• الحمدللہ محدث فورم کو نئےسافٹ ویئر زین فورو 2.1.7 پر کامیابی سے منتقل کر لیا گیا ہے۔ شکایات و مسائل درج کروانے کے لئے یہاں کلک کریں۔
  • آئیے! مجلس التحقیق الاسلامی کے زیر اہتمام جاری عظیم الشان دعوتی واصلاحی ویب سائٹس کے ساتھ ماہانہ تعاون کریں اور انٹر نیٹ کے میدان میں اسلام کے عالمگیر پیغام کو عام کرنے میں محدث ٹیم کے دست وبازو بنیں ۔تفصیلات جاننے کے لئے یہاں کلک کریں۔

فقہ حنفی کا ایک اہم مسلہء

تلمیذ

مشہور رکن
شمولیت
ستمبر 12، 2011
پیغامات
765
ری ایکشن اسکور
1,506
پوائنٹ
191
مرد کا اگر دودھ اتر آئے تو اس پینے سے رضاعت ثابت نہیں ہوتی
یہی فتوي سعودی علماء کا بھی ہے
حكم لبن الرجل : -
ذهب جمهور الفقهاء إلى أن الرجل إذا خرج له لبن وأرضع طفلاً فلا حرمة ولا رضاع بينهما ولا تنتشر الحرمة بين من أرضعهما ، فلو أرضع طفلين أحدهما ذكر والآخر أنثى فلا يصيران أخوين من الرضاعة ، وجاز لأحدهما أن يتزوج من الآخر ، كما أنه لا تثبت الحرمة بين الرجل وبين أحدهما ، وجاز له أن يتزوج البنت التي أرضعها ، كما يجوز للولد الذي رضع منه أن يتزوج بابنته أو أخته أو عمته أو خالته إذا لم يكن هناك مانع آخر .
وذهب الكرابيسي إلى أن الحرمة تنتشر بلبن الذكر ، فلو أن رجلاً خرج له لبن وأرضع طفلا انتشرت الحرمة بينه وبين من أرضعه ، إذا اجتمع طفلان على هذا اللبن تثبت الحرمة بينهما ، فلو أرضع ذكراً وأنثى ثبتت الحرمة بينهما وأصبحا أخوين من الرضاعة ، وذلك لأنه لبن آدمي فأشبه لبن الآدمية ، ولم يجز لأحدهما أن يتزوج بالآخر .
والراجح أن لبن الرجل لا تنتشر به الحرمة ؛ لأن نزول اللبن من ثدي الرجل من الأمور النادرة ولم يخلق لغذاء المولود ، فلا يتعلق به التحريم .



مجلة البحوث الإسلامية
العدد السابع والثلاثون - الإصدار : من رجب إلى شوال لسنة 1413هـ



اس فتوی کا مفہوم ہے کہ مرد کا اگر دودھ اتر جائے تو اس کے پینے سے رضاعت ثابت نہیں ہوتی کیوں مرد کا دودھ شاذ و نادر اترتا ہے اور یہ بچہ کی خوراک بھی نہیں اس لئیے حرمت رضاعت مرد کا دودھ پینے سے ثابت نہیں ہوتی


تو کیا یہ مسئلہ صرف فقہ حنفی کا ہے یا سعودی فقہاء کا بھی
میں فقہ حنفی کی تخصیص کرنے کی وجہ سمجھنے سے قاصر ہوں
 

علی بہرام

مشہور رکن
شمولیت
ستمبر 18، 2013
پیغامات
1,216
ری ایکشن اسکور
162
پوائنٹ
105
مرد کا اگر دودھ اتر آئے تو اس پینے سے رضاعت ثابت نہیں ہوتی
یہی فتوي سعودی علماء کا بھی ہے
حكم لبن الرجل : -
ذهب جمهور الفقهاء إلى أن الرجل إذا خرج له لبن وأرضع طفلاً فلا حرمة ولا رضاع بينهما ولا تنتشر الحرمة بين من أرضعهما ، فلو أرضع طفلين أحدهما ذكر والآخر أنثى فلا يصيران أخوين من الرضاعة ، وجاز لأحدهما أن يتزوج من الآخر ، كما أنه لا تثبت الحرمة بين الرجل وبين أحدهما ، وجاز له أن يتزوج البنت التي أرضعها ، كما يجوز للولد الذي رضع منه أن يتزوج بابنته أو أخته أو عمته أو خالته إذا لم يكن هناك مانع آخر .
وذهب الكرابيسي إلى أن الحرمة تنتشر بلبن الذكر ، فلو أن رجلاً خرج له لبن وأرضع طفلا انتشرت الحرمة بينه وبين من أرضعه ، إذا اجتمع طفلان على هذا اللبن تثبت الحرمة بينهما ، فلو أرضع ذكراً وأنثى ثبتت الحرمة بينهما وأصبحا أخوين من الرضاعة ، وذلك لأنه لبن آدمي فأشبه لبن الآدمية ، ولم يجز لأحدهما أن يتزوج بالآخر .
والراجح أن لبن الرجل لا تنتشر به الحرمة ؛ لأن نزول اللبن من ثدي الرجل من الأمور النادرة ولم يخلق لغذاء المولود ، فلا يتعلق به التحريم .



مجلة البحوث الإسلامية
العدد السابع والثلاثون - الإصدار : من رجب إلى شوال لسنة 1413هـ



اس فتوی کا مفہوم ہے کہ مرد کا اگر دودھ اتر جائے تو اس کے پینے سے رضاعت ثابت نہیں ہوتی کیوں مرد کا دودھ شاذ و نادر اترتا ہے اور یہ بچہ کی خوراک بھی نہیں اس لئیے حرمت رضاعت مرد کا دودھ پینے سے ثابت نہیں ہوتی


تو کیا یہ مسئلہ صرف فقہ حنفی کا ہے یا سعودی فقہاء کا بھی
میں فقہ حنفی کی تخصیص کرنے کی وجہ سمجھنے سے قاصر ہوں
بہت خوب شکریہ
 
Top