• الحمدللہ محدث فورم کو نئےسافٹ ویئر زین فورو 2.1.7 پر کامیابی سے منتقل کر لیا گیا ہے۔ شکایات و مسائل درج کروانے کے لئے یہاں کلک کریں۔
  • آئیے! مجلس التحقیق الاسلامی کے زیر اہتمام جاری عظیم الشان دعوتی واصلاحی ویب سائٹس کے ساتھ ماہانہ تعاون کریں اور انٹر نیٹ کے میدان میں اسلام کے عالمگیر پیغام کو عام کرنے میں محدث ٹیم کے دست وبازو بنیں ۔تفصیلات جاننے کے لئے یہاں کلک کریں۔

کسی بھی عالم پر اعتراض کرنے سے پہلے ان باتوں کا خیال رکھ لیں تاکہ بعد میں آپکو پشیمانی نہ ہو

علی بہرام

مشہور رکن
شمولیت
ستمبر 18، 2013
پیغامات
1,216
ری ایکشن اسکور
162
پوائنٹ
105
حافظ عمران بھائی اور دیگر مشارکین گفتگو کوشش کرکے الفاظ کا چناؤ احتیاط سے کریں ۔
بعض دفعہ علمی و تحقیقی قسم کی باتیں اسلوب بیان کی وجہ سے اپنا فائدہ کھو بیٹھتی ہیں ۔
جزاکم اللہ خیرا خضر حیات بھائی۔
ان صاحب کی خانہ ساز تفسیر یا ترجمہ میں تحریف کو کیا دوش دیں۔ ان کے بڑے اپنی دانست میں انبیاء کے دفاع میں قرآن کے الفاظ تک میں تحریف پر مجبور ہوئے ۔ ملاحظہ فرمائیے، اس کی فقط ایک مثال:
لقد تاب الله على النبي والمهاجرين والانصار
احتجاج طبرسی میں منقول ہے کہ جناب امام جعفر صادق اور مجمع البیان میں ہے کہ امام رضا اس آیت کو یوں پڑھا کرتے تھے لقد تاب الله بالنبي على المهاجرين والأنصار
تفسیر قمی میں جناب جعفر صادق علیہ السلام سے منقول ہے کہ اسی شان سے یہ آیت نازل ہوئی ہے۔ احتجاج میں ابان ابن تغلب سے منقول ہے کہ میں نے عرض کی یابن رسول اللہ ۔ عوام الناس تو اسطرح نہیں پڑھتے جیسے کہ آپ کے پاس ہے۔ دریافت فرمایا کہ اے ابن ابان وہ کیونکر پڑھتے ہیں۔ وہ کہتے ہیں کہ میں نے عرض کی کہ وہ یوں پڑھتے ہیں۔
لقد تاب الله على النبي والمهاجرين والانصار
فرمایا ویل ہو انکے لئے نبی ﴿ص﴾ کا کونسا گناہ تھا جسکے بارے میں خدا نے انکی توبہ قبول کر لی۔ سوائے اس کے نہیں ہے کہ توبہ تو انکی امت کے لئے قبول کر لی گئ۔
ترجمہ مقبول، پارہ ١١ ، سورہ توبہ، ص ۳۲٦
اب بہرام صاحب کے بارے میں یہ معلوم نہیں ہوا کہ وہ امام جعفر صادق کی ویل والی وعید کا مصداق بننا پسند فرماتے ہیں یا سنیوں کے قرآن کی طرح ہی اس آیت کی تلاوت کرتےہیں؟

گویا اگر اس آیت کو سنیوں کے قرآن کے موافق پڑھا جائے تواہل تشیع کے نزدیک نبی صلی اللہ علیہ وسلم کا گناہگار ہونا (نعوذباللہ) لازم ٹھہرتا ہے۔
اور اس آیت کو اہل تشیع کے مطابق پڑھا جائے تو تحریف قرآن ماننا لازم ہے۔

اب علی بہرام صاحب یہ گتھی سلجھائیں تو بات ہے۔


متفق۔
نہ صرف یہ کہ قرآن کو ثابت نہیں کر سکتے۔ بلکہ تحریف قرآن کے شیعہ عقیدے کا دفاع تک کرنے کو راضی نہیں۔ اس کا نمونہ اس دھاگے میں ملاحظہ کیجئے:
http://forum.mohaddis.com/threads/435/
لقد تاب الله على النبي والمهاجرين والانصار
بیشک اللہ کی رحمتیں متوجہ ہوئیں ان غیب کی خبریں بتانے والے اور ان مہاجرین اور انصار پر
( مترجم : امام احمد رضا بریلوی )
 

علی بہرام

مشہور رکن
شمولیت
ستمبر 18، 2013
پیغامات
1,216
ری ایکشن اسکور
162
پوائنٹ
105
کسی بھی عالم پر اعتراض کرنے سے پہلے ان باتوں کا خیال رکھ لیں تاکہ بعد میں آپکو پشیمانی نہ ہو


جن ( یہ کوئی جنات میں نہیں ) صاحب نے یہ دھاگہ شروع کیا ان کا یہ کہنا ہے کہ
1۔ امی عائشہ سے جھوٹ بولنے کی خطاء کبھی نہیں ہوسکتی یہ میرا ایمان
2۔ امام بخاری بھی جھوٹ نہیں بوسکتے

