• الحمدللہ محدث فورم کو نئےسافٹ ویئر زین فورو 2.1.7 پر کامیابی سے منتقل کر لیا گیا ہے۔ شکایات و مسائل درج کروانے کے لئے یہاں کلک کریں۔
  • آئیے! مجلس التحقیق الاسلامی کے زیر اہتمام جاری عظیم الشان دعوتی واصلاحی ویب سائٹس کے ساتھ ماہانہ تعاون کریں اور انٹر نیٹ کے میدان میں اسلام کے عالمگیر پیغام کو عام کرنے میں محدث ٹیم کے دست وبازو بنیں ۔تفصیلات جاننے کے لئے یہاں کلک کریں۔

فقہ حنفی شریف ، میں معراج کا منکر کافر نہیں

سٹیٹس
مزید جوابات پوسٹ نہیں کیے جا سکتے ہیں۔

lovelyalltime

سینئر رکن
شمولیت
مارچ 28، 2012
پیغامات
3,735
ری ایکشن اسکور
2,898
پوائنٹ
436
اب تلمیذ بھائی یہاں بتایں گے کہ یہ اوپر جو قول پیش کیا گیا ہے فقہ حنفی شریف کا یہ شاذ ، متروک و غیر مفتی بہ اقوال میں سے ہے یا صحیح ہے -

کیوں کہ تلمیذ بھائی خود ہی کہتے ہیں

جس طرح منکرین الحدیث احادیث کی کتب میں سے ضعیف ، موضوع وغیرہ احادیث کو نقل کرکے احادیث کے ذخیرہ پر اعتراض کرتے ہیں ، اسی طرح فقہ کے مخالفین فقہ کی کتب میں سے شاذ ، متروک و غیر مفتی بہ اقوال کو ذکر کے فقہ پر اعتراضات کرتے ہیں
اور ساتھ ہی ان سے گزارش ہے کہ​
فقہ شریف میں​
شاذ ، متروک و غیر مفتی بہ اقوال
کی تعریف بھی کر دیں تا کہ آئندہ اعترض سے پہلے تعریف کو مد نظر رکھا جا ے​
شکریہ​
 

اشماریہ

سینئر رکن
شمولیت
دسمبر 15، 2013
پیغامات
2,684
ری ایکشن اسکور
751
پوائنٹ
290
عبدہ بھائی۔
لولی بھائی نے آپ کو ٹیگ کیا ہے۔آپ کا کیا خیال ہے اس بارے میں؟
 

عبدہ

سینئر رکن
رکن انتظامیہ
شمولیت
نومبر 01، 2013
پیغامات
2,038
ری ایکشن اسکور
1,225
پوائنٹ
425
عبدہ بھائی۔
لولی بھائی نے آپ کو ٹیگ کیا ہے۔آپ کا کیا خیال ہے اس بارے میں؟
محترم بھائی میرے لئے پڑھنا اور سمجھنا اور جواب دینا یونیکوڈ والی عبارت پر آسان ہوتا ہے اور دوسرا جو قول ذکر کیا گیا ہے اسکے آگے پیچھے فتوی دینے والے کی دلیل نہیں نظر آ رہی کہ رائے دی جا سکے اسکے بغیر شاید مجھ سے رائے میں غلطی ہو جائے اسلئے پہلے رائے نہیں دی تھی
میں جب دیوبندیوں سے اہل حدیث ہونے لگا تو مجھے کہا گیا تھا کہ اہل حدیث منی کو پاک کہتے ہیں اب چونکہ ہمارے اندر بعض اوقات نظریات قرآن و حدیث کی بجائے معاشرے کو دیکھ کر بنائے جاتے ہیں اور معاشرے میں تو منی کو بہت غلیظ ہی گمان کیا جاتا ہے تو واقعی اہل حدیث کے نظریے پر حیرت ہوئی کہ انکو اتنی بھی سمجھ نہیں بعد میں جب منی کھرچنے والی روایت اور دوسرے دلائل پڑھے تو پتا چلا کہ درست کیا ہے
کبھی پہلے وہ روایت پتا ہوتی ہے مگر اس پہلو سے کبھی غور نہیں کیا جاتا جیسے عمر رضی اللہ عنہ کا محمد صلی اللہ علیہ وسلم کی وفات پر وما محمد الا رسول والی آیت کا وہ پہلو بھول جانا
پس اگر کوئی بھائی اسکے آگے پیچھے بات اور فتوی کی دلیل بتا دے کیونکہ کافر ہونے نہ ہونے میں بھی کچھ فقہی اصول ہیں جن میں اختلاف بھی ہے مثلا متواتر روایت کا انکار کرنے اور غیر متواتر روایت کا انکار کرنے میں فرق ہے واللہ اعلم
 

