• الحمدللہ محدث فورم کو نئےسافٹ ویئر زین فورو 2.1.7 پر کامیابی سے منتقل کر لیا گیا ہے۔ شکایات و مسائل درج کروانے کے لئے یہاں کلک کریں۔
  • آئیے! مجلس التحقیق الاسلامی کے زیر اہتمام جاری عظیم الشان دعوتی واصلاحی ویب سائٹس کے ساتھ ماہانہ تعاون کریں اور انٹر نیٹ کے میدان میں اسلام کے عالمگیر پیغام کو عام کرنے میں محدث ٹیم کے دست وبازو بنیں ۔تفصیلات جاننے کے لئے یہاں کلک کریں۔

امام ابوحنیفہؒ پر غیرمقلدین اعتراض کاجواب

شمولیت
نومبر 21، 2013
پیغامات
105
ری ایکشن اسکور
35
پوائنٹ
56
۱) کیا آپ لوگ ہدایہ کی وہ عبارت نقل کرسکتے ہیں جس میں ماں بہن وغیرہ سے نکاح کو جائز قرار دیا گیا ہے ؟[/quote نے کہا ہے:
’’اگر کسی مرد نے ایسی عورت سے نکاح کر لیا جو اس پر ہمیشہ کے لئے حرام ہے یعنی اس سے نکاح صحیح نہیں ہو سکتا اس کے بعد اس سے وطی بھی کر لی تو امام ابو حنیفہ کے نزدیک اس پر حد واجب نہیں ہو گی‘‘۔ہدایا جلد ششم صفحہ نمبر ۱۸۲
جبکہ ترمزی میں ایک روایت ہے کہ
’’حضرت انس ؓ کی حدیث میں ہے کہ میرے ماموں ابوبریدہ ؓ بن بیاز کو رسول ﷺ نے ایک جھنڈا دیکر بھیجا تھا کہ جس شخص نے اپنے باپ کی بیوی سے نکاح کیا ہے اس کا سر کاٹ کر لائو ‘‘
 

شاہد نذیر

سینئر رکن
شمولیت
فروری 17، 2011
پیغامات
2,013
ری ایکشن اسکور
6,264
پوائنٹ
437
لگتا ہے اب مقلدوں کو اپنی حنفی،دیوبندی،بریلوی اور قادیانی نسبت پر شرم آنے لگی ہے اس لئے بیچارے خود بھی اہل حدیث اور سلفی ہونے کے مدعی بن رہے ہیں۔

محمد اشرف یوسف صاحب آپ کو اس موضوع کے لئے نیا دھاگہ شروع کرنا چاہیے تھا۔ نیز آپکی اطلاع کے لئے عرض ہے کہ محدثین بے مسلک نہیں تھے بلکہ قریب قریب ہر محدث کا مذہب قرآن و حدیث کی پیروی تھا اور ہر زمانے میں جتنے بھی لوگ اہل حدیث ہونے کے مدعی رہے ہیں چاہے وہ عوام ہو یا علماء انکا بھی مذہب قرآن وحدیث کی سچی پیروی کا رہا ہے۔ اس لئے ہمیشہ سے یہ گروہ خود کو اہل حدیث کہلاواتا رہا ہے۔ محدثین کا جو مذہب و مسلک تھا آج کے اہل حدیث کا بھی بعینہ وہی مسلک و مذہب ہے تو اگر محدثین اہل حدیث تھے تو انکے ہم مسلک عوام بھی اہل حدیث ہی کہلائیں گے چاہے وہ ماضی کے ہوں یا حال کے ان کے اہل حدیث ہونے میں کوئی فرق نہیں۔

ماضی میں ابوحنیفہ کے شاگرد ہی حنفی کہلاتے تھے۔ کیا آپ مجھے بتا سکتے ہیں کہ آپ کی جماعت خود کو حنفی کیوں کہلاواتی ہے حالانکہ آپ میں سے کوئی بھی ابوحنیفہ کا شاگرد نہیں؟؟؟؟ آپ اسکا جو جواب دینگے اور جو دلیل خود کے حنفی ہونے کی پیش کرینگے وہی ہمارے اہل حدیث ہونے کی بھی دلیل ہے۔ لہٰذا آپ اپنے لینے اور دینے کے باٹ ایک جیسے رکھیں۔ جو اعتراض آپ پر بھی قائم کیا جاسکتا ہے وہ اعتراض دوسروں پر نہ کریں۔
 
شمولیت
نومبر 21، 2013
پیغامات
105
ری ایکشن اسکور
35
پوائنٹ
56
صرف دیوبندیوں کے لئے کیوں؟ بریلویوں اور ابوحنیفہ کے لئے کیوں نہیں کہ شرم وحیا کا پیکر یہ فتویٰ ابوحنیفہ ہی نے صادر فرمایا ہے۔
آپ لوگ یہ بات تسلیم کر لیں کہ جو خباثتیں انہوں نے امام ؒکے نام سے داخل کی ہیں ایسی کچھ بھی بات نہیں ہے یہ انکے اندر کا ابال ہے ۔امام صاحب ان جرائم سے بری ہیں۔
جب احادیث ضعیف ہو سکتی ہیں تو امام صاحب ؒ کے نام پر ذاتی خیالات اور پیسے لیکر من پسند فتوے کیوں جاری نہیں کئے جا سکتے؟
 

