• الحمدللہ محدث فورم کو نئےسافٹ ویئر زین فورو 2.1.7 پر کامیابی سے منتقل کر لیا گیا ہے۔ شکایات و مسائل درج کروانے کے لئے یہاں کلک کریں۔
  • آئیے! مجلس التحقیق الاسلامی کے زیر اہتمام جاری عظیم الشان دعوتی واصلاحی ویب سائٹس کے ساتھ ماہانہ تعاون کریں اور انٹر نیٹ کے میدان میں اسلام کے عالمگیر پیغام کو عام کرنے میں محدث ٹیم کے دست وبازو بنیں ۔تفصیلات جاننے کے لئے یہاں کلک کریں۔

حضورﷺکا بول و براز پاک ہے۔

ابن قدامہ

مشہور رکن
شمولیت
جنوری 25، 2014
پیغامات
1,772
ری ایکشن اسکور
428
پوائنٹ
198
حضرت شیخؒ نے فضائل اعمال میں لکھا ہے کہ حضورﷺکا بول و براز پاک ہے۔
جواب:۔
جمہور علماءاس بات کے قائل ہیں کہ آپ ﷺ کے فضلات پاک ہیں۔
مفتی ہند مفتی محمد کفایت اللہ دہلویؒ فرماتے ہیں
شوافعؒ میں بعض علماءمحققینؒ نے آنحضرت ﷺ کے بول و براز کی طہارت کا حکم کیا ہے اور علماءحنفیہؒ نے اس کو نقل کرکے اس کے ساتھ اپنی موافقت بیان کی ہے۔ اور بعض صحابہؓ اور صحابیاتؓ کے اس واقعہ سے کہ انہون نے حضورﷺ کا پیشاب نادانستگی میں پی لیاتھا مگر حضورﷺ نے خبر پا کر ان کہ دعا دی اور انکار نہیں فرمایا، طہارت پر استدلال کیا ہے۔۔۔۔۔۔۔۔۔ ( کفایت المفتی ج1 ص19)
ام ایمنؓ کا واقعہ درج ذیل کتب میں موجود ہے
مسند للحسن بن سفیان ، مسند ابی یعلیٰ، مستدرک حاکم، دار قطعی، تاریخ ابی نعیم اصفحانی بحوالہ خصائص کبریٰ للسیوطیؒ ص112، الا صابہ لابن حجر عسقلانی ص360 ج1، الاستعاب لابن عبدالبرمالکیؒ ص491 ج4، الشفاءللقاضی عیاض ص88۸۸، عمدة القاری للعلامتہ بدر الدین عینی ص92 ج 4۔
مندرجہ ذیل علماءکرام حضورﷺ کے فضلات کو پاک لکھتے ہیں
حافظ ابن حجر عسقلانی شافعیؒ ۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔ ( فتح الباری ج1 ص272)
علامہ بدر الدین عینی حنفیؒ ۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔ (عمدة القاری ج 1ص 35)
امام نووی شافعیؒ ۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔ ( شرح مہذہب ج1ص234)
ملا علی قاری حنفیؒ ۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔ ( جمع الوسائل شروح الشمائل ج 2 ص2)
حافظ سیوطی شافعیؒ ۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔ (خصائص الکبریٰ ج1ص71)
علامہ شامیؒ ۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔ ( فتاویٰ شامی ج1ص318)
صاحب نہایت المحتاج ۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔ (ج 1 ص242 فقہ شافعی کی مشہور کتاب)
مفتی المحتاج ۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔ ( ج۱ ص79 فقہ شافعی کی مشہور کتاب )
شیخ محمد الحق محدث دہلویؒ ۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔ (مدارج النبوت ج1ص 43)
