عبد الرشید
رکن ادارہ محدث
- شمولیت
- مارچ 02، 2011
- پیغامات
- 5,402
- ری ایکشن اسکور
- 9,991
- پوائنٹ
- 667
حواریین اور ان کی وجہ تسمیہ کا بیان
وَمَكَرُوا وَمَكَرَ اللَّـهُ ۖ وَاللَّـهُ خَيْرُ الْمَاكِرِينَ۔۔۔آیت 54
سیّد نا حضرت عیسی ٰ علیہ السلام کے قتل پر یہودیوں کے اتفاق کرنے پر بحث
إِذْ قَالَ اللَّـهُ يَا عِيسَىٰ إِنِّي مُتَوَفِّيكَ وَرَافِعُكَ إِلَيَّ وَمُطَهِّرُكَ مِنَ الَّذِينَ۔۔۔۔۔آیت 55
حضرت سیّدنا عیسی ٰ علیہ السلام کی وفات اور انہیں اٹھا لیے جانے کے بارے میں علماء کے اختلاف کابیان اور اس کا بیان
کہ مصاب وہ ہےجس پر شبہ ڈال دیا گیا
فَأَمَّا الَّذِينَ كَفَرُوا فَأُعَذِّبُهُمْ۔۔۔۔۔۔۔۔آیت 56تا 58
إِنَّ مَثَلَ عِيسَىٰ عِندَ اللَّـهِ كَمَثَلِ آدَمَ۔۔۔۔۔آیت 59تا60
اس کا بیان کہ یہ آیت وفد نجران کے بارے اس وقت نازل ہوئی جب انہوں نے حضور نبی کریم ﷺ کے اس
ارشاد کا انکار کیا :ان عیسی عبداللہ و کلمۃ (کہ عیسی ٰ علیہ السلام اللہ تعالی ٰ کے بند ے اور اس کا کلمہ ہیں )
فَمَنْ حَاجَّكَ فِيهِ مِن بَعْدِ مَا جَاءَكَ۔۔۔۔۔آیت 61
اس میں تین مسائل ہیں اس پر دلیل کہ بیٹیوں کے بیٹوں کو ابناء کا نام دیا جا سکتا ہے اور مباہلہ کامعنی
إِنَّ هَـٰذَا لَهُوَ الْقَصَصُ الْحَقُّ۔۔۔۔۔۔۔آیت 62تا63
قُلْ يَا أَهْلَ الْكِتَابِ تَعَالَوْا إِلَىٰ۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔آیت 64
اس میں تین مسائل ہیں ۔اس آیت میں اختلاف ہے کہ کیا یہ خطاب اہل نجران کو ہےیا تمام یہود و نصاریٰ کو اور حضور
نبی اکرمﷺ کا ارشاد روم ہرقل کو خطاب
يَا أَهْلَ الْكِتَابِ لِمَ تُحَاجُّونَ فِي إِبْرَاهِيمَ۔۔۔۔۔آیت 65
یہود ونصاری ٰ میں سے ہر فریق کے اس دعویٰٖ کے سبب کابیان کہ حضرت ابراہیم علیہ السلام اس کےدین پرتھے
هَا أَنتُمْ هَـٰؤُلَاءِ حَاجَجْتُمْ فِيمَا لَكُم۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔آیت 66
اس میں دو مسئلےہیں :ھااقم اور ھؤلاءکی بحث ،وجدال سے منع کا بیان جس کا علم نہ ہو
مَا كَانَ إِبْرَاهِيمُ يَهُودِيًّا وَلَا نَصْرَانِيًّا۔۔۔۔۔۔آیت 67
وَدَّت طَّائِفَةٌ مِّنْ أَهْلِ الْكِتَابِ۔۔۔۔۔۔آیت 69
اس کا بیان کہ یہ آیت حضرات معاذ بن جبل ،حذیفہ بن یمان اورعمارین یاسر رضی اللہ عنہم کے بارے میں اس
وقت نازل ہوئی جب یہودیوں نے انہیں اپنے دین کی طرف دعوت دی ۔