ابو عبدالله

مشہور رکن
شمولیت
نومبر 28، 2011
پیغامات
723
ری ایکشن اسکور
448
پوائنٹ
135
محترم بھائی میرے لئے پڑھنا اور سمجھنا اور جواب دینا یونیکوڈ والی عبارت پر آسان ہوتا ہے اور دوسرا جو قول ذکر کیا گیا ہے اسکے آگے پیچھے فتوی دینے والے کی دلیل نہیں نظر آ رہی کہ رائے دی جا سکے اسکے بغیر شاید مجھ سے رائے میں غلطی ہو جائے اسلئے پہلے رائے نہیں دی تھی
میں جب دیوبندیوں سے اہل حدیث ہونے لگا تو مجھے کہا گیا تھا کہ اہل حدیث منی کو پاک کہتے ہیں اب چونکہ ہمارے اندر بعض اوقات نظریات قرآن و حدیث کی بجائے معاشرے کو دیکھ کر بنائے جاتے ہیں اور معاشرے میں تو منی کو بہت غلیظ ہی گمان کیا جاتا ہے تو واقعی اہل حدیث کے نظریے پر حیرت ہوئی کہ انکو اتنی بھی سمجھ نہیں بعد میں جب منی کھرچنے والی روایت اور دوسرے دلائل پڑھے تو پتا چلا کہ درست کیا ہے
کبھی پہلے وہ روایت پتا ہوتی ہے مگر اس پہلو سے کبھی غور نہیں کیا جاتا جیسے عمر رضی اللہ عنہ کا محمد صلی اللہ علیہ وسلم کی وفات پر وما محمد الا رسول والی آیت کا وہ پہلو بھول جانا
پس اگر کوئی بھائی اسکے آگے پیچھے بات اور فتوی کی دلیل بتا دے کیونکہ کافر ہونے نہ ہونے میں بھی کچھ فقہی اصول ہیں جن میں اختلاف بھی ہے مثلا متواتر روایت کا انکار کرنے اور غیر متواتر روایت کا انکار کرنے میں فرق ہے واللہ اعلم
بھائی آپ کے لیے تو اس اقتباس کا سیاق و سباق جاننا واقعتاً مشکل ہوگا لیکن اشماریہ اور تلمیذ برادران کے تو یہ گھر کی کتاب ہے ان کے لیے تو یہ کام چنداں مشکل نہیں ہونا چاہیے.......
اور میں نے تو کہیں یہ بھی سنا تھا کہ یہ لوگ (حنفى) تو اسی کتاب کو ملک کا دستور بنانے کا بھی مطالبہ کرتے ہیں٬کیا یہ سچ ہے؟
 