مندرجہ ذیل علماءدیوبند بھی اس کے قائل ہیں
حضرت مولانا اشرف علی تھانویؒ ۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔ (نشر الطیب ص135)
مفتی عزیز الرحمن صاحبؒ ۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔ (فتاویٰ دارالعلوم دیوبند ج۱ ص85،211)
شیخ الحدیث مولانا زکریاؒ ۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔ ( فضائل اعمال ص 188)
حضرت مولانا محمد یوسف بنوریؒ ۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔ (معارف السنن ج1ص98)
حضرت مولانا محمد یوسف لدھیانویؒ ۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔ (آپکے مسائل اور انکاحل ج9ص133)
ایک لطیف بحث:۔
وحید صاحب نے کہا کہ حضرت شیخ الحدیثؒ نے تو تحریر کیا ہے کہ حضورﷺ کے فضلات پیشاب، پاخانہ وغیرہ سب پاک ہیں۔ میں نے کہا فضلہ کا معنی بچاٰ ہوا پھوک ہے معدہ کھانے کو پکاتا ہے اس میں اصل قوت جگر کھینچ لیتا ہےاور پھوک پاخانہ بن کر نکل جاتا ہے يہ معدے کا فضلہ ہے پھر جگر خون تیار کرکے دل کو دیتا ہے اور جو پھوک رہ جاتا ہے وہ پیشاب بن کر خارج ہو جاتا ہے یہ جگر کا فضلہ ہے۔ پھر وہ خون ایک ایک رگ کو سٹیم مہیا کرتا ہے اس خون سے جو فضلہ بچتا ہے وہ مسامات میں پسینے کی شکل میں خارج ہو جاتا ہے۔ پھر جو خون جزو بدن اور گوشت بن گیا اس کا پھوک میل کچیل کی شکل میں مسامات کے ذریعہ نکلتا ہے لیکن یہ تو صراحتہ ثابت ہے کہ عوام کے میل کچیل پر مکھی بیٹھی ہے مگر آنحضرتﷺ کے جسد اطہر پر مکھی نہیں بیتھی تھی اور یہ بھی متفق عیلہ حقیقت ہے کہ عوام کا پسینہ بد بودار ہوتا ہے مگر آنحضرت ﷺ کا پسینہ مبارک دنیا کی اعلیٰ ترین خوشبوﺅں کو شرماتا تھا۔ آپﷺ کی نیند مبارک کو بھی نیند ہی کہا جاتا تھامگر وہ نیند ہماری ہزار بیداریوں سے اعلیٰ وارفع تھی۔ آپ ﷺ کا خواب بھی وحی ہوتا تھا، آپﷺ کی نیند مبارک سے وضو نہیں ٹوٹتا تھا جیسے آپﷺ کا پسینہ مبارک کو عام انسانوں جیسا سمجھا جائے وہ آپ ﷺ کیلئے پسینہ ہی تھا مگر عشاق کیلئے بہترین خوشبو۔ بادام روغن نکالنے کے بعد جو بادام کا فضلہ بچتاہے وہ بادام کا فضلہ ہی ہے مگر بنولہ کہے کہ میرے فضلہ جیسا ہے تو کوئی عقل مند اس کو تسلیم نہیں کرے گا۔ آنحضرتﷺ بے شک انسان تھے لیکن آپ ﷺ کو جن خصائص سے اللہ نے نوازا تھا ان خصائص کا انکار کیوں کیا جائے؟ ےاقوت بھی پتھر ہے،حجرا سود جنت سے آیا ہوا ہے۔ حضرت انبیاءعلیہم السلام کے اجسام مطہرہ مقدسہ میں اللہ نے جنت کے خوائص رکھ دئیے ہیں اسی لیے ان اجسام مطہرہ کو مٹی پر حرام کردیا گیاہے (کہ ان کو کھائے)، ان اجسام مطہرہ کا پسینہ مثل جنت کے پسینہ کے خشبودار بنا دیا گیا۔ اسی طرح دوسرے فضلات بھی اگر خصوصیت طہارت رکھتے ہوں تو اس میں کیا اشکال ہے ۔۔۔۔۔۔ (ماخوذاز تجلیاتِ صفدر ج1 ص481)
 

