• الحمدللہ محدث فورم کو نئےسافٹ ویئر زین فورو 2.1.7 پر کامیابی سے منتقل کر لیا گیا ہے۔ شکایات و مسائل درج کروانے کے لئے یہاں کلک کریں۔
  • آئیے! مجلس التحقیق الاسلامی کے زیر اہتمام جاری عظیم الشان دعوتی واصلاحی ویب سائٹس کے ساتھ ماہانہ تعاون کریں اور انٹر نیٹ کے میدان میں اسلام کے عالمگیر پیغام کو عام کرنے میں محدث ٹیم کے دست وبازو بنیں ۔تفصیلات جاننے کے لئے یہاں کلک کریں۔

کیا لفظ اہل الحدیث سے عوام خارج ہے؟

asifchinioty

رکن
شمولیت
جولائی 27، 2015
پیغامات
138
ری ایکشن اسکور
11
پوائنٹ
37
ارے بھائی ہم نے کب انکار کیا کہ اہلحدیث محدثین کو نہیں کہتے؟ جاؤ فیس بک پر اور پھر یہاں پوسٹ کو کھنگالو، کوئی ایک ثبوت ہی لا دو۔ہم نے کئی بار کہا کہ یہ ہمارا موضوع ہی نہیں۔ لیکن آپ بار بار کہتے رہے کہ ہمارا موضوع ہی صرف محدثین ہی ہیں۔ اب جب صرف محدثین پر دلیل مانگی تو میرے اقرار کو لے آئے۔ میرے اقرار سے آپ نے یہ کیسے ثابت کرلیا کہ لفظ اہلحدیث محدثین کے علاوہ کسی کےلیے استعمال ہو ہی نہیں سکتا۔؟
علمائے اسلام نے اہل الحدیث کی شرائط بیان کی ہیں، جب شرائط بیان کی جاتی ہیں تو اس کا واضح مطلب یہی ہوتا ہے کہ ہر شخص اہل الحدیث نہیں ہوسکتا صرف وہ شخص اہل الحدیث ہوگا جو ان شرائط کو پورا کر سکے، پہلے کچھ شرائط کا ذکر کر چکا ہوں، مزید شرائط امام حاکم رحمہ اللہ سے بھی ملاحظہ فرما لیں

ينبغي لصاحب الحديث
1. أن يكون ثبت الأخذ ،
2. ويفهم ما يقال له ،
3. ويبصر الرجال ، ثم يتعهد ذلك »
قال الحاكم : ومما يحتاج إليه طالب الحديث في زماننا هذا
4. أن يبحث عن أحوال المحدث أولا ، هل يعتقد الشريعة في التوحيد وهل يلزم نفسه طاعة الأنبياء والرسل صلى الله عليهم فيما أوحي إليهم ، ووضعوا من الشرع ،
5. ثم يتأمل حاله ، هل هو صاحب هوى يدعو الناس إلى هواه ، فإن الداعي إلى البدعة لا يكتب عنه ولا كرامة ، لإجماع جماعة من أئمة المسلمين على تركه
6. ثم يتعرف سنه هل يحتمل سماعه من شيوخه الذين يحدث عنهم ، فقد رأينا من المشايخ جماعة أخبرونا بسن يقصر عن لقاء شيوخ ، حدثوا عنهم ،
7۔ثم يتأمل أصوله أعتيقة هي أم جديدة ؟ فقد نبغ في عصرنا هذا جماعة يشترون الكتب فيحدثون بها ، وجماعة يكتبون سماعاتهم بخطوطهم في كتب عتيقة في الوقت فيحدثون بها
کاپی پیسٹ کا نام دے کر فرار ہونے کی کوشش کی بجائے یہ بتائیں کہ جو شخص ان شرائط کا حامل نہیں ہوگا وہ اہل الحدیث ہوگا؟؟ اگر ہوگا تو برائے مہربانی ثابت کر دیں
 