اشماریہ

سینئر رکن
شمولیت
دسمبر 15، 2013
پیغامات
2,684
ری ایکشن اسکور
751
پوائنٹ
290
محترم بھائی میرے لئے پڑھنا اور سمجھنا اور جواب دینا یونیکوڈ والی عبارت پر آسان ہوتا ہے اور دوسرا جو قول ذکر کیا گیا ہے اسکے آگے پیچھے فتوی دینے والے کی دلیل نہیں نظر آ رہی کہ رائے دی جا سکے اسکے بغیر شاید مجھ سے رائے میں غلطی ہو جائے اسلئے پہلے رائے نہیں دی تھی
میں جب دیوبندیوں سے اہل حدیث ہونے لگا تو مجھے کہا گیا تھا کہ اہل حدیث منی کو پاک کہتے ہیں اب چونکہ ہمارے اندر بعض اوقات نظریات قرآن و حدیث کی بجائے معاشرے کو دیکھ کر بنائے جاتے ہیں اور معاشرے میں تو منی کو بہت غلیظ ہی گمان کیا جاتا ہے تو واقعی اہل حدیث کے نظریے پر حیرت ہوئی کہ انکو اتنی بھی سمجھ نہیں بعد میں جب منی کھرچنے والی روایت اور دوسرے دلائل پڑھے تو پتا چلا کہ درست کیا ہے
کبھی پہلے وہ روایت پتا ہوتی ہے مگر اس پہلو سے کبھی غور نہیں کیا جاتا جیسے عمر رضی اللہ عنہ کا محمد صلی اللہ علیہ وسلم کی وفات پر وما محمد الا رسول والی آیت کا وہ پہلو بھول جانا
پس اگر کوئی بھائی اسکے آگے پیچھے بات اور فتوی کی دلیل بتا دے کیونکہ کافر ہونے نہ ہونے میں بھی کچھ فقہی اصول ہیں جن میں اختلاف بھی ہے مثلا متواتر روایت کا انکار کرنے اور غیر متواتر روایت کا انکار کرنے میں فرق ہے واللہ اعلم
جزاک اللہ بھائی۔
ان شاء اللہ لولی بھائی اسے یونی کوڈ میں لگا دیں گے۔

ابو عبدالله بھائی اور لولی بھائی پہلے آپ کا اعتراض تو مکمل ہو جائے۔ جواب کی باری بعد میں آتی ہے۔
 

ابو عبدالله

مشہور رکن
شمولیت
نومبر 28، 2011
پیغامات
723
ری ایکشن اسکور
448
پوائنٹ
135
ابو عبدالله بھائی پہلے آپ کا اعتراض تو مکمل ہو جائے۔ جواب کی باری بعد میں آتی ہے۔

اشماریہ بھائی میں نے تو عبدہ بھائی کی بات کے حوالے سے برسبیلِ تذکرہ ایک بات کردی تھی، میرا اعتراض تو "تقلید" پر ہے، جس کے بارے میں آپ لوگوں کو یہ باور کرواتے ہیں کہ یہ نعوذ باللہ کوئی قرآنی حکم ہے۔
اور "فتاویٰ عالمگیری" کا یہ مسئلہ اور اس سے مماثل آپ کے "فقہ حنفی شریف" کی زینت کئی اور مسائل اسی تقلید کا شاخسانہ ہیں۔ جن کا دفاع کرتے کرتے آپ کے بزرگ اس دنیا سے رخصت ہو گئے اور ایک دن آپ اور ہم بھی چلے جائیں گے۔۔۔۔۔۔
لیکن ہمیں سوچنا یہ چاہیے کہ متنازعہ قسم کے مسائل کے دفاع میں جو تاویلیں ہم اپنے معتقدین کو مطمئن کرنے کے لیے دنیا میں کرتے ہیں کیا وہ تاویلیں محشر میں کارآمد ہونگی؟؟؟؟؟؟؟

گذارش: آپ میری بات کو اگنور کردیں لولی آل ٹائم بھائی سے اپنی بات جاری رکھیں۔ جزاک اللہ خیر
 

