- شمولیت
- اگست 25، 2014
- پیغامات
- 6,372
- ری ایکشن اسکور
- 2,565
- پوائنٹ
- 791
کیا یہ حدیث صحیح ہے ؟
یہ حدیث ابن عساکر نے ’’ تاریخ دمشق ‘‘ میں درج ذیل سند اور متن سے روایت کی ہے ؛
’’ وأخبرنا أبو عبد الله الفراوي وأبو محمد السيدي والقاري وفاطمة بنت علي البغدادية قالوا أنا عبد الغافر بن محمد الفارسي نا إسماعيل بن عبد الله الميكالي أنا عبدان الأهوازي نا زيد بن الحريش نا أبو همام عن مروان بن سالم عن الحجاج بن دينار عن الحكم بن جحل قال مر بنا علي أمير المؤمنين بعد صلاة الغداة فقال سمعت رسول الله (صلى الله عليه وسلم) يقول من صلى صلاة الغداة ثم لم يتكلم حتى يقرأ " قل هو الله أحد " عشر مرات لم يدركه ذلك اليوم ذنب وأجير من الشيطان‘‘
(تاریخ دمشق۔57-281 ) ترجمہ اوپر امیج میں موجود ہے
یہ حدیث موضوع ہے کیونکہ اس میں ایک راوی ۔۔مروان بن سالم۔۔نامی راوی متروک ہے
علامہ الذہبی ’’ سیر اعلام النبلاء میں لکھتے ہیں :
أجمعوا على ضعفه.۔۔اس کے ضعیف ہونے پر اجماع ہے
وقال أحمد بن حنبل: ليس بثقة.۔۔امام احمد بن حنبل فرماتے ہیں :یہ ثقہ نہیں ؛
وقال البخاري: منكر الحديث.۔۔امام بخاری اس کو منکر الحدیث بتاتے ہیں ؛
وقال النسائي، والدارقطني: متروك الحديث.۔۔امام نسائی اور دارقطنی اس کو متروک کہتے ہیں
۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔
اس لئے صاحب ’’ کنز العمال ‘‘ اس حدیث کے ساتھ ہی لکھتے ہیں :
"من صلى صلاة الغداة ثم لم يتكلم حتى يقرأ: قل هو الله أحد، عشر مرات لم يدركه ذلك اليوم ذنب، وأجير من الشيطان". "ابن عساكر عن علي" وفيه مروان بن سالم الغفاري متروك.
یہ حدیث ابن عساکر نے ’’ تاریخ دمشق ‘‘ میں درج ذیل سند اور متن سے روایت کی ہے ؛
’’ وأخبرنا أبو عبد الله الفراوي وأبو محمد السيدي والقاري وفاطمة بنت علي البغدادية قالوا أنا عبد الغافر بن محمد الفارسي نا إسماعيل بن عبد الله الميكالي أنا عبدان الأهوازي نا زيد بن الحريش نا أبو همام عن مروان بن سالم عن الحجاج بن دينار عن الحكم بن جحل قال مر بنا علي أمير المؤمنين بعد صلاة الغداة فقال سمعت رسول الله (صلى الله عليه وسلم) يقول من صلى صلاة الغداة ثم لم يتكلم حتى يقرأ " قل هو الله أحد " عشر مرات لم يدركه ذلك اليوم ذنب وأجير من الشيطان‘‘
(تاریخ دمشق۔57-281 ) ترجمہ اوپر امیج میں موجود ہے
یہ حدیث موضوع ہے کیونکہ اس میں ایک راوی ۔۔مروان بن سالم۔۔نامی راوی متروک ہے
علامہ الذہبی ’’ سیر اعلام النبلاء میں لکھتے ہیں :
أجمعوا على ضعفه.۔۔اس کے ضعیف ہونے پر اجماع ہے
وقال أحمد بن حنبل: ليس بثقة.۔۔امام احمد بن حنبل فرماتے ہیں :یہ ثقہ نہیں ؛
وقال البخاري: منكر الحديث.۔۔امام بخاری اس کو منکر الحدیث بتاتے ہیں ؛
وقال النسائي، والدارقطني: متروك الحديث.۔۔امام نسائی اور دارقطنی اس کو متروک کہتے ہیں
۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔
اس لئے صاحب ’’ کنز العمال ‘‘ اس حدیث کے ساتھ ہی لکھتے ہیں :
"من صلى صلاة الغداة ثم لم يتكلم حتى يقرأ: قل هو الله أحد، عشر مرات لم يدركه ذلك اليوم ذنب، وأجير من الشيطان". "ابن عساكر عن علي" وفيه مروان بن سالم الغفاري متروك.
Last edited: