1. آئیے اہم اسلامی کتب کو یونیکوڈ میں انٹرنیٹ پر پیش کرنے کے لئے مل جل کر آن لائن ٹائپنگ کریں۔ محدث ٹائپنگ پراجیکٹ کے ذریعے آپ روزانہ فقط دس پندرہ منٹ ٹائپنگ کر کے ہزاروں صفحات پر مشتمل اہم ترین کتب کو ٹائپ کرنے میں اہم کردار ادا کرکے صدقہ جاریہ میں شامل ہو سکتے ہیں۔ محدث ٹائپنگ پراجیکٹ میں شمولیت کے لئے یہاں کلک کریں۔
  2. آئیے! مجلس التحقیق الاسلامی کے زیر اہتمام جاری عظیم الشان دعوتی واصلاحی ویب سائٹس کے ساتھ ماہانہ تعاون کریں اور انٹر نیٹ کے میدان میں اسلام کے عالمگیر پیغام کو عام کرنے میں محدث ٹیم کے دست وبازو بنیں ۔تفصیلات جاننے کے لئے یہاں کلک کریں۔

غلط العام اور غلط العوام الفاظ

'بلاغت' میں موضوعات آغاز کردہ از یوسف ثانی, ‏دسمبر 28، 2011۔

  1. ‏جنوری 03، 2012 #21
    مفتی عبداللہ

    مفتی عبداللہ مشہور رکن
    جگہ:
    کراچی
    شمولیت:
    ‏جولائی 21، 2011
    پیغامات:
    518
    موصول شکریہ جات:
    2,176
    تمغے کے پوائنٹ:
    171

    اللہ اکبر یوسف ثانی صاحب اگر آپ واقعی یوسف ثانی ھو توھمیں دیدار کیلیے آنا پڑیگا دیدار کرادوگے ؟؟؟؟؟؟؟ شاہ محمد اسحاق دھلوی نے لکھا ھے کہ حضرت یو سف علیہ السلام جب باھر نکلا کرتے تھے تو نقاب پھنا کرتے تھےتو آپ پھنتے ھو؟؟؟؟؟؟ آپ کودیکھ کر کسی نے انگللیاں کاٹی؟؟؟؟؟؟؟؟؟ شکر ھے کہ جب ھم آپ کی ساتھ قلفی کھانے جایینگے توچھری وھاں نھی ھوگی ھمرے انگلیاں بچ جاینگے اور ھاں ضرور آنا ھے کیونکہ مولنا عبد الغفار بھٹو صاحب نے آپ کی بھت تعریف کی تھی تو اب تو دیدار ضروری ھے

    مجھے تو آپ جیسے عظیم انسان کو محدث فورم پر دیکھ کر بھت خوشی ھوی بلکہ محدث فورم ایک نعمت غیر مترقبہ ثابت ھوا کہ ما شاء یھاں بھت اھل علم موجود ھے اللھم زد فزد موضوع کی حوالے سے گذارش کرنی تھی کہ ممنون اور مشکور لفظ تو بالکل صحیح ھے اور اسم مفعول ھی مستعمل ھے کیونکہ اس کامعنی ھے میں آپ کا ممنون ھو یعنی میرے اوپر آپ کی طرف سے احسان کیا گیاھے مشکور ھو یعنی میرے طرف سے آپ کا شکر اداء کیا گیاھےایڈوانس میں مطلب میں آج اتنا خوش ھو
    کہ جیسا کہ میں نے ایڈوانس میں آپ کاشکریہ اداء کیا ھے
     
  2. ‏جنوری 03، 2012 #22
    یوسف ثانی

    یوسف ثانی فعال رکن رکن انتظامیہ
    جگہ:
    پاکستان
    شمولیت:
    ‏ستمبر 26، 2011
    پیغامات:
    2,760
    موصول شکریہ جات:
    5,268
    تمغے کے پوائنٹ:
    562

    جزاک اللہ
     
  3. ‏جنوری 03، 2012 #23
    یوسف ثانی

    یوسف ثانی فعال رکن رکن انتظامیہ
    جگہ:
    پاکستان
    شمولیت:
    ‏ستمبر 26، 2011
    پیغامات:
    2,760
    موصول شکریہ جات:
    5,268
    تمغے کے پوائنٹ:
    562

    دی مرے بھائی کو حق نے از سرِ نو زندگی
    میرزا یوسف' ہے غالب! یوسفِ ثانی مجھے​
     
  4. ‏جنوری 03، 2012 #24
    انس

    انس منتظم اعلیٰ رکن انتظامیہ
    جگہ:
    لاہور
    شمولیت:
    ‏مارچ 03، 2011
    پیغامات:
    4,177
    موصول شکریہ جات:
    15,224
    تمغے کے پوائنٹ:
    800

    جواد اللہ تعالیٰ کے اسمائے حسنیٰ میں سے ہے، حدیث مبارکہ میں ہے: « إن الله كريم يحب الكرماء ، جواد يحب الجودة ، يحب معالى الأخلاق ، و يكره سفسافها » صحيح الجامع: 0018
    اور یہ واو کی تشدید کے ساتھ بھی استعمال ہوتا ہے اور بغیر تشدید کے بھی، دونوں کا معنیٰ بہت عطا کرنے والا بھی ہے اور تیز رفتار گھوڑا بھی۔ (گھوڑے کیلئے یہ لفظ شاذ ونادر استعمال ہوتا ہے۔)
    واللہ تعالیٰ اعلم!
    تفصیل کیلئے دیکھیے:
    معنى كلمة جواد في قاموس المعاني. قاموس عربي عربي مصطلحات الكل صفحة 1
     