ابن قدامہ

مشہور رکن
شمولیت
جنوری 25، 2014
پیغامات
1,772
ری ایکشن اسکور
428
پوائنٹ
198
حضرت شیخؒ نے فضائل اعمال میں لکھا ہے کہ حضورﷺکا بول و براز پاک ہے۔
جواب:۔
جمہور علماءاس بات کے قائل ہیں کہ آپ ﷺ کے فضلات پاک ہیں۔
مفتی ہند مفتی محمد کفایت اللہ دہلویؒ فرماتے ہیں
شوافعؒ میں بعض علماءمحققینؒ نے آنحضرت ﷺ کے بول و براز کی طہارت کا حکم کیا ہے اور علماءحنفیہؒ نے اس کو نقل کرکے اس کے ساتھ اپنی موافقت بیان کی ہے۔ اور بعض صحابہؓ اور صحابیاتؓ کے اس واقعہ سے کہ انہون نے حضورﷺ کا پیشاب نادانستگی میں پی لیاتھا مگر حضورﷺ نے خبر پا کر ان کہ دعا دی اور انکار نہیں فرمایا، طہارت پر استدلال کیا ہے۔۔۔۔۔۔۔۔۔ ( کفایت المفتی ج1 ص19)
ام ایمنؓ کا واقعہ درج ذیل کتب میں موجود ہے
مسند للحسن بن سفیان ، مسند ابی یعلیٰ، مستدرک حاکم، دار قطعی، تاریخ ابی نعیم اصفحانی بحوالہ خصائص کبریٰ للسیوطیؒ ص112، الا صابہ لابن حجر عسقلانی ص360 ج1، الاستعاب لابن عبدالبرمالکیؒ ص491 ج4، الشفاءللقاضی عیاض ص88۸۸، عمدة القاری للعلامتہ بدر الدین عینی ص92 ج 4۔
مندرجہ ذیل علماءکرام حضورﷺ کے فضلات کو پاک لکھتے ہیں
حافظ ابن حجر عسقلانی شافعیؒ ۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔ ( فتح الباری ج1 ص272)
علامہ بدر الدین عینی حنفیؒ ۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔ (عمدة القاری ج 1ص 35)
امام نووی شافعیؒ ۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔ ( شرح مہذہب ج1ص234)
ملا علی قاری حنفیؒ ۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔ ( جمع الوسائل شروح الشمائل ج 2 ص2)
حافظ سیوطی شافعیؒ ۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔ (خصائص الکبریٰ ج1ص71)
علامہ شامیؒ ۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔ ( فتاویٰ شامی ج1ص318)
صاحب نہایت المحتاج ۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔ (ج 1 ص242 فقہ شافعی کی مشہور کتاب)
مفتی المحتاج ۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔ ( ج۱ ص79 فقہ شافعی کی مشہور کتاب )
شیخ محمد الحق محدث دہلویؒ ۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔ (مدارج النبوت ج1ص 43)
مندرجہ ذیل علماءدیوبند بھی اس کے قائل ہیں
حضرت مولانا اشرف علی تھانویؒ ۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔ (نشر الطیب ص135)
مفتی عزیز الرحمن صاحبؒ ۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔ (فتاویٰ دارالعلوم دیوبند ج۱ ص85،211)
شیخ الحدیث مولانا زکریاؒ ۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔ ( فضائل اعمال ص 188)
حضرت مولانا محمد یوسف بنوریؒ ۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔ (معارف السنن ج1ص98)
حضرت مولانا محمد یوسف لدھیانویؒ ۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔ (آپکے مسائل اور انکاحل ج9ص133)
ایک لطیف بحث:۔
وحید صاحب نے کہا کہ حضرت شیخ الحدیثؒ نے تو تحریر کیا ہے کہ حضورﷺ کے فضلات پیشاب، پاخانہ وغیرہ سب پاک ہیں۔ میں نے کہا فضلہ کا معنی بچاٰ ہوا پھوک ہے معدہ کھانے کو پکاتا ہے اس میں اصل قوت جگر کھینچ لیتا ہےاور پھوک پاخانہ بن کر نکل جاتا ہے يہ معدے کا فضلہ ہے پھر جگر خون تیار کرکے دل کو دیتا ہے اور جو پھوک رہ جاتا ہے وہ پیشاب بن کر خارج ہو جاتا ہے یہ جگر کا فضلہ ہے۔ پھر وہ خون ایک ایک رگ کو سٹیم مہیا کرتا ہے اس خون سے جو فضلہ بچتا ہے وہ مسامات میں پسینے کی شکل میں خارج ہو جاتا ہے۔ پھر جو خون جزو بدن اور گوشت بن گیا اس کا پھوک میل کچیل کی شکل میں مسامات کے ذریعہ نکلتا ہے لیکن یہ تو صراحتہ ثابت ہے کہ عوام کے میل کچیل پر مکھی بیٹھی ہے مگر آنحضرتﷺ کے جسد اطہر پر مکھی نہیں بیتھی تھی اور یہ بھی متفق عیلہ حقیقت ہے کہ عوام کا پسینہ بد بودار ہوتا ہے مگر آنحضرت ﷺ کا پسینہ مبارک دنیا کی اعلیٰ ترین خوشبوﺅں کو شرماتا تھا۔ آپﷺ کی نیند مبارک کو بھی نیند ہی کہا جاتا تھامگر وہ نیند ہماری ہزار بیداریوں سے اعلیٰ وارفع تھی۔ آپ ﷺ کا خواب بھی وحی ہوتا تھا، آپﷺ کی نیند مبارک سے وضو نہیں ٹوٹتا تھا جیسے آپﷺ کا پسینہ مبارک کو عام انسانوں جیسا سمجھا جائے وہ آپ ﷺ کیلئے پسینہ ہی تھا مگر عشاق کیلئے بہترین خوشبو۔ بادام روغن نکالنے کے بعد جو بادام کا فضلہ بچتاہے وہ بادام کا فضلہ ہی ہے مگر بنولہ کہے کہ میرے فضلہ جیسا ہے تو کوئی عقل مند اس کو تسلیم نہیں کرے گا۔ آنحضرتﷺ بے شک انسان تھے لیکن آپ ﷺ کو جن خصائص سے اللہ نے نوازا تھا ان خصائص کا انکار کیوں کیا جائے؟ ےاقوت بھی پتھر ہے،حجرا سود جنت سے آیا ہوا ہے۔ حضرت انبیاءعلیہم السلام کے اجسام مطہرہ مقدسہ میں اللہ نے جنت کے خوائص رکھ دئیے ہیں اسی لیے ان اجسام مطہرہ کو مٹی پر حرام کردیا گیاہے (کہ ان کو کھائے)، ان اجسام مطہرہ کا پسینہ مثل جنت کے پسینہ کے خشبودار بنا دیا گیا۔ اسی طرح دوسرے فضلات بھی اگر خصوصیت طہارت رکھتے ہوں تو اس میں کیا اشکال ہے ۔۔۔۔۔۔ (ماخوذاز تجلیاتِ صفدر ج1 ص481)
میں نے یہ پوسٹ اہل علم حضرات کا موقف اور دلاہل معلوم کرنے کے لیے کی تھی
@خضر حیات
@انس

