کوئی شک نہیں کہ ”حلالہ“کے بارے میں ” احناف“نے سخت ”ٹھوکر“کھائی ہے وہ اس معاملے میں اپنی ”غلطی“کو تسلیم کرنے کی بجائے ”بے جا تاویلات“ کا سہارا لیتے ہیں جس کی ”قرآن و سنت “ میں کوئی ”گنجائش“نہیں مزید یہ کہ ”مفتیان ِحلالہ“کہتے ہیں کہ ”حلالہ“ایک ”شرعی حکم“ہے لیکن ” حلالہ سنٹرز“کا کوئی جوازنہیں ، ہماری سمجھ سے یہ ”بالاتر“ہے کہ جب ”احناف“ کی نظر میں ”حلالہ “ جائز ہے تو ”حلالہ سنٹرز“ کا ”قیام“ کس ”قیاس “ کی بناء پر”نا جائز “ ہے ؟ یہ ایسا ہی ہے جیسے کوئی کہے کہ ”شراب“پینا تو جائز ہے مگر ”مئے خانہ “ کا کو ئی ”جواز“ نہیں، جب ”شراب“ کا ”جواز ”نکال “ہی لیا گیا ہے تو بھلا ”مئے خانے“ کے ”قیام “ میں کیا ”قباحت “ ہے ؟