شاہد نذیر

سینئر رکن
شمولیت
فروری 17، 2011
پیغامات
2,013
ری ایکشن اسکور
6,264
پوائنٹ
437
آپ لوگ یہ بات تسلیم کر لیں کہ جو خباثتیں انہوں نے امام ؒکے نام سے داخل کی ہیں ایسی کچھ بھی بات نہیں ہے یہ انکے اندر کا ابال ہے ۔امام صاحب ان جرائم سے بری ہیں۔
جب احادیث ضعیف ہو سکتی ہیں تو امام صاحب ؒ کے نام پر ذاتی خیالات اور پیسے لیکر من پسند فتوے کیوں جاری نہیں کئے جا سکتے؟
یہ سچ ہے کہ فقہ حنفی کے مسائل کی نسبت ابوحنیفہ کی طرف انتہائی مشکوک ہے۔ لیکن جب ہم کسی مسئلہ کی نسبت ابوحنیفہ کی طرف کررہے ہوتے ہیں تو وہ حنفیوں کے نقطہ نظر اور عقیدہ کی وجہ سے ہوتی ہے مطلب یہ کہ حنفیوں کا عقیدہ ہے کہ فقہ حنفی کے تمام مسائل ابوحنیفہ سے ثابت ہیں اس لئے حنفیوں سے بات کرتے ہوئے اس بات کی کوئی حیثیت نہیں کہ ان مسائل سے متعلق اہل حدیث کا عقیدہ کیا ہے۔

بے شک فقہ حنفی کے مسائل کا بار ابوحنیفہ پر نہیں لیکن جو کچھ ابوحنیفہ کے متعلق صحیح اسناد سے ثابت ہے اس سے معلوم ہوتا ہے کہ ابوحنیفہ کے جرائم کی فہرست بھی کچھ کم نہیں۔
 

خضر حیات

علمی نگران
رکن انتظامیہ
شمولیت
اپریل 14، 2011
پیغامات
8,771
ری ایکشن اسکور
8,496
پوائنٹ
964
’’ابو حنیفہ رحمہ اللہ پر غیر مقلدین کے اعتراضات کاجواب ‘‘
بالا عنوان کے تحت جتنے اعتراضات کیے گئے ہیں ان میں سے ایک بھی ایسا نہیں ہے جو متقدمین علماء کے ہاں نہ ملتا ہو ۔
یا تو عنوان میں ’’ غیر مقلدین ‘‘ لفظ کو تبدیل کر لینا چاہیے یا پھر تسلیم کرلینا چاہیے کہ یہ بڑے بڑے علماء بھی غیر مقلدہی تھے ۔ اور یہ کہ غیرمقلد چند صدیوں کی بات نہیں جیساکہ حنفی حضرات عام طور پر کہتے ہیں ۔
باقی اس قسم کے موضوعات کے بارے میں ایک عرصہ تک غلط فہمی رہی کہ شاید علمی نکتہ نگاہ سے شروع کیا جاتے ہیں لیکن اب آہستہ آہستہ معلوم ہوتا جا رہا ہے کہ یہ صرف خاص قسم کے لوگ اپنا خاص قسم کا ’’ ذوق و شوق ‘‘ پورا کرنے کے لیے شروع کرتے ہیں ۔
ایک بڑی شخصیت کو موضوع بحث بنایا اور اپنے مافی الضمیر کی خوب رونمائی کی ۔
 

حافظ عمران الہی

سینئر رکن
شمولیت
اکتوبر 09، 2013
پیغامات
2,100
ری ایکشن اسکور
1,460
پوائنٹ
344
ایک جاہل کی بڑھک اور ادب سے عاری شخص کی گفتگو!
جس پر غور کریں تو گناہ
نہ کریں تو اسکی حماقت تنگ کرتی ہے۔
عربی سے ناآشنا جاہل
در حقیقت ان کا قصور نہیں ہے یہ ابھی نئے نئے اآے ہیں تبدیلی آ جاے گی ان شاء اللہ
 
شمولیت
نومبر 21، 2013
پیغامات
105
ری ایکشن اسکور
35
پوائنٹ
56

امام ابو حنیفہ ؒ کس کے مقلد تھے؟اگر غیر مقلدغیر مقلد کہہ کر جو گالیاں دی جاتی ہیں کیا اگر امام صاحب بھی غیر مقلد تھے تو کیا یہ گالیاں ان کو بھی نہیں دی جاتیں؟

محمد ارسلان
شاہد نذیر
خضر حیات
 

شاہد نذیر

سینئر رکن
شمولیت
فروری 17، 2011
پیغامات
2,013
ری ایکشن اسکور
6,264
پوائنٹ
437

امام ابو حنیفہ ؒ کس کے مقلد تھے؟اگر غیر مقلدغیر مقلد کہہ کر جو گالیاں دی جاتی ہیں کیا اگر امام صاحب بھی غیر مقلد تھے تو کیا یہ گالیاں ان کو بھی نہیں دی جاتیں؟

محمد ارسلان
شاہد نذیر
خضر حیات
جی محترم بھائی آپ کا کہنا درست ہے۔ میرے مضمون ’’ایک غیرمقلد کی کہانی، مقلدین کی زبانی‘‘ کا بھی یہی موضوع ہے۔

میرا یہ مضمون سلسلہ وار مجلہ اھل الحدیث میں دو قسطوں میں مطبوع ہے۔ الحمدللہ
http://forum.mohaddis.com/threads/سلسلہ-وار-مجلہ-اھل-الحدیث-ملتان-کا-تعارف.18934/
 
Top