1. آئیے اہم اسلامی کتب کو یونیکوڈ میں انٹرنیٹ پر پیش کرنے کے لئے مل جل کر آن لائن ٹائپنگ کریں۔ محدث ٹائپنگ پراجیکٹ کے ذریعے آپ روزانہ فقط دس پندرہ منٹ ٹائپنگ کر کے ہزاروں صفحات پر مشتمل اہم ترین کتب کو ٹائپ کرنے میں اہم کردار ادا کرکے صدقہ جاریہ میں شامل ہو سکتے ہیں۔ محدث ٹائپنگ پراجیکٹ میں شمولیت کے لئے یہاں کلک کریں۔
  2. آئیے! مجلس التحقیق الاسلامی کے زیر اہتمام جاری عظیم الشان دعوتی واصلاحی ویب سائٹس کے ساتھ ماہانہ تعاون کریں اور انٹر نیٹ کے میدان میں اسلام کے عالمگیر پیغام کو عام کرنے میں محدث ٹیم کے دست وبازو بنیں ۔تفصیلات جاننے کے لئے یہاں کلک کریں۔

تصوف کے شیخ اکبر کی توحید

'صوفیا کے عقائد' میں موضوعات آغاز کردہ از عمران اسلم, ‏مارچ 30، 2013۔

  1. ‏مئی 28، 2013 #21
    aqeel

    aqeel مشہور رکن
    جگہ:
    راولپنڈی
    شمولیت:
    ‏فروری 06، 2013
    پیغامات:
    299
    موصول شکریہ جات:
    307
    تمغے کے پوائنٹ:
    119

    محترم بابر تنویر صا حب آپکو تصوف کے سمجھنے میں بڑی غلطی لگی ہے،آپ اکثر کشف ومشاھدات کی باتیں لے کر اعتراض کرتے ہیں ،جبکہ اعتراض تو اصول پر کیا جاتاہے۔لہذا آپ اگر مکاشفات پر اعتراض کریں گے تو بعد میں یہ دیکھا جائے گا کہ آیا یہ کشف درست ہے یا غلط،پہلے بات اصل پر ہوگی کہ آیا ایک بندہ مومن کو کشف و الہام ہو سکتا ہے کہ نہیں؟
    اور مزید یہ بھی عرض کر دوں کہ مشاھدات پر عقائد نہیں رکھے جاتے۔
    کاپی پیسٹ کا مقصد میرا یہ ہر گز نہیں کہ آپ کاپی پیسٹ کر رہئے ہیں ،مقصد یہ تھا کہ کاپی پیسٹ کے بجائے تحقیقی مواد پیش کیا جائے۔تا کہ بات صیح رخ پر ہوسکے۔
    بات ڈر کی نہیں ہے اصل بات یہ کہ اردو مجلس پر دو دو دن بات اوپن ہی نہیں ہوتی،ملتقی پر میرا کہنے کا مقصد یہ تھا کہ آپ درمیان سے اپنا مواد ہٹا لے جب بات مکمل ہو جائے تو پھر اپنا اعتراض قائم کریں یہ ایک اصولی بات تھی ،شایدآپکو سمجھنے مین غلطی لگی۔
    رہا ابن عربی ؒ کا معاملہ تو مولانا ابو الحسن علوی صاحب نے بھی یہاں کسی جگہ لکھا تھا کہ ابن عربی کو سمجھنا آسان بات نہیں ،تو ابن عربی کے بجائے اصولی بات کریں ،ابن عربی کو برا اچھا کہنے والوں میں بڑے بڑے علما کے نام آ تے ہیں اور ہم تو حسن ظن رکھتے ہیں۔
    لہذا آپ جزوی باتو ں کو چھوڑ کر اصل بات پر آ جائے اور تنا بتا دے کہ
     
  2. ‏مئی 28، 2013 #22
    بابر تنویر

    بابر تنویر مشہور رکن
    جگہ:
    الریاض ، سعودی عرب
    شمولیت:
    ‏اکتوبر 02، 2011
    پیغامات:
    224
    موصول شکریہ جات:
    685
    تمغے کے پوائنٹ:
    104

    محترم بھائ عقیل ملتقی پر تو میں نے کوئ مواد پیش نہیں کیا تھا۔ صرف ایک سوال کیا تھا۔ بہر حال۔
    جیسا کہ میں نے پہلے کہا کہ یہاں ابن عربی کے اقوال کے حوالے سے بات ہو رہی ہے۔ مجھے صرف اتنا بتا دیجیۓ کہ ابن عربی کے جو عقائد اس کی شاعری میں جھلک رہے ہیں ان پر آپ کی کیا راۓ ہے۔ بات کو گھمانے پھرانے کے بجاۓ سیدھا سادا سا جواب دے دیجیۓ۔
    اور اگر آپ کو تصوف کے حوالے سے کوئ اصولی بات کرنی ہے تو اس کے لیۓ کوئ دوسرا تھریڈ بنا لیجیۓ۔ تاکہ وہاں گفتگو ہو سکے۔
     
