1. آئیے اہم اسلامی کتب کو یونیکوڈ میں انٹرنیٹ پر پیش کرنے کے لئے مل جل کر آن لائن ٹائپنگ کریں۔ محدث ٹائپنگ پراجیکٹ کے ذریعے آپ روزانہ فقط دس پندرہ منٹ ٹائپنگ کر کے ہزاروں صفحات پر مشتمل اہم ترین کتب کو ٹائپ کرنے میں اہم کردار ادا کرکے صدقہ جاریہ میں شامل ہو سکتے ہیں۔ محدث ٹائپنگ پراجیکٹ میں شمولیت کے لئے یہاں کلک کریں۔
  2. آئیے! مجلس التحقیق الاسلامی کے زیر اہتمام جاری عظیم الشان دعوتی واصلاحی ویب سائٹس کے ساتھ ماہانہ تعاون کریں اور انٹر نیٹ کے میدان میں اسلام کے عالمگیر پیغام کو عام کرنے میں محدث ٹیم کے دست وبازو بنیں ۔تفصیلات جاننے کے لئے یہاں کلک کریں۔

کیا کوئی تبلیغی ، دیوبندی ، بریلوی مجھےبتا سکتا ہے کہ لفظ (غیر مقلد) کا کیا مطلب ہوتا ہے ؟؟؟

'تبلیغی جماعت' میں موضوعات آغاز کردہ از محمد عامر یونس, ‏اگست 24، 2015۔

  1. ‏اگست 25، 2015 #11
    اسحاق سلفی

    اسحاق سلفی فعال رکن رکن انتظامیہ
    جگہ:
    اٹک ، پاکستان
    شمولیت:
    ‏اگست 25، 2014
    پیغامات:
    6,369
    موصول شکریہ جات:
    2,395
    تمغے کے پوائنٹ:
    791

    السلام علیکم ورحمۃ اللہ ؛
    محترم @یوسف ثانی صاحب کے ٹیگ کرنے پر ابھی ابھی اس تھریڈ کو دیکھا ،
    اور انکشاف ہوا کہ ’’ بندہ ‘‘ زیر بحث ہے ،،اور درجہ امامت پر فائز ہے ۔لیکن ابھی یہ معلوم نہیں ہوسکا کہ
    یہ ۔۔امامت معصومانہ ہے۔۔یا ۔۔مقلدانہ ہے ،یا محض عامیانہ ہے ۔۔۔؟؟
    ۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔
    لیکن ٹھہریئے !
    بندہ محض ایک طالب علم ہے ، اور اپنے بارے کوئی غلط فہمی کبھی نہیں پالی
    فورم پر سوال و جواب ’’ طلب علم ‘‘کی غرض سے پیش کرتا رہتا ہوں ۔۔
    اور اس طرح فورم کے احباب سے بہت کچھ سیکھا ہے
    من گِلی ناچیز بودم ـــــــــ ولیکن مدتی با گُل نشستم

    بہرحال ۔۔۔۔۔۔۔تمام دوستوں کا شکر گزار ہوں ،جزاکم اللہ تعالی خیراً
     
    • پسند پسند x 2
    • زبردست زبردست x 2
    • شکریہ شکریہ x 1
    • لسٹ
  2. ‏اگست 25، 2015 #12
    محمد عامر یونس

    محمد عامر یونس خاص رکن
    جگہ:
    karachi
    شمولیت:
    ‏اگست 11، 2013
    پیغامات:
    16,968
    موصول شکریہ جات:
    6,506
    تمغے کے پوائنٹ:
    1,069

    السلام علیکم :

    @یوسف ثانی بھائی آپ نے مجھے نصیحت کی میں نے اسے قبول کیا اور جب میں نے آپ کو نصیحت کی تو آپ نے اس غیر متعلق کہا -

    کیا یہی آپ کا انصاف ہے ؟

    اس کی بھی وضاحت کر دے :