asifchinioty

رکن
شمولیت
جولائی 27، 2015
پیغامات
138
ری ایکشن اسکور
11
پوائنٹ
37
محترم آپ کی بھاگنے کی رفتار بہت زیادہ ہوگئی ہے، تھوڑا پیچھے مڑ کر دیکھیں جناب نے میرے دعوی کے اس حصہ کو درست تسلیم کر لیا ہے کہ ’’ لفظ اہل حدیث کا طلاق جھلاء پر نہیں ہوتا کیونکہ جناب نے نزدیک جھلاء کے اہل حدیث سے خارج ہونے اور اس میں کوئی فرق نہیں ہے، جب فرق نہیں ہے تو پھر میں اپنے دعوی کے الفاظ پر دلیل دے کر ثابت کر چکا ہوں کہ جھلاء اہل الحدیث سے خارج ہیں
 
شمولیت
جولائی 27، 2015
پیغامات
137
ری ایکشن اسکور
62
پوائنٹ
56
پوسٹ نمبر75

نمبر1
آپ کا دعویٰ ہے کہ اہلحدیث صرف محدثین کو کہا جاتا ہے۔اور دوسری جگہ آپ نے اپنے دعویٰ میں جہلاء کو اہلحدیث لفظ سےخارج کردیا۔دونوں کے ثبوت دے چکا ہوں۔ آپ کے دعویٰ میں دو باتیں ایک یہ کہ اہلحدیث صرف محدثین کو کہا جاتا ہے۔ دوسرا یہ کہ اہلحدیث لفظ نہ عامل بالحدیث کےلیے بولا جاسکتا ہے، نہ لکھا جاسکتا ہے۔ نہ اور عامل بالحدیث جماعت کا نام اہلحدیث لکھا جاسکتا ہے۔

عمدہ بات
آپ کے دعویٰ میں دو باتیں ایک صرف محدثین اہلحدیث لفظ میں شامل، دوسری اہلحدیث لفظ سے عامل بالحدیث خارج۔ یعنی آپ کا انکار۔ اور مزے کی بات یہ ہے کہ آپ نے اپنی دونوں باتوں کو ثابت کرنے سے انکار کردیا ہے۔ اب انکار کے بعد یہاں کیا کررہے ہیں؟ اس بات کی مجھے سمجھ نہیں آرہی۔ کیونکہ جب آپ نے ہار تسلیم کرلی، اور واضح الفاظ میں لکھ دیا کہ میں اپنی دونوں باتوں کو ثابت نہیں کرونگا۔ تو پھر کیا لکھ رہے ہیں؟ یہ ذرا مجھے سمجھا دیں۔

دعویٰ کے پہلے حصے سے انکارکا ثبوت
صرف محدثین کے دعویٰ کو ثابت کرنے سے آپ کا انکار.jpg

دعویٰ کے دوسرے حصے سے انکارکا ثبوت
جہلاء اہلحدیث نہیں ہوسکتے دعویٰ کو ثابت کرنے سے انکار.jpg


آپ نے صرف محدثین کو اہلحدیث لکھا اور کہا اسی طرح لفظ اہلحدیث میں عامل بالحدیث کو خارج کہا، لکھا، جبکہ میں نے آپ کی دوسری بات سے انکار کیا۔ اور یہ ہماری بحث کا اصل موضوع بنا، جس وجہ سے ہم فورم پر تشریف لائے۔لیکن اب کہہ دیا کہ میں اپنے دعویٰ کے دونوں حصوں کو ثابت نہیں کرونگا۔ تو کوئی بات نہیں میرے دوست، زبردستی تو کلمہ بھی نہیں پڑھوایا جاسکتا، آپ ثابت نہیں کرسکتے، تو اپنی جگہ کسی اور کو بھیج دیں، کیونکہ شروع سے اندارزہ ہوگیا تھا، کہ آپ کے بس کا کام نہیں۔ کیونکہ آپ کا صرف ایک کام ہے بس کاپی پیسٹ لگانا۔

