن جراح رضی اللہ تعالٰی عنہ نے انکار کردیا اس بنا پر کے ۔۔۔انھوں نے اللہ کے رسول صلیٰ اللہ علیہ وسلم سے سنا تھا کہ ۔۔۔جب کسی علاقے میں طاعون پھیل جائے تو باہر کا آدمی اُس علاقےمیں جائے نہ اور اُس کے اندر موجود والا باہر آئے نہ ۔۔تو حضرت عمر رضی اللہ عنہ نے اس بات کی تصدیق صحابہ کرام رضوان اللہ اجمعین سے فرمائے۔ثابت ہونے پر رجوع کرلیا ضد نہیں کی۔بھائی یہ واقعہ ہمارےلیے بہت بڑا سبق ہے
““میرا کیا گیا سوال““
جناب عرض یہ ہے کہ آپ نے جو واقعہ پیش کیا ہے اس میں آپ نے حضرت عمر رضی اللہ عنہ کو حجت مانا ہے ؟ یا ابو عبیدہ رضی اللہ عنہ کو ؟یا پھر عبدالرحمان بن عوف رضی اللہ عنہ کو؟ اور یہ بھی بتادیجءے وضاحت کے ساتھ کہ حضرت عمر رضی اللہ عنہ وہاء سے متاثرہ علاقہ کی طرف جارہے تھے یا پھر وہاں موجود تھے اور وباء سے متاثرہ علاقے سے نکلنا چاہتے تھے ؟ جبکہ آپ نے جسطرح واقع لکھا ہے اس سے لگتا ہے کہ ابو عبیدہ بن جراح رضی اللہ عنہ وباء والے علاقے مین تھے اور عمر رضی اللہ عنہ مدینہ میں تھے ۔؟؟ وضاحت فرمادیجءے گا جناب بن فیض صاحب کیونکہ آخر کار یہ نبی پاک صلی اللہ علیہ وسلم کے صحابہ کا معاملہ ہے ، اسمیں کوءی خود ساختہ بات نہیں آنی چاہءے۔

یا پھر حضرت عمر رضی اللہ عنہ کو رجوع کروانے کی بات آپ نے کسی خاص مقصد سے لکھی ہے ؟
۔۔
والسلام
 

گڈمسلم

سینئر رکن
شمولیت
مارچ 10، 2011
پیغامات
1,407
ری ایکشن اسکور
4,912
پوائنٹ
292
جزاک اللہ سہج بھائی جان اگر اس انداز سے بات چلتی رہے تو پھر ان شاءاللہ ہم حق کی طرف جاسکتے ہیں ۔اچھا سہج بھائی میرا ایک سوال ہے کہ کہ کیا کسی صحابی رسولﷺ سے مسائل دینیہ میں جان بوجھ کر نہیں بلکہ لاعلمی میں غلطی ہوئی کہ نہیں۔؟؟ صرف ہاں یا نا میں جواب دینا ہے بھائی جان
 

sahj

مشہور رکن
شمولیت
مئی 13، 2011
پیغامات
458
ری ایکشن اسکور
657
پوائنٹ
110
جزاک اللہ سہج بھائی جان اگر اس انداز سے بات چلتی رہے تو پھر ان شاءاللہ ہم حق کی طرف جاسکتے ہیں ۔اچھا سہج بھائی میرا ایک سوال ہے کہ کہ کیا کسی صحابی رسولﷺ سے مسائل دینیہ میں جان بوجھ کر نہیں بلکہ لاعلمی میں غلطی ہوئی کہ نہیں۔؟؟ صرف ہاں یا نا میں جواب دینا ہے بھائی جان
السلام علیکم مسٹر گڈ مسلم
کسی بھی صحابی رسول صلی اللہ علیہ وسلم کی بات نہیں بھاءی جان ۔ آپ سوال بھی اپنی مرضی کے مطابق ڈھال کر کرتے ہو ۔ بھاءی جان سوال ایسا کرتے کہ کیا حضرت عمر رضی اللہ عنہ نے مساءل دینیہ میں غلطی کی ؟ یا نہیں ؟ تو جواب دینے میں مزہ آتا ۔ لیکن آپ نے تمام صحابہ کو ایک ہی درجہ میں رکھ کر سوال کیا ہے ۔ بھاءی جان صحابہ نابینہ بھی تھے اور صحابیہ خواتین بھی تھیں ۔نءے مسلمان بھی تھے پرانے بھی ۔ تو کیا آپ ایسے صحابہ جو بعد میں کلمہ پڑھ کر حلقہ اسلام و صحابیت میں داخل ہوءے انہوں نے دین کو سیکھنے کے دوران علم نہ ہونے کی وجہ سے کوءی عمل برخلاف کیا تو کیا آپ ایسا کرسکتے ہیں کہ اسی عمل کو حضرت عمر رضی اللہ عنہ پر فٹ کردیں معاذللہ ۔
مزید یہ کہ بھاءی جان آپ سے درخواست ہے کہ صحابہ کرام کی غلطیاں نہ ڈھونڈواءیں اور ناں ڈھونڈنے کی کوشش کریں ۔

شکریہ
 

گڈمسلم

سینئر رکن
شمولیت
مارچ 10، 2011
پیغامات
1,407
ری ایکشن اسکور
4,912
پوائنٹ
292
وعلیکم السلام ورحمۃ اللہ وبرکاتہ
جزاک اللہ سہج بھائی جان اب آپ کی عبارت سے یہ تو ثابت ہوگیا کہ کہ صحابہ کرام سے غلطی ہوسکتی ہے۔اور ہوئی بھی ہے۔تو جی بھائی جان جس طرح آپ نے کہا کہ آپ سوال ایسا کرتے ’’ کیا حضرت عمر رضی اللہ عنہ نے مساءل دینیہ میں غلطی کی ؟ یا نہیں ؟ تو جواب دینے میں مزہ آتا ‘‘ تو بھائی جان اس سے پہلے میرا ایک سوال ہے کہ حضرت عمر رضی اللہ عنہ کے بارے میں آپ کا کیا عقیدہ ہے کہ حضرت عمر رضی اللہ عنہ سے غلطی نہیں ہوئی اس عقیدہ کی دلیل سے وضاحت کریں۔جزاک اللہ
 

گڈمسلم

سینئر رکن
شمولیت
مارچ 10، 2011
پیغامات
1,407
ری ایکشن اسکور
4,912
پوائنٹ
292
سہج بھائی جان آپ نے پوسٹ نمبر 15 میں اہل حدیثوں کے کچھ نمونے پیش کرنے کی کوشش کی ۔جس میں آپ نے فتاوی نذیریہ اور نواب صدیق حسن خاں کے حوالے سے کچھ عبارات پیش کرکے اہل حدیثوں کو گستاخ صحابہ(نعوذباللہ) پیش کرنے کی مذموم کوشش کی ۔
سب سے پہلی بات تو بھائی جان مجھے یہ بتائیں کہ ان عبارات میں یہ کہاں لکھا ہے کہ مطلقا اہل حدیث کے ہاں صحابی رسولﷺ کا قول (نعوذباللہ) حجت نہیں ۔
بلکہ وہاں تو یہ ہے کہ کسی صحابی نے اپنے اجتہاد پر ایک بات کہی اور وہ اجتہاد صحیح بھی ہوسکتا ہے اور غلط بھی۔اگر صحیح ہے تو ٹھیک اور اگر صحیح نہیں تو پھر سنت کی پیروی لازم ہے ۔اس بات سے کون انکاری ہے ۔؟
اہل حدیث کا مسلک یہ ہے کہ ایک طرف فرمان محمدﷺ ہو اور دوسری طرف صحابی کا قول ہو تو اس وقت صحابی کا قول حجت نہیں بن سکتا۔
اگر علماء کا صرف اتناکہنے سے کہ یہاں صحابی کا قول حجت نہیں ۔اگر اہل حدیث گستا خ ہوسکتے ہیں تو پھر یہ دیکھیں
ولوا قال :عمروعثمان وعلي لم يكونوا اصحابا لايكفر (الفتاوي الهندية جلددوم صفحه نمبر264)
’’اگر کوئی خلفاء ثلاثہ سیدنا عمر عثمان ذوالنورینعلی حیدرکرار کی صحابیت سے انکار کردے تو وہ کافر نہیں ‘‘
سب الشيخين ليس بكفر(فقه اكبر مع الترجمة في عين الهدية-جلد1 صفحه 18)
’’کہ شیخین صحابہ سیدنا ابوبکر صدیق  اور سیدنا عمر  کو گالی دینا کفر نہیں ‘‘
(نعوذباللہ)
تو بھائی جان ہم کہاں جائیں ۔کیا یہ کم گستاخیاں ہیں ۔اناللہ وانا الیہ راجعون۔
اگر اس طرح کی عبارات پر کہ اس جگہ یا یہاں یا اس مسئلہ میں قول صحابی  حجت نہیں تو پھر اللہ کریم کے اس فرمان پر غور کریں ۔
اللہ تعالی نے فرمایا۔
’’ وَلَقَدْ أُوحِيَ إِلَيْكَ وَإِلَى الَّذِينَ مِن قَبْلِكَ لَئِنْ أَشْرَ‌كْتَ لَيَحْبَطَنَّ عَمَلُكَ وَلَتَكُونَنَّ مِنَ الْخَاسِرِ‌ينَ‘‘ (سورۃ الزمر۔65)
آئے محمد۔! اگر تو نے بھی شرک کیا تو بلاشبہ تیرا عمل ضائع ہوجائے گااور بالیقین تو زیانکاروں میں سے ہوجائے گا
تو بھائی جان یہاں غور کریں کہ اللہ کریم اپنے سب سے محبوب پیغمبر کو اشرکت کے لفظ سے بلا رہے ہیں ۔تو آپ کے نزدیک یہ بھی گستاخی ہوئی ۔کہ اللہ نے اپنے نبی کو توں کے لفظ سے کیوں بلایا ہے۔انا للہ
کچھ عبارات پر غور کرلیا جائے تو پھر اس طرح کی باتیں ذہن میں جنم نہیں لیتی۔
ہمارا مسلک یہ ہے کہ ہم اطیعوااللہ واطیعواالرسول کے ماننے والے ہیں ۔اگر لاعلمی میں ایک صحابی رسول بھی خلاف شریعت بات کہہ دیتے ہیں تو ہم اس بات کو بھی تسلیم نہیں کرتے۔
کیا آپ مجھے یہ بات بتا سکتے ہیں کہ کوئی صحابی جان بوجھ کر اپنی بات نبی ﷺ کی بات کے خلاف کرسکتا ہے ۔؟
جب کوئی صحابی یہ جرأت نہیں کرسکتا تو پھر لاعلمی میں ایسا ہوجانا بھی کوئی بعید بات نہیں ۔اور ہوا بھی ہے ۔آپ بھی تسلیم کریں گے۔ان شاءاللہ
اگر کوئی کہہ دے کہ ہم نبی کریم ﷺ کی بات کے خلاف صحابی کی بات کو نہیں مانتے تو اس میں کہاں صحابی رسول کی گستاخی ہے ۔؟
باقی آپ نے حدیث پیش کی ’’عليكم بسنتي وسنتة الخلفاء الراشدين المهديين‘‘ تو آپ مجھے اس حدیث کی روشنی میں بتائیں کہ فرمان نبی ﷺ کی موجودگی میں کوئی صحابی خلاف فرمان رسول بات کرسکتا ہے یا نہیں ۔؟
 

