• الحمدللہ محدث فورم کو نئےسافٹ ویئر زین فورو 2.1.7 پر کامیابی سے منتقل کر لیا گیا ہے۔ شکایات و مسائل درج کروانے کے لئے یہاں کلک کریں۔
  • آئیے! مجلس التحقیق الاسلامی کے زیر اہتمام جاری عظیم الشان دعوتی واصلاحی ویب سائٹس کے ساتھ ماہانہ تعاون کریں اور انٹر نیٹ کے میدان میں اسلام کے عالمگیر پیغام کو عام کرنے میں محدث ٹیم کے دست وبازو بنیں ۔تفصیلات جاننے کے لئے یہاں کلک کریں۔

دیوبندی علماسےایک استفسار

کیلانی

مشہور رکن
شمولیت
مارچ 24، 2013
پیغامات
347
ری ایکشن اسکور
1,110
پوائنٹ
127
مجھےالمہندعلی المفندیعنی عقائد علمائے اہل سنت دیوبند سے سرسری نظرگزارنےکااتفاق ہواجس میں سے درج ذیل عبارت سامنےآئی اس میں کچھ ابہام محسوس ہواچناچہ دیوبندی علماسےگزارش ہےکہ وہ اس کی وضاحت فرمادیں۔
تیرھواں اور چودھواںسوال ص٤٧
کیاکہتےہوحق تعالی کےاس قسم کےقول میں کہ رحمن عرش پرمستوی ہوا،کیاجائز سمجھتےہوباری تعالی کےلیےجہت ومکان کاثابت کرنایاکیارائےہے؟
جواب:اس قسم کی آیات میں ہمارامذہب یہ ہےکہ ان پرایمان لاتےہیں اور کیفیت سے بحث نہیں کرتے،یقیناجانتےہیں کہ اللہ سبحانہ وتعالی مخلوق کےاوصاف سے منزہ اور نقص وحدوث کی علامات سے مبراہے جیسا کہ ہمارےمتقدمین کی رائے ہےاور ہمارےمتاخرین اماموں نےان آیات میں جو صحیح اور لغت وشرع کےاعتبار سے جائز تاویلیں فرمائی ہیں تاکہ کم فہم سمجھ لیں مثلایہ کہ ممکن ہےاستواسے مراد غلبہ ہواور ہاتھ سے مرادقدرت ،تویہ بھی ہمارےنزدیک حق ہے۔البتہ جہت ومکان کا اللہ تعالی کےلیے ثابت کرناہم جائز نہیں سمجھتےاور یوں کہتے ہیں کہ وہ جہت ومکانیت اور جملہ علامات حدوث سےمنزہ وعالی ہے۔
 

sufi

رکن
شمولیت
جون 25، 2012
پیغامات
196
ری ایکشن اسکور
310
پوائنٹ
63
مجھےالمہندعلی المفندیعنی عقائد علمائے اہل سنت دیوبند سے سرسری نظرگزارنےکااتفاق ہواجس میں سے درج ذیل عبارت سامنےآئی اس میں کچھ ابہام محسوس ہواچناچہ دیوبندی علماسےگزارش ہےکہ وہ اس کی وضاحت فرمادیں۔
تیرھواں اور چودھواںسوال ص٤٧
کیاکہتےہوحق تعالی کےاس قسم کےقول میں کہ رحمن عرش پرمستوی ہوا،کیاجائز سمجھتےہوباری تعالی کےلیےجہت ومکان کاثابت کرنایاکیارائےہے؟
جواب:اس قسم کی آیات میں ہمارامذہب یہ ہےکہ ان پرایمان لاتےہیں اور کیفیت سے بحث نہیں کرتے،یقیناجانتےہیں کہ اللہ سبحانہ وتعالی مخلوق کےاوصاف سے منزہ اور نقص وحدوث کی علامات سے مبراہے جیسا کہ ہمارےمتقدمین کی رائے ہےاور ہمارےمتاخرین اماموں نےان آیات میں جو صحیح اور لغت وشرع کےاعتبار سے جائز تاویلیں فرمائی ہیں تاکہ کم فہم سمجھ لیں مثلایہ کہ ممکن ہےاستواسے مراد غلبہ ہواور ہاتھ سے مرادقدرت ،تویہ بھی ہمارےنزدیک حق ہے۔البتہ جہت ومکان کا اللہ تعالی کےلیے ثابت کرناہم جائز نہیں سمجھتےاور یوں کہتے ہیں کہ وہ جہت ومکانیت اور جملہ علامات حدوث سےمنزہ وعالی ہے۔
Kilani bhai jawab main aapko kis maqam par ibhaam mahsoos huwa. Wazahat karna pasand farmainge ? Istiwa aur jihaat se mutaliq mazkoora jawab mutaqadimeen aur mutakhireen donon masalik e ashaira o maturudiyya k mutabiq hai. Waisy main alim tu nahi lekin aapki wazahat se shaid mujhe samjhne ko kuch naya mil jaye. Jazak Allah
 