بھائی آپ میر ی رہنمائی کریں
http://forum.mohaddis.com/members/%D8%AE%D8%B6%D8%B1-%D8%AD%DB%8C%D8%A7%D8%AA.202/
 

T.K.H

مشہور رکن
شمولیت
مارچ 05، 2013
پیغامات
1,123
ری ایکشن اسکور
330
پوائنٹ
156
حضرت شیخؒ نے فضائل اعمال میں لکھا ہے کہ حضورﷺکا بول و براز پاک ہے۔
جواب:۔
جمہور علماءاس بات کے قائل ہیں کہ آپ ﷺ کے فضلات پاک ہیں۔
مفتی ہند مفتی محمد کفایت اللہ دہلویؒ فرماتے ہیں
شوافعؒ میں بعض علماءمحققینؒ نے آنحضرت ﷺ کے بول و براز کی طہارت کا حکم کیا ہے اور علماءحنفیہؒ نے اس کو نقل کرکے اس کے ساتھ اپنی موافقت بیان کی ہے۔ اور بعض صحابہؓ اور صحابیاتؓ کے اس واقعہ سے کہ انہون نے حضورﷺ کا پیشاب نادانستگی میں پی لیاتھا مگر حضورﷺ نے خبر پا کر ان کہ دعا دی اور انکار نہیں فرمایا، طہارت پر استدلال کیا ہے۔۔۔۔۔۔۔۔۔ ( کفایت المفتی ج1 ص19)
ام ایمنؓ کا واقعہ درج ذیل کتب میں موجود ہے
مسند للحسن بن سفیان ، مسند ابی یعلیٰ، مستدرک حاکم، دار قطعی، تاریخ ابی نعیم اصفحانی بحوالہ خصائص کبریٰ للسیوطیؒ ص112، الا صابہ لابن حجر عسقلانی ص360 ج1، الاستعاب لابن عبدالبرمالکیؒ ص491 ج4، الشفاءللقاضی عیاض ص88۸۸، عمدة القاری للعلامتہ بدر الدین عینی ص92 ج 4۔
مندرجہ ذیل علماءکرام حضورﷺ کے فضلات کو پاک لکھتے ہیں
حافظ ابن حجر عسقلانی شافعیؒ ۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔ ( فتح الباری ج1 ص272)
علامہ بدر الدین عینی حنفیؒ ۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔ (عمدة القاری ج 1ص 35)
امام نووی شافعیؒ ۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔ ( شرح مہذہب ج1ص234)
ملا علی قاری حنفیؒ ۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔ ( جمع الوسائل شروح الشمائل ج 2 ص2)
حافظ سیوطی شافعیؒ ۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔ (خصائص الکبریٰ ج1ص71)
علامہ شامیؒ ۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔ ( فتاویٰ شامی ج1ص318)
صاحب نہایت المحتاج ۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔ (ج 1 ص242 فقہ شافعی کی مشہور کتاب)
مفتی المحتاج ۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔ ( ج۱ ص79 فقہ شافعی کی مشہور کتاب )
شیخ محمد الحق محدث دہلویؒ ۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔ (مدارج النبوت ج1ص 43)
مندرجہ ذیل علماءدیوبند بھی اس کے قائل ہیں
حضرت مولانا اشرف علی تھانویؒ ۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔ (نشر الطیب ص135)