sahj

مشہور رکن
شمولیت
مئی 13، 2011
پیغامات
458
ری ایکشن اسکور
657
پوائنٹ
110
وعلیکم السلام ورحمۃ اللہ وبرکاتہ
جزاک اللہ سہج بھائی جان اب آپ کی عبارت سے یہ تو ثابت ہوگیا کہ کہ صحابہ کرام سے غلطی ہوسکتی ہے۔اور ہوئی بھی ہے۔تو جی بھائی جان جس طرح آپ نے کہا کہ آپ سوال ایسا کرتے ’’ کیا حضرت عمر رضی اللہ عنہ نے مساءل دینیہ میں غلطی کی ؟ یا نہیں ؟ تو جواب دینے میں مزہ آتا ‘‘ تو بھائی جان اس سے پہلے میرا ایک سوال ہے کہ حضرت عمر رضی اللہ عنہ کے بارے میں آپ کا کیا عقیدہ ہے کہ حضرت عمر رضی اللہ عنہ سے غلطی نہیں ہوئی اس عقیدہ کی دلیل سے وضاحت کریں۔جزاک اللہ
السلام علیکم بھاءی جان قابل احترام وغیرہ وغیرہ ۔۔۔ مسٹر گڈ مسلم
میں نے درخواست کی تھی کہ صحابہ کرام رضوان اللہ علیہم کی غلطیاں ناں ڈھونڈیں اور نا ڈھونڈواءیں ۔ لیکن آپ بضد ہیں ۔ آپ کی مرضی بھاءی مین کیا کرسکتا ہوں ۔
یہ جو آپ نے سمجھا کہ میں نے کچھ ایسا کہا جس سے ثابت ہوتا ہو کہ
آپ کی عبارت سے یہ تو ثابت ہوگیا کہ کہ صحابہ کرام سے غلطی ہوسکتی ہے
میں ایسا نہیں سمجھتا ۔ مزید آپ نے اپنا عقیدہ فرمایا کہ
صحابہ کرام سے غلطی ہوسکتی ہے۔اور ہوئی بھی ہے۔
۔۔ میں ایسا بھی نہیں کہتا بلکہ سوچتا بھی نہیں ۔یہ آپ کا عقیدہ ہے۔

مزید آپ نے سوال کیا کہ
میرا ایک سوال ہے کہ حضرت عمر رضی اللہ عنہ کے بارے میں آپ کا کیا عقیدہ ہے کہ حضرت عمر رضی اللہ عنہ سے غلطی نہیں ہوئی اس عقیدہ کی دلیل سے وضاحت کریں۔
جواب میرا یہ ہے مسٹر گڈ مسلم کہ نہیں ۔ حضرت عمر رضی اللہ عنہ سے کوءی غلطی نہیں ہوءی ۔ دلیل ؟ اگر مان لیں تو یہ حدیث پیش خدمت ہے
" شیطان تمھیں جس راستے آتا ھوا ملتا ہے وہ اس تیرے راستے کو چھوڑ کر دوسرے راستے میں بھاگ جاتا ہے " ۔ ( بخاری )

"پہلی امتوں میں " محدث " ( وہ روشن ضمیر ، صائب الراۓ جسے اللہ کی طرف سے الہام ھوتا ھو ) ھوا کرتے تھے ؟ اور اگر میری امت میں بھی کوئی محدث ھو تو وہ حضرت عمر ھونگے "(صحیح مسلم )

اس مت کے نبی کے بعد اس کے بہترین لوگ ابوبکر اور پھر عمر ہیں
۔ ( مسند احمد )

میرے بعد میں آنے والے دو لوگوں ابوبکر و عمر کی اقتداء و پیروی کرو ۔
( ترمذی ، ابن ماجہ ، مسند احمد )


