1. آئیے اہم اسلامی کتب کو یونیکوڈ میں انٹرنیٹ پر پیش کرنے کے لئے مل جل کر آن لائن ٹائپنگ کریں۔ محدث ٹائپنگ پراجیکٹ کے ذریعے آپ روزانہ فقط دس پندرہ منٹ ٹائپنگ کر کے ہزاروں صفحات پر مشتمل اہم ترین کتب کو ٹائپ کرنے میں اہم کردار ادا کرکے صدقہ جاریہ میں شامل ہو سکتے ہیں۔ محدث ٹائپنگ پراجیکٹ میں شمولیت کے لئے یہاں کلک کریں۔
  2. آئیے! مجلس التحقیق الاسلامی کے زیر اہتمام جاری عظیم الشان دعوتی واصلاحی ویب سائٹس کے ساتھ ماہانہ تعاون کریں اور انٹر نیٹ کے میدان میں اسلام کے عالمگیر پیغام کو عام کرنے میں محدث ٹیم کے دست وبازو بنیں ۔تفصیلات جاننے کے لئے یہاں کلک کریں۔

علمائےاہل حدیث کا ذوق تصوف

'عملی تصوف' میں موضوعات آغاز کردہ از عبقری ریڈر, ‏جنوری 14، 2014۔

  1. ‏فروری 10، 2014 #271
    عامر رضا

    عامر رضا رکن
    شمولیت:
    ‏ستمبر 25، 2013
    پیغامات:
    138
    موصول شکریہ جات:
    34
    تمغے کے پوائنٹ:
    32

    جناب عالی !میں آپکو بتا چکا ہوں کہ صؤفیاء اہلحدیثؒ ہر اعتراض کا جواب دے چکے ہیں آپ مجھے بتائے اس تعبیر خلاف شریعیت کیا ہے؟اور وہ کفر ولا فتوی سکین کر کہ یا پر لگا بھی دے تا کہ مجھے پتہ چلے کہ آپکا موقف علماء کا اہل علم کا ہے
     
  2. ‏فروری 11، 2014 #272
    محمد فیض الابرار

    محمد فیض الابرار سینئر رکن
    جگہ:
    کراچی
    شمولیت:
    ‏جنوری 25، 2012
    پیغامات:
    3,033
    موصول شکریہ جات:
    1,194
    تمغے کے پوائنٹ:
    402

    کیا بتایا ہے یہی تو میں آپ سے پوچھ رہا ہوں اور جب آپ کا یہ جواب میں نے پڑھا تو مجھے بہت ہنسی آئی (کہ صوفیاء اہلحدیث ہر اعتراض کا جواب دے چکے ہیں ) جب ہر بات کو جواب صوفیا ہی دے چکے ہیں تو آپ اس فورم پر کیا کر رہے ہیں؟
    جب میرے ہر سوال کا جواب آپ کے پاس یہی ہے کہ میں جواب دے چکا ہوں اور آپ سے جب بار بار پوچھا جائے کہ کہاں دیا ہے تو آخر میں یہ کہتے ہیں کہ صوفیا جواب دے چکے ہیں !!!!!!!
    ماور عامر صاحب مجھے جواب آپ سے چاہیے نہ کہ آپ کے صوفیا سے اور آپ کے صوفیا کو تو میں مانتا نہیں ہوں اور جن اہل حدیث علماء کی تحریروں کے درمیان سے آپ اپنی مرضی کا اقتباس لیتے ہیں انہیں میں صوفیا کی فہرست میں نہیں گر دانتا بلکہ وہ لوگ اہل تقوی اور بقیۃ الاسلاف ہیں رحمہم اللہ جمیعا۔
    اور میں نے کہا نا کہ پہلے تعریف کے بارے میں ہم کسی نتیجے پر پہنچ جائیں پھر آپ کے سارے سوالوں اور حوالوں کا جواب دوں گا ان شاء اللہ العزیز
     
  3. ‏فروری 11، 2014 #273
    عامر رضا

    عامر رضا رکن
    شمولیت:
    ‏ستمبر 25، 2013
    پیغامات:
    138
    موصول شکریہ جات:
    34
    تمغے کے پوائنٹ:
    32