نمبر2
ہماری زبان میں ایک مثال دی جاتی ہے کہ ’’بلی کو چھیچھڑوں کا خیال‘‘ آپ کو کس نے کہا کہ آپ کا دعویٰ ثابت ہوچکا ہے؟ کس خواب میں جی رہے ہیں میرے دوست؟کوئی ایک دلیل اپنے دعویٰ پر دیں؟ اگر دی ہے تو صرف پوسٹ نمبر ہی بتا دیں، دوبارہ لکھنے کی زحمت نہیں دونگا۔ تاکہ میرے ساتھ سبھی کو علم ہوجائے کہ آپ نے اپنے دعویٰ پر رہتے ہوئے یہ دلیل پیش کردی تھی۔

نمبر3
آپ کا دعویٰ اللہ کے فضل وکرم سے نہ ثابت ہوا ہے، نہ ہو ہوسکتا ہے اور نہ کسی آپ کے مسلک والے میں جرات ہے کہ وہ ثابت کرسکے۔بلکہ ابھی تو آپ کے علماء کے میں نے حوالے لکھنے شروع کرنے ہیں کہ جنہوں نے کہا کہ اصل اہلحدیث تو صرف مقلدین ہیں۔ پھر آپ سے پوچھونگا کہ اب بتائیں کہ یہاں مقلدین سب محدثین ہیں، جن کو آپ کے علماء اہلحدیث لکھ رہے ہیں۔ یا یہ کیا سین ہے؟ میری جان
 
شمولیت
جولائی 27، 2015
پیغامات
137
ری ایکشن اسکور
62
پوائنٹ
56
پوسٹ نمبر75

نمبر4
جب اردو سمجھنے کی اتنی اہلیت تو پھر اللہ ہی حافظ۔ میرے بھائی ایک غلط مفروضہ قائم کیا، اور اس مفروضے پر رہ کر ساری توانائی خرچ کردی؟ اور یہ مفروضہ قائم کرنا آپ کی مجبوری تھی، کیونکہ اس کے علاوہ آپ کے پاس کوئی راستہ ہی نہیں تھا۔ چلو آپ کے مفروضے کی حقیقت میں بیان کیے دیتا ہوں، ویسے ایک گزارش کیے دیتا ہوں، کہ اگر آپ اپنی ہی پوسٹ نمبر54 کو پڑھ لیتے، تو فضول میں ٹائم ضائع کرنے کی تکلیف نہ کرتے۔ خیر یہ آپ کی مجبوری تھی، جس نے یہ سب آپ سے کروایا۔

آپ کے الفاظ (پوسٹ نمبر54)
جھلاء کا اہل الحدیث سے خارج ہونا میرا دعوی نہیں ہے، بلکہ میرے دعوی کے ثابت ہوجانے کے بعد اس کا نتیجہ ہے، لیکن موصوف کو صرف اسی پر اصرار کیوں ہے کہ میں اس کو اپنا دعوی کہوں؟

اب میری بات کو پڑھیں (پوسٹ نمبر68)
آپ نے اپنے دعویٰ میں خود لکھا کہ’’جھلاء پر لفظ اہل حدیث کا اطلاق نہیں ہوتا‘‘آپ کے ان الفاظ میں اور میرے ان الفاظ میں’’جھلاء کا اہل الحدیث سے خارج ہونا‘‘میں کیا فرق ہے۔؟

ویسے تو ان دونوں لائنوں کے سامنے آتے ہی آپ کا قائم بے بنیاد مفروضہ دھڑام سے گر چکا ہے، اور جو جو پوسٹ اس مفروضہ پر لکھیں، وہ سب ختم۔ ابتسامہ محب .. لیکن پھر بھی آپ کو آئینہ دکھانے اور قارئین کو حقیقت بتانے کےلیے کچھ مزید بھی لکھ دیتا ہوں