شمولیت
اپریل 06، 2013
پیغامات
138
ری ایکشن اسکور
346
پوائنٹ
90
مجھےالمہندعلی المفندیعنی عقائد علمائے اہل سنت دیوبند سے سرسری نظرگزارنےکااتفاق ہواجس میں سے درج ذیل عبارت سامنےآئی اس میں کچھ ابہام محسوس ہواچناچہ دیوبندی علماسےگزارش ہےکہ وہ اس کی وضاحت فرمادیں۔
تیرھواں اور چودھواںسوال ص٤٧
کیاکہتےہوحق تعالی کےاس قسم کےقول میں کہ رحمن عرش پرمستوی ہوا،کیاجائز سمجھتےہوباری تعالی کےلیےجہت ومکان کاثابت کرنایاکیارائےہے؟
جواب:اس قسم کی آیات میں ہمارامذہب یہ ہےکہ ان پرایمان لاتےہیں اور کیفیت سے بحث نہیں کرتے،یقیناجانتےہیں کہ اللہ سبحانہ وتعالی مخلوق کےاوصاف سے منزہ اور نقص وحدوث کی علامات سے مبراہے جیسا کہ ہمارےمتقدمین کی رائے ہےاور ہمارےمتاخرین اماموں نےان آیات میں جو صحیح اور لغت وشرع کےاعتبار سے جائز تاویلیں فرمائی ہیں تاکہ کم فہم سمجھ لیں مثلایہ کہ ممکن ہےاستواسے مراد غلبہ ہواور ہاتھ سے مرادقدرت ،تویہ بھی ہمارےنزدیک حق ہے۔البتہ جہت ومکان کا اللہ تعالی کےلیے ثابت کرناہم جائز نہیں سمجھتےاور یوں کہتے ہیں کہ وہ جہت ومکانیت اور جملہ علامات حدوث سےمنزہ وعالی ہے۔
محل ابہام کی وضاحت فرمادیں مجھے تو اس میں کوئی ابہام نہیں نظر آرہا
 

کیلانی

مشہور رکن
شمولیت
مارچ 24، 2013
پیغامات
347
ری ایکشن اسکور
1,110
پوائنٹ
127
محل ابہام کی وضاحت فرمادیں مجھے تو اس میں کوئی ابہام نہیں نظر آرہا
محل ابہام یہ ہےکہ :عام طور پرسلفی حضرات کی طرف سے یہ اعتراض کیاجاتاہےکہ دیوبندیعنی موجودہ احناف عقیدےمیں تاویل کرتےہیں۔مثلاید(ہاتھ)سے قوت ،استواسے غلبہ مرادلیناوغیرہ ۔ لیکن سلف کی کتب کامطالعہ کریں تو سلف بھی اس طرح کےمجازی یا مرادی والتزامی معانی مراد لیتےہیں۔لیکن سلف جب مرادی معنی لیتےہیں تو اصلی معنی کو برقرار رکھتےیعنی ید سے اگر قوت مرادلی ہےتواس کے اصلی معنی (ید)کااثبات ضرور کیاہے۔محل اشکال یہ ہےکہ کیادیوبندی حضرات بھی جب مرادی معنی لیتےہیں تو ساتھ ساتھ اصلی معنی کا اثبات بھی کرتےہیں یانہیں؟درخواست ہےکہ علمااس اشکال کورفع فرمائیں۔یاکوئی دوست کسی مستنددیوبندی عالم سےدلیل کےساتھ وضاحت طلب کرکےبیان کردے۔
 

sufi

رکن
شمولیت
جون 25، 2012
پیغامات
196
ری ایکشن اسکور
310
پوائنٹ
63
محل ابہام یہ ہےکہ :عام طور پرسلفی حضرات کی طرف سے یہ اعتراض کیاجاتاہےکہ دیوبندیعنی موجودہ احناف عقیدےمیں تاویل کرتےہیں۔مثلاید(ہاتھ)سے قوت ،استواسے غلبہ مرادلیناوغیرہ ۔ لیکن سلف کی کتب کامطالعہ کریں تو سلف بھی اس طرح کےمجازی یا مرادی والتزامی معانی مراد لیتےہیں۔لیکن سلف جب مرادی معنی لیتےہیں تو اصلی معنی کو برقرار رکھتےیعنی ید سے اگر قوت مرادلی ہےتواس کے اصلی معنی (ید)کااثبات ضرور کیاہے۔محل اشکال یہ ہےکہ کیادیوبندی حضرات بھی جب مرادی معنی لیتےہیں تو ساتھ ساتھ اصلی معنی کا اثبات بھی کرتےہیں یانہیں؟درخواست ہےکہ علمااس اشکال کورفع فرمائیں۔یاکوئی دوست کسی مستنددیوبندی عالم سےدلیل کےساتھ وضاحت طلب کرکےبیان کردے۔
Kilani sahab salaf ka maslak ye raha hai k wo kabhi sifaat k asal maani k darpay nahi huwe balke unka rastaa is baab main tafweez ka tha. Yaani unhone ayat ka isbaat kia, ayat k alfaaz ka isbaat kia, ayat jis tarah nazil huwi usi tarah usko rakha, ayat k asal maani unhone Allah ko tafweez kardi, un k haan kafiat ka sawal hi nahi hota tha, kiunke kafiat ka itlaaq Allah ki zaat par nahi hota. Is liye mutaqadimeen ney asal maani Allah ko sonp di yani asal maani main tafweed kiya aur Mutakhireen ney darja zaan main taweel ki ijaazat farma di hai. Salaf se mansoob aapka ye tasawur k unho ne asal maani maloom hoty huwe bhi taweel farmayi hai drust maloom nahi hota. Salaf tu taweel k khilaaf thy
 
Top