حافظ عبدالسلام فیصل
مبتدی
- شمولیت
- اگست 12، 2014
- پیغامات
- 8
- ری ایکشن اسکور
- 3
- پوائنٹ
- 3
بسم اللہ الرحمن الرحیم ! ـ
(کتاب سے اقتباس )
میں ملحدین کو اسلام کی حقانیت پر غور کرنے کے لیے کہتا رہوں گا ۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔
اس کی ایک خاص وجہ یہ ہے کہ وہ " اپنی سوچ " کا منفی استعمال کریں گے
اور مسلمان کو اس کا جواب دینے کے لیے بعض اوقات "دینی تعلیم " سیکھنے کے لیے نہ صرف شدید محنت کرنی پڑے گی اور بعض اوقات وہ حاصل شدہ تعلیم کے ذریعے اللہ کی مدد سے جواب دے دیں گے ۔۔۔۔
فلسفہ میں بیان دو قسم کے ہوتے ہیں ۔۔۔
ایک بیان مدعی کا ہوتا ہے جو کسی موضوع کو زیر بیحث لا کر بیان دیتا ہے ۔۔
اور دوسرا مدعی علیہ کا بیان ہوتا ہے جو مدعی کے بیان کا رد کرنے کے لیے دیا جاتا ہے ۔۔۔۔
اب اگر بیانات دینےوالے " فلسفی فکر و نظر " کے مالک ہوں تو وہ کبھی بھی کسی نتیجہ پر نہیں پہنچتے ۔۔۔ اور اگر ایک فلسفی ہو اور دوسرا الہام و وحی کا مبلغ تو ہمیشہ سے وہ کسی نہ کسی نتیجہ پر ضرور پہنچ جاتے ہیں ۔۔۔۔
یہاں " فلسفہ علم " یہ ہے کہ تصور اور حقیقت کی جنگ سے نتائج اخذ کیے جائیں ۔۔۔۔۔۔
اب میں اسلام کے پہلی وحی کا ذکر کرتا ہوں ۔۔۔۔
مجھے اس بات سے غرض نہیں کہ ملحدین ، عیسائی " پہلی وحی " کے واقعے میں کن کن اعتراضات کو سامنے لاتے ہیں ۔ ایک فلسفی سوچ ہونے کے ناتے میں
"پہلی وحی" کے الفاظ پر غور کروں گا ۔۔۔۔۔۔۔
رسول اللہ ﷺ پر جبریل علیہ سلام پہلی وحی لے کر آئے وہ
الفاظ یہ ہیں ۔۔۔۔
اقْرَأْ بِاسْمِ رَبِّكَ الَّذِي خَلَقَ(1)
پڑھ اپنے رب کے نام سے جس نے پیدا کیا
میں اگلی آیات کو لکھنے سے پہلے صرف اسی آیت پر ملحدین کو غور کرنے کا کہوں گا ۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔
یعنی جبریل علیہ سلام نے جو " فلسفہ " بتایا ۔۔۔۔۔ وہ یہ تھا کہ " پڑھئیے "
یعنی " دین کی بنیاد علم پر رکھ دی "
اور ساتھ ہی فرمایا :
"""""باسم ربک الذی خلق """"""
یعنی اپنے رب کے نام کے ساتھ جو ""خالق "" ہے پیدا کرنے والا ہے ۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔
میں ملحدین سے کہتا ہوں کہ آپ "" اللہ "" کو نہ مانیں ۔۔۔۔۔ لیکن ۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔
جس مسکن میں آپ رہ رہیے ہیں کیا آپ اس مسکن کے خالق کو جان چکے ہیں؟
مثلا ۔۔۔۔۔۔
لازم بات یہ ہے اس کائنات کو انسان کی تخلیق سے پہلے بنا دیا گیا تھا ۔۔۔۔۔۔
مثال کے طور ہر ۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔
یعنی پہلے کائنات کو تخلیق کیا گیا اور پھر انسان کو ۔۔۔۔
پہلے انسان کا مسکن تیار کیا گیا اور پھر انسان پیدا کیا گیا ۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔
لیکن کیا " خالق " نے یہ سب بغیر پلیننگ کے کیا ؟؟؟؟؟؟؟
ایسا ممکن نہیں تھا ۔۔۔۔ کیونکہ جس قرآن نے پہلی وحی میں یہ علم حاصل کرنے کا درس دیا ہے کہ آپ پہچانیئے کہ اس کائنات میں موجود تخلیقات کا خالق کون ہے! اس لیے اللہ نے اس پلین کا بھی ذکر فرما دیا ۔۔۔۔ یعنی جسے ہم تقدیر کہتے ہیں ۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔
دنیا میں جتنے بھی لوگ اس وقت تخلیقیات میں اپنا ٹائم خرچ کرتے ہیں ۔۔۔۔۔
وہ تخلیقات کے لیے پہلے ارادہ اور پلین کرتے ہیں اور اس کے بعد تجربہ گاہ میں ان خیالات کو عملی جامہ پہناتے ہیں ۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔
کیا دنیا کے کسی مذہب نے اپنے بتائے خدا کے متعلق یہ بتایا کہ اس کائنات کو پلین کرنے والا بھی کوئی موجود تھا ۔۔۔۔۔۔؟؟؟
اللہ کا پلین قرآن مجید فرقان حمید سے ۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔
إنا كل شيء خلقناه بقدر ( القمر)
ہم نے ہر چیز کو ایک اندازے کے مطابق پیدا کیا ۔۔۔۔
یعنی ایک پلین کے ایک پروگرام کے مطابق پیدا کیا ۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔
اس آیت میں صرف یہ دعوی نہیں کہ کسی خاص چیز کو پیدا کیا ۔۔۔۔۔۔۔۔۔
بلکہ لفظ "کل " کا استعمال کر کے اللہ رب العالمین نے صراحت سے دعوی کر دیا
کہ " ہر ہر " چیز کو ہی ایک منعظم پروگرام اور اندازے کے مطابق پیدا کیا ۔۔۔۔
اس کی تائید میں ایک اور آیت قرآن مجید میں اللہ نے ارشاد فرمائی ۔۔۔۔
قُلِ اللَّهُ خَالِقُ كُلِّ شَيْءٍ وَهُوَ الْوَاحِدُ الْقَهَّارُ (۱۶)
کہہ دیجئے کہ صرف اللہ ہی تمام چیزوں کا خالق ہے وہ اکیلا ہے (۱) اور زبردست غالب ہے۔( الرعد 16)
کیا واقعی اللہ نے ہر چیز کو مقرر اندازے کے مطابق پیدا فرمایا ہے ؟؟؟
اس کا جواب بھی اللہ کا قرآن ہی ارشاد فرماتا ہے ۔۔۔۔ جس کی ایک دو مثالیں میں لکھتا ہوں تا کہ ملحدین کو سمجھ آ جائے کہ خالق ہمیشہ پراگرام کے اور ارادے کے ساتھ ہر شے کو تخلیق کرتا ہے ۔۔۔ اگرا ندازہ اور پروگرام ہی نہ ہو ۔۔۔۔ تو یہ اس تخلیق میں نقص و عیب آ جاتا ہے ۔۔۔۔۔
وَالشَّمْسُ تَجْرِي لِمُسْتَقَرٍّ لَهَا ذَلِكَ تَقْدِيرُ الْعَزِيزِ الْعَلِيمِ ۔ (۳۶:۱۱)
اور سورج کے لئے جو مقررہ راہ ہے وہ اسی پر چلتا رہتا ہے یہ ہے مقرر کردہ غالب، باعلم اللہ تعالیٰ کا۔
کیا ملحدین کو قرآن میں " تخلیقات " کے بارے میں آیات نہیں ملتیں !!!!!!!!!!