میرے بھائی آپ کا دعویٰ ہے کہ عامل بالحدیث اہلحدیث نہیں ہوسکتا، جبکہ ہم کہتے ہیں کہ عامل بالحدیث بھی اہلحدیث ہوسکتا ہے، جب آپ کو کہا گیا کہ آپ نے اپنی باتوں سے بھی اس کا دعویٰ کیا کہ جہلاء (عامل بالحدیث) لفظ اہلحدیث سے خارج ہیں، چلو اس پر صریح دلیل دے دیں، تو آپ نے اپنی اس بات سے انکار کردیا، جس کے ثبوت پوسٹ نمبر49، پوسٹ نمبر52 اور پوسٹ نمبر61 میں دے دیئے گئے تھے۔ کیونکہ ثبوت دینا ہمارا کام ہے، منوانا ہمارا ٹھیکہ نہیں۔
مگر آپ انکار کررہے تھے کہ عامل بالحدیث لفظ اہلحدیث سے خارج ہیں، یہ میرا دعویٰ نہیں۔ تو اس پرآپ سے پوچھا گیا کہ آپ بتائیں کہ

’’جھلاء پر لفظ اہل حدیث کا اطلاق نہیں ہوتا‘‘آپ کے ان الفاظ میں اور میرے ان الفاظ میں’’جھلاء کا اہل الحدیث سے خارج ہونا‘‘میں کیا فرق ہے۔؟

کیونکہ جہلاء کا اہل لحدیث سے خارج ہونے پر آپ سے دلیل کا مطالبہ تھا، جس سے آپ انکاری تھے، آپ یہ تو کہتے آرہے ہیں کہ اہلحدیث عامل بالحدیث نہیں۔لیکن جب آپ سے کہا جاتا ہے کہ عامل بالحدیث لفظ اہلحدیث سے خارج ہیں اس پر دلیل دیں تو آپ اس سے انکار کردیتے ہیں۔کتنا اچھا ہوتا کہ آپ سے فرق کی بات پوچھی گئی تھی، اس فرق کو واضح کردیتے، تاکہ پھر بات کسی نتیجہ تک لے جانے کےلیے راستہ ملتا، لیکن.............. لیکن کے بعد کے الفاظ آپ خود ہی لکھ دیں۔ابتسامہ

یہ تھی وہ حقیقت، جس سے صرف نظر کرتے ہوئے کچھ لکھنے کی خاطر آپ نے مفروضہ قائم کیا، اور اسی مفروضہ پر رہتے ہوئے تمام باتوں کو گول کرکے فضول کی گفتگو میں ٹائم خرچ کردیا۔

ایک طرف آپ کہتے آرہے ہیں کہ عامل بالحدیث اہلحدیث نہیں، اہلحدیث صرف محدثین ہیں۔ جب صرف محدثین پر دلیل مانگی جاتی ہے تو اس کا بھی انکار، اور جب عامل بالحدیث لفظ اہلحدیث سے خارج پر دلیل مانگی جاتی ہے تو اس سے بھی انکار۔ تو جانی ، میرے دوست، میرے عزیز یہ جھوٹے مفروضے قائم کرنے کا کیا فائدہ؟

نمبر5
یہی تو رونا ہے یہاں پر میرے دوست، آپ اگر اہلحدیث سے جہلاء کو خارج کرتے ہیں، تو کوئی دلیل بھی دیں ناں؟ کہتے تو آرہے ہیں کہ جہلاء لفظ اہلحدیث سے خارج ہیں، صرف عامل بالحدیث اہلحدیث نہیں ہوتا، جیسا کہ یہاں ایک بار پھر اقرار کرلیا؟
جہلاء سے عامل بالحدیث مراد نہیں ہوتا آصف کا اقرار پوسٹ نمبر75.jpg


لیکن جب دلیل مانگی جاتی ہے کہ عامل بالحدیث اہلحدیث سے خارج ہیں پر ایک صریح دلیل دے دیں، تو ثابت کرنے سے انکار کردیتے ہیں، بلکہ کہہ دیتے ہیں کہ یہ تو میرے دعوے کا نتیجہ ہے، اور اس پر میں دلائل نہیں دونگا۔ ارے میرے دوست کون واقف نہیں آپ سبھی کی دوغلا پالیسیوں سے۔پوسٹ نمبر65 کو بھی ذرا دیکھ لیتے، تو کتنا اچھا ہوتا؟

