ریحان احمد
مشہور رکن
- شمولیت
- ستمبر 13، 2011
- پیغامات
- 266
- ری ایکشن اسکور
- 708
- پوائنٹ
- 120
السلام علیکم
احادیث کی ایک قسم جس کے بارے میں علماء کا مختلف موقف ہے وہ حسن لغیرہ ہے۔ اس بارے میں متقدمین اور متاخرین میں بھی اختلاف ہے اور دور حاضر کے معاصرین علماء میں بھی اختلاف نظر آتا ہے۔ عصر حاضر میں شیخ البانی نے اس سے احتجاج کیا ہے جبکہ حافظ زبیر علی زئی اس کو حجت نہیں تسلیم کرتے۔
کچھ عرصہ پہلے ابو الحسن علوی صاحب کا مضمون بھی اس ضمن میں پڑھا لیکن تسکین قلب حاصل نہ ہو سکی۔ سوال یہ ہے کہ اگر حسن لغیرہ حجت ہے تو بہت سے ایسے مسائل جن میں مقلدین اور اہلحدیث کا اختلاف ہے وہ بے معنی ہو جاتے ہیں۔ جیسا کہ شیخ البانی علیہ رحمہ نے ترک رفع یدین کی عبد اللہ بن مسعود رضی اللہ عنہ والی روایت کو حسن کہا ہے وغیرہ۔
اسی طرح مقلدین یہ تسلیم کرتے ہوئے کہ 20 رکعات تراویح کی احادیث ضعیف ہیں، یہ کہتے ہیں کہ تعدد طرق کی وجہ سے یہ حسن کے درجے کو پہنچ جاتی ہیں۔
شیخ مبشر ربانی حفظہ اللہ لکھتے ہیں کہ متقدمین میں یہ اصطلاح مشہور نہ تھی لیکن متاخرین نے اس سے حجت پکڑی ہے۔ ارشاد الحق اثری صاحب کی مقالات میں بھی اس کے حجت ہونے پر مقالہ ہے۔
براہ مہربانی اختصار کے ساتھ اس مسئلے کی وضاحت کر دیں۔
جزاک اللہ
احادیث کی ایک قسم جس کے بارے میں علماء کا مختلف موقف ہے وہ حسن لغیرہ ہے۔ اس بارے میں متقدمین اور متاخرین میں بھی اختلاف ہے اور دور حاضر کے معاصرین علماء میں بھی اختلاف نظر آتا ہے۔ عصر حاضر میں شیخ البانی نے اس سے احتجاج کیا ہے جبکہ حافظ زبیر علی زئی اس کو حجت نہیں تسلیم کرتے۔
کچھ عرصہ پہلے ابو الحسن علوی صاحب کا مضمون بھی اس ضمن میں پڑھا لیکن تسکین قلب حاصل نہ ہو سکی۔ سوال یہ ہے کہ اگر حسن لغیرہ حجت ہے تو بہت سے ایسے مسائل جن میں مقلدین اور اہلحدیث کا اختلاف ہے وہ بے معنی ہو جاتے ہیں۔ جیسا کہ شیخ البانی علیہ رحمہ نے ترک رفع یدین کی عبد اللہ بن مسعود رضی اللہ عنہ والی روایت کو حسن کہا ہے وغیرہ۔
اسی طرح مقلدین یہ تسلیم کرتے ہوئے کہ 20 رکعات تراویح کی احادیث ضعیف ہیں، یہ کہتے ہیں کہ تعدد طرق کی وجہ سے یہ حسن کے درجے کو پہنچ جاتی ہیں۔
شیخ مبشر ربانی حفظہ اللہ لکھتے ہیں کہ متقدمین میں یہ اصطلاح مشہور نہ تھی لیکن متاخرین نے اس سے حجت پکڑی ہے۔ ارشاد الحق اثری صاحب کی مقالات میں بھی اس کے حجت ہونے پر مقالہ ہے۔
براہ مہربانی اختصار کے ساتھ اس مسئلے کی وضاحت کر دیں۔
جزاک اللہ