بسم اللہ الرحمٰن الرحیم
توحید جس کے بغیر نجات نا ممکن ہے اس کی پہچان اور عقیدہ پھر عمل اس کے بعد اللہ تبارک وتعالیٰ کا فضل و کرم ہی میں نجات ہے۔
میں جو سمجھا ہوں توحید الوہیت ، ربوبیت ، اسمآ و صفات سے
وہ یہ کہ توحید کے دو پہلو ہیں ایک اللہ تبارک وتعالیٰ کی پہچان دوسرا میری ذمہ داری
ہم عموما اللہ تبارک وتعالیٰ کی پہچان میں قرآن کریم کے حوالے سے احادیث کے حوالے سے اور کائنات کے مطالعے سے بیان کرتے ہیں یا ایمان رکھتے ہیں جیسا کہ اللہ تبارک وتعالیٰ خالق ہے ، مالک ہے ، آسمان وزمیں جو ہے سی کے حکم سے ہیں وغیرہ لیکن دوسرئ پہلو پر کم تو جہ دیتے ہیں وہ یہ کہ اللہ تبارک وتعالیٰ کی پہچان اور عقیدےکے بعد میری ذمہ داری کیا ہے ا
س کی مثال میرے خیا ل میں (جس میں غلطی کا امکان زیادہ ہے )بلب کی ہے ٹرانفارمر تاریں بجلی کی طاقت وغیرہ سب ٹھیک ہیں لیکن جو بلب لگایا گیا ہے وہ جلا ہوا ہے یا واٹ میں کمی ہے یا دیگر ۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔
تو جب تک یہ دونوں رابطے ٹھیک نہ ہوں تو حید مکمل ہو ہی نہیں سکتا ۔
کیا میرا خیا ل صحیح ہے ؟؟؟؟؟
توحید جس کے بغیر نجات نا ممکن ہے اس کی پہچان اور عقیدہ پھر عمل اس کے بعد اللہ تبارک وتعالیٰ کا فضل و کرم ہی میں نجات ہے۔
میں جو سمجھا ہوں توحید الوہیت ، ربوبیت ، اسمآ و صفات سے
وہ یہ کہ توحید کے دو پہلو ہیں ایک اللہ تبارک وتعالیٰ کی پہچان دوسرا میری ذمہ داری
ہم عموما اللہ تبارک وتعالیٰ کی پہچان میں قرآن کریم کے حوالے سے احادیث کے حوالے سے اور کائنات کے مطالعے سے بیان کرتے ہیں یا ایمان رکھتے ہیں جیسا کہ اللہ تبارک وتعالیٰ خالق ہے ، مالک ہے ، آسمان وزمیں جو ہے سی کے حکم سے ہیں وغیرہ لیکن دوسرئ پہلو پر کم تو جہ دیتے ہیں وہ یہ کہ اللہ تبارک وتعالیٰ کی پہچان اور عقیدےکے بعد میری ذمہ داری کیا ہے ا
س کی مثال میرے خیا ل میں (جس میں غلطی کا امکان زیادہ ہے )بلب کی ہے ٹرانفارمر تاریں بجلی کی طاقت وغیرہ سب ٹھیک ہیں لیکن جو بلب لگایا گیا ہے وہ جلا ہوا ہے یا واٹ میں کمی ہے یا دیگر ۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔
تو جب تک یہ دونوں رابطے ٹھیک نہ ہوں تو حید مکمل ہو ہی نہیں سکتا ۔
کیا میرا خیا ل صحیح ہے ؟؟؟؟؟