یعنی اللہ اپنے نبی سے لے کر عام بندے تک کو اس بات کا درس دے رہا ہے کہ میرے بندے " پڑھو " علم حاصل کرو ۔۔۔ اپنے رب کے نام سے جس نے پیدا کیا ؟؟
وَالْقَمَرَ قَدَّرْنَاهُ مَنَازِلَ ۔ (۳۶:۳۹)
ہم نے چاند کی منزلیں مقرر کر دی ہیں
لَا تَسْجُدُوا لِلشَّمْسِ وَلَا لِلْقَمَرِ وَاسْجُدُوا لِلَّهِ الَّذِي خَلَقَهُنَّ إِنْ كُنْتُمْ إِيَّاهُ تَعْبُدُونَ۔ (۴۱:۳۷)
سورج اور چاند کو سجدہ نہ کرو اس اللہ کو سجدہ کرو جس نے انہیں پیدا کیا اگر تم صرف اس کی عبادت کرنا چاہتے ہو۔
وَالشَّمْسَ وَالْقَمَرَ وَالنُّجُومَ مُسَخَّرَاتٍ بِأَمْرِهِ ۔ (۷:۵۴)
سورج چاند اور تارے سب اس کے حکم کے تابع ہیں۔
کیا ملحدین نے کسی ایسے خدا کے بارے میں تحقیق کی ہے جو اپنے بندوں اور ماننے والوں کو اپنی تخلیقات اور اس کے پلین کے متعلق بھی بتاتا ہے اور اس کی ترکیب بھی اپنے پیغامات کے ذریعے سمجھاتا ہے ؟؟؟؟
اس تمام بحث سے ہم اس نتیجے پر پہنچ جاتے ہیں کہ ۔۔۔۔۔۔۔
نوٹ: خالق ہمیشہ اپنے پروگرام اور ارادے سے چیزوں کو تخلیق کرتا ہے ۔۔۔۔۔۔۔۔
رسول اللہ ﷺ نے ارشاد فرمایا :
""" کتب اللہ المقادیر الخلائق قبل ان ہخلق اللہ السموت و الارض بخمسین الف سنۃ : قال عرشھا علی الماء """""
اللہ نے زمین و آسمان کی تخلیق سے پچاس ہزار سال قبل ہی تمام خلائق کی تقدیر لکھ دیں : فرمایا اس وقت اس کا عرش پانی پر تھا ۔۔۔۔۔( مسلم )
اب ملحدین کے ذہن میں یہ سوال بھی اترے گا کہ اللہ کا ارادہ کیا ہے ۔۔۔۔۔
کیا واقعی میں اللہ ارادہ کرتا ہے ۔۔۔۔
إِنَّمَا أَمْرُہُ إِذَا أَرَادَ شَیْئاً أَنْ یَقُولَ لَہُ کُنْ فَیَکُونُ﴿۸۲﴾
جب وہ کسی کام کے کرنے کا ارادہ کر لیتا ہے تو کہتا ہے ہو جا اور وہ ہو جاتا ہے ۔۔۔۔۔۔۔۔ (یسین )
قرآن کا فلسفہ تخلیقات ، اور فلسفہ خالق کو پڑھنے اور اس کو سمجھنے کی اشد ضرورت ہے ۔۔۔۔۔
(یعنی ایک خالق ہے ، وہ مخلوق پیدا کرنے کا ارادہ رکھتا ہے ، اور کہتا ہے ہو جا اور ہو جاتا ہے )
اس تعلق ، ماضی حال اور مستقبل تینوں سے ہے ۔۔۔۔
یعنی انسان جس ہوش میں زندگی گزار رہا ہے اس کا حال ، گذرا کل اور آنے والا کل اس بمیں پیدا ہونے والی تخلیقات اسی پلین اور پروگرام پر ہوتی ہیں جو اس نے ترتیب دیااور اس کے ارادے سے ہوتی ہیں جب ، جہاں اور جسے چاہے پیدا فرما دے ؟؟؟ تقابل کریں اور ایسے " الہ " کا تصور پیش کر کے دکھائیں ۔۔۔۔۔۔۔۔
جیسا قرآن نے بیان فرمایا ہے ۔۔۔۔
عبدالسلام فیصل
(کتاب سے اقتباس )
