طاہر اسلام
سینئر رکن
- شمولیت
- مئی 07، 2011
- پیغامات
- 843
- ری ایکشن اسکور
- 732
- پوائنٹ
- 256
@طاہر اسلام صاحب!
محترم پھر ان اہلِ حدیث علماء کے متعلق کیا خیال ہے جو ان مشہور واعظین مثلا طاہر القادری، طارق جمیل، جاوید غامدی یا الیاس قادری وغیرہ کے متعلق اپنی تقریر و تحریر میں بھرپور تنقید کرتے ہیں۔ میری پوسٹ نمبر 3 میں ایک بیان کا لنک ہے وہ بھی دیکھ لیجیے گا۔ جزاک اللہ خیر
اللہ آپ سے راضی ہو، آپ کی مذکور "اس حد تک لائقِ ستائش" والی بات پر میری الجھن دور کرنے کیلیے براہِ مہربانی تھوڑا سا واضح فرمادیں کہ
اگر اوپر ذکر کردہ مشہور واعظین کے عقائد میں کوئی خرابی پائی جاتی ہے تو وہ "اُن کے ہاتھوں سیدھے رستے پر آنے والوں" میں بھی یقینا پائی جائے گی تو ان پر کیا حکم لگے گا؟
اور اگر اِن پر بھی اُنہی واعظین والا حکم لگے گا تو اِنہیں سیدھے رستے پر آنے کا کیا فائدہ ہوا؟[/QUOTE]
میں نے اسی غلط ذہنیت کا رد کیا ہے؛اسے راہ راست پر آنے کا کیا فائدہ ہوا؟؟سوال یہ ہے کہ اگر کوئی ہندو بریلوی یا دیوبندی مسلمان بن جائے تو کیا اس کے قبول اسلام کا کوئی فائدہ نہیں؟؟اناللہ ؛یہی خارجیت ہے کہ کافر بہتر ہے اور کلمہ گو مسلمان اگر میرے نظریے سے متفق نہیں تو پھر وہ مسلمان ہی نہیں؛بہت ہی افسوس ناک رویہ ہے اور سخت قابل نفرت؛بہ صد معذرت
باقی ان پر رد ہونا چاہیے جو ان کی باتیں کتاب و سنت کے خلاف ہیں؛اور میں ان پر کی جانے والی ہر تنقید کو درست سمجھتا ہوں ،نہ وہ ناتراشیدہ لہجہ ہی مجھے پسند ہے جو بعض نام نہاد مبلغوں نے اختیار کر رکھا ہے جس سے صرف نفرت پھیلتی ہے اور اس سے اپنے ہم خیالوں کو تو خوش کر کے داد سمیٹی جا سکتی ہے لیکن مخالفین اس سے مزید دور ہی ہوتے ہیں اور اس طرح کے فرقہ پرستوں کو سننا بھی گوارا نہیں کرتے۔
محترم پھر ان اہلِ حدیث علماء کے متعلق کیا خیال ہے جو ان مشہور واعظین مثلا طاہر القادری، طارق جمیل، جاوید غامدی یا الیاس قادری وغیرہ کے متعلق اپنی تقریر و تحریر میں بھرپور تنقید کرتے ہیں۔ میری پوسٹ نمبر 3 میں ایک بیان کا لنک ہے وہ بھی دیکھ لیجیے گا۔ جزاک اللہ خیر
اللہ آپ سے راضی ہو، آپ کی مذکور "اس حد تک لائقِ ستائش" والی بات پر میری الجھن دور کرنے کیلیے براہِ مہربانی تھوڑا سا واضح فرمادیں کہ
اگر اوپر ذکر کردہ مشہور واعظین کے عقائد میں کوئی خرابی پائی جاتی ہے تو وہ "اُن کے ہاتھوں سیدھے رستے پر آنے والوں" میں بھی یقینا پائی جائے گی تو ان پر کیا حکم لگے گا؟
اور اگر اِن پر بھی اُنہی واعظین والا حکم لگے گا تو اِنہیں سیدھے رستے پر آنے کا کیا فائدہ ہوا؟[/QUOTE]
میں نے اسی غلط ذہنیت کا رد کیا ہے؛اسے راہ راست پر آنے کا کیا فائدہ ہوا؟؟سوال یہ ہے کہ اگر کوئی ہندو بریلوی یا دیوبندی مسلمان بن جائے تو کیا اس کے قبول اسلام کا کوئی فائدہ نہیں؟؟اناللہ ؛یہی خارجیت ہے کہ کافر بہتر ہے اور کلمہ گو مسلمان اگر میرے نظریے سے متفق نہیں تو پھر وہ مسلمان ہی نہیں؛بہت ہی افسوس ناک رویہ ہے اور سخت قابل نفرت؛بہ صد معذرت
باقی ان پر رد ہونا چاہیے جو ان کی باتیں کتاب و سنت کے خلاف ہیں؛اور میں ان پر کی جانے والی ہر تنقید کو درست سمجھتا ہوں ،نہ وہ ناتراشیدہ لہجہ ہی مجھے پسند ہے جو بعض نام نہاد مبلغوں نے اختیار کر رکھا ہے جس سے صرف نفرت پھیلتی ہے اور اس سے اپنے ہم خیالوں کو تو خوش کر کے داد سمیٹی جا سکتی ہے لیکن مخالفین اس سے مزید دور ہی ہوتے ہیں اور اس طرح کے فرقہ پرستوں کو سننا بھی گوارا نہیں کرتے۔