    • شکریہ شکریہ x 3
    • پسند پسند x 1
    • لسٹ
  5. ‏جنوری 03، 2012 #25
    خضر حیات

    خضر حیات علمی نگران رکن انتظامیہ
    جگہ:
    طابہ
    شمولیت:
    ‏اپریل 14، 2011
    پیغامات:
    8,768
    موصول شکریہ جات:
    8,334
    تمغے کے پوائنٹ:
    964

    السلام علیکم !
    تشدید کے ساتھ جواد انسان کے ساتھ خاص ہےجبکہ تخفیف کے ساتھ جواد گھوڑے اور انسان دونوں کیلیےہے ۔
    باقی استاد محترم بہتر جانتے ہیں ۔۔
    آپ کے دیے ہو ئے دہاگے میں بھی تمام معانی دیکھنے سےیہی پتہ چلتا ہے ۔۔ اسی طرح القاموس الوحید وغیرہ سے بھی یہی مترشح ہوتا ہے ۔

    مفتی عبد اللہ صاحب کی بات کے بالکل الٹ معاملہ ہے اللہ تعالی کے لیے جواد تشدید کے ساتھ ہی بولا جاتا ہے ۔ اور گھوڑے کیلیے جواد تخفیف کےساتھ ۔ واللہ أعلم ۔
     
  6. ‏جنوری 04، 2012 #26
    انس

    انس منتظم اعلیٰ رکن انتظامیہ
    جگہ:
    لاہور
    شمولیت:
    ‏مارچ 03، 2011
    پیغامات:
    4,177
    موصول شکریہ جات:
    15,224
    تمغے کے پوائنٹ:
    800

    جزاکم اللہ خیرا!
    میں نے صرف اوپر دی گئی ویب سائٹ سامنے نہیں رکھی، بلکہ یہ لفظ کئی احادیث مبارکہ میں موجود ہے، ان کی تشریح شرح مسلم اور تحفۃ الاحوذی وغیرہ میں دیکھی تو اکثر محدثین نے اسے تشدید کے بغیر ہی لکھا ہے۔
     
  7. ‏جنوری 05، 2012 #27
    مفتی عبداللہ

    مفتی عبداللہ مشہور رکن
    جگہ:
    کراچی
    شمولیت:
    ‏جولائی 21، 2011
    پیغامات:
    518
    موصول شکریہ جات:
    2,176
    تمغے کے پوائنٹ:
    171

    انشاء مین مزید تحقییق بھی کرونگا یہ بات مجھے استاذ سے یاد تھی لکھ لیاتھا مین اس پر مزید تحقیق کرونگا انشاء اللہ
     
  8. ‏جنوری 05، 2012 #28
    مفتی عبداللہ

    مفتی عبداللہ مشہور رکن
    جگہ:
    کراچی
    شمولیت:
    ‏جولائی 21، 2011
    پیغامات:
    518
    موصول شکریہ جات:
    2,176
    تمغے کے پوائنٹ:
    171

    عام طور پر لوگ کھتے ھیں میں نے تجربہ کیا راء کی پیش کی ساتھ یہ لفظ غلط ھے کیونکہ یہ لفظ باب تفعیل کی مصادر غیر مشھورہ مین سے ھے اور باب تفعیل کا مصدر غیر مشھور تفعلة عین کی زیر کی ساتھ آتا ھے نا کہ عین کی پیش کی ساتھ اس لیے صحیح لفط ھے تجربہ راء کی زیر کی ساتھ
     
  9. ‏جنوری 05، 2012 #29
    یوسف ثانی

    یوسف ثانی فعال رکن رکن انتظامیہ
    جگہ:
    پاکستان
    شمولیت:
    ‏ستمبر 26، 2011
    پیغامات:
    2,760
    موصول شکریہ جات:
    5,268
    تمغے کے پوائنٹ:
    562

    السلام و علیکم برادر
    دخل در معقولات کی معذرت ۔۔۔’’ انشاء اللہ‘‘ نہیں بلکہ ’’ان شاء اللہ‘‘ لکھا کریں ۔ شکریہ
     
  10. ‏جنوری 05، 2012 #30
    مفتی عبداللہ

    مفتی عبداللہ مشہور رکن
    جگہ:
    کراچی
    شمولیت:
    ‏جولائی 21، 2011
    پیغامات:
    518
    موصول شکریہ جات:
    2,176
    تمغے کے پوائنٹ:
    171

    السلام علیکم ورحمت اللہ وبرکاتہ جناب قابل صد احترام یوسف ثانی صاحب چند دن پھلی اسی موضوع پر ایک ڈاکٹر صاحبسے میری بحث ھوی تھی ان کی دلایل تو بھت کمزور تھے
    آپ بھی دلایل بتاے اگر آپ کی دلایل
    مظبوط ھوتو میں بسر وچشم مان کر آپ کو خلوص اور محبت کی ساتھ سلوٹ بھی کرونگا کوینکہ یہ تو میری ربی زدنی علما والی دعا قبول ھوجایگی کیونکہ ھمیں تو علم چاھیے آپ کا دخل در
    معقولات بھت اچھا لگا بھت اچھا لگا ھمیشہ کیا کریں میرے خیال میں دونوں ظرھ لکھنا ٹھیک ھے دلیل رکھتا ھو
     
لوڈ کرتے ہوئے...

اس صفحے کو مشتہر کریں