    کیا دین کی بات لوگوں تک پہنچانا مشغلہ ہے ؟؟؟؟؟
     
  3. ‏اگست 25، 2015 #13
    یوسف ثانی

    یوسف ثانی فعال رکن رکن انتظامیہ
    جگہ:
    پاکستان
    شمولیت:
    ‏ستمبر 26، 2011
    پیغامات:
    2,760
    موصول شکریہ جات:
    5,268
    تمغے کے پوائنٹ:
    562

    وعلیکم السلام میرے معصوم اور پیارے بھائی!
    آپ کا یہ مراسلہ بھی ”غیر متعلق“ ہے۔

    میری ”نصیحت“ یہ تھی اور اب بھی ہے کہ آپ غیر ضروری بحث مباحثہ سے گریز کیجئے۔ اگر اپ نے اسے قبول کیا ہوتا تو یہ مراسلہ نہ آتا۔ یہ ایک علمی فورم ہے۔ اسے اس قسم کی ”بے فضول“ باتوں سے ”آلودہ“ نہ کیجئے۔ شکریہ
     
  4. ‏اگست 25، 2015 #14
    محمد عامر یونس

    محمد عامر یونس خاص رکن
    جگہ:
    karachi
    شمولیت:
    ‏اگست 11، 2013
    پیغامات:
    16,968
    موصول شکریہ جات:
    6,506
    تمغے کے پوائنٹ:
    1,069

    کیا کوئی تبلیغی ، دیوبندی ، بریلوی مجھےبتا سکتا ہے کہ لفظ (غیر مقلد) کا کیا مطلب ہوتا ہے ؟؟؟

    میرے بھائی میں نے ایک سوال پوچھا تھا اب اگر کوئی غیر مقلد بھائی مجھے بتا سکتا ہے تو بتا دے -

    اور آپ کی نصیحت کا بہت بہت شکریہ
     
  5. ‏دسمبر 30، 2015 #15
    عبدالرحمن بھٹی

    عبدالرحمن بھٹی مشہور رکن
    جگہ:
    فی الارض
    شمولیت:
    ‏ستمبر 13، 2015
    پیغامات:
    2,435
    موصول شکریہ جات:
    287
    تمغے کے پوائنٹ:
    165

    محترم! مقلد تقلید سے ہے اور اس کا ماخذ ”قلادۃ“ ہے۔ یہ لفظاگر انسان کے لئے استعمال تو ہار کہلاتا ہے جیسا کہ ”صحیح“ حدیثِ مبارکہ میں ہے؛
    أَنَّهَا اسْتَعَارَتْ مِنْ أَسْمَاءَ قِلَادَةً فَهَلَكَتْ الحدیث (صحیح بخاری)
    جو اس کا اہل ہے وہ ”مقلد“ ہے اور جو اس کا اہل نہیں وہ ”غیر مقلد“ اور اس کا اہل کون نہیں ملاحظہ فرمائیں ”صحیح“ حدیث سے؛
    طَلَبُ الْعِلْمِ فَرِيضَةٌ عَلَى كُلِّ مُسْلِمٍ وَوَاضِعُ الْعِلْمِ عِنْدَ غَيْرِ أَهْلِهِ كَمُقَلِّدِ الْخَنَازِيرِ الْجَوْهَرَ وَاللُّؤْلُؤَ وَالذَّهَبَ الحدیث (ابن ماجہ)
     
  6. ‏دسمبر 30، 2015 #16
    ساجد کمبوہ

    ساجد کمبوہ رکن
    شمولیت:
    ‏اگست 13، 2011
    پیغامات:
    115
    موصول شکریہ جات:
    172
    تمغے کے پوائنٹ:
    82

    السلام علیکم
    محترم بھٹی صاحب
    آپ کی ذکر کردہ "صحیح" حدیث اہل علم کے نزدیک ضعیف ہے۔ تفصیل علمائے فورم یقینا بیان فرما دیں گے ۔ان شاء اللہ
     