    • متفق متفق x 2
    • شکریہ شکریہ x 1
    • لسٹ
  3. ‏مئی 29، 2013 #23
    خضر حیات

    خضر حیات علمی نگران رکن انتظامیہ
    جگہ:
    طابہ
    شمولیت:
    ‏اپریل 14، 2011
    پیغامات:
    8,777
    موصول شکریہ جات:
    8,337
    تمغے کے پوائنٹ:
    964

    بھائی کم ازکم ہمارے جیسے غیر صوفیوں کے ساتھ صوفیانہ رویہ نہ اپنایا کریں ۔ بالکل واضح اور ظاہر بات کو چھوڑ کر باطنی نکات نکالنے کی کوشش شروع کردیتے ہیں ۔
    بات ابن عربی کی ہو رہی تھی اور آپ نے ساتھ ابن تیمیہ و ابن قیم کے تصوف کی بحث شروع کردی تھی اورمیں نے آپ سے گزارش کی تھی کہ جناب حابل و نابل کو اکٹھا نہ کریں مطلب یہ تھا کہ ابن عربی و ابن تیمیہ کو اکٹھا نہ کریں کیونکہ بالفرض ابن تیمیہ کو صوفی مان بھی لیا جائے تو ابن عربی کی شان کو نہیں پہنچ سکتے کیونکہ خود ابن تیمیہ نے ابن عربی کی انہیں صوفیانہ حرکات کی وجہ سے ان کو زندیق قرار دیا ہے ۔ اگر ابن تیمیہ بھی اسی لائن کے ہوتے تو ابن عربی کے ساتھ ایسا سلوک نہ کرتے جیسا کہ آج کے صوفی ابن عربی کی ضلالت و گمراہی پر کوئی حرف برداشت نہیں کرتے ۔ امید ہے بات سمجھ گئے ہوں گے ۔

    رہی بات ابن عربی کے عقیدے پر بات کرنے کی تو اس موضوع کا آغاز اسی بات سے ہوا ہے ۔ اور عقیدہ توحید کے بارے میں ان کے باطل نظریات پر تنقید کردی گئی ہے ۔ اپ ابن عربی کے مؤیدین ادھر ادھر بھاگنے کی بجائے ان کا دفاع کریں ۔
     
    • شکریہ شکریہ x 2
    • زبردست زبردست x 2
    • لسٹ
  4. ‏مئی 29، 2013 #24
    عابدالرحمٰن

    عابدالرحمٰن سینئر رکن
    جگہ:
    BIJNOR U.P. INDIA
    شمولیت:
    ‏اکتوبر 18، 2012
    پیغامات:
    1,124
    موصول شکریہ جات:
    3,229
    تمغے کے پوائنٹ:
    240

    ابن عربیؒ ہوں یا ابن تیمیہؒ یا ابن قیمؒ یا کوئی اور یہ اسلام کی اساس نہیں ہیں اور نہ ہی شخصیت پرستی کا نام اسلام ہے جہاں تک نقیض کا تعلق ہے تو ہر ایک کی تنقیض کی گئی ہے تنقیض سے کوئی مبرا نہیں۔ہر ایک میں کمی نکالی جاتی ہے اور نکالی جاتی رہے گی
    اسلام کی بنیاد پانچ چیزوں پر ہے جیسا کہ حدیث شریف میں ہے:
    عن ابن عمر رضي الله عنه قال سمعت رسول الله صلى الله عليه وسلم يقول (بني الإسلام على خمس شهادة أن لا إله إلا الله وأن محمدا رسول الله وإقام الصلاة وإيتاء الزكاة وحج البيت وصوم رمضان) متفق عليه
    تو معلوم ہوا اسلام ان ارکان خمسہ کا نام ہے
    اب ان پر عمل کرنے والوں کو مختلف ناموں سے پکارا جاتا ہے جیسے :
    صالحین،متقین،مفلحین ،مقربین،مسلمین،مؤمنین،محسنین،وغیرہ
    ان صفات کے حاملین کو ہی اولیاء یا صوفیاء کہا جاتا ہے
    معلوم رہے خرافات کا نام صوفی یا مسلم نہیں ہے
    جو مسلم بھی ان ارکان خمسہ کی پابندی کرے گا وہ مسلم ہے ان میں کمی بیشی کرے گا وہ مردود ہے اور اسلام پر زیادتی ہے ۔فقط والسلام واللہ اعلم
     
