• الحمدللہ محدث فورم کو نئےسافٹ ویئر زین فورو 2.1.7 پر کامیابی سے منتقل کر لیا گیا ہے۔ شکایات و مسائل درج کروانے کے لئے یہاں کلک کریں۔
  • آئیے! مجلس التحقیق الاسلامی کے زیر اہتمام جاری عظیم الشان دعوتی واصلاحی ویب سائٹس کے ساتھ ماہانہ تعاون کریں اور انٹر نیٹ کے میدان میں اسلام کے عالمگیر پیغام کو عام کرنے میں محدث ٹیم کے دست وبازو بنیں ۔تفصیلات جاننے کے لئے یہاں کلک کریں۔

تعویذ کی شرعی حیثیت

شمولیت
جون 20، 2014
پیغامات
676
ری ایکشن اسکور
55
پوائنٹ
93
تعویذ کا باندھنا انسان کو شرک کا مرتکب بنا دیتا ہے
یہاں بھی تعویذ باندھنے کو شرک کہا گیا ہے جبکہ یہی شرک آپ کے حضرات نے کیا ہے ان کو بھی مشرک کہہ کر حق پرشتی کا ثبوت دیں۔
 

ابن قدامہ

مشہور رکن
شمولیت
جنوری 25، 2014
پیغامات
1,772
ری ایکشن اسکور
428
پوائنٹ
198
جب آپ کے کچھ علما نے تعویذ کو جائز قرار دیا تو ایک اہلحدیث حضرت نے لکھا کہ یہ لغزش نہیں تو اور کیا ہے کہموحد ہوتے ہوئے شرک کو شرک نہ سمجھا جائے۔(تعویذ اور دم صفحہ 37)
آگے لکھتے ہیں کہ بندہ انہیں مشرک کہہ کر اپنی عاقبت خراب نہیں کرتا۔واہ صدقے تمہارے یہ کام کوئی بریلوی کرے تو پکا مشرک مگر گھر سے شرک برامد ہوتو ہم ان کو مشرک نہیں کہتے۔یہ کیسی توحید ہے؟
16445 اٹیچمنٹ کو ملاحظہ فرمائیں
شیخ صالح المنجد حفظہ اللہ اس سوال کا جواب دیتے ہوئے فرماتے ہیں:
الحمد للہ! ہم نے یہ سوال شیخ ابن عثیمین رحمہ اللہ کے سامنے پیش کیا تو ان کا جواب تھا : ’’نہیں وہ ان میں شامل نہیں ہو گااور نہ ہی ان کی جانب منسوب کیا جائے گا، اس لیے کہ وہ تو صرف کسی ایک مسئلہ میں موافق ہوا ہے لہٰذا اسے مطلقاً ان کی طرف منسوب کرنا صحیح نہیں۔اس کی مثال اس طرح ہے :
جو شخص امام احمدرحمہ اللہ کے مسلک پر ہو لیکن اس نے کسی ایک مسئلہ میں امام مالک رحمہ اللہ کا مسلک اختیار کیا تو کیا ہم اسے مالکی کہیں گے؟ نہیں اسے مالکی نہیں کہا جائے گا۔ تو اسی طرح اگر کوئی فقیہ امام ابو حنیفہ رحمہ اللہ کے مسلک پر ہو اور وہ کسی معین مسئلہ میں شافعی مسلک پر عمل کرے تو کیا ہم اسے شافعی کہیں گے؟ نہیں اسے شافعی نہیں کہا جائے گا۔چنانچہ اگر ہم کسی معتبر اور نصیحت میں معروف عالم دین کو اہل بدعت کا کوئی مسئلہ لیتے ہوئے دیکھیں تو یہ صحیح نہیں کہ ہم کہیں وہ بھی ان بدعتیوں میں شامل ہو گیا ہے اور ان کے طریقہ پر ہے بلکہ ہم یہ کہیں گے : ہم ان سے کتاب اللہ، سنت رسول اور اللہ کے بندوں کی خیر خواہی دیکھتے ہیں اور جب وہ اس مسئلہ میں غلطی کر بیٹھے تو ان کی یہ غلطی اجتھاد کی بنا پر ہے کیونکہ اس امت کا اجتھاد کرنے والا اگر صحیح اجتھاد کرے تو اسے دوہرا اجر ملتا ہے اور اگر غلطی کر بیٹھے تو اسے ایک اجر حاصل ہو تا ہے ۔اور جو کوئی شخص کسی ایک غلط کلمہ کی بنا پر سارا حق ہی رد کر دے تو وہ گمراہ ہے ، خاص کر جب یہ غلطی جسے وہ غلط خیال کرتا ہے غلط نہ ہو، اسے غلط بلکہ گمراہ یا بعض اوقات تو اسے کافر قرار دیتے ہیں۔ اللہ اس سے محفوظ رکھے ایسا کرنا بہت ہی برا اور غلط ہے ۔اور جو کسی دوسرے کو کسی سبب یا معصیت کی بنا پر کافر قرار دے تو اس کا یہ مسلک تو خوارج سے بھی زیادہ شدید ہوگا کیونکہ خوارج تو مرتکب کبیرہ کو کافر قرار دیتے ہیں نہ کہ کسی بھی معصیت کی بنا پر … …(لقاء الشہری للشیخ محمد بن صالح العثیمین:ص۱۵ )(الاسلام سوال جواب:فتویٰ :۹۷۸۸)
 
شمولیت
جون 20، 2014
پیغامات
676
ری ایکشن اسکور
55
پوائنٹ
93
بھائی شرک کرنے والا مشرک ہوتا ہے چاہے جس مسلک سے تعلق رکھے ۔یہ کونسی توحید ہےجو مخالف پر لا گو ہوتی ہے مگر اپنوں پر نہیں۔تف ہے ایسی توحید پر۔اگر میرا یہ فقرہ سخت لگے تو لگاو فتوی اپنے اکابریں پر ۔نہیں تو میں یہ سمجھ جاو گا کہ آپ لوگ ان پر ایمان لا چکے ہیں۔
 

نسیم احمد

مشہور رکن
شمولیت
اکتوبر 27، 2016
پیغامات
746
ری ایکشن اسکور
129
پوائنٹ
108
السلام علیکم

قرآنی آیات ، درود شریف،حروف مقطعات اور اسی طرح دوسرے مقدس اوراد دیواروں پر پینٹ کرنا یا لکھنااور ان کے تغرے لگانا بھی ناجائز ہوگا۔کیونکہ وہ بھی اس نیت سے لگائے جاتے ہیں کہ ان سے فیض حاصل ہوگا برکت ہوگی۔ ؟
 

ابن داود

فعال رکن
رکن انتظامیہ
شمولیت
نومبر 08، 2011
پیغامات
3,416
ری ایکشن اسکور
2,733
پوائنٹ
556
السلام علیکم ورحمۃ اللہ وبرکاتہ!
قرآنی آیات ، درود شریف،حروف مقطعات اور اسی طرح دوسرے مقدس اوراد دیواروں پر پینٹ کرنا یا لکھنااور ان کے تغرے لگانا بھی ناجائز ہوگا۔کیونکہ وہ بھی اس نیت سے لگائے جاتے ہیں کہ ان سے فیض حاصل ہوگا برکت ہوگی۔ ؟
اس نیت کے اعتبار سے بلکل درست فرمایا کہ یہ بھی جائز نہیں!
 
Top