- شمولیت
- ستمبر 13، 2014
- پیغامات
- 393
- ری ایکشن اسکور
- 277
- پوائنٹ
- 71
جابر رضی اللہ عنہ کی جو حدیث ہے اس میں ترمذی میں اسماعیل بن مسلم المکی اور ابن ماجہ میں الربیع بن بدر پر جرح ہے یہ دونوں ضعیف ہیں
ابو الزبیر المکی مدلس بھی ہیں سماع کی صراحت نہیں لہذا ترمذی اور ابن ماجہ کی دونوں روایات محل نظر ہیں بخاری میں امام زھری کے رائے ہی ہے کوئی دلیل نہیں
اصل ابھی تک السقط پر ہے کہ اس پر جنازہ پڑھا جائے گا واجب ہے یا نہیں مجھے اس میں صحابہ کے وہ آثار ہی اچھے لگتے ہیں
جس میں وہ کہتے تھے اوتر رسول اللہ و اوتر المسلمون سائل ضد کرتا تو کہتے تھے او ما تعقل؟؟ ایسے ہی امام مالک کا سائل کو نماز کے مسےحبات وغیرہ پوچھنے پر کہنا اخرجوہ کلام الزنادقۃ
جب اللہ کے نبی نے کہا جنازہ پڑھا جائے گا بس پڑھیں
ان تجد عیبا فسد الخللا جل من لا عیب فیہ و علا
ابو الزبیر المکی مدلس بھی ہیں سماع کی صراحت نہیں لہذا ترمذی اور ابن ماجہ کی دونوں روایات محل نظر ہیں بخاری میں امام زھری کے رائے ہی ہے کوئی دلیل نہیں
اصل ابھی تک السقط پر ہے کہ اس پر جنازہ پڑھا جائے گا واجب ہے یا نہیں مجھے اس میں صحابہ کے وہ آثار ہی اچھے لگتے ہیں
جس میں وہ کہتے تھے اوتر رسول اللہ و اوتر المسلمون سائل ضد کرتا تو کہتے تھے او ما تعقل؟؟ ایسے ہی امام مالک کا سائل کو نماز کے مسےحبات وغیرہ پوچھنے پر کہنا اخرجوہ کلام الزنادقۃ
جب اللہ کے نبی نے کہا جنازہ پڑھا جائے گا بس پڑھیں
ان تجد عیبا فسد الخللا جل من لا عیب فیہ و علا