يَا أَهْلَ الْكِتَابِ لِمَ تَكْفُرُونَ بِآيَاتِ۔۔۔آیت 70
وَقَالَت طَّائِفَةٌ مِّنْ أَهْلِ الْكِتَابِ آمِنُوا۔۔۔۔۔۔آیت 72
یہ آیت کعب بن اشرف اور مالک بن صیف کے بارے ان کے اپنی قوم کےخلاف تلبیس یا مسلمانوں میں تشکیک
پیدا کرنے کے سبب نازل ہوئی
وَلَا تُؤْمِنُوا إِلَّا لِمَن تَبِعَ دِينَكُمْ۔۔ آیت 73
وَمِنْ أَهْلِ الْكِتَابِ مَنْ إِن تَأْمَنْهُ۔۔۔۔۔آیت 75ٍٍٍٍٍٍٍٍٍٍٍ
اس میں آٹھ مسائل ہیں ۔اس کےسبب نزول میں علماء کا اختلاف ،اس سے ملازمتہ غریم پر استدلال ،امانت کی
فضیلت اور اس پر دلیل کہ کافر اس اہل نہیں کہ اس کی شہادت قبول ہو
بَلَىٰ مَنْ أَوْفَىٰ بِعَهْدِهِ وَاتَّقَىٰ۔۔۔۔۔آیت 76
إِنَّ الَّذِينَ يَشْتَرُونَ بِعَهْدِ اللَّـهِ۔۔۔۔۔۔۔آیت 77
اس میں دو مسئلے ہیں اس کے سبب نزول کا بیان ،حاکم کا حکم مال حلال نہیں ہو کر سکتا جب محکوم لہ کو اس کے بطلان کاعلم ہو
مَا كَانَ لِبَشَرٍ أَن يُؤْتِيَهُ اللَّـهُ۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔آیت 79
یہاں بشر کے مراد بہ کابیان ،اور ربانیین کے معنی کابیان
وَلَا يَأْمُرَكُمْ أَن تَتَّخِذُوا۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔آیت 80
وَإِذْ أَخَذَ اللَّـهُ مِيثَاقَ النَّبِيِّينَ۔۔۔۔۔۔۔۔آیت 81
اس سے متعلقہ وجوہ اعراب کابیان اور میثاق لینے کے معنی کابیان
أَفَغَيْرَ دِينِ اللَّـهِ يَبْغُونَ وَلَهُ أَسْلَمَ۔۔۔۔۔۔۔آیت 83تا84
کعب بن اشرف اور اس کے ساتھیوں کا نصاریٰ کے ساتھ حضور نبی کریم ﷺ کی بارگاہ میں جھگڑا کرنا
وَمَن يَبْتَغِ غَيْرَ الْإِسْلَامِ۔۔۔۔۔۔۔آیت 85
یہ حارث بن سوید کے ارتداد کے بارے نازل ہوئی
كَيْفَ يَهْدِي اللَّـهُ قَوْمًا كَفَرُوا۔۔۔۔آیت 86
جو اسلام سے مرتد ہو ا اس کے حکم کا بیان
أُولَـٰئِكَ جَزَاؤُهُمْ أَنَّ عَلَيْهِمْ۔۔۔۔آیت 87تا89
جس کے بارے نازل ہوئی اس میں اختلاف کابیان
إِنَّ الَّذِينَ كَفَرُوا بَعْدَ إِيمَانِهِم۔۔۔۔۔۔۔آیت90
لَن تَنَالُوا الْبِرَّ حَتَّىٰ تُنفِقُوا مِمَّا تُحِبُّونَ ۚ وَمَا تُنفِقُوا۔۔۔۔۔آیت 92
اس میں دو مسئلے ہیں اس آیت میں بظاہر خطاب اور اس کےعموم کے استعمال پر دلیل ہے اور "البر"کی تاویل میں
اختلاف کابیان
كُلُّ الطَّعَامِ كَانَ حِلًّا لِّبَنِي إِسْرَائِيلَ إِلَّا مَا حَرَّمَ إِسْرَائِيلُ۔۔۔آیت 93تا94
اس میں چار مسائل ہیں ۔اس شے کابیان جو یعقوب علیہ السلام نے اپنے اوپر حرام کی۔تحریم میں اختلاف کیا یہ