شاہد نذیر

سینئر رکن
شمولیت
فروری 17، 2011
پیغامات
1,969
ری ایکشن اسکور
6,263
پوائنٹ
412
اشماریہ بھائی آپ کیوں جواب دینے سے بھاگ رھے ہیں - کوئی بات نہیں اگر جواب نہیں ہے تو رہنے دیں -
اشماریہ کو جواب دینے سے کوئی دلچسپی نہیں ہوتی بلکہ انکو ہر جگہ اپنے اکابرین اور فقہ کی عبارات کی تاؤیل کی فکر کھائے جارہی ہوتی ہے۔ یہاں دیکھئے کہ جب دیوبندی عالم کی عبارت واضح اور دو ٹوک ہونے کے سبب اس پر اہل حدیث کے اعتراض کا اشماریہ صاحب سے کوئی جواب نہ بن پڑا تو انہوں نے جمشید دیوبندی سے مدد طلب کرتے ہوئے لکھا:
جزاک اللہ بھائی۔ لیکن اوپر بہت واضح عجیب الفاظ ہیں جیسے بندہ کا باطن میں خدا بن جانا اور اللہ کی جس تجلی کو چاہے نافذ کر لینا اور اللہ کی صفت کے ساتھ متصف ہو جانا۔
میں نہ اس کی تشریح کر سکا اور نہ تاویل۔
اور نہ ہی تھانوی رح کے اس مضمون میں ذکر کردہ چیزیں اس طرح کی ہیں۔
حوالہ
چناچہ لولی آل ٹائم بھائی سے گزارش ہے کہ کبھی بھی یوں نہ کہا کریں کہ اشماریہ نے جواب نہیں دیا بلکہ جواب کا لفظ بھول جائیں اور کہا کریں کہ اشماریہ نے تاویل نہیں کی۔ کیونکہ انکی زندگی کا مقصد علمائے احناف اور فقہ کی متنازعہ عبارات کی تاویل کرنے کے علاوہ کچھ نہیں انکے ایک بڑے اکابر نے تو اپنی زندگی کے کئی سال ایک صحیح حدیث کا جواب سوچتے ہوئے گزار دیے تھے۔ اب ایسے لوگوں سے آپ کیا خیر کی امید رکھتے ہو۔ یہ حدیث صرف اس لئے پڑھتے ہیں کہ اپنے مذہب کا دفاع کرسکیں حدیثوں کے جوابات دے سکیں۔ ماننے کی غرض سے یہ کبھی حدیث نہیں پڑھتے۔
 

اشماریہ

سینئر رکن
شمولیت
دسمبر 15، 2013
پیغامات
2,684
ری ایکشن اسکور
751
پوائنٹ
290
اشماریہ کو جواب دینے سے کوئی دلچسپی نہیں ہوتی بلکہ انکو ہر جگہ اپنے اکابرین اور فقہ کی عبارات کی تاؤیل کی فکر کھائے جارہی ہوتی ہے۔ یہاں دیکھئے کہ جب دیوبندی عالم کی عبارت واضح اور دو ٹوک ہونے کے سبب اس پر اہل حدیث کے اعتراض کا اشماریہ صاحب سے کوئی جواب نہ بن پڑا تو انہوں نے جمشید دیوبندی سے مدد طلب کرتے ہوئے لکھا:

حوالہ
چناچہ لولی آل ٹائم بھائی سے گزارش ہے کہ کبھی بھی یوں نہ کہا کریں کہ اشماریہ نے جواب نہیں دیا بلکہ جواب کا لفظ بھول جائیں اور کہا کریں کہ اشماریہ نے تاویل نہیں کی۔ کیونکہ انکی زندگی کا مقصد علمائے احناف اور فقہ کی متنازعہ عبارات کی تاویل کرنے کے علاوہ کچھ نہیں انکے ایک بڑے اکابر نے تو اپنی زندگی کے کئی سال ایک صحیح حدیث کا جواب سوچتے ہوئے گزار دیے تھے۔ اب ایسے لوگوں سے آپ کیا خیر کی امید رکھتے ہو۔ یہ حدیث صرف اس لئے پڑھتے ہیں کہ اپنے مذہب کا دفاع کرسکیں حدیثوں کے جوابات دے سکیں۔ ماننے کی غرض سے یہ کبھی حدیث نہیں پڑھتے۔
یوں تو آپ نے بھی کبھی کوئی کارنامہ نہیں کیا۔ بلکہ اگر میں یہ کہوں کہ میں تو امت کے ایک معتد بہ طبقے کے طرز فکر کی وضاحت کر رہا ہوتا ہوں اور آپ صرف اپنی ذاتی سوچ کو مسلط کرنے کی کوشش کر رہے ہوتے ہیں جیسا کہ فورم پر ہی تقلید، ابو حنیفہؒ وغیرہ کے بارے میں واضح ہو ہی چکا ہے کہ آپ کے اپنے علماء کی جو رائے ہوتی ہے آپ بغیر علم کے اس کے الٹ چل رہے ہوتے ہیں۔
میں کسی کی ذات پر کوشش کر کے طعن نہیں کرتا لیکن آپ بات لے ہی آئے ہیں تو میرے محترم آپ پہلے اپنے گریبان میں جھانکیے۔ صرف اپنی بات اونچی رکھنے کے لیے آپ بڑے بڑے علماء (جیسے ابن حجر مکی وغیرہ) کو کذاب کہنے سے نہیں چوکتے۔ عربی تک کی الف بے نہیں آتی اور فقہائے امت کی باتوں پر اعتراضات کی بوچھاڑ کرتے ہیں۔
خیر جانے دیجیے۔ میں نے الفاظ کو کافی مناسب رکھا ہے پھر بھی طبع نازک پر کچھ گراں گزرا ہو تو معذرت۔