آخر دوغلا پالیسی ، دھرا معیار کیوں؟ آصف بھائی


نمبر6
٭ جہاں تک پہلے جھوٹ کی بات آپ نے کی تو میرے دوست جھوٹ نہیں حقیقت ہے کہ ہر وہ بندہ جو قرآن وحدیث پر عمل کرنے والا ہو، وہ اہلحدیث لکھوا، کہلوا سکتا ہے، اسے اہلحدیث لکھا، کہا جاسکتا ہے۔ اور عامل بالحدیث جماعت کا نام اہلحدیث لکھا، بولا جاسکتا ہے۔ بلکہ اہلسنت والجماعت کے کھوکھلے دعوے سے بدعتیوں کو خارج کرنے کےلیے اہلحدیث نام لکھنا، کہلوانا ضروری ہے۔

٭ دوسرے جھوٹ کا نام دے کر جب آپ لکھ رہے تھے، تو کیا پڑھا بھی تھا کہ کیا لکھ رہے ہو؟ آپ کی عبارت تو یہ بتلاتی ہے کہ آپ یہ کہنا چاہ رہے ہیں کہ میں یہ بھی جھوٹ بول رہا ہوں کہ آپ عامل بالحدیث کو اہلحدیث نہیں کہتے، جبکہ سچ یہ ہے کہ آپ عامل بالحدیث کو اہلحدیث کہتے ہیں۔ 10 بار ابتسامہ محب
عامل بالحدیث اہلحدیث ہے آصف نے تسلیم کرلیا پوسٹ نمبر75.jpg

اس لیے کہتا ہوں، کہ جب آپ لکھا کریں، تو کاپی پیسٹ کامائنڈ نہ لے کر بیٹھ جایا کریں، بلکہ جو لکھیں، سوچ سمجھ کر لکھیں۔اب میں اپنے قارئین کو مبارک دے دوں؟ کہ آپ نے عامل بالحدیث کو اہلحدیث تسلیم کرلیا ہے؟ اور کہہ دوں کہ کھودا پہاڑ نکلا چوہا وہ بھی مرا ہوا۔جس بات سے انکاری تھے، اسی کو تسلیم کرلیا۔ اب آپ شور کریں گے کہ میری اگلی بات پڑھ لیتے، تو دوست پھر اسی بات کو ذرا درست لکھتے ناں، کیونکہ کبھی انکار، کبھی اقرار یہ آپ کا شروع سے وطیرہ بن چکا ہے، کیونکہ آپ مجبور ہوگئے ہیں کہ کبھی انکار کردیتے ہیں اور کبھی اقرار۔اس لیے آپ کے اس اقرار کو قارئین کی نظر کردیا ہے۔
 
شمولیت
جولائی 27، 2015
پیغامات
137
ری ایکشن اسکور
62
پوائنٹ
56
پوسٹ نمبر76

٭ وہی جھوٹے مفروضے پر قائم یہ بھی پوسٹ، جس کی حقیقت پوسٹ نمبر84 میں کھل کر بتا دی گئی ہے۔

٭ جی جب آپ کا دعویٰ کہ عامل بالحدیث اہلحدیث نہیں ہوسکتا، تو پھر اپنے اس دعویٰ پر صریح دلیل نہیں دوگے تو کیاوہ عبارات کاپی پیسٹ کرکے جس میں اہلحدیث لفظ محدثین کےلیے بولا گیا ہے سے خوش ہوجاؤ گے کہ اس سے عامل بالحدیث خارج ہوگئے؟ ہمارا ایسا کوئی دعویٰ نہیں بلکہ ہم تو ایسے لوگوں کو جو اپنے آپ کو حنفیت کی طرف منسوب کرتے ہیں لیکن عملاً عامل بالحدیث ہیں، انہیں بھی اہلحدیث کہتے ہیں۔ کتنے کھلے دل کے مالک ہیں ہم لوگ۔ لیکن آپ جب عامل بالحدیث کو اہلحدیث سے خارج کریں گے، تو پھر دلیل صریح تو آپ کو دینا ہی ہوگی میری جان۔