  7. ‏دسمبر 30، 2015 #17
    محمد نعیم یونس

    محمد نعیم یونس خاص رکن رکن انتظامیہ
    شمولیت:
    ‏اپریل 27، 2013
    پیغامات:
    26,400
    موصول شکریہ جات:
    6,600
    تمغے کے پوائنٹ:
    1,207

    السلام علیکم ورحمۃ اللہ!
    بھٹی صاحب!
    تقلید کے حق میں ضعیف روایات مت پیش کریں۔۔۔

    حَدَّثَنَا هِشَامُ بْنُ عَمَّارٍ، حَدَّثَنَا حَفْصُ بْنُ سُلَيْمَانَ، حَدَّثَنَا كَثِيرُ بْنُ شِنْظِيرٍ، عَنْ مُحَمَّدِ بْنِ سِيرِينَ، عَنْ أَنَسِ بْنِ مَالِكٍ؛ قَالَ: قَالَ رَسُولُ اللَّهِ ﷺ: < طَلَبُ الْعِلْمِ فَرِيضَةٌ عَلَى كُلِّ مُسْلِمٍ، وَوَاضِعُ الْعِلْمِ عِنْدَ غَيْرِ أَهْلِهِ كَمُقَلِّدِ الْخَنَازِيرِ الْجَوْهَرَ وَاللُّؤْلُؤَ وَالذَّهَبَ >۔
    * تخريج: تفرد بہ ابن ماجہ، (تحفۃ الأشراف: ۱۴۷۰، ومصباح الزجاجۃ: ۸۳) (ضعیف جدًا)
    (اس کی سند میں حفص بن سلیمان البزار ضعیف بلکہ متروک الحدیث راوی ہے، اس لئے اس سند سے یہ حدیث ضعیف ہے، لیکن پہلا ٹکڑا: ''طَلَبُ الْعِلْمِ فَرِيضَةٌ عَلَى كُلِّ مُسْلِمٍ'' طرق و شواہد کی بناء پر صحیح ہے، اور دوسرا ٹکڑا :''وَوَاضِعُ الْعِلْمِ عِنْدَ غَيْرِ أَهْلِهِ كَمُقَلِّدِ الْخَنَازِيرِ الْجَوْهَرَ وَاللُّؤْلُؤَ وَالذَّهَبَ''ضعیف ہے کیونکہ اس کاراوی حفص ہے۔

    آپ لاکھ سر مارتے رہیں دیواروں کو لیکن تقلید کو ثابت کرنا مقلدین کے بس کی بات نہیں۔۔علماء دین نے مقلد کو ویسے ہی جاہل قرار دیا ہے۔۔۔۔ابتسامہ!
     
    • پسند پسند x 3
    • زبردست زبردست x 2
    • لسٹ
  8. ‏دسمبر 30، 2015 #18
    محمد علی جواد

    محمد علی جواد سینئر رکن
    شمولیت:
    ‏جولائی 18، 2012
    پیغامات:
    1,986
    موصول شکریہ جات:
    1,495
    تمغے کے پوائنٹ:
    304

    بار بار فاتحہ خلف الامام کے مسلے میں اہل حدیث پر تعن و تشنیع کرنے والے (کہ اہل حدیث سوره ال عراف کی آیت ٢٠٤ پر عمل نہیں کرتے) - جناب @عبدالرحمان بھٹی صاحب اب قرآن کی اس آیت کا کیا جواب دیں گے جس میں لفظ " قلائد" ان جانوروں کے لئے استمعال کیا گیا ہے جن کے گلے میں پٹہ ڈالا جاتا ہے-