مفتی عزیز الرحمن صاحبؒ ۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔ (فتاویٰ دارالعلوم دیوبند ج۱ ص85،211)
شیخ الحدیث مولانا زکریاؒ ۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔ ( فضائل اعمال ص 188)
حضرت مولانا محمد یوسف بنوریؒ ۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔ (معارف السنن ج1ص98)
حضرت مولانا محمد یوسف لدھیانویؒ ۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔ (آپکے مسائل اور انکاحل ج9ص133)
ایک لطیف بحث:۔
وحید صاحب نے کہا کہ حضرت شیخ الحدیثؒ نے تو تحریر کیا ہے کہ حضورﷺ کے فضلات پیشاب، پاخانہ وغیرہ سب پاک ہیں۔ میں نے کہا فضلہ کا معنی بچاٰ ہوا پھوک ہے معدہ کھانے کو پکاتا ہے اس میں اصل قوت جگر کھینچ لیتا ہےاور پھوک پاخانہ بن کر نکل جاتا ہے يہ معدے کا فضلہ ہے پھر جگر خون تیار کرکے دل کو دیتا ہے اور جو پھوک رہ جاتا ہے وہ پیشاب بن کر خارج ہو جاتا ہے یہ جگر کا فضلہ ہے۔ پھر وہ خون ایک ایک رگ کو سٹیم مہیا کرتا ہے اس خون سے جو فضلہ بچتا ہے وہ مسامات میں پسینے کی شکل میں خارج ہو جاتا ہے۔ پھر جو خون جزو بدن اور گوشت بن گیا اس کا پھوک میل کچیل کی شکل میں مسامات کے ذریعہ نکلتا ہے لیکن یہ تو صراحتہ ثابت ہے کہ عوام کے میل کچیل پر مکھی بیٹھی ہے مگر آنحضرتﷺ کے جسد اطہر پر مکھی نہیں بیتھی تھی اور یہ بھی متفق عیلہ حقیقت ہے کہ عوام کا پسینہ بد بودار ہوتا ہے مگر آنحضرت ﷺ کا پسینہ مبارک دنیا کی اعلیٰ ترین خوشبوﺅں کو شرماتا تھا۔ آپﷺ کی نیند مبارک کو بھی نیند ہی کہا جاتا تھامگر وہ نیند ہماری ہزار بیداریوں سے اعلیٰ وارفع تھی۔ آپ ﷺ کا خواب بھی وحی ہوتا تھا، آپﷺ کی نیند مبارک سے وضو نہیں ٹوٹتا تھا جیسے آپﷺ کا پسینہ مبارک کو عام انسانوں جیسا سمجھا جائے وہ آپ ﷺ کیلئے پسینہ ہی تھا مگر عشاق کیلئے بہترین خوشبو۔ بادام روغن نکالنے کے بعد جو بادام کا فضلہ بچتاہے وہ بادام کا فضلہ ہی ہے مگر بنولہ کہے کہ میرے فضلہ جیسا ہے تو کوئی عقل مند اس کو تسلیم نہیں کرے گا۔ آنحضرتﷺ بے شک انسان تھے لیکن آپ ﷺ کو جن خصائص سے اللہ نے نوازا تھا ان خصائص کا انکار کیوں کیا جائے؟ ےاقوت بھی پتھر ہے،حجرا سود جنت سے آیا ہوا ہے۔ حضرت انبیاءعلیہم السلام کے اجسام مطہرہ مقدسہ میں اللہ نے جنت کے خوائص رکھ دئیے ہیں اسی لیے ان اجسام مطہرہ کو مٹی پر حرام کردیا گیاہے (کہ ان کو کھائے)، ان اجسام مطہرہ کا پسینہ مثل جنت کے پسینہ کے خشبودار بنا دیا گیا۔ اسی طرح دوسرے فضلات بھی اگر خصوصیت طہارت رکھتے ہوں تو اس میں کیا اشکال ہے ۔۔۔۔۔۔ (ماخوذاز تجلیاتِ صفدر ج1 ص481)
آنحضرتﷺ بے شک انسان تھے
بس یہی”حقیقت“ ہے باقی بہت سی باتیں محض”جذباتی“ہیں۔
 

