اشماریہ
سینئر رکن
- شمولیت
- دسمبر 15، 2013
- پیغامات
- 2,684
- ری ایکشن اسکور
- 751
- پوائنٹ
- 290
جزاک اللہ خیرا۔السلام علیکم ورحمۃ اللہ وبرکاتہ
محترم بھائی نماز وتر کو نماز مغرب کے فرضوں کے مشابہ نہ پڑھنے کا حکم رسول اکرم ﷺ نے دیا ہے ،
جس کی ایک صورت تو اسی حدیث میں بیان کردی ہے ،جس میں مغرب کے مشابہ پڑھنے سے روکا ہے
صحیح ابن حبان (حدیث نمبر :2429 )
’’ أخبرنا الحسن بن سفيان، قال: حدثنا حرملة، حدثنا ابن وهب، قال: حدثني سليمان بن بلال، عن صالح بن كيسان، عن عبد الله بن الفضل، عن أبي سلمة بن عبد الرحمن، وعبد الرحمن الأعرج، عن أبي هريرة، عن رسول الله صلى الله عليه وسلم، أنه قال: «لا توتروا بثلاث، أوتروا بخمس، أو بسبع، ولا تشبهوا بصلاة المغرب»
وتر تین رکعت نہ پڑھو ،(بلکہ ) وتر کی پانچ ،یا ،سات رکعت پڑھا کرو ،اور (نماز وتر کو )نماز مغرب کے مشابہ نہ کرو ؛؛
اس کی تخریج و تحقیق میں علامہ شعیب ارناوط لکھتے ہیں :
إسناده صحيح على شرط مسلم.
وأخرجه الحاكم 1/304، والبيهقي 3/31، والدارقطني 2/24 من طريق أحمد بن صالح المصري، والدارقطني 2/24-25 من طريق موهب بن يزيد بن خالد، كلاهما عن ابن وهب، بهذا الإسناد، وصححه الحاكم على شرطهما ووافقه الذهبي!.
وأخرجه الدارقطني 2/26-27 من طريق عبد الملك بن مسلمة بن يزيد، عن سليمان بن بلال، به.
وأخرجه الحاكم 1/304، والبيهقي 3/31 و32 من طريقين عن الليث، عن يزيد بن أبي حبيب، عن عراك بن مالك، عن أبي هريرة۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔
۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔
اور سنن الدارقطنی ،باب( لَا تُشَبِّهُوا الْوِتْرَ بِصَلَاةِ الْمَغْرِبِ )میں ہے :
حدثنا عبد الله بن سليمان بن الأشعث , ثنا أحمد بن صالح , ثنا عبد الله بن وهب , أنبأ سليمان بن بلال , ح وحدثنا أبو بكر النيسابوري , ثنا موهب بن يزيد بن خالد , ثنا عبد الله بن وهب , حدثني سليمان بن بلال , عن صالح بن كيسان , عن عبد الله بن الفضل , عن أبي سلمة بن عبد الرحمن , وعبد الرحمن الأعرج , عن أبي هريرة , عن رسول الله صلى الله عليه وسلم قال
: «لا توتروا بثلاث , أوتروا بخمس , أو بسبع ولا تشبهوا بصلاة المغرب» . واللفظ لموهب بن يزيد , كلهم ثقات
اس کا ترجمہ بھی وہی ہے جو اوپر گزرا ،
اور امام دارقطنی فرماتے ہیں : اس کے سارے راوی ثقہ ہیں ؛
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
اور مغرب کی مشابہت سے بچنے دوسری صورت یہ ہے کہ :
دو رکعت پڑھ کر سلام پھیر دیں ،اور ایک رکعت علیحدہ پڑھیں ،جیسا کہ سیدنا عبد اللہ بن عمر ؓ کرتے تھے ،
وعن نافع: أن عبد الله بن عمر: «كان يسلم بين الركعة والركعتين في الوتر حتى يأمر ببعض حاجته» صحیح بخاری
کہ نماز وتر کی دو رکعت پر سلام پھیر کر حسب ضرورت بات کرتے ،پھر ایک رکعت علیحدہ پڑھتے ،
۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔
اور نمازمغرب کی مشابہت سے بچنے کی تیسری صورت یہ ہے کہ :
درمیانی قعدہ میں بیٹھے بغیر مسلسل تین رکعت پڑھی جائیں ،
فتح الباری شرح صحیح بخاری میں حافظ ابن حجر ؒ لکھتے ہیں :
ما رواه الحاكم من حديث عائشة أنه كان صلى الله عليه وسلم يوتر بثلاث لا يقعد إلا في آخرهن ‘‘
کہ امام حاکم نے سیدہ عائشہ رضی اللہ عنہا کی روایت نقل کی ہے کہ جناب نبی اکرم ﷺ تین رکعت وتر پڑھتے ، اور صرف آخری قعدہ ہی بیٹھتے ،
اس کا مطلب یہ ہوا کہ نبی کریم ﷺ سے یہ تمام افعال ثابت ہیں اور سب کیے جا سکتے ہیں یا کوئی منسوخ ہے؟
اسی طرح آخری روایت میں حصر کے الفاظ ہیں۔ تو اگر یہ مان لیا جائے کہ یہی نبی ﷺ کا فعل تھا تو پھر پچھلی روایات کی کیا توجیہ ہوگی؟