٭ ھاھاھا مطلب آپ کہنا چاہتے ہیں کہ عامل بالحدیث صرف محدثین ہی تھے، اس کے علاوہ کوئی جماعت ایسی نہیں جو عامل بالحدیث رہی ہو؟ اور جس کو ثابت کرنے کا مطالبہ آپ مجھ سے کر رہے ہیں۔واہ جی بلے بلے۔یہ تو وہی بات ہوگئی کہ عبدالغفار ذہبی حنفی سے جب مفتی عامر کلیم نے کہا کہ آپ ہدایۃ کی سند پیش کریں، تو ذہبی صاحب نے کہا کہ آپ قرآن کی سند پیش کریں۔میں نے عامل بالحدیث کو لفظ اہلحدیث سے خارج ہونے کی دلیل کیا مانگ لی، جناب تو اب اس بات سے بھی انکاری ہوگئے کہ کوئی جماعت ایسی ہے ہی نہیں جو عامل بالحدیث ہو۔ثبوت کےلیے اتنا کہہ دینا کافی ہے کہ الحمدللہ ہر دور میں ایسے لوگ رہے، جو عامل بالحدیث رہے۔ اب آپ اس بات سے انکار کریں، اور کسی دور کی نشاندہی کریں کہ یہ دور ایسا تھا کہ جس میں عامل بالحدیث نہیں تھے، اسی دور سے عامل بالحدیث کا اثبات میں کردونگا۔ چلو شاباش ہمت کرو۔اور ایک حوالہ اپنے مولانا صاحب کا بھی نوٹ فرما لو

مفتی رشید احمد لدھیانوی دیوبندی نے لکھا تقریباً دوسری تیسری صدی ہجری میں اہل حق میں فروعی اور جزئی مسائل کے حل کرنے میں اختلاف انظار کے پیش نظر پانچ مکاتب فکر قائم ہوگئے یعنی مذاہب اربعہ اور اہلحدیث۔اس زمانے سے لیکر آج تک انہی پانچ طریقوں میں حق کو منحصر سمجھا جاتا رہا۔ (احسن الفتاویٰ ج1 ص316، مودودی صاحب اور تخریب اسلام صفحہ20)
مفتی رشید کا اقرار کہ اہلحدیث 2 صدی میں پیدا ہوگئے تھے.jpg


یقینی طور پر آپ اپنے مفتی کے فتویٰ کو میں موجود لفظ اہلحدیث محدثین پر فٹ کرنے کی کوشش کریں گے، تو بڑے ہی احترام سے گزارش کرونگا کہ ذرا اس کتاب کے صفحہ نمبر315 کو بھی لازمی پڑھ لینا۔

٭خارج آپ نے کیا ہے کہ عامل بالحدیث لفظ اہلحدیث سے خارج ہیں، دلائل میں دوں، کیوں بھائی؟ اچھا اچھا آپ نے تو دلائل دینے سے بھی انکار کردیا، لیکن میرے جانی یہ آپ کی بھول ہے کہ آپ کی بات پر دلائل میں دونگا، آپ دعوے دار ہیں، اس لیے میں نے کوئی دلیل نہیں دینی، بس آپ کے دلائل کا محاسبہ ومحاکمہ کرنا ہے۔ اور آپ سے آپ کے دعویٰ پر صریح دلیل لینی ہے۔ اس لیے ہمت کریں اور پھر میں نے تو آپ کو کھلی آفر دی، ذرا پوسٹ نمبر53 میں کیا یاد کرو گے، کو بھی پڑھ لیں۔ ہاں جب آپ تھک جائیں، اور آپ کی طرف سے واضح اقرار آجائے گا کہ میں اپنے دعویٰ کو ثابت نہیں کرسکتا، بس میرے پاس یہی دلائل ہیں، تو پھر میں اپنے جوابی دعویٰ کو ثابت کرونگا، اور وہ بھی آپ کے علماء سے۔ لیکن ذرا آپ اپنے دعویٰ پر کتنے دلائل رکھتے ہیں؟ پہلے ذرا ان کو دیکھ لیں۔
 