اب آئیے اپنے الزام کی طرف۔ مجھ سے یہ سوال الباکستانی بھائی نے کیا تھا۔ اس کی تحقیق کے لیے میں نے حق فورم پر سوال رکھ دیا تھا۔ تشریح یا تاویل دونوں اسلاف سے منقول ہیں۔ اگر آپ اس کا انکار کرتے ہیں تو مجھے بتائیے۔ میں ایک تھریڈ بنا کر اس میں آیات و روایات لگاتا ہوں جو بظاہر ایک دوسرے کے متعارض ہیں۔ آپ بغیر تاویل کیے انہیں جمع کیجیے گا۔ امید ہے منکرین حدیث کے لیے بڑی کارآمد چیز بن جائے گی۔
بہر حال میں آپ کی طرح تو ہوں نہیں کہ ذالک قول شیطان والے تھریڈ کی طرح ایک جگہ پر جم جاؤں اور نہ کسی کی سنوں اور نہ حق بات دیکھوں۔
آپ نے اپنی دانست میں یہ حوالہ لگا کر مجھ پر کافی چوٹ کرنے کی کوشش کی ہوگی لیکن بدقسمتی سے آپ یہ تھریڈ نہیں دیکھ سکے جہاں میں نے اپنی رائے اس تحقیق کے بعد پیش کر دی تھی۔
http://forum.mohaddis.com/threads/رشید-احمد-گنگوہی-وحدت-الوجود-کا-نظریہ-کوئی-چیز-بھی-موجود-نہیں-بجز-حق-تعالیٰ-کی-ذات-پاک-کے.19866/page-3#post-165595
میری تحقیق کے مطابق یہ الفاظ جو یہاں تحریر ہیں درست نہیں ہیں۔
اگرچہ ان کی بنا پر تکفیر اس وجہ سے نہیں کی جا سکتی کہ یہ اصطلاحی الفاظ ہیں اور کیا چیز بیان کرنا چاہی ہے وہ ظاہر نہیں ہے۔ کسی کے ایسے الفاظ کی بنا پر تکفیر کے لیے اس کے باقی افعال و اعمال بھی دیکھنے ہوتے ہیں۔
بہرحال یہ الفاظ درست نہیں۔
واللہ اعلم


کیا کبھی آپ نے بھی اس طرح تسلیم کیا ہے؟؟؟ ذالک قول شیطان والے تھریڈ میں کیا طے ہوا تھا کہ آپ نے ثابت کر دیا تو میں کیا کروں گا اور نہ ثابت کر سکے تو آپ کیا کریں گے وہ یاد ہے؟

محترم خضر حیات بھائی اور دیگر موڈریٹرز سے درخواست ہے کہ اگرچہ اس طرح کی پوسٹس کو باقی نہیں رکھا جاتا لیکن براہ کرم صرف ان دو پوسٹس کو ایسے ہی رہنے دیں۔
یہ مجھ پر ایک اہم اعتراض تھا اور میں نے اسی کا جواب دیا ہے۔
آئیندہ کوئی پوسٹ ذاتی حملے سے متعلق ہوئی تو میں رپورٹ کر دوں گا۔
 
سٹیٹس
مزید جوابات پوسٹ نہیں کیے جا سکتے ہیں۔
Top