اجتہاد کے ساتھ ہوئی یا اللہ تعالیٰ کےاذن اے عرق النساء سے شفاء کابیان
إِنَّ أَوَّلَ بَيْتٍ وُضِعَ لِلنَّاسِ۔۔۔۔۔۔آیت 96تا 97
ان میں پانچ مسائل ہیں مسجد حرام کےبارے بحث اور اس کابیان جس کے بارے میں آیات ہیں اور من دخلہ کا حکم
وَلِلَّـهِ عَلَى النَّاسِ حِجُّ الْبَيْتِ
اس میں نو مسائل ہیں ۔اس کا بیان کہ حج عمر میں ایک بار فرض ہے یہ کہ وہ علی التراخی ہے علی الفور نہیں ،صغیر اور
غلام کے خطاب کا عموم سے خارج ہونا ،استطاعت کے معنی میں علماء کے اقوال ،اس کاحکم جو حج پر قادر ہو اور پھر
ترک کردے
قُلْ يَا أَهْلَ الْكِتَابِ لِمَ تَكْفُرُونَ بِآيَاتِ اللَّـهِ وَاللَّـهُ۔۔۔۔۔آیت 98تا99
يَا أَيُّهَا الَّذِينَ آمَنُوا إِن تُطِيعُوا۔۔۔۔۔آیت 100ٍٍٍٍٍ
اس کا بیان جو کچھ اوس و خزرج کے درمیان زمانہ جاہلیت میں ہوا اور الاعتصام کامعنی
يَا أَيُّهَا الَّذِينَ آمَنُوا اتَّقُوا اللَّـهَ۔۔۔۔۔آیت 102
اس میں ایک مسئلہ ہے
وَاعْتَصِمُوا بِحَبْلِ اللَّـهِ جَمِيعًا وَلَا تَفَرَّقُوا۔۔۔۔۔آیت 103
اس میں دو مسئلے ہیں ،حبل کے مراد کابیان اور فرق اسلامیہ کے منقسم ہونے کا بیان
وَلْتَكُن مِّنكُمْ أُمَّةٌ يَدْعُونَ إِلَى الْخَيْرِ۔۔۔۔۔۔۔۔۔آیت 104
وَلَا تَكُونُوا كَالَّذِينَ تَفَرَّقُوا وَاخْتَلَفُوا۔۔۔۔۔۔۔آیت 105
يَوْمَ تَبْيَضُّ وُجُوهٌ وَتَسْوَدُّ وُجُوهٌ۔۔۔۔۔۔۔۔آیت 106-107
اس میں تین مسائل ہیں
تِلْكَ آيَاتُ اللَّـهِ نَتْلُوهَا عَلَيْكَ بِالْحَقِّ ۔۔۔۔۔۔۔۔آیت 109
كُنتُمْ خَيْرَ أُمَّةٍ أُخْرِجَتْ لِلنَّاسِ ۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔آیت 110
اس میں تین مسائل ہیں
لَن يَضُرُّوكُمْ إِلَّا أَذًى ۖ وَإِن يُقَاتِلُوكُمْ ۔۔۔۔۔۔۔آیت 111
ضُرِبَتْ عَلَيْهِمُ الذِّلَّةُ أَيْنَ مَا ثُقِفُوا إِلَّا بِحَبْلٍ ۔۔۔۔۔۔آیت 112تا115
إِنَّ الَّذِينَ كَفَرُوا لَن تُغْنِيَ عَنْهُمْ ۔۔۔۔۔آیت 116
مَثَلُ مَا يُنفِقُونَ فِي هَـٰذِهِ الْحَيَاةِ الدُّنْيَا ۔۔۔۔۔آیت 117
يَا أَيُّهَا الَّذِينَ آمَنُوا لَا تَتَّخِذُوا۔۔۔۔۔آیت 118
اس میں چھ مسائل ہیں کفار کی طرف مائل ہونے سے تاکید ی زجر وتوبیخ کا بیان اور یہ کہ دشمن کی شہادت دشمن کے
خلاف جائز نہیں
هَا أَنتُمْ أُولَاءِ تُحِبُّونَهُمْ وَلَا يُحِبُّونَكُمْ۔۔۔۔۔آیت 119
إِن تَمْسَسْكُمْ حَسَنَةٌ تَسُؤْهُمْ۔۔۔۔۔۔۔آیت 120