شمولیت
جولائی 27، 2015
پیغامات
137
ری ایکشن اسکور
62
پوائنٹ
56
پوسٹ نمبر78

٭ جب آپ بار بار کہہ رہے ہیں کہ عامل بالحدیث پر اہلحدیث کا لفظ نہیں بولا جاسکتا، عامل بالحدیث اہلحدیث لفظ سے خارج ہیں، تو پھر ذرا ایک صریح دلیل تو دے دیں؟ ویسے اس بات سے تو آپ انکار کرچکے ہیں کہ اس پر میں دلائل نہیں دونگا، اس انکار کی وجہ بھی ہم جانتے ہیں کہ دلائل ہونگے تو دو گے ناں۔ ابتسامہ محب

٭ باقی میرا جوابی دعویٰ تھا، ہے اور رہے گا کہ ہر وہ بندہ اہلحدیث ہے، جو قرآن وحدیث پر عمل کرنے والا ہے۔جبکہ آپ کا دعویٰ ہے کہ عامل بالحدیث اہلحدیث نہیں، نہ عامل بالحدیث کو اہلحدیث کہا، لکھا اور بولا جاسکتا ہے۔ تو پہلے اپنے دعویٰ کو آپ ثابت کریں، جو کہ ابھی تک اپنے دعویٰ کے مطابق ایک بھی دلیل پیش نہیں کرپائے، اس کے بعد جوابی دعویٰ کو ثابت کرنا میرا کام۔ اور وہ بھی آپ کے ہی علماء سے میری جان۔ ویسے مفتی رشید احمد صاحب کی بات کے بات حقیقت یہ ہے کہ آپ کچھ بول ہی نہیں سکتے، لیکن یہ بھی حقیقت ہے کہ آپ خاموش بھی نہیں رہیں گے۔
 
شمولیت
جولائی 27، 2015
پیغامات
137
ری ایکشن اسکور
62
پوائنٹ
56
پوسٹ نمبر79

٭ ھاھاھا ... اپنی پوسٹ نمبر66 میں کو پھر پڑھیں،جس کا جواب میری طرف سے پوسٹ نمبر73 میں دیا گیا، اسے دیکھیں، اور غور سے پڑھیں، دونوں کے بعد اب اپنی پوسٹ نمبر79 کو پڑھیں ... دوبارہ پڑھنے کا ہی مشورہ دے سکتا ہوں، مزید کیا کہوں؟ ویسے آپ پر شاید اس بات کا اثر نہ ہو، لیکن جب قارئین دیکھیں گے، تو سب سمجھ جائیں گے۔ ان شاءاللہ

٭ اچھے پلیٹ فارم پر جو بداخلاقی کرے، اور اس پلیٹ فارم کا رول ہو کہ بداخلاقی کرنے والے کی کوئی جگہ نہیں۔ اور پھر ایسی بحث جس میں انسان اپنے دعویٰ سے ہی فرار اور انکار اختیار کرچکا ہو، تو پھر وہاں بداخلاقی کرکے ہی اپنے آپ کو بلاک کروا کر شور مچایا جاسکتا ہے کہ مجھے تو بات کرنے سے ہی روک دیا گیا، کیونکہ یہی صورت بچ جاتی ہے۔ اس لیے آپ بھی شروع سے اب تک یہی کرتے آرہے ہیں۔ میرے بھائی کیا ہوگیا ہے؟ قیامت آگئی ہے کیا؟ جو حواس کھو چکے ہیں؟ اور بار بار اخلاق سے نکل جاتے ہیں۔
 