محمد علی جواد

سینئر رکن
شمولیت
جولائی 18، 2012
پیغامات
1,986
ری ایکشن اسکور
1,553
پوائنٹ
304
آنحضرتﷺ بے شک انسان تھے
بس یہی”حقیقت“ ہے باقی بہت سی باتیں محض”جذباتی“ہیں۔
متفق -

قُلْ إِنَّمَا أَنَا بَشَرٌ مِثْلُكُمْ يُوحَىٰ إِلَيَّ أَنَّمَا إِلَٰهُكُمْ إِلَٰهٌ وَاحِدٌ سوره الکھف ١١٠
کہہ دو (اے نبی) کہ میں بھی تمہارے جیسا ہی آدمی ہوں- میری طرف تو بس وحی کی جاتی ہے کہ تمہارا معبود ایک ہے-
 

اقراء

مبتدی
شمولیت
جنوری 13، 2015
پیغامات
38
ری ایکشن اسکور
1
پوائنٹ
9
آنحضرتﷺ بے شک انسان تھے
بس یہی”حقیقت“ ہے باقی بہت سی باتیں محض”جذباتی“ہیں۔
یہ متفق عیلہ حقیقت ہے کہ عوام کا پسینہ بد بودار ہوتا ہے مگر آنحضرت ﷺ کا پسینہ مبارک دنیا کی اعلیٰ ترین خوشبوﺅں کو شرماتا تھا۔ آپﷺ کی نیند مبارک کو بھی نیند ہی کہا جاتا تھامگر وہ نیند ہماری ہزار بیداریوں سے اعلیٰ وارفع تھی۔ آپ ﷺ کا خواب بھی وحی ہوتا تھا، آپﷺ کی نیند مبارک سے وضو نہیں ٹوٹتا تھا جیسے آپﷺ کا پسینہ مبارک کو عام انسانوں جیسا سمجھا جائے وہ آپ ﷺ کیلئے پسینہ ہی تھا
 