وَإِذْ غَدَوْتَ مِنْ أَهْلِكَ تُبَوِّئُ الْمُؤْمِنِينَ۔۔۔۔۔آیت 121
وَمَكَرُوا وَمَكَرَ اللَّـهُ ۖ وَاللَّـهُ خَيْرُ الْمَاكِرِينَ۔۔۔آیت 54
سیّد نا حضرت عیسی ٰ علیہ السلام کے قتل پر یہودیوں کے اتفاق کرنے پر بحث
إِذْ قَالَ اللَّـهُ يَا عِيسَىٰ إِنِّي مُتَوَفِّيكَ وَرَافِعُكَ إِلَيَّ وَمُطَهِّرُكَ مِنَ الَّذِينَ۔۔۔۔۔آیت 55
حضرت سیّدنا عیسی ٰ علیہ السلام کی وفات اور انہیں اٹھا لیے جانے کے بارے میں علماء کے اختلاف کابیان اور اس کا بیان
کہ مصاب وہ ہےجس پر شبہ ڈال دیا گیا
فَأَمَّا الَّذِينَ كَفَرُوا فَأُعَذِّبُهُمْ۔۔۔۔۔۔۔۔آیت 56تا 58
إِنَّ مَثَلَ عِيسَىٰ عِندَ اللَّـهِ كَمَثَلِ آدَمَ۔۔۔۔۔آیت 59تا60
اس کا بیان کہ یہ آیت وفد نجران کے بارے اس وقت نازل ہوئی جب انہوں نے حضور نبی کریم ﷺ کے اس
ارشاد کا انکار کیا :ان عیسی عبداللہ و کلمۃ (کہ عیسی ٰ علیہ السلام اللہ تعالی ٰ کے بند ے اور اس کا کلمہ ہیں )
فَمَنْ حَاجَّكَ فِيهِ مِن بَعْدِ مَا جَاءَكَ۔۔۔۔۔آیت 61
اس میں تین مسائل ہیں اس پر دلیل کہ بیٹیوں کے بیٹوں کو ابناء کا نام دیا جا سکتا ہے اور مباہلہ کامعنی
إِنَّ هَـٰذَا لَهُوَ الْقَصَصُ الْحَقُّ۔۔۔۔۔۔۔آیت 62تا63
قُلْ يَا أَهْلَ الْكِتَابِ تَعَالَوْا إِلَىٰ۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔آیت 64
اس میں تین مسائل ہیں ۔اس آیت میں اختلاف ہے کہ کیا یہ خطاب اہل نجران کو ہےیا تمام یہود و نصاریٰ کو اور حضور
نبی اکرمﷺ کا ارشاد روم ہرقل کو خطاب
يَا أَهْلَ الْكِتَابِ لِمَ تُحَاجُّونَ فِي إِبْرَاهِيمَ۔۔۔۔۔آیت 65
یہود ونصاری ٰ میں سے ہر فریق کے اس دعویٰٖ کے سبب کابیان کہ حضرت ابراہیم علیہ السلام اس کےدین پرتھے
هَا أَنتُمْ هَـٰؤُلَاءِ حَاجَجْتُمْ فِيمَا لَكُم۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔آیت 66
اس میں دو مسئلےہیں :ھااقم اور ھؤلاءکی بحث ،وجدال سے منع کا بیان جس کا علم نہ ہو
مَا كَانَ إِبْرَاهِيمُ يَهُودِيًّا وَلَا نَصْرَانِيًّا۔۔۔۔۔۔آیت 67
وَدَّت طَّائِفَةٌ مِّنْ أَهْلِ الْكِتَابِ۔۔۔۔۔۔آیت 69
اس کا بیان کہ یہ آیت حضرات معاذ بن جبل ،حذیفہ بن یمان اورعمارین یاسر رضی اللہ عنہم کے بارے میں اس
وقت نازل ہوئی جب یہودیوں نے انہیں اپنے دین کی طرف دعوت دی ۔
يَا أَهْلَ الْكِتَابِ لِمَ تَكْفُرُونَ بِآيَاتِ۔۔۔آیت 70
