ترمذی کی روایت بسند حسن ملاحظہ ھوں
"رسول اللہ صل اللہ علیہ وآلہ وسلم نے فرمایا میرے اصحاب کے بارے میں اللہ سے ڈرو اور میرے بعد ان کو ھدفِ ملامت نہ ٹھہراو اس لئے کہ جس نے ان (صحابہ) سے محبت رکھی اس نے میری محبت کی وجہ سے ان سے محبت رکھی جس نے ان سے عداوت کی اس نے میری ہی عداوت کی نظر سے ان سے عداوت کی اور جس نے انہیں (صحابہ کو) ایذا دی اس نے مجھے ایذا دی جس نے مجھے ایذا دی اس نے اللہ کو ایذا دی اور جس نے اللہ کو ایذا دی (تو اللہ) اس کو ضرور پکڑے گا (یعنی عذآب میں)
دوسری روایت ہے کہ حاطب رضی اللہ عنہ کے غلام نے رسول اللہ صل اللہ علیہ وآلہ وسلم سے ان کی شکایت کی اور کہا حاطب دوزخ میں ھو گا آپ (صل اللہ علیہ وآلہ وسلم) نے فرمایا "تو نے جھوٹ کہا وہ دوزخ میں ہر گز نا,جائے گا اس لئے کہ وہ بدر و حدیبیہ میں حاضر ھوا ہے"
صحابہ و اھلبیت کی محبت ایمان ھے ان سے بغض اور ان کی تکفیر کرنا کفر ہے جو ایسا کرے وہ ملعون دائرہ اسلام سے خارج ہے
کیا خوب کہا اھلسنت کے ایک بزرگ نے کہ جو صحابہ. کو تنقید کا نشانہ بناتے ہیں وہ دراصل قرآن و حدیث کو مشکوک بنانا چاھتے ہیں کیونکہ یہ ھمیں صحابہ سے ہی ملا جب صحابہ مشکوک تو یہ بھی مشکوک...
"رسول اللہ صل اللہ علیہ وآلہ وسلم نے فرمایا میرے اصحاب کے بارے میں اللہ سے ڈرو اور میرے بعد ان کو ھدفِ ملامت نہ ٹھہراو اس لئے کہ جس نے ان (صحابہ) سے محبت رکھی اس نے میری محبت کی وجہ سے ان سے محبت رکھی جس نے ان سے عداوت کی اس نے میری ہی عداوت کی نظر سے ان سے عداوت کی اور جس نے انہیں (صحابہ کو) ایذا دی اس نے مجھے ایذا دی جس نے مجھے ایذا دی اس نے اللہ کو ایذا دی اور جس نے اللہ کو ایذا دی (تو اللہ) اس کو ضرور پکڑے گا (یعنی عذآب میں)
دوسری روایت ہے کہ حاطب رضی اللہ عنہ کے غلام نے رسول اللہ صل اللہ علیہ وآلہ وسلم سے ان کی شکایت کی اور کہا حاطب دوزخ میں ھو گا آپ (صل اللہ علیہ وآلہ وسلم) نے فرمایا "تو نے جھوٹ کہا وہ دوزخ میں ہر گز نا,جائے گا اس لئے کہ وہ بدر و حدیبیہ میں حاضر ھوا ہے"
صحابہ و اھلبیت کی محبت ایمان ھے ان سے بغض اور ان کی تکفیر کرنا کفر ہے جو ایسا کرے وہ ملعون دائرہ اسلام سے خارج ہے
کیا خوب کہا اھلسنت کے ایک بزرگ نے کہ جو صحابہ. کو تنقید کا نشانہ بناتے ہیں وہ دراصل قرآن و حدیث کو مشکوک بنانا چاھتے ہیں کیونکہ یہ ھمیں صحابہ سے ہی ملا جب صحابہ مشکوک تو یہ بھی مشکوک...