T.K.H

مشہور رکن
شمولیت
مارچ 05، 2013
پیغامات
1,123
ری ایکشن اسکور
330
پوائنٹ
156
یہ متفق عیلہ حقیقت ہے کہ عوام کا پسینہ بد بودار ہوتا ہے مگر آنحضرت ﷺ کا پسینہ مبارک دنیا کی اعلیٰ ترین خوشبوﺅں کو شرماتا تھا۔ آپﷺ کی نیند مبارک کو بھی نیند ہی کہا جاتا تھامگر وہ نیند ہماری ہزار بیداریوں سے اعلیٰ وارفع تھی۔ آپ ﷺ کا خواب بھی وحی ہوتا تھا، آپﷺ کی نیند مبارک سے وضو نہیں ٹوٹتا تھا جیسے آپﷺ کا پسینہ مبارک کو عام انسانوں جیسا سمجھا جائے وہ آپ ﷺ کیلئے پسینہ ہی تھا
محترمہ اقراء صاحبہ !
السلام علیکم و رحمۃ اللہ وبرکاتہ !
میں نے جس
”بات“ کی” تردید“ کرنی چاہی ہے وہ ہے نبیﷺ کا ”مافوق البشر“ہونا۔ کیا نبیﷺ فقط انہی ”باتوں“ کو تسلیم کروانے کےلیے ”مبعوث“ کیے گئے تھے ؟ ہماری یہ ”بد نصیبی“ہے کہ جن”باتوں“ پر اللہ تعالٰی اور اسکےرسولﷺ نے زور دیا اسے ہم ”عمداً“اہمیت نہیں دیتے اور جو ”غیر ضروری“باتیں ہیں ان پر اپنی ”تحقیقات“ کے لیے ”صفحے کے صفحے“سیاہ کرتے جاتے ہیں اگر کوئی ان میں سےکچھ”باتوں“ کو جوشِ محبت میں”تسلیم“ کر لے اور پھر جو نہ مانے ان سے ”جبراً“ تسلیم کروائے اور نہ ماننے کی” صورت “میں اس پر”فتوے“ جڑے تو یہ کہاں کی عقلمندی ہے ؟
 

محمد علی جواد

سینئر رکن
شمولیت
جولائی 18، 2012
پیغامات
1,986
ری ایکشن اسکور
1,553
پوائنٹ
304
محترمہ اقراء صاحبہ !
السلام علیکم و رحمۃ اللہ وبرکاتہ !
میں نے جس
”بات“ کی” تردید“ کرنی چاہی ہے وہ ہے نبیﷺ کا ”مافوق البشر“ہونا۔ کیا نبیﷺ فقط انہی ”باتوں“ کو تسلیم کروانے کےلیے ”مبعوث“ کیے گئے تھے ؟ ہماری یہ ”بد نصیبی“ہے کہ جن”باتوں“ پر اللہ تعالٰی اور اسکےرسولﷺ نے زور دیا اسے ہم ”عمداً“اہمیت نہیں دیتے اور جو ”غیر ضروری“باتیں ہیں ان پر اپنی ”تحقیقات“ کے لیے ”صفحے کے صفحے“سیاہ کرتے جاتے ہیں اگر کوئی ان میں سےکچھ”باتوں“ کو جوشِ محبت میں”تسلیم“ کر لے اور پھر جو نہ مانے ان سے ”جبراً“ تسلیم کروائے اور نہ ماننے کی” صورت “میں اس پر”فتوے“ جڑے تو یہ کہاں کی عقلمندی ہے ؟
متفق
 

محمد علی جواد

سینئر رکن
شمولیت
جولائی 18، 2012
پیغامات
1,986
ری ایکشن اسکور
1,553
پوائنٹ
304
یہ متفق عیلہ حقیقت ہے کہ عوام کا پسینہ بد بودار ہوتا ہے مگر آنحضرت ﷺ کا پسینہ مبارک دنیا کی اعلیٰ ترین خوشبوﺅں کو شرماتا تھا۔ آپﷺ کی نیند مبارک کو بھی نیند ہی کہا جاتا تھامگر وہ نیند ہماری ہزار بیداریوں سے اعلیٰ وارفع تھی۔ آپ ﷺ کا خواب بھی وحی ہوتا تھا، آپﷺ کی نیند مبارک سے وضو نہیں ٹوٹتا تھا جیسے آپﷺ کا پسینہ مبارک کو عام انسانوں جیسا سمجھا جائے وہ آپ ﷺ کیلئے پسینہ ہی تھا
لَقَدْ مَنَّ اللَّهُ عَلَى الْمُؤْمِنِينَ إِذْ بَعَثَ فِيهِمْ رَسُولًا مِّنْ أَنفُسِهِمْ يَتْلُو عَلَيْهِمْ آيَاتِهِ وَيُزَكِّيهِمْ وَيُعَلِّمُهُمُ الْكِتَابَ وَالْحِكْمَةَ وَإِن كَانُوا مِن قَبْلُ لَفِي ضَلَالٍ مُّبِينٍ سوره آل عمران ١٦٤