وَقَالَت طَّائِفَةٌ مِّنْ أَهْلِ الْكِتَابِ آمِنُوا۔۔۔۔۔۔آیت 72
یہ آیت کعب بن اشرف اور مالک بن صیف کے بارے ان کے اپنی قوم کےخلاف تلبیس یا مسلمانوں میں تشکیک
پیدا کرنے کے سبب نازل ہوئی
وَلَا تُؤْمِنُوا إِلَّا لِمَن تَبِعَ دِينَكُمْ۔۔ آیت 73
وَمِنْ أَهْلِ الْكِتَابِ مَنْ إِن تَأْمَنْهُ۔۔۔۔۔آیت 75ٍٍٍٍٍٍٍٍٍٍٍ
اس میں آٹھ مسائل ہیں ۔اس کےسبب نزول میں علماء کا اختلاف ،اس سے ملازمتہ غریم پر استدلال ،امانت کی
فضیلت اور اس پر دلیل کہ کافر اس اہل نہیں کہ اس کی شہادت قبول ہو
بَلَىٰ مَنْ أَوْفَىٰ بِعَهْدِهِ وَاتَّقَىٰ۔۔۔۔۔آیت 76
إِنَّ الَّذِينَ يَشْتَرُونَ بِعَهْدِ اللَّـهِ۔۔۔۔۔۔۔آیت 77
اس میں دو مسئلے ہیں اس کے سبب نزول کا بیان ،حاکم کا حکم مال حلال نہیں ہو کر سکتا جب محکوم لہ کو اس کے بطلان کاعلم ہو
مَا كَانَ لِبَشَرٍ أَن يُؤْتِيَهُ اللَّـهُ۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔آیت 79
یہاں بشر کے مراد بہ کابیان ،اور ربانیین کے معنی کابیان
وَلَا يَأْمُرَكُمْ أَن تَتَّخِذُوا۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔آیت 80
وَإِذْ أَخَذَ اللَّـهُ مِيثَاقَ النَّبِيِّينَ۔۔۔۔۔۔۔۔آیت 81
اس سے متعلقہ وجوہ اعراب کابیان اور میثاق لینے کے معنی کابیان
أَفَغَيْرَ دِينِ اللَّـهِ يَبْغُونَ وَلَهُ أَسْلَمَ۔۔۔۔۔۔۔آیت 83تا84
کعب بن اشرف اور اس کے ساتھیوں کا نصاریٰ کے ساتھ حضور نبی کریم ﷺ کی بارگاہ میں جھگڑا کرنا
وَمَن يَبْتَغِ غَيْرَ الْإِسْلَامِ۔۔۔۔۔۔۔آیت 85
یہ حارث بن سوید کے ارتداد کے بارے نازل ہوئی
كَيْفَ يَهْدِي اللَّـهُ قَوْمًا كَفَرُوا۔۔۔۔آیت 86
جو اسلام سے مرتد ہو ا اس کے حکم کا بیان
أُولَـٰئِكَ جَزَاؤُهُمْ أَنَّ عَلَيْهِمْ۔۔۔۔آیت 87تا89
جس کے بارے نازل ہوئی اس میں اختلاف کابیان
إِنَّ الَّذِينَ كَفَرُوا بَعْدَ إِيمَانِهِم۔۔۔۔۔۔۔آیت90
لَن تَنَالُوا الْبِرَّ حَتَّىٰ تُنفِقُوا مِمَّا تُحِبُّونَ ۚ وَمَا تُنفِقُوا۔۔۔۔۔آیت 92
اس میں دو مسئلے ہیں اس آیت میں بظاہر خطاب اور اس کےعموم کے استعمال پر دلیل ہے اور "البر"کی تاویل میں
اختلاف کابیان
كُلُّ الطَّعَامِ كَانَ حِلًّا لِّبَنِي إِسْرَائِيلَ إِلَّا مَا حَرَّمَ إِسْرَائِيلُ۔۔۔آیت 93تا94
اس میں چار مسائل ہیں ۔اس شے کابیان جو یعقوب علیہ السلام نے اپنے اوپر حرام کی۔تحریم میں اختلاف کیا یہ
اجتہاد کے ساتھ ہوئی یا اللہ تعالیٰ کےاذن اے عرق النساء سے شفاء کابیان
