• الحمدللہ محدث فورم کو نئےسافٹ ویئر زین فورو 2.1.7 پر کامیابی سے منتقل کر لیا گیا ہے۔ شکایات و مسائل درج کروانے کے لئے یہاں کلک کریں۔
  • آئیے! مجلس التحقیق الاسلامی کے زیر اہتمام جاری عظیم الشان دعوتی واصلاحی ویب سائٹس کے ساتھ ماہانہ تعاون کریں اور انٹر نیٹ کے میدان میں اسلام کے عالمگیر پیغام کو عام کرنے میں محدث ٹیم کے دست وبازو بنیں ۔تفصیلات جاننے کے لئے یہاں کلک کریں۔

کتاب چار دن قربانی کی مشروعیت کا تحقیقی جائزہ۔

عامر عدنان

مشہور رکن
شمولیت
جون 22، 2015
پیغامات
921
ری ایکشن اسکور
263
پوائنٹ
142
کفایت اللہ حفظہ اللہ کو معلوم ہے کہ ان کی کتاب کے رد میں کتابیں لکھی جا رہی ہیں؟؟؟؟؟
 

خضر حیات

علمی نگران
رکن انتظامیہ
شمولیت
اپریل 14، 2011
پیغامات
8,773
ری ایکشن اسکور
8,473
پوائنٹ
964
کفایت اللہ حفظہ اللہ کو معلوم ہے کہ ان کی کتاب کے رد میں کتابیں لکھی جا رہی ہیں؟؟؟؟؟
جی یہ تھریڈ تو ان کی نظر سے گزر چکا ہے ۔ اب تازہ ترین صورت حال کا علم نہیں ۔
 

کفایت اللہ

عام رکن
شمولیت
مارچ 14، 2011
پیغامات
4,999
ری ایکشن اسکور
9,800
پوائنٹ
722
ایام قربانی اور صحابہ کرام رضی اللہ عنہم
=====
تحریر: کفایت اللہ سنابلی
=====
صرف تین دن تک قربانی ثابت کرنے کے لئے جو آثار صحابہ پیش کئے جاتے ہیں ان کی مفصل تحقیق پر ایک تحریر پیش خدمت ہے ، اس میں اب تک پیش کئے گئے جملہ اعتراضات واشکالات کا جواب دے دیا گیا ہے ۔
ذیل کے لنک سے ڈاؤنلوڈ کرکے مطالعہ فرمائیں۔
http://www.mediafire.com/file/dnlobik8nbs50sr/Aayam+qurbani+aur+Sahabah.pdf
۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔
 

آصف حسین

مبتدی
شمولیت
جنوری 27، 2016
پیغامات
24
ری ایکشن اسکور
2
پوائنٹ
25
سنابلی صاحب کے دو رخ اس تحقیق میں !
 

عامر عدنان

مشہور رکن
شمولیت
جون 22، 2015
پیغامات
921
ری ایکشن اسکور
263
پوائنٹ
142
سنابلی صاحب کے دو رخ اس تحقیق میں !
بھائی یہ تضاد کیسا عجیب حال ہے لوگوں کا شیخ نے جہاں حماد بن سلمہ کے اختلاط کا ذکر کیا ہے ایام قربانی کے مسئلہ میں تو ماقبل کے صفحات پڑھے سمجھ آئے گا یہاں شیخ نے بطور الزام کہاں ہے شیخ زبیر رحمہ اللہ کے شاگرد کو جواب دیتے ہوئے اور ساتھ میں احناف کو بھی کی یہ روایت ان کے اصول سے ضعیف ہونی چاہیئے جبکہ انوار البدر میں شیخ نے حماد بن سلمہ پر اختلاط کی تردید کے لیئے بطور تحقیق بات کی ہے یعنی انکی خودکی تحقیق کیا ہے اس تعلق سے۔

یعنی خلاصہ یہ ہوا کی اوپر بطور الزام تھا اور نیچے بطور تحقیق پھر تضاد کیا؟

PicsArt_08-11-04.53.25.jpg
 

آصف حسین

مبتدی
شمولیت
جنوری 27، 2016
پیغامات
24
ری ایکشن اسکور
2
پوائنٹ
25
محترم اس رسالے میں پھر الزامی جواب زیادہ اور اپنا دعوہ ثابت کرنے کے لے دلائل بہت کم ہے ۔۔ اسکے علاوہ بھی بہت جگہ سنابلی صاحب نے دو چہرے دکھائیں ہیں ۔۔

اسی رسالہ ” ایام قربانی و آثار صحابہ ” میں یوں لکھتے ہے ” :

اور امام طحاوی ثقہ محدث ہیں اس لے ظاھر ہے کہ ان سے ایسا تصور نہیں کیا جا سکھتا لہذا ایک ہی بات رہ جاتی ہے کہ یہاں نسخہ میں ابتدائی سے کچھ رواۃ ساقط ہوگئے ہیں اور اس کتاب کا اصل نسخہ ہی اغلاط و تصحیفات سے پر ہے جیسا کہ محقق نے مقدمے میں صراحت کی ہے اور اس کتاب کا کوئی دوسرا نسخہ اس وقت دنیا میں موجود نہیں ہے


حوالہ : ایام قربانی وآثار صحابہ – کفایت اللہ سنابلی // صفحہ ۸




اپنی دوسری کتاب میں امام طحاوی کی ایک حدیث میں متن کا اختلاف تھا تو وہاں اسی اغلاط بھری کتاب سے استدلال کیا اس سے معتبر کتاب کے برعکس جو کافی مہشور و معتوف ہے چناچہ وہ یوں لکھتے ہے :

بعض لوگ ناقص مطالعہ کی بنیاد پر کہتے ہے کہ مؤمل سے اسی روایت کو ابوموسی کے علاوہ ابوبکرہ نے بھی نقل کیا ہے مگر انہوں نے سینے پر ہاتھ باندھنے کا ذکر نہیں کیا ہے جیسا کہ طحاوی کی روایت ہے ۔۔۔۔۔۔۔
عرض ہے کہ اس روایت سے ہرگز یہ ثابت نہیں ہوتا کہ ابوبکرہ نے سینے پر ہاتھ باندھنے کا تذکرہ نہیں کیا کیونکہ ابوبکرہ ہی سے یہی روایت امام طحاوی ہی نے دوسری کتاب [ احکام القرآن ] میں نقل کی اور اس میں ابوبکرہ نے مؤمل سے سینے پر ہاتھ باندھنے کا تذکرہ کیا ہے ۔۔۔۔۔





حوالہ : انوار البدر فی وضع الیدین علٰی الصدر – کفایت اللہ سنابلی // صفحہ ۱۶۶ // طبع ممبئ







Sent from my iPhone using Tapatalk
 

آصف حسین

مبتدی
شمولیت
جنوری 27، 2016
پیغامات
24
ری ایکشن اسکور
2
پوائنٹ
25
جی ۔۔۔ حماد بن سلمہ والا اعتراض ھمارے یہاں سے صحیح نہیں تھا !

[emoji4]


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Top