    جَعَلَ اللَّهُ الْكَعْبَةَ الْبَيْتَ الْحَرَامَ قِيَامًا لِلنَّاسِ وَالشَّهْرَ الْحَرَامَ وَالْهَدْيَ وَالْقَلَائِدَ ۚ ذَٰلِكَ لِتَعْلَمُوا أَنَّ اللَّهَ يَعْلَمُ مَا فِي السَّمَاوَاتِ وَمَا فِي الْأَرْضِ وَأَنَّ اللَّهَ بِكُلِّ شَيْءٍ عَلِيمٌ سوره المائدہ ٩٧

    الله نے کعبہ کو جو بزرگی والا گھر ہے لوگوں کے لیے قیام کا باعث کر دیا ہے اور عزت والے مہینے کو اور حرم میں قربانی والے جانور کو بھی اور جن کے گلے میں پٹہ ڈال کر کر کعبہ کو لے جائیں- یہ اس لیے ہے کہ تم جان لو کہ بے شک الله کو معلوم ہے کہ جو کچھ آسمانوں اور زمین میں ہے اور بے شک الله ہر چیز کو جاننے والا ہے
     
  9. ‏دسمبر 30، 2015 #19
    محمد طارق عبداللہ

    محمد طارق عبداللہ سینئر رکن
    جگہ:
    ممبئی - مہاراشٹرا
    شمولیت:
    ‏ستمبر 21، 2015
    پیغامات:
    2,357
    موصول شکریہ جات:
    714
    تمغے کے پوائنٹ:
    224

    السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
    میں نے کافی معلومات حاصل کیں اس فورم سے ۔ خوشی هوتی هے جب بحث میں طرفین دلائل دیتے هیں اور طرفین کی دلائل سے فایدہ هوتا هے ۔ کسی پر پابندی نهیں هے ۔ کبهی کبهی ایک هی موضوع پر الگ الگ مباحثے هوے هیں ایک هی وقت میں ۔ اگرچہ مقصد یہ هو کہ محمد عامر بهائی کم علم هوں تو وہ مختلف فیه مسائل میں بالواسطہ دخل نہ دیں تو عمدہ مشورہ هوا اور مفید بهی ۔ اگر محمد عامر بهائی اپنے سے زیادہ علم رکهنے والے سے مشورہ طلب کریں یا دخل فی الموضوع کی گذارش کریں تو یہ انکا جائز حق هے ۔ دوئم جب اس فورم پر مخالف کی باتیں تحمل سے سنی جاتی هیں اور انکے جوابات بهی عموما اچهے طرز پر دئے جاتے هیں تو محمد عامر بهائی پر کسی سوال کے پوچهے جانے پر کسطرح اعتراض کیا جاسکتا هے ۔ علم دو طرح هے ۔ استاذ اور طالب علم کے درمیان ایک واضح فرق هوتا هے ۔ آج کا طالب آنیوالے کل کا استاذ هو سکتا هے ۔ سیکهنے کیلئے ضروری هے کوشش سو محمد عامر بهائی کر رهے هیں ۔
    بهر حال انکا سوال موجود هے اپنی جگہ پر ۔
    والسلام
     
  10. ‏دسمبر 30، 2015 #20
    اسحاق سلفی

    اسحاق سلفی فعال رکن رکن انتظامیہ
    جگہ:
    اٹک ، پاکستان
    شمولیت:
    ‏اگست 25، 2014
    پیغامات:
    6,369
    موصول شکریہ جات:
    2,395
    تمغے کے پوائنٹ:
    791

    مولانا حالی مرحوم نے ایک بند اس تقلید کے متعلق یوں لکھا ہے

    سدا اہل تحقیق سے دل میں بل ہے
    حدیثوں پہ چلنے میں دین کا خلل ہے۔

    فتاووں پہ بالکل مدار عمل ہے
    ہر اک رائے قرآن کا نعم البدل ہے

    کتاب اورسنت کا ہے نام باقی
    خدا اور نبی سے نہیں کام باقی
     
لوڈ کرتے ہوئے...

اس صفحے کو مشتہر کریں