    بہت افسوس کی بات اپنے جیسا کوئی ڈھونڈے اور اس سے فضول بحث کرتے رہو۔میں آپکے ساتھ وقت ضائع کر چکا ہوں ،جسے اللہ نہ ہدایت نہ دے بندہ نہیں دے سکتا ۔
    انہیں صوفیاء کو آپ نے کافر کہا اور انکی کو اب بقیۃ الاسلاف۔
    یہ ہے منکرین تصوف کا فہم اور زبان ۔
     
  4. ‏فروری 11، 2014 #274
    محمد فیض الابرار

    محمد فیض الابرار سینئر رکن
    جگہ:
    کراچی
    شمولیت:
    ‏جنوری 25، 2012
    پیغامات:
    3,033
    موصول شکریہ جات:
    1,194
    تمغے کے پوائنٹ:
    402

    نہیں جناب ابن عربی جیسے آپ کے صوفیاء جو آپ کے لیے قدوۃ ہیں اور سب کچھ ہیں وہ کافر ہیں اور جن سلف صالحین کا نام آپ استعمال کر رہے ہیں اس طرح تو قادیانی بھی استدلال قرآن سے ہی کرتے ہیں اور رافضی بھی قرآن سے استدلال کرتے ہیں اور ہر گمراہ فرقہ استدلال قرآن و حدیث سے کرتا ہے تو آپ نے بھی کر لیا تو کون سا کمال کیا اور کمال تو تب ہوتا جب اپ لفظ تصوف کو کتاب و سنت سے ثابت کرتے
     
  5. ‏فروری 11، 2014 #275
    محمد فیض الابرار

    محمد فیض الابرار سینئر رکن
    جگہ:
    کراچی
    شمولیت:
    ‏جنوری 25، 2012
    پیغامات:
    3,033
    موصول شکریہ جات:
    1,194
    تمغے کے پوائنٹ:
    402

    سلف صالحین کا احترام اور تعظیم ہر موحد کے دل میں موجود ہے لیکن اس طرح نہیں جس طرح آپ کرنا چاہتے ہو اور اگر آپ ان شخصیات کا واقعی احترام کرتے ہو تو ان کا مکمل منھج اختیار کرو صرف اپنے مطلب کی بات اخذ کرکے اس پر اپنی بدعات کی عمارت تعمیر نہ کرو
     
  6. ‏فروری 11، 2014 #276
    محمد فیض الابرار

    محمد فیض الابرار سینئر رکن
    جگہ:
    کراچی
    شمولیت:
    ‏جنوری 25، 2012
    پیغامات:
    3,033
    موصول شکریہ جات:
    1,194
    تمغے کے پوائنٹ:
    402

    البتہ ایک بات آپ نے بھی جاتے جاتے اچھی اور سچ کہہ دی جو میرا خیال ہے پہلی اور آخری بات ہے جو آپ کی سچ پر مبنی ہے اور وہ یہ :
    جسے اللہ نہ ہدایت دے بندہ نہیں دے سکتا
    اس بات سے آپ کے عقیدہ توحید کا حال بھی کھل کر سامنے آگیا کہ ہدایت اللہ کے ساتھ بندے کے ہاتھ میں بھی ہوتی ہے اور جب کہ جن بزرگوں کا نام آپ نے کثرت سے لیا ان سب کا یہ عقیدہ ہے کہ ہدایت دینا صرف اللہ تعالی کا کام ہے اور بندہ کا کام صراط مستقیم کی طرف دلالت کرنا ہوتا ہے
    لیکن شاید آپ اس پر بھی اختلاف کرو گے
     
    • پسند پسند x 2
    • شکریہ شکریہ x 1
    • لسٹ
  7. ‏فروری 18، 2014 #277
    aqeel

    aqeel مشہور رکن
    جگہ:
    راولپنڈی
    شمولیت:
    ‏فروری 06، 2013
    پیغامات:
    299
    موصول شکریہ جات:
    307
    تمغے کے پوائنٹ:
    119