لیکن ساتھ ہی وہ اس بات پر بھی زور دے رہے تھے ( یہ تھے میں نے اس لئے لکھا ہے اب وہ منہ چھپا کر کہیں چلے گئے ہیں ) انبیاء علیہم السلام سے جھوٹ گناہ اور ہر طرح کی خطائیں ممکن ہیں !!! نعوذباللہ

اب میری صرف نئے اور پرانے اس دھاگہ میں آنے والوں سے درخواست ہے کہ انبیاء علیہم السلام پر اعتراضات سے پر ہیز کرتے ہوئے صرف اس بات پر روشنی ڈالی جائے کہ
کیا امی عائشہ کے بارے میں ایسا ایمان رکھنا عین اسلام ہے یا اسلام کے خلاف ہے
کیا امام بخاری کے لئے ایسا گمان رکھنا کہ وہ جھوٹ نہیں بول سکتے

ان دو امور پر ہی بات کی جائے پھر کوئی نیا پنترا آزمایا جائے شکریہ
 

خضر حیات

علمی نگران
رکن انتظامیہ
شمولیت
اپریل 14، 2011
پیغامات
8,773
ری ایکشن اسکور
8,473
پوائنٹ
964

ان دو امور پر ہی بات کی جائے پھر کوئی نیا پنترا آزمایا جائے شکریہ


آپ پہلے ادھر ادھر کی باتیں کرتے ہیں پھر خود ہی آپ کو موضوع یاد آنا شروع ہوجاتا ہے ۔
میں یقین سے کہہ سکتا ہوں آپ کوئی بھی موضوع رکھ لیں آپ اس پر جم کر نہیں چل سکتے ۔
ہر وہ اعتراض جو آپ دوسروں پر کرتے ہیں شیعہ مذہب اس طرح کی باتوں سے بھرا پڑا ہوتا ہے ۔ اسی لیے تو آپ کو تقیہ ( اور پتہ نہیں کیا کیا ) جیسی ایجادات کی ضرورت پڑتی رہتی ہے ۔
 

علی بہرام

مشہور رکن
شمولیت
ستمبر 18، 2013
پیغامات
1,216
ری ایکشن اسکور
162
پوائنٹ
105
آپ پہلے ادھر ادھر کی باتیں کرتے ہیں پھر خود ہی آپ کو موضوع یاد آنا شروع ہوجاتا ہے ۔
میں یقین سے کہہ سکتا ہوں آپ کوئی بھی موضوع رکھ لیں آپ اس پر جم کر نہیں چل سکتے ۔
ہر وہ اعتراض جو آپ دوسروں پر کرتے ہیں شیعہ مذہب اس طرح کی باتوں سے بھرا پڑا ہوتا ہے ۔ اسی لیے تو آپ کو تقیہ ( اور پتہ نہیں کیا کیا ) جیسی ایجادات کی ضرورت پڑتی رہتی ہے ۔
پھر دیر کس بات کی ہے ان دو امور پر پہلے بات کرلیں پھر آپ کے تمام اعتراضات کا اللہ کی دی ہوئی توفیق سے جواب دینے کی کوشش کروں گا ان شاء اللہ
 

خضر حیات

علمی نگران
رکن انتظامیہ
شمولیت
اپریل 14، 2011
پیغامات
8,773
ری ایکشن اسکور
8,473
پوائنٹ
964
پھر دیر کس بات کی ہے ان دو امور پر پہلے بات کرلیں پھر آپ کے تمام اعتراضات کا اللہ کی دی ہوئی توفیق سے جواب دینے کی کوشش کروں گا ان شاء اللہ
اس ’’ لڑی ‘‘ کا موضوع تو یہ بھی نہیں ہے ۔۔ موضوع تو یہ ہے کہ :
کسی بھی عالم پر اعتراض کرنے سے پہلے ان باتوں کا خیال رکھ لیں تاکہ بعد میں آپکو پشیمانی نہ ہو

پتہ نہیں آپ کے نزدیک موضوع ہونے یا نہ ہونے کا کیا فلسفہ ہے ؟

حقیقت تو یہ ہے کہ آپ کو اس فورم پر ایک عرصہ ہوگیا ہے مختلف ناموں سے آپ کی شراکتوں کوجس حد تک میں دیکھ سکا ہوں آپ صرف '' بحث برائے بحث '' کرنے آتےہیں ۔۔
میں آپ کو بحیثیت ایک اہل طالب علم کے چیلنج کرتا ہوں ایک نیا دھاگہ کھول کر کسی بھی موضوع پر آپ اہل تشیع کا دفاع کرلیں میں اہل سنت کا موقف بیان کروں گا ۔
آپ کو ابتداء کے لیے اس لیے کہہ رہا ہوں تاکہ موضوع آپ کی مرضی کے مطابق ہو ۔ اگر آپ چاہتے ہیں تو میں اپنی مرضی کا موضوع شروع کرتا ہوں ۔۔
آپ کو یہ بھی نہیں کہا جائے گا کہ موضوع کی پابندی کریں ۔لیکن آپ جب لاجواب ہوں تو پھر ہم ’’ عدم موضوعیت ‘‘ کا بہانہ نہیں چلنے دیں گے ۔

تنبیہ : اس '' لڑی '' میں شروع ہونے والے ایک نئے موضوع کو بعنوان '' صحابہ کرام و أئمہ عظام کی طرف جھوٹ کی نسبت ؟ '' یہاں منتقل کردیا گیا ہے ۔ ( انتظامیہ )
 
Top