محمدعلی اسداللہ
رکن
- شمولیت
- جنوری 27، 2013
- پیغامات
- 10
- ری ایکشن اسکور
- 61
- پوائنٹ
- 34
وعتصموابحبل اللہ جمیعا ولا تفرقوا
منفعت ایک ہےاس قوم کی نقصان بھی ایک
ایک ہی سب کانبی دین بھی ایمان بھی ایک
حرم پاک بھی اللہ بھی قرآن بھی ایک
کچھ بڑی بات تھی ہوتے جومسلمان بھی ایک
فرقہ بندی ہے کہیں اورکہیں ذاتیں ہیں
کیازمانے میں پنپنےکی یہی باتیں ہیں
[علامہ اقبال]
آج ھم اسلام کے دعویدار ھونے کے ساتھ فرقہ بندیوں اور گروہ بندیوں میں بٹے ھوۓ ھیں
کہیں مالکی، حنفی، شافعی، حنبلی، جعفری، ھیں
کہیں چشتی، قادری، نقشبندی، اور سہروردی،
تو کہیں بریلوی، دیوبندی، وہابی، جماعتی، اسراری، عثمانی، مسعودی اور توحیدی
کہیں رضوی، تبلیغی، عطاری، حیاتی اور مماتی
بیان کردہ چند فرقوں کے نظریات اور مسائل ایک دوسرے سے بالکل مختلف ھیں جو ان فرقوں کے لیڈروں کے اقوال و ملفوظات سے اخذ کیۓ گیۓ ھیں
ان اقوال و ملفوظات سے میں اور آپ اختلاف کر سکتے ھیں لیکن کیاکوئ مسلمان اللہ کی کتاب (قرآن) اور رسول اللہ صلي الله عليه وسلم کے اقوال و افعال (احادیث) سے اختلاف کرسکتا ھے؟
تو کیوں نہ ھم سب اکٹھےھو کر اللہ کی رسی (قرآن اور حدیث) کوتھام لیں فرقہ بندیاں ختم کردیں
منفعت ایک ہےاس قوم کی نقصان بھی ایک
ایک ہی سب کانبی دین بھی ایمان بھی ایک
حرم پاک بھی اللہ بھی قرآن بھی ایک
کچھ بڑی بات تھی ہوتے جومسلمان بھی ایک
فرقہ بندی ہے کہیں اورکہیں ذاتیں ہیں
کیازمانے میں پنپنےکی یہی باتیں ہیں
[علامہ اقبال]
آج ھم اسلام کے دعویدار ھونے کے ساتھ فرقہ بندیوں اور گروہ بندیوں میں بٹے ھوۓ ھیں
کہیں مالکی، حنفی، شافعی، حنبلی، جعفری، ھیں
کہیں چشتی، قادری، نقشبندی، اور سہروردی،
تو کہیں بریلوی، دیوبندی، وہابی، جماعتی، اسراری، عثمانی، مسعودی اور توحیدی
کہیں رضوی، تبلیغی، عطاری، حیاتی اور مماتی
بیان کردہ چند فرقوں کے نظریات اور مسائل ایک دوسرے سے بالکل مختلف ھیں جو ان فرقوں کے لیڈروں کے اقوال و ملفوظات سے اخذ کیۓ گیۓ ھیں
ان اقوال و ملفوظات سے میں اور آپ اختلاف کر سکتے ھیں لیکن کیاکوئ مسلمان اللہ کی کتاب (قرآن) اور رسول اللہ صلي الله عليه وسلم کے اقوال و افعال (احادیث) سے اختلاف کرسکتا ھے؟
تو کیوں نہ ھم سب اکٹھےھو کر اللہ کی رسی (قرآن اور حدیث) کوتھام لیں فرقہ بندیاں ختم کردیں