میں ملحدین کو اسلام کی حقانیت پر غور کرنے کے لیے کہتا رہوں گا ۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔
اس کی ایک خاص وجہ یہ ہے کہ وہ " اپنی سوچ " کا منفی استعمال کریں گے
اور مسلمان کو اس کا جواب دینے کے لیے بعض اوقات "دینی تعلیم " سیکھنے کے لیے نہ صرف شدید محنت کرنی پڑے گی اور بعض اوقات وہ حاصل شدہ تعلیم کے ذریعے اللہ کی مدد سے جواب دے دیں گے ۔۔۔۔
فلسفہ میں بیان دو قسم کے ہوتے ہیں ۔۔۔
ایک بیان مدعی کا ہوتا ہے جو کسی موضوع کو زیر بیحث لا کر بیان دیتا ہے ۔۔
اور دوسرا مدعی علیہ کا بیان ہوتا ہے جو مدعی کے بیان کا رد کرنے کے لیے دیا جاتا ہے ۔۔۔۔
اب اگر بیانات دینےوالے " فلسفی فکر و نظر " کے مالک ہوں تو وہ کبھی بھی کسی نتیجہ پر نہیں پہنچتے ۔۔۔ اور اگر ایک فلسفی ہو اور دوسرا الہام و وحی کا مبلغ تو ہمیشہ سے وہ کسی نہ کسی نتیجہ پر ضرور پہنچ جاتے ہیں ۔۔۔۔
یہاں " فلسفہ علم " یہ ہے کہ تصور اور حقیقت کی جنگ سے نتائج اخذ کیے جائیں ۔۔۔۔۔۔
اب میں اسلام کے پہلی وحی کا ذکر کرتا ہوں ۔۔۔۔
مجھے اس بات سے غرض نہیں کہ ملحدین ، عیسائی " پہلی وحی " کے واقعے میں کن کن اعتراضات کو سامنے لاتے ہیں ۔ ایک فلسفی سوچ ہونے کے ناتے میں
"پہلی وحی" کے الفاظ پر غور کروں گا ۔۔۔۔۔۔۔
رسول اللہ ﷺ پر جبریل علیہ سلام پہلی وحی لے کر آئے وہ
الفاظ یہ ہیں ۔۔۔۔
اقْرَأْ بِاسْمِ رَبِّكَ الَّذِي خَلَقَ(1)
پڑھ اپنے رب کے نام سے جس نے پیدا کیا
میں اگلی آیات کو لکھنے سے پہلے صرف اسی آیت پر ملحدین کو غور کرنے کا کہوں گا ۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔
یعنی جبریل علیہ سلام نے جو " فلسفہ " بتایا ۔۔۔۔۔ وہ یہ تھا کہ " پڑھئیے "
یعنی " دین کی بنیاد علم پر رکھ دی "
اور ساتھ ہی فرمایا :
"""""باسم ربک الذی خلق """"""
یعنی اپنے رب کے نام کے ساتھ جو ""خالق "" ہے پیدا کرنے والا ہے ۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔
میں ملحدین سے کہتا ہوں کہ آپ "" اللہ "" کو نہ مانیں ۔۔۔۔۔ لیکن ۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔
جس مسکن میں آپ رہ رہیے ہیں کیا آپ اس مسکن کے خالق کو جان چکے ہیں؟
مثلا ۔۔۔۔۔۔
لازم بات یہ ہے اس کائنات کو انسان کی تخلیق سے پہلے بنا دیا گیا تھا ۔۔۔۔۔۔
مثال کے طور ہر ۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔
یعنی پہلے کائنات کو تخلیق کیا گیا اور پھر انسان کو ۔۔۔۔
پہلے انسان کا مسکن تیار کیا گیا اور پھر انسان پیدا کیا گیا ۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔
لیکن کیا " خالق " نے یہ سب بغیر پلیننگ کے کیا ؟؟؟؟؟؟؟
ایسا ممکن نہیں تھا ۔۔۔۔ کیونکہ جس قرآن نے پہلی وحی میں یہ علم حاصل کرنے کا درس دیا ہے کہ آپ پہچانیئے کہ اس کائنات میں موجود تخلیقات کا خالق کون ہے! اس لیے اللہ نے اس پلین کا بھی ذکر فرما دیا ۔۔۔۔ یعنی جسے ہم تقدیر کہتے ہیں ۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔
دنیا میں جتنے بھی لوگ اس وقت تخلیقیات میں اپنا ٹائم خرچ کرتے ہیں ۔۔۔۔۔
وہ تخلیقات کے لیے پہلے ارادہ اور پلین کرتے ہیں اور اس کے بعد تجربہ گاہ میں ان خیالات کو عملی جامہ پہناتے ہیں ۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔
کیا دنیا کے کسی مذہب نے اپنے بتائے خدا کے متعلق یہ بتایا کہ اس کائنات کو پلین کرنے والا بھی کوئی موجود تھا ۔۔۔۔۔۔؟؟؟
اللہ کا پلین قرآن مجید فرقان حمید سے ۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔
إنا كل شيء خلقناه بقدر ( القمر)
ہم نے ہر چیز کو ایک اندازے کے مطابق پیدا کیا ۔۔۔۔
یعنی ایک پلین کے ایک پروگرام کے مطابق پیدا کیا ۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔
اس آیت میں صرف یہ دعوی نہیں کہ کسی خاص چیز کو پیدا کیا ۔۔۔۔۔۔۔۔۔
بلکہ لفظ "کل " کا استعمال کر کے اللہ رب العالمین نے صراحت سے دعوی کر دیا
کہ " ہر ہر " چیز کو ہی ایک منعظم پروگرام اور اندازے کے مطابق پیدا کیا ۔۔۔۔
اس کی تائید میں ایک اور آیت قرآن مجید میں اللہ نے ارشاد فرمائی ۔۔۔۔
قُلِ اللَّهُ خَالِقُ كُلِّ شَيْءٍ وَهُوَ الْوَاحِدُ الْقَهَّارُ (۱۶)
کہہ دیجئے کہ صرف اللہ ہی تمام چیزوں کا خالق ہے وہ اکیلا ہے (۱) اور زبردست غالب ہے۔( الرعد 16)
کیا واقعی اللہ نے ہر چیز کو مقرر اندازے کے مطابق پیدا فرمایا ہے ؟؟؟
اس کا جواب بھی اللہ کا قرآن ہی ارشاد فرماتا ہے ۔۔۔۔ جس کی ایک دو مثالیں میں لکھتا ہوں تا کہ ملحدین کو سمجھ آ جائے کہ خالق ہمیشہ پراگرام کے اور ارادے کے ساتھ ہر شے کو تخلیق کرتا ہے ۔۔۔ اگرا ندازہ اور پروگرام ہی نہ ہو ۔۔۔۔ تو یہ اس تخلیق میں نقص و عیب آ جاتا ہے ۔۔۔۔۔
وَالشَّمْسُ تَجْرِي لِمُسْتَقَرٍّ لَهَا ذَلِكَ تَقْدِيرُ الْعَزِيزِ الْعَلِيمِ ۔ (۳۶:۱۱)
اور سورج کے لئے جو مقررہ راہ ہے وہ اسی پر چلتا رہتا ہے یہ ہے مقرر کردہ غالب، باعلم اللہ تعالیٰ کا۔
کیا ملحدین کو قرآن میں " تخلیقات " کے بارے میں آیات نہیں ملتیں !!!!!!!!!!