    • متفق متفق x 3
    • شکریہ شکریہ x 1
    • پسند پسند x 1
    • زبردست زبردست x 1
    • لسٹ
  5. ‏مئی 29، 2013 #25
    محمد آصف مغل

    محمد آصف مغل سینئر رکن
    جگہ:
    لاہور
    شمولیت:
    ‏اپریل 29، 2013
    پیغامات:
    2,677
    موصول شکریہ جات:
    3,881
    تمغے کے پوائنٹ:
    436


    محترم عقیل صاحب :
    آپ ایک اصولی بات بتائیے کہ
     
    • متفق متفق x 3
    • شکریہ شکریہ x 2
    • لسٹ
  6. ‏مئی 29، 2013 #26
    aqeel

    aqeel مشہور رکن
    جگہ:
    راولپنڈی
    شمولیت:
    ‏فروری 06، 2013
    پیغامات:
    299
    موصول شکریہ جات:
    307
    تمغے کے پوائنٹ:
    119

    آصف مغل بھائی آپ اپنے اس سوال کو کسی اور جگہ لے چلے ،یہاں صرف ابن عربی ؒ پر بات چلنے دے۔جیسا کہ بابر صاحب اور خضر حیات صاحب کا اصرار ہے۔
    رہا آپکا سوال تو تصوف کیا ہے وہاں پر شاید اس بات کا کوئی جواب موجود ہو دیکھ لیں ،ورنہ وہاں یہ بات چلے گی۔
     
    • شکریہ شکریہ x 1
    • متفق متفق x 1
    • لسٹ
  7. ‏مئی 29، 2013 #27
    aqeel

    aqeel مشہور رکن
    جگہ:
    راولپنڈی
    شمولیت:
    ‏فروری 06، 2013
    پیغامات:
    299
    موصول شکریہ جات:
    307
    تمغے کے پوائنٹ:
    119

    ابن عربی ؒ کا دفاع صوفی سید نذیر حسین دہلوی ؒ جیسے نابغہ روزگار ہستیوں نے بھی کیا ہے ،وہاں میری حثیت تو کچھ نہ رہی ،ہم ہم تو ایک عام آدمی پر بھی حسن ظن رکھتے ہیں ،چہ جائیکہ علما کو برا بھلا کہے اور ان پر کفر کے فتوی دے ،ہماری تعلیم وتربیت ایسی نہیں ہوئی ہے۔
    صوفی آجکا ہو یا سلف سے ہو ابن عربی ؒ پر اختلافات شروع سے موجود ہیں۔اور دونوں طرف جید علما مخالفت اور حمایت میں بھی زور لگاتے رہئے ہیں ۔
     
    • متفق متفق x 2
    • شکریہ شکریہ x 1
    • لسٹ
  8. ‏مئی 29، 2013 #28
    محمد آصف مغل

    محمد آصف مغل سینئر رکن
    جگہ:
    لاہور
    شمولیت:
    ‏اپریل 29، 2013
    پیغامات:
    2,677
    موصول شکریہ جات:
    3,881
    تمغے کے پوائنٹ:
    436

    عقیل صاحب! آپ نے اس بات کا جواب پہلے بھی نہیں دیا تھا اور آج بھی نہیں دے رہے خود نہ سہی کسی سے پوچھ کر بتا دیجیے


     
    • شکریہ شکریہ x 3
    • متفق متفق x 1
    • لسٹ
  9. ‏مئی 29، 2013 #29
    aqeel

    aqeel مشہور رکن
    جگہ:
    راولپنڈی
    شمولیت:
    ‏فروری 06، 2013
    پیغامات:
    299
    موصول شکریہ جات:
    307
    تمغے کے پوائنٹ:
    119

  10. ‏مئی 30، 2013 #30
    محمد نعیم یونس

    محمد نعیم یونس خاص رکن رکن انتظامیہ
    شمولیت:
    ‏اپریل 27، 2013
    پیغامات:
    26,514
    موصول شکریہ جات:
    6,604
    تمغے کے پوائنٹ:
    1,207

    متفق۔ جزاک اللہ خیرا۔


    السلام علیکم عابد بھائی۔
    یہ "صالحین،متقین،مفلحین ،مقربین،مسلمین،مؤمنین،محسنین، اولیاء ، وغیرہ" مختلف نام و صفات تو کتاب و سنت سے ثابت ہیں۔ مگر کیا صوفی یا صوفیاء کی اصطلاح یا نام بھی کتاب و سنت سے ثابت ہے؟
    جزاک اللہ خیرا۔
     
    • شکریہ شکریہ x 3
    • زبردست زبردست x 1
    • مفید مفید x 1
    • لسٹ
لوڈ کرتے ہوئے...

اس صفحے کو مشتہر کریں