• الحمدللہ محدث فورم کو نئےسافٹ ویئر زین فورو 2.1.7 پر کامیابی سے منتقل کر لیا گیا ہے۔ شکایات و مسائل درج کروانے کے لئے یہاں کلک کریں۔
  • آئیے! مجلس التحقیق الاسلامی کے زیر اہتمام جاری عظیم الشان دعوتی واصلاحی ویب سائٹس کے ساتھ ماہانہ تعاون کریں اور انٹر نیٹ کے میدان میں اسلام کے عالمگیر پیغام کو عام کرنے میں محدث ٹیم کے دست وبازو بنیں ۔تفصیلات جاننے کے لئے یہاں کلک کریں۔

ميلاديوں کے چند شبھات اور ان کا ازالہ :

علی بہرام

مشہور رکن
شمولیت
ستمبر 18، 2013
پیغامات
1,216
ری ایکشن اسکور
162
پوائنٹ
105
ہمارا خیال یہ ہے کہ جس قدر جو عمل رسول اللہ صلی اللہ علیہ وسلم سے ثابت ہو اس قدر عمل کیا جانا چاہئے، اسی لئے آپ سوموار والے دن (نفلی) روزہ رکھ سکتے ہیں، واللہ اعلم

رسول اللہ صلی اللہ علیہ وسلم کی سنتوں پر عمل کرنے کی بات کو اہمیت دیں، جیسے حضرت فاطمہ رضی اللہ عنہا ان کے شوہر حضرت علی رضی اللہ عنہ اور ان کے دو بیٹے حضرت حسین و حسین رضی اللہ عنہما نے کیا، ان نیک لوگوں کی زندگی میں 12 ربیع الاول کا دن کئی مرتبہ اور سوموار کا دن سینکڑوں مرتبہ آیا لیکن انہوں نے مروجہ عید میلاد (بدعت) کو نہیں منایا، جس طرح موجودہ دور میں منایا جا رہا ہے، اگر آپ یہ مانتے ہیں کہ اِن نیک لوگوں نے یہ کام کیا تو آپ ہمیں ثبوت پیش کر دیں، اب دیکھتے ہیں آپ کیا ثبوت پیش کرتے ہیں۔
عدم ذکر عدم وجود کی نفی نہیں ہوتی
سوموار کے دن روزہ رکھنا بھی اب پاک ہستوں سے ثابت نہیں تو اس کا مطلب یہ ہوا کہ یہ بھی رسول صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم کی سنت اس سنت پر عمل نہیں کرتے تھے نعوذباللہ
 

خضر حیات

علمی نگران
رکن انتظامیہ
شمولیت
اپریل 14، 2011
پیغامات
8,773
ری ایکشن اسکور
8,480
پوائنٹ
964
عدم ذکر عدم وجود کی نفی نہیں ہوتی
سوموار کے دن روزہ رکھنا بھی اب پاک ہستوں سے ثابت نہیں تو اس کا مطلب یہ ہوا کہ یہ بھی رسول صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم کی سنت اس سنت پر عمل نہیں کرتے تھے نعوذباللہ
پہلے قاعدہ ٹھیک کر لیں !
اور پھر سنیں کہ اگر کوئی کہہ دے کہ ’’ حضور جو سوموار کا روزہ رکھتے تھے وہ 24 گھنٹے کا ہوتا تھا ، حضور میلاد منانے کے لیے روزہ رکھتے تھے اور عید میلاد ’’ یوم میلاد ‘‘ اور ’’ شب میلاد ‘‘ دونوں کو شامل ہے لہذا سنت نبوی کے مطابق 12 ربیع الأول کی رات اور دن کو یعنی چوبیس گھنٹے کا روزہ رکھنا چاہیے ۔ اور یقینا یہ کام پاک ہستیاں بھی کرتی ہوں گی ۔
اور اس کے لیے دلیل ولیل کا اگر ہمیں نہیں پتہ تو یہ ضروری نہیں کہ اصل میں ایسا نہ ہوا ہو کیونکہ ’’ عدم ذکر نفی کو مستلزم نہیں ۔
 
Top