• الحمدللہ محدث فورم کو نئےسافٹ ویئر زین فورو 2.1.7 پر کامیابی سے منتقل کر لیا گیا ہے۔ شکایات و مسائل درج کروانے کے لئے یہاں کلک کریں۔
  • آئیے! مجلس التحقیق الاسلامی کے زیر اہتمام جاری عظیم الشان دعوتی واصلاحی ویب سائٹس کے ساتھ ماہانہ تعاون کریں اور انٹر نیٹ کے میدان میں اسلام کے عالمگیر پیغام کو عام کرنے میں محدث ٹیم کے دست وبازو بنیں ۔تفصیلات جاننے کے لئے یہاں کلک کریں۔

عبادت کی لذت

محمد ارسلان

خاص رکن
شمولیت
مارچ 09، 2011
پیغامات
17,859
ری ایکشن اسکور
41,096
پوائنٹ
1,155
حدیث کی سند؟
یہ پوسٹر شاید اہل بدعت کی طرف سے بنایا گیا اس کی تحقیق لازمی ہے۔
 

حافظ عمران الہی

سینئر رکن
شمولیت
اکتوبر 09، 2013
پیغامات
2,100
ری ایکشن اسکور
1,460
پوائنٹ
344
حدیث کی سند؟
یہ پوسٹر شاید اہل بدعت کی طرف سے بنایا گیا اس کی تحقیق لازمی ہے۔
آپ کی بات سو فی صد درست ثابت ہوئی ہے:
من نظر إلى محاسن امرأة ، فغض طرفه في أول نظرة ، رزقه الله تعالى عبادة يجد حلاوتها في قلبه
موضوع
رواه بهذا اللفظ ابن عدى في (الكامل) ( 5/ 151 الفكر) .
من طريق عمرو بن زياد بن عبد الرحمن بن ثوبان ، حدثنا ابن المبارك عن يحيى بن أيوب عن عبيد الله بن زحر عن على بن يزيد عن القاسم عن أبى أمامة رضى الله عنه مرفوعا به .
قلت : وهذا سند مظلم فيه الوضاع والمتروك .
وأولهم عمرو بن زياد .
قال ابن عدى " منكر الحديث يسرق الحديث ويحدث بالبواطيل " .
وقال الدارقطني: " يضع الحديث " .
وقال ابن عدى : " هذا بهذا الإسناد غير محفوظ " .
قلت : نعم فقد ورد بلفظ [ ما من مسلم ينظر إلى ...... ] .
أحمد في مسنده ( 5/264 ) والروياني في مسنده ( 1212 ) والبيهقى (شعب الإيمان) (5/60/5431)
والطبراني في الكبير (8/ 7842 ) .وابن الجوزي في (ذم الهوى) [ 250 ، 253 بحيري] .من طرق عن يحي بن أيوب عن عبيد الله بن زحر عن على بن يزيد عن القاسم به .قلت : وهذا إسناد موضوع .عبيد الله بن زحر : منكر الحديث جدا لا يجوز الاحتجاج به .
وعلى بن يزيد هو الالهانىقال النسانى والدارقطى : "متروك" .
 

محمد ارسلان

خاص رکن
شمولیت
مارچ 09، 2011
پیغامات
17,859
ری ایکشن اسکور
41,096
پوائنٹ
1,155
آپ کی بات سو فی صد درست ثابت ہوئی ہے:
من نظر إلى محاسن امرأة ، فغض طرفه في أول نظرة ، رزقه الله تعالى عبادة يجد حلاوتها في قلبه
موضوع
رواه بهذا اللفظ ابن عدى في (الكامل) ( 5/ 151 الفكر) .
من طريق عمرو بن زياد بن عبد الرحمن بن ثوبان ، حدثنا ابن المبارك عن يحيى بن أيوب عن عبيد الله بن زحر عن على بن يزيد عن القاسم عن أبى أمامة رضى الله عنه مرفوعا به .
قلت : وهذا سند مظلم فيه الوضاع والمتروك .
وأولهم عمرو بن زياد .
قال ابن عدى " منكر الحديث يسرق الحديث ويحدث بالبواطيل " .
وقال الدارقطني: " يضع الحديث " .
وقال ابن عدى : " هذا بهذا الإسناد غير محفوظ " .
قلت : نعم فقد ورد بلفظ [ ما من مسلم ينظر إلى ...... ] .
أحمد في مسنده ( 5/264 ) والروياني في مسنده ( 1212 ) والبيهقى (شعب الإيمان) (5/60/5431)
والطبراني في الكبير (8/ 7842 ) .وابن الجوزي في (ذم الهوى) [ 250 ، 253 بحيري] .من طرق عن يحي بن أيوب عن عبيد الله بن زحر عن على بن يزيد عن القاسم به .قلت : وهذا إسناد موضوع .عبيد الله بن زحر : منكر الحديث جدا لا يجوز الاحتجاج به .
وعلى بن يزيد هو الالهانىقال النسانى والدارقطى : "متروك" .
والحمدللہ کثیرا
 
Top