یعنی اللہ اپنے نبی سے لے کر عام بندے تک کو اس بات کا درس دے رہا ہے کہ میرے بندے " پڑھو " علم حاصل کرو ۔۔۔ اپنے رب کے نام سے جس نے پیدا کیا ؟؟
وَالْقَمَرَ قَدَّرْنَاهُ مَنَازِلَ ۔ (۳۶:۳۹)
ہم نے چاند کی منزلیں مقرر کر دی ہیں
لَا تَسْجُدُوا لِلشَّمْسِ وَلَا لِلْقَمَرِ وَاسْجُدُوا لِلَّهِ الَّذِي خَلَقَهُنَّ إِنْ كُنْتُمْ إِيَّاهُ تَعْبُدُونَ۔ (۴۱:۳۷)
سورج اور چاند کو سجدہ نہ کرو اس اللہ کو سجدہ کرو جس نے انہیں پیدا کیا اگر تم صرف اس کی عبادت کرنا چاہتے ہو۔
وَالشَّمْسَ وَالْقَمَرَ وَالنُّجُومَ مُسَخَّرَاتٍ بِأَمْرِهِ ۔ (۷:۵۴)
سورج چاند اور تارے سب اس کے حکم کے تابع ہیں۔
کیا ملحدین نے کسی ایسے خدا کے بارے میں تحقیق کی ہے جو اپنے بندوں اور ماننے والوں کو اپنی تخلیقات اور اس کے پلین کے متعلق بھی بتاتا ہے اور اس کی ترکیب بھی اپنے پیغامات کے ذریعے سمجھاتا ہے ؟؟؟؟
اس تمام بحث سے ہم اس نتیجے پر پہنچ جاتے ہیں کہ ۔۔۔۔۔۔۔
نوٹ: خالق ہمیشہ اپنے پروگرام اور ارادے سے چیزوں کو تخلیق کرتا ہے ۔۔۔۔۔۔۔۔
رسول اللہ ﷺ نے ارشاد فرمایا :
""" کتب اللہ المقادیر الخلائق قبل ان ہخلق اللہ السموت و الارض بخمسین الف سنۃ : قال عرشھا علی الماء """""
اللہ نے زمین و آسمان کی تخلیق سے پچاس ہزار سال قبل ہی تمام خلائق کی تقدیر لکھ دیں : فرمایا اس وقت اس کا عرش پانی پر تھا ۔۔۔۔۔( مسلم )
اب ملحدین کے ذہن میں یہ سوال بھی اترے گا کہ اللہ کا ارادہ کیا ہے ۔۔۔۔۔
کیا واقعی میں اللہ ارادہ کرتا ہے ۔۔۔۔
إِنَّمَا أَمْرُہُ إِذَا أَرَادَ شَیْئاً أَنْ یَقُولَ لَہُ کُنْ فَیَکُونُ﴿۸۲﴾
جب وہ کسی کام کے کرنے کا ارادہ کر لیتا ہے تو کہتا ہے ہو جا اور وہ ہو جاتا ہے ۔۔۔۔۔۔۔۔ (یسین )
قرآن کا فلسفہ تخلیقات ، اور فلسفہ خالق کو پڑھنے اور اس کو سمجھنے کی اشد ضرورت ہے ۔۔۔۔۔
(یعنی ایک خالق ہے ، وہ مخلوق پیدا کرنے کا ارادہ رکھتا ہے ، اور کہتا ہے ہو جا اور ہو جاتا ہے )
اس تعلق ، ماضی حال اور مستقبل تینوں سے ہے ۔۔۔۔
یعنی انسان جس ہوش میں زندگی گزار رہا ہے اس کا حال ، گذرا کل اور آنے والا کل اس بمیں پیدا ہونے والی تخلیقات اسی پلین اور پروگرام پر ہوتی ہیں جو اس نے ترتیب دیااور اس کے ارادے سے ہوتی ہیں جب ، جہاں اور جسے چاہے پیدا فرما دے ؟؟؟ تقابل کریں اور ایسے " الہ " کا تصور پیش کر کے دکھائیں ۔۔۔۔۔۔۔۔
جیسا قرآن نے بیان فرمایا ہے ۔۔۔۔
عبدالسلام فیصل