(عمرو رضی اللہ عنہ) نے بیان کیا کہ پھر میں آپ کی خدمت میں حاضر ہوا اور پوچھا کہ سب سے زیادہ محبت آپ کو کس سے ہے؟
آپ (صلی اللہ علیہ وسلم) نے فرمایا کہ عائشہ (رضی اللہ عنہا) سے۔
میں نے پوچھا ؛ اور مردوں میں ؟
فرمایا کہ اس کے باپ(ابوبکر صدیق رضی اللہ عنہ) سے۔
میں نے پوچھا ؛ اس کے بعد ؟
فرمایا کہ عمر بن خطاب (رضی اللہ عنہ) سے۔
اس طرح آپ نے کئی آدمیوں کے نام لئے۔
صحيح بخاري
كتاب فضائل الصحابة


نبی پاک صلی اللہ علیہ وسلم کے ارشادات مبادکہ گواہ ہیں کہ حضرت عمر رضی اللہ عنہ سچے ہیں دین کے کسی بھی معاملہ میں ان سے غلطی کا کوءی امکان نہیں ہے ۔ جس صحابی کے بارے میں ارشاد نبوت ہو کہ اس کے راستہ میں شیطان نہیں آسکتا آپ اس شخصیت کے بارے میں غلطیاں مانتے ہیں ؟ جبکہ اگر معاذللہ آپ کے عقیدے کو مان بھی لیا جاءے تو جناب صحابہ کرام تو مغفور بھی ہیں ۔
اے اللہ ! ان تمام انصار و مہاجرین کی مغفرت فرما دے ] ( صحیح بخاری )

تو کیا آپ ایسے افراد کی غلطیاں ڈھونڈ رہے ہیں ؟ جنہیں اللہ کے نبی صلی اللہ علیہ وسلم نے اللہ سے بخشوالیا ؟ اور انہیں ان کی زندگی میں ہی جنت کی بشارتیں عطا فرمادیں۔
عمر رضی اللہ تعالی عنہ جنتی ہیں۔"ترمزی"
اور سب سے زیادہ محبت جن افراد سے فرماءی ان میں دوسرے نمبر پر حضرت عمر رضی اللہ عنہ ہیں ۔

شکریہ
 

ابو تراب

مبتدی
شمولیت
مارچ 29، 2011
پیغامات
102
ری ایکشن اسکور
537
پوائنٹ
0
sahjبھائی، کیا آپ صحابہ کرام علیہم الرضوان کو انبیاءعلیھم السلام کی طرح"معصوم"مانتے ہیں؟؟ کوئی قرآن وحدیث سے دلیل ہے تو بتائیں، کیونکہ میری حقیر معلومات کی حد تک جنگ احد میں بھاگنے والوں،پہاڑی چھوڑنے والوں کی غلطی قرآن نے بیان کی،قطع نظر اس کے کہ اللہ نے ان کومعاف کر دیا، غلطی تو ہوئی۔۔۔
اگر شیعہ اپنے 12آئمہ کو معصوم مانتے ہیں تو وہاں آپ کو اعتراض کیوں ہے۔

جزاک اللہ
 

sahj

مشہور رکن
شمولیت
مئی 13، 2011
پیغامات
458
ری ایکشن اسکور
657
پوائنٹ
110
sahjبھائی، کیا آپ صحابہ کرام علیہم الرضوان کو انبیاءعلیھم السلام کی طرح"معصوم"مانتے ہیں؟؟ کوئی قرآن وحدیث سے دلیل ہے تو بتائیں، کیونکہ میری حقیر معلومات کی حد تک جنگ احد میں بھاگنے والوں،پہاڑی چھوڑنے والوں کی غلطی قرآن نے بیان کی،قطع نظر اس کے کہ اللہ نے ان کومعاف کر دیا، غلطی تو ہوئی۔۔۔
اگر شیعہ اپنے 12آئمہ کو معصوم مانتے ہیں تو وہاں آپ کو اعتراض کیوں ہے۔

جزاک اللہ
کون کون بھاگا تھا احد سے ؟؟ نام بتانا پسند کریں گے آپ؟ دوسری بات بعد میں
 
سٹیٹس
مزید جوابات پوسٹ نہیں کیے جا سکتے ہیں۔
Top