• الحمدللہ محدث فورم کو نئےسافٹ ویئر زین فورو 2.1.7 پر کامیابی سے منتقل کر لیا گیا ہے۔ شکایات و مسائل درج کروانے کے لئے یہاں کلک کریں۔
  • آئیے! مجلس التحقیق الاسلامی کے زیر اہتمام جاری عظیم الشان دعوتی واصلاحی ویب سائٹس کے ساتھ ماہانہ تعاون کریں اور انٹر نیٹ کے میدان میں اسلام کے عالمگیر پیغام کو عام کرنے میں محدث ٹیم کے دست وبازو بنیں ۔تفصیلات جاننے کے لئے یہاں کلک کریں۔

محمد نعیم یونس کی تازہ ترین سرگرمی

  • محمد نعیم یونس
    محمد نعیم یونس نے موضوع تفسیر سورۂ اخلاص پر جواب ارسال کیا ہے۔
    اس سے کسی قدر واضح ہو جاتا ہے کہ : لَمْ يَلِدْ وَلَمْ يُولَدْ نہ اس نے کوئی بیٹا جنا اور نہ اسے کسی نے جنا۔ اور: أَلَا إِنَّهُم مِّنْ...
  • محمد نعیم یونس
    محمد نعیم یونس نے موضوع تفسیر سورۂ اخلاص پر جواب ارسال کیا ہے۔
    واحد الاصل مخلوق پر تولد کا اطلاق نہیں ہو سکتا بتانا یہ مقصود ہے کہ قائم وجودوں میں سے جس چیز کے متعلق بھی ’’تولد‘‘ کا لفظ استعمال کیا...
  • محمد نعیم یونس
    محمد نعیم یونس نے موضوع تفسیر سورۂ اخلاص پر جواب ارسال کیا ہے۔
    تولد نار کے دو اصل جب چقماق کا لوہا چقماق کے پتھر پر رگڑا جاتا ہے یا درخت درخت سے رگڑ کھاتا ہے تو اس رگڑ سے ایک حرکت پیدا ہوتی ہے، جس کے...
  • محمد نعیم یونس
    محمد نعیم یونس نے موضوع تفسیر سورۂ اخلاص پر جواب ارسال کیا ہے۔
    تولد مسیح کے دو اصل اس مقام پر یہ بیان کرنا مقصود ہے کہ مسیح علیہ السلام دو اصلوں سے پیدا ہوئے ہیں، ایک نفخ جبریل سے اور دوسرے اپنی ماں...
  • محمد نعیم یونس
    محمد نعیم یونس نے موضوع تفسیر سورۂ اخلاص پر جواب ارسال کیا ہے۔
    چقماق کی آگ کس مادے سے بنتی ہے؟ اس مقام پر یہ بیان کرنا مقصود ہے کہ تولد کے لئے دو اصلوں کا ہونا ضروری ہے۔ یہ خیال بھی غلط ہے کہ دو...
  • محمد نعیم یونس
    محمد نعیم یونس نے موضوع تفسیر سورۂ اخلاص پر جواب ارسال کیا ہے۔
    پہلی نشات کے وقت جس قدر استحالات واقع ہوئے ہیں۔ نشات ثانیہ کے لئے ان میں سے کسی کی ضرورت نہیں ہے۔ وجوہ مذکورہ بالا سے اس اعتراض کا جواب...
  • محمد نعیم یونس
    محمد نعیم یونس نے موضوع تفسیر سورۂ اخلاص پر جواب ارسال کیا ہے۔
    معانی اعادہ پر بحث اعادہ کے لفظ کا اقتضا یہ ہے کہ اس میں مبدا اور معاد ہو، خواہ وہ اعادہ اجسام کا ہو یا اعراض کا، ان میں کوئی فرق نہیں۔...
  • محمد نعیم یونس
    محمد نعیم یونس نے موضوع تفسیر سورۂ اخلاص پر جواب ارسال کیا ہے۔
    پھر سبحانہ و تعالیٰ فرماتے ہیں: أَوَلَيْسَ الَّذِي خَلَقَ السَّمَاوَاتِ وَالْأَرْضَ بِقَادِرٍ عَلَىٰ أَن يَخْلُقَ مِثْلَهُم ۚ بَلَىٰ...
  • محمد نعیم یونس
    محمد نعیم یونس نے موضوع تفسیر سورۂ اخلاص پر جواب ارسال کیا ہے۔
    حسن بصری اور مجاہد نے اس آیت کی تفسیر یوں کی ہے کہ جس طرح دنیا میں پیدا ہونے کے قبل تم کچھ نہیں تھے اور پیدا کر دیے گئے تھے، اسی طرح...
  • محمد نعیم یونس
    محمد نعیم یونس نے موضوع تفسیر سورۂ اخلاص پر جواب ارسال کیا ہے۔
    کیفیت معاد اس مقام پر ہمیں یہ بیان کرنا مقصود ہے کہ جب ان لوگوں کے نزدیک ابتدائے مخلوقات کی بنیاد جوہر فرد ہے تو معاد (محشر) کی بنیاد...
  • محمد نعیم یونس
    محمد نعیم یونس نے موضوع تفسیر سورۂ اخلاص پر جواب ارسال کیا ہے۔
    اثبات صانع کے دلائل چنانچہ ابو عبد اللہ الرازی نے اثبات صانع کے دلائل بیان کرتے ہو ئے چار طریقے بیان کئے ہیں۔ ذاتوں کا حدوث، صفات کا...
  • محمد نعیم یونس
    محمد نعیم یونس نے موضوع تفسیر سورۂ اخلاص پر جواب ارسال کیا ہے۔
    تماثل اجسام و جواہر منفردہ جو لوگ کہتے ہیں کہ اجسام جواہر منفردہ سے مرکب ہیں، ان کا یہ قول مشہور ہے کہ جواہر متماثل ہیں۔ بلکہ مسلمانوں...
  • محمد نعیم یونس
    محمد نعیم یونس نے موضوع تفسیر سورۂ اخلاص پر جواب ارسال کیا ہے۔
    حیوان متوالد و حیوان متولد حیوان دو قسم کے ہوتے ہیں۔ پہلی قسم متوالد حیوان کی ہے، مثلاً انسان چوپائے وغیرہ جو ماں اور باپ سے پیداہوتے...
  • محمد نعیم یونس
    محمد نعیم یونس نے موضوع تفسیر سورۂ اخلاص پر جواب ارسال کیا ہے۔
    ولادت کے معنی ولادت، متولد اور ان الفاظ کے قبیل سے جو کچھ بھی ہے اس کے لئے دو اصلوں کا وجود لازمی ہے جو متولد عین یعنی قائم بالذات ہو۔...
  • محمد نعیم یونس
    محمد نعیم یونس نے موضوع تفسیر سورۂ اخلاص پر جواب ارسال کیا ہے۔
    خروجِ کلام کی تصریح اس سے مراد یہ نہیں کہ وہ کلام نہیں کرتا، اگرچہ کلام کے متعلق یہ کہا جا سکتا ہے کہ وہ اس سے نکلا ہے۔ چنانچہ حدیث میں...
Top