    آپکا تعارف بھائی کیا ہے؟
     
  8. ‏فروری 18، 2014 #278
    محمد فیض الابرار

    محمد فیض الابرار سینئر رکن
    جگہ:
    کراچی
    شمولیت:
    ‏جنوری 25، 2012
    پیغامات:
    3,033
    موصول شکریہ جات:
    1,194
    تمغے کے پوائنٹ:
    402

    میرا نام فیض الابرار ہے اور کراچی سے تعلق ہے اور جامعہ ابی بکر کراچی سے تعلق ہے
     
    • شکریہ شکریہ x 1
    • پسند پسند x 1
    • لسٹ
  9. ‏مارچ 26، 2014 #279
    شاہد نذیر

    شاہد نذیر سینئر رکن
    شمولیت:
    ‏فروری 17، 2011
    پیغامات:
    1,940
    موصول شکریہ جات:
    6,202
    تمغے کے پوائنٹ:
    412

    الحمدللہ یہ دوسرا مضمون بھی جس کا میں نے وعدہ کیا تھا سامنے آچکا ہے۔دیکھئے: حقیقت مذہب صوفیاء اور اہل حدیث
     
  10. ‏مارچ 26، 2014 #280
    شاہد نذیر

    شاہد نذیر سینئر رکن
    شمولیت:
    ‏فروری 17، 2011
    پیغامات:
    1,940
    موصول شکریہ جات:
    6,202
    تمغے کے پوائنٹ:
    412

    مجھے پہلے بھی اس کتاب کے بارے میں شک تھا لیکن اب یقین آگیا ہے کہ یہ دیوبندی ۔۔۔ کی کارستانی ہے۔ اس کتاب کا مصنف و مرتب محمد چغتائی مجذوبی اہل حدیث نہیں ہے جس ادارہ نے اس کتاب کو چھاپا ہے وہ اشاعتی ادارہ بھی اہل حدیثوں کا نہیں ہے۔ اس کے علاوہ روزنامہ اسلام میں اس کتاب کا تعارف شائع کروایا گیا ہے۔ یہ اخبار بھی اہل حدیثوں کا نہیں بلکہ دیوبندیوں کا ہے۔ کیا کوئی بتا سکتا ہے کہ دیوبندیوں کے پیٹ میں اہل حدیثوں کا تعلق تصوف ثابت کرنے کا درد کیوں اٹھ رہا ہے؟ اگر اہل حدیث کے اکابرین صوفی تھے تو یہ فریضہ اہل حدیثوں نے سر انجام کیوں نہیں دیا اور کیوں کسی اہل حدیث اشاعتی ادارے نے اس کتاب کو نہیں چھاپا اور کیوں کسی اہل حدیث اخبار یا رسالے نے اس پر تبصرہ کرنا پسند نہیں کیا؟؟؟ سیدھی سی بات ہے کہ اہل حدیث اس کتاب اور اسکے مندرجات سے متفق نہیں ہیں اور دیوبندیوں کی طرف سے اس کتاب کو منظر عام پر لانے کی صرف ایک ہی وجہ ہے اور وہ وجہ تفصیل سے میں نے اپنے مضمون ’’حقیقت مذہب صوفیاء اور اہل حدیث‘‘ کے آغاز میں ذکر کردی ہے۔ اور وہ وجہ صرف یہ ہے کہ دیوبندی ناحق اہل حدیث اکابرین کو صوفی ثابت کرنا چاہتے ہیں تاکہ صوفیوں کے کفریہ اور شرکیہ عقائد و نظریات کو جواز فراہم کرکے انہیں اہل حدیث عوام میں پھیلاسکیں۔ بہرحال دیوبندیوں کی یہ حرکت نئی نہیں بلکہ اہل حدیث کے نزدیک مردود قرار دی گئی کئی کتب کی یہ آج تک نشرواشاعت کررہے ہیں۔ان مردود کتب کی لسٹ میں ایک اور مردود اضافہ ہوگیا ہے جس سے اہل حدیث کی صحت پر ان شاء اللہ کوئی اثر نہیں پڑے گا۔
     
    Last edited by a moderator: ‏مارچ 14، 2015
    • شکریہ شکریہ x 1
    • غیرمتعلق غیرمتعلق x 1
    • لسٹ
لوڈ کرتے ہوئے...

اس صفحے کو مشتہر کریں