• الحمدللہ محدث فورم کو نئےسافٹ ویئر زین فورو 2.1.7 پر کامیابی سے منتقل کر لیا گیا ہے۔ شکایات و مسائل درج کروانے کے لئے یہاں کلک کریں۔
  • آئیے! مجلس التحقیق الاسلامی کے زیر اہتمام جاری عظیم الشان دعوتی واصلاحی ویب سائٹس کے ساتھ ماہانہ تعاون کریں اور انٹر نیٹ کے میدان میں اسلام کے عالمگیر پیغام کو عام کرنے میں محدث ٹیم کے دست وبازو بنیں ۔تفصیلات جاننے کے لئے یہاں کلک کریں۔

فورم کے حنفی بھائیوں سے تراویح کی متعلق ایک سوال

وسیم خان

مبتدی
شمولیت
اپریل 23، 2014
پیغامات
13
ری ایکشن اسکور
7
پوائنٹ
13
مجھے یہ نہیں سمجھ آتا کہ حنفی حضرات تراویح کی رکعت کے متعلق ۲۰ اور ۲۱ میں کسطرح تطبیق دیتے ہیں کیونکہ ۲۱ کا ہندسہ بھی بعض حدیث میں آیا ہے - اہل حدیث کے نزدیک تو یہ ضعیف لیکن احناف نہ تو ایک وتر کے قائل ہے اور نہ ہی ۱۸ تراویح کے- برائے کرم رہنمائ کرے
 

sufi

رکن
شمولیت
جون 25، 2012
پیغامات
196
ری ایکشن اسکور
310
پوائنٹ
63
ahnaaf apne masail mujarad ahadees dekh kr nahi nikala karte balke is k liye wo sawad e azam k mutawatir amal ko awaleen bunyad banate hain aur phir jo ahadees is mutawatir sunnat k mutabiq hoti hain unhain rajih qarar dete hain. Aisa hi muamila taraweekh k baab main hai. Wasalam
 

sufi

رکن
شمولیت
جون 25، 2012
پیغامات
196
ری ایکشن اسکور
310
پوائنٹ
63
ahnaaf apne masail mujarad ahadees kangaal kar nahi nikala karte balke is k liye wo ummat k sawad e azam ki sunnan k baab main tawatar amali ko dekhte hain aur isi tawatur ko bunyaad banate hain. Aur zimnan mawafiq ahadees ko rajih qarar dete huwe unhain bhi apna mustadil qarar dete hain. Yahi baat taraweekh k baab main aap samajh lein. Wasalam
 

sufi

رکن
شمولیت
جون 25، 2012
پیغامات
196
ری ایکشن اسکور
310
پوائنٹ
63
ahnaaf apne masail mujarad ahadees kangaal kar nahi nikala karte balke is k liye wo ummat k sawad e azam ki sunnan k baab main tawatar amali ko dekhte hain aur isi tawatur ko bunyaad banate hain. Aur zimnan mawafiq ahadees ko rajih qarar dete huwe unhain bhi apna mustadil qarar dete hain. Yahi baat taraweekh k baab main aap samajh lein. Wasalam
 

sufi

رکن
شمولیت
جون 25، 2012
پیغامات
196
ری ایکشن اسکور
310
پوائنٹ
63
ahnaaf apne masail mujarad ahadees kangaal kar nahi nikala karte balke is k liye wo ummat k sawad e azam ki sunnan k baab main tawatar amali ko dekhte hain aur isi tawatur ko bunyaad banate hain. Aur zimnan mawafiq ahadees ko rajih qarar dete huwe unhain bhi apna mustadil qarar dete hain. Yahi baat taraweekh k baab main aap samajh lein. Wasalam
 

وسیم خان

مبتدی
شمولیت
اپریل 23، 2014
پیغامات
13
ری ایکشن اسکور
7
پوائنٹ
13
بھائ معاف کرئیں میں آپکی بات سمجھ نہیں پایا- کیا یہ سمجھا جائے کہ ۲۱ کی روایات احناف کے نزدیک بھی ضعیف ہیں
 

اشماریہ

سینئر رکن
شمولیت
دسمبر 15، 2013
پیغامات
2,682
ری ایکشن اسکور
752
پوائنٹ
290
بھائ معاف کرئیں میں آپکی بات سمجھ نہیں پایا- کیا یہ سمجھا جائے کہ ۲۱ کی روایات احناف کے نزدیک بھی ضعیف ہیں
میں نے عموما بہت سے اہل حدیث کو دیکھا ہے کہ وہ صرف ضعیف اور صحیح کی بحث کو دیکھتے ہیں۔ حالاں کہ اس سے ہٹ کر راجح اور مرجوح کی بحث بھی ہوتی ہے۔ یعنی دو احادیث میں سے دونوں صحیح ہوتی ہیں لیکن قرائن و دلائل کی بنیاد پر ایک راجح اور دوسری مرجوح ہوتی ہے۔

بہر حال اگر آپ مجھے یہ حدیث باحوالہ عنایت فرما دیں تو میں اس کی استنادی حیثیت دیکھ لیتا ہوں۔
 

T.K.H

مشہور رکن
شمولیت
مارچ 05، 2013
پیغامات
1,123
ری ایکشن اسکور
330
پوائنٹ
156
میں نے عموما بہت سے اہل حدیث کو دیکھا ہے کہ وہ صرف ضعیف اور صحیح کی بحث کو دیکھتے ہیں۔ حالاں کہ اس سے ہٹ کر راجح اور مرجوح کی بحث بھی ہوتی ہے۔ یعنی دو احادیث میں سے دونوں صحیح ہوتی ہیں لیکن قرائن و دلائل کی بنیاد پر ایک راجح اور دوسری مرجوح ہوتی ہے۔

بہر حال اگر آپ مجھے یہ حدیث باحوالہ عنایت فرما دیں تو میں اس کی استنادی حیثیت دیکھ لیتا ہوں۔
اوپر ہائی لائٹ کی گئی بات میں میرا بھی یہی مشاہدہ ہے۔
 

وسیم خان

مبتدی
شمولیت
اپریل 23، 2014
پیغامات
13
ری ایکشن اسکور
7
پوائنٹ
13
میرے بھائ اگر آپ لوگ میرا سوال ٹھیک سے پڑھتے توشاید بات بآسانی بات سمجھ آجاتی- میں نے یہ نہیں پوچھا تھا کہ احناف کے نزدیک یہ روایات ضعیف ہے یا نہیں بلکہ میں نے تطبیق کے متعلق پوچھا تھا بالفاظ دیگر میں یہ پوچھنا چاہتا ہوں کہااحناف نے کس قرینہ کی بنیاد پر راجح اور مجروح کا فرق کیا ہےیا کس طرح تطبیق دی ہے- اس میں پوری جماعت اہلحدیث کا موقف ذکر کرنے کی کیا ضرورت ہے- اور دوسری بات اب مجھے ایسا بھی لگنے لگا ہے کہ آپ کے نزدیک محدیثین اکرام کی محنتیں رائگا ہے شاید- اس بات سے اور بھی شبہات اٹھنے لگے گےبھائ
 
Top