بیشک اللہ نے مسلمانوں پر بڑا احسان فرمایا کہ ان میں انہی میں سے (عظمت والا) رسول (صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم) بھیجا جو ان پر اس کی آیتیں پڑھتا اور انہیں پاک کرتا ہے اور انہیں کتاب و حکمت کی تعلیم دیتا ہے، اگرچہ وہ لوگ اس سے پہلے کھلی گمراہی میں تھے،

وَمَآ أَرْسَلْنَا قَبْلَكَ إِلَّا رِجَالاً نُّوحِىٓ إِلَيْهِمْۖ فَسْــَٔلُوٓاْ أَهْلَ ٱلذِّكْرِ إِن كُنتُمْ لَا تَعْلَمُونَ سوره الانبیاء ٧

اور اے محمدؐ، تم سے پہلے بھی ہم نے انسانوں ہی کو رسول بنا کر بھیجا تھا جن پر ہم وحی کیا کرتے تھے1 تم لوگ اگر علم نہیں رکھتے تو اہلِ کتاب سے پوچھ لو-

وَمَآ أَرْسَلْنَا قَبْلَكَ مِنَ ٱلْمُرْسَلِينَ إِلَّآ إِنَّهُمْ لَيَأْكُلُونَ ٱلطَّعَامَ وَيَمْشُونَ فِى ٱلْأَسْوَاقِۗ وَجَعَلْنَا بَعْضَكُمْ لِبَعْضٍ فِتْنَةً أَتَصْبِرُونَۗ وَكَانَ رَبُّكَ بَصِيرًا سوره الفرقان ٢٠

اے محمدؐ، تم سے پہلے جو رسول بھی ہم نے بھیجے ہیں وہ سب بھی کھانا کھانے والے اور بازاروں میں چلنے پھرنے والے لوگ ہی تھے دراصل ہم نے تم لوگوں کو ایک دوسرے کے لیے آزمائش کا ذریعہ بنا دیا ہے کیا تم صبر کرتے ہو؟3 تمہارا رب سب کچھ دیکھتا ہے-

اس میں تو کوئی شک نہیں کہ نبی کریم محمّد مصطفیٰ صل الله علیہ و آ لہ وسلم کی قدر و منزلت عام انسانوں سے بہت بلند ہے -لیکن ان کو بشر تسلیم کرنا قرانی احکام کا تقاضہ ہے - جو ان کو بشر تسلیم نہیں کرتا وہ ایمان سے خارج ہو جاتا ہے - اور کفر کی حد پر پہنچ جاتا ہے - کفار مکہ کو اسی بشریت پر اعتراض تھا کہ یہ نبی ہم جیسا انسان ہے - تو الله نے اس کی نفی نہیں فرمائی بلکہ فرمایا کہ اس نبی (محمّد) کے بشر ہونے پراعتراض ہے تو جان لو کہ ان سے پہلے بھی جتنے نبی آے وہ بھی انسان تھے -کھانا کھاتے تھے اور وہ بھی موت سے ہمکنار ہوے -

اگر الله رب العزت نے آپ صل الله علیہ و آ له وسلم کا کا پسینہ مبارک خوشبو دار بنا دیا تھا تو اس میں حیرت کی کیا بات ہے یہ الله کی قدرت ہے - الله نے ہواؤں کو ایک نبی حضرت سلیمان علیہ سلام کا تابع کردیا تھا - لیکن وہ بھی بشر تھے- کیا ان کو موت نہیں آئی ؟؟
 
Top