إِنَّ أَوَّلَ بَيْتٍ وُضِعَ لِلنَّاسِ۔۔۔۔۔۔آیت 96تا 97
ان میں پانچ مسائل ہیں مسجد حرام کےبارے بحث اور اس کابیان جس کے بارے میں آیات ہیں اور من دخلہ کا حکم
وَلِلَّـهِ عَلَى النَّاسِ حِجُّ الْبَيْتِ
اس میں نو مسائل ہیں ۔اس کا بیان کہ حج عمر میں ایک بار فرض ہے یہ کہ وہ علی التراخی ہے علی الفور نہیں ،صغیر اور
غلام کے خطاب کا عموم سے خارج ہونا ،استطاعت کے معنی میں علماء کے اقوال ،اس کاحکم جو حج پر قادر ہو اور پھر
ترک کردے
قُلْ يَا أَهْلَ الْكِتَابِ لِمَ تَكْفُرُونَ بِآيَاتِ اللَّـهِ وَاللَّـهُ۔۔۔۔۔آیت 98تا99
يَا أَيُّهَا الَّذِينَ آمَنُوا إِن تُطِيعُوا۔۔۔۔۔آیت 100ٍٍٍٍٍ
اس کا بیان جو کچھ اوس و خزرج کے درمیان زمانہ جاہلیت میں ہوا اور الاعتصام کامعنی
يَا أَيُّهَا الَّذِينَ آمَنُوا اتَّقُوا اللَّـهَ۔۔۔۔۔آیت 102
اس میں ایک مسئلہ ہے
وَاعْتَصِمُوا بِحَبْلِ اللَّـهِ جَمِيعًا وَلَا تَفَرَّقُوا۔۔۔۔۔آیت 103
اس میں دو مسئلے ہیں ،حبل کے مراد کابیان اور فرق اسلامیہ کے منقسم ہونے کا بیان
وَلْتَكُن مِّنكُمْ أُمَّةٌ يَدْعُونَ إِلَى الْخَيْرِ۔۔۔۔۔۔۔۔۔آیت 104
وَلَا تَكُونُوا كَالَّذِينَ تَفَرَّقُوا وَاخْتَلَفُوا۔۔۔۔۔۔۔آیت 105
يَوْمَ تَبْيَضُّ وُجُوهٌ وَتَسْوَدُّ وُجُوهٌ۔۔۔۔۔۔۔۔آیت 106-107
اس میں تین مسائل ہیں
تِلْكَ آيَاتُ اللَّـهِ نَتْلُوهَا عَلَيْكَ بِالْحَقِّ ۔۔۔۔۔۔۔۔آیت 109
كُنتُمْ خَيْرَ أُمَّةٍ أُخْرِجَتْ لِلنَّاسِ ۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔آیت 110
اس میں تین مسائل ہیں
لَن يَضُرُّوكُمْ إِلَّا أَذًى ۖ وَإِن يُقَاتِلُوكُمْ ۔۔۔۔۔۔۔آیت 111
ضُرِبَتْ عَلَيْهِمُ الذِّلَّةُ أَيْنَ مَا ثُقِفُوا إِلَّا بِحَبْلٍ ۔۔۔۔۔۔آیت 112تا115
إِنَّ الَّذِينَ كَفَرُوا لَن تُغْنِيَ عَنْهُمْ ۔۔۔۔۔آیت 116
مَثَلُ مَا يُنفِقُونَ فِي هَـٰذِهِ الْحَيَاةِ الدُّنْيَا ۔۔۔۔۔آیت 117
يَا أَيُّهَا الَّذِينَ آمَنُوا لَا تَتَّخِذُوا۔۔۔۔۔آیت 118
اس میں چھ مسائل ہیں کفار کی طرف مائل ہونے سے تاکید ی زجر وتوبیخ کا بیان اور یہ کہ دشمن کی شہادت دشمن کے
خلاف جائز نہیں
هَا أَنتُمْ أُولَاءِ تُحِبُّونَهُمْ وَلَا يُحِبُّونَكُمْ۔۔۔۔۔آیت 119
إِن تَمْسَسْكُمْ حَسَنَةٌ تَسُؤْهُمْ۔۔۔۔۔۔۔آیت 120
وَإِذْ غَدَوْتَ مِنْ أَهْلِكَ تُبَوِّئُ الْمُؤْمِنِينَ۔۔۔۔۔آیت 121