طاہر رمضان
رکن
- شمولیت
- دسمبر 25، 2012
- پیغامات
- 77
- ری ایکشن اسکور
- 167
- پوائنٹ
- 55
"حضرت عائشہ رضی اللہ عنہا کا پردہ کرکے جانا حجرہ میں حضرت عمر رضی اللہ عنہ کے دفن ہونے کے بعد" کیا یہ حدیث صحیح ہے ؟
بریلوی و حیاتی یہ حدیث پیش کرتے ہیں کہ پہلے حضرت عائشہ بغیر پردہ کے حجرہ میں جاتی تھیں (قبرِ رسولﷺ پر ) جب حضرت ابو بکر دفن کیئے گئے تب بھی بغیر پردہ کے ۔مگر جب حضرت عمر رضی اللہ عنہ کے دفن کے بعد پردہ شروع کیا ۔ کہ "حضرت عمر رضی اللہ عنہ نا محرم ہیں ، اور وہ قبر سے دیکھ رہے ہوں گے " ۔۔
یہ مفہوم کچھ اسی طرح ہے حدیث کا ۔۔
وہ اس سے یہ استدلال کرتے ہیں کہ دیکھو قبر میں کوئی "مردہ" نہین ہوتا سب زندہ ہوتے ہیں ۔ انبیاء و اولیاء وغیرہ ۔۔
برائے مہربانی میری رہنمائی کیجیئے اس بارے میں کہ کیا یہ حدیث موجود بھی ہے اور یہ قابلِ استدلال ہے بھی یا نہیں
۔!! شکریہ
بریلوی و حیاتی یہ حدیث پیش کرتے ہیں کہ پہلے حضرت عائشہ بغیر پردہ کے حجرہ میں جاتی تھیں (قبرِ رسولﷺ پر ) جب حضرت ابو بکر دفن کیئے گئے تب بھی بغیر پردہ کے ۔مگر جب حضرت عمر رضی اللہ عنہ کے دفن کے بعد پردہ شروع کیا ۔ کہ "حضرت عمر رضی اللہ عنہ نا محرم ہیں ، اور وہ قبر سے دیکھ رہے ہوں گے " ۔۔
یہ مفہوم کچھ اسی طرح ہے حدیث کا ۔۔
وہ اس سے یہ استدلال کرتے ہیں کہ دیکھو قبر میں کوئی "مردہ" نہین ہوتا سب زندہ ہوتے ہیں ۔ انبیاء و اولیاء وغیرہ ۔۔
برائے مہربانی میری رہنمائی کیجیئے اس بارے میں کہ کیا یہ حدیث موجود بھی ہے اور یہ قابلِ استدلال ہے بھی یا نہیں
۔!! شکریہ