شمولیت
جولائی 27، 2015
پیغامات
137
ری ایکشن اسکور
62
پوائنٹ
56
پوسٹ نمبر80

نمبر1
آصف بھائی آپ کو ایک مشورہ دوں؟ آپ کچھ دن سکون کرلیں، اس کے بعد ہم اس موضوع پر بات کرلیں گے۔ کیونکہ آپ کی کوئی ایک بات ہے ہی نہیں۔ کبھی کہتے ہیں میرا دعویٰ صرف محدثین ہے، جب دلیل مانگی جاتی ہے تو دلائل سے انکار، کبھی کہتے ہیں کہ عامل بالحدیث کو لفظ اہلحدیث شامل نہیں، جب دلیل مانگی جاتی ہے تو انکار، مطلب کبھی انکار کبھی اقرار۔یہ سب کیا لگا رکھا ہے؟ کبھی کہتے ہیں عامل بالحدیث اہلحدیث ہیں، اور کبھی کہتے ہیں کہ جہلاء کو اہلحدیث سے خارج ہونے کے الفاظ میرے دعویٰ میں نہیں۔ ابتسامہ ابتسامہ ابتسامہ ابتسامہ

نمبر2
وہی جھوٹا مفروضہ یہاں بھی شامل کردیا، جس کی حقیقت کےلیے گزارش کی جاتی ہے کہ پوسٹ نمبر84 پر تشریف لے جائیں۔تکلیف کےلیے معذرت خواہ ہوں

نمبر3 ھاھاھا ... لو جی پہلی پوسٹ میں دعویٰ کا سکرین شارٹ دیکھیں، تو یہ الفاظ ہیں کہ اہلحدیث صرف محدثین کو کہا جاتا ہے، جب اس دعویٰ کو ثابت کرنے سے عاجز آگئے تو پھر اطلاق کا لفظ شامل کرنا شروع کردیا، جب کہا گیا کہ الفاظ میں ردوبدل کیوں کرر ہے ہیں؟ تو اب جواب آیا کہ چونکہ ہماری بات اصطلاح پر ہورہی ہے۔ارے بھائی آپ نے صرف محدثین کی جماعت کو اہلحدیث کہا، باقی کسی جماعت کا نام اہلحدیث رکھنے، کہنے اور بولنے سے انکار کردیا۔ اوراب آپ کہہ رہے ہیں کہ اصطلاح پر بات کر رہا ہوں۔ یہ سب کیا چکر ہیں آصف بھائی؟ اب تک آپ کو خود بھی علم نہیں کہ میں نے بات کیا کرنی ہے؟ ہر بار کوئی نئی چیز لے کر آجاتے ہیں۔
کبھی دعویٰ سے انکار، کبھی دعویٰ سے فرار، کبھی دلائل کی ذمہ داری مجھ پر نہیں۔ کبھی اپنے دعویٰ کے ثبوت کےلیے مجھ سے دلائل کا مطالبہ۔ کبھی عامل بالحدیث کا تاریخ اسلامی سے انکار۔واہ جی بلے بلے او شیرا
 
شمولیت
جولائی 27، 2015
پیغامات
137
ری ایکشن اسکور
62
پوائنٹ
56
پوسٹ نمبر81

میرے عزیز نہ تو ان شرائط سے کسی نے انکار کیا؟ اور نہ ان شرائط کے حاملین مطلب محدثین ہماری بحث میں شریک ہیں۔ بلکہ ہماری بحث عامل بالحدیث پر ہے۔ کہ عاملین بالحدیث کو اہلحدیث کہا جاسکتا ہے یا نہیں؟ آپ کہتے ہیں نہیں کہا جاسکتا، جب کہ ہم کہتے ہیں کہ کہا جاسکتا ہے۔ دعویٰ آپ کا ہے، اس لیے آپ ثابت کرنے کی کوشش میں اب تک ناکام ہوچکے ہیں۔ میں نے تو صراحت کے ساتھ کہا تھا کہ صرف ایک صریح دلیل دے دیں، آپ کی بات ختم، پھر میں اپنے جوابی دعویٰ کو ثابت کرونگا۔ لیکن پتہ نہیں کیوں نہیں دے رہے؟
اس لیے گزارش ہے کہ اگر آپ کے پاس دلیل ہے تو دیں، ورنہ اپنے دعویٰ کے دونوں حصوں کے ثابت نہ کرنے کا آپ کہہ چکے ہیں، اب آپ یہ لکھ دیں کہ میرے پاس اپنے دعویٰ پر بس یہی دلائل تھے۔ تاکہ پھر میں اپنے دلائل پیش کروں۔
 
Top