- شمولیت
- اگست 25، 2014
- پیغامات
- 6,372
- ری ایکشن اسکور
- 2,589
- پوائنٹ
- 791
فورم کے زمرہ ’’ تحقیق حدیث کے متعلق سوال ‘‘
میں محترم یوسف ثانی صاحب (@یوسف ثانی ) نے درج ذیل سوال کیا ہے کہ :
’’ کیا یہ حدیث صحیح ہے؟
عن ابن عمر، قال: كان رسول الله صلى الله عليه وسلم يكره من الشاة سبعا: المرارة، والمثانة، والمحياة، والذكر، والأنثيين، والغدة، والدم‘‘
جناب عبد اللہ بن عمر سے مروی ہے کہ رسول اللہ ﷺ بکری کے سات اعضاء کو مکروہ (حرام ) سمجھتے تھے ،(۱) مادہ کی شرمگاہ۔(۲) نر کی شرمگاہ (۳) خصیتین (۴) مثانہ (۵) غدود (۶)۔پتا ۔(۷) بہتا ہوا خون ‘‘
۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔
جواب :
یہ روایت امام طبرانی (المتوفى: 360هـ)نے ’’ المعجم الأوسط ‘‘ رقم الحدیث :9480 ) میں نقل فرمائی ہے
اور اسکی سند درج ذیل بیان کی ہے :
(حدثنا يعقوب بن إسحاق، ثنا يحيى الحماني، ثنا عبد الرحمن بن زيد بن أسلم، عن أبيه، عن عبد الله بن عمر،)
علامہ ناصر الدین الالبانی ؒــسلسلة الأحاديث الضعيفة والموضوعة ۔برقم :4292 ‘‘ میں لکھتے ہیں :
’’أخرجه الطبراني في "الأوسط" (ص 382 - زوائده) .
قلت: وهذا إسناد ضعيف جداً؛ عبد الرحمن بن زيد بن أسلم؛ متروك.
ويحيى الحماني؛ فيه ضعف.
یہ اسناد انتہائی ضعیف ہے کیونکہ اس کا راوی عبد الرحمن بن زيد ’’ متروک ‘‘ ہے، اور دوسرا راوی ’’ یحی الحمانی ‘‘ ضعیف ہے ‘‘
۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔
اور علامہ عبد الستار الحماد ۔۔فتاوی اصحاب الحدیث ۔۔ میں لکھتے ہیں :
میں محترم یوسف ثانی صاحب (@یوسف ثانی ) نے درج ذیل سوال کیا ہے کہ :
’’ کیا یہ حدیث صحیح ہے؟
عن ابن عمر، قال: كان رسول الله صلى الله عليه وسلم يكره من الشاة سبعا: المرارة، والمثانة، والمحياة، والذكر، والأنثيين، والغدة، والدم‘‘
جناب عبد اللہ بن عمر سے مروی ہے کہ رسول اللہ ﷺ بکری کے سات اعضاء کو مکروہ (حرام ) سمجھتے تھے ،(۱) مادہ کی شرمگاہ۔(۲) نر کی شرمگاہ (۳) خصیتین (۴) مثانہ (۵) غدود (۶)۔پتا ۔(۷) بہتا ہوا خون ‘‘
۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔
جواب :
یہ روایت امام طبرانی (المتوفى: 360هـ)نے ’’ المعجم الأوسط ‘‘ رقم الحدیث :9480 ) میں نقل فرمائی ہے
اور اسکی سند درج ذیل بیان کی ہے :
(حدثنا يعقوب بن إسحاق، ثنا يحيى الحماني، ثنا عبد الرحمن بن زيد بن أسلم، عن أبيه، عن عبد الله بن عمر،)
علامہ ناصر الدین الالبانی ؒــسلسلة الأحاديث الضعيفة والموضوعة ۔برقم :4292 ‘‘ میں لکھتے ہیں :
’’أخرجه الطبراني في "الأوسط" (ص 382 - زوائده) .
قلت: وهذا إسناد ضعيف جداً؛ عبد الرحمن بن زيد بن أسلم؛ متروك.
ويحيى الحماني؛ فيه ضعف.
یہ اسناد انتہائی ضعیف ہے کیونکہ اس کا راوی عبد الرحمن بن زيد ’’ متروک ‘‘ ہے، اور دوسرا راوی ’’ یحی الحمانی ‘‘ ضعیف ہے ‘‘
۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔
اور علامہ عبد الستار الحماد ۔۔فتاوی اصحاب الحدیث ۔۔ میں لکھتے ہیں :
Last edited: