• الحمدللہ محدث فورم کو نئےسافٹ ویئر زین فورو 2.1.7 پر کامیابی سے منتقل کر لیا گیا ہے۔ شکایات و مسائل درج کروانے کے لئے یہاں کلک کریں۔
  • آئیے! مجلس التحقیق الاسلامی کے زیر اہتمام جاری عظیم الشان دعوتی واصلاحی ویب سائٹس کے ساتھ ماہانہ تعاون کریں اور انٹر نیٹ کے میدان میں اسلام کے عالمگیر پیغام کو عام کرنے میں محدث ٹیم کے دست وبازو بنیں ۔تفصیلات جاننے کے لئے یہاں کلک کریں۔

نماز میں جواب دینا؟؟

Aamir

خاص رکن
شمولیت
مارچ 16، 2011
پیغامات
13,382
ری ایکشن اسکور
17,097
پوائنٹ
1,033
السلام علیکم..

دوران نماز اگر منہ سے کوئی بات نکل جائے یا کسی کو جواب دے دیا جائے مثلا : اگر ایک شخص نفل نماز گھر میں پڑھ رہا ہو اور اس کی ماں وغیرہ اسے آواز دے اور نماز والا انجانے میں جواب دے کی میں نماز پڑھ رہا ہوں تو اس کی نماز کا کیا حکم ہوگا.؟؟

کیا آدمی گنہگار ہوگا؟؟


ولسلام.
 

ابوالحسن علوی

علمی نگران
رکن انتظامیہ
شمولیت
مارچ 08، 2011
پیغامات
2,521
ری ایکشن اسکور
11,555
پوائنٹ
641
وعلیکم السلام
اگر تو بھول کر یا لاعلمی کے سبب سے نماز میں کچھ کلام کیا تو ان شاء اللہ گناہ گار نہیں ہو گا اور اس کی نماز بھی باطل نہیں ہو گی اور اگر جان بوجھ کر یعنی عمدا کلام کیا اور اس کی حرمت کا علم بھی تھا تو گناہ گار ہو گا۔

الحمد لله والصلاة والسلام على رسول الله وعلى آله وصحبه، أما بعـد:

فمن تكلم في صلاته لغير مصلحة الصلاة عامدا عالما بالتحريم بطلت صلاته ولو كان كلاما يسيرا أو غير مفهوم ولو لم يسمعه من بجواره، فالعبرة بوجود الكلام لا بكونه مفهوما أو مسموعا، قال ابن قدامة في المغني : أما الكلام عمدا وهو أن يتكلم عالما أنه في الصلاة مع علمه بتحريم ذلك لغير مصلحة الصلاة ولا لأمر يوجب الكلام فتبطل الصلاة إجماعا . اهـ .

وقد قسم الإمام النووي رحمه الله تعالى الكلام في الصلاة إلى ثلاثة أقسام فقال :

أحدها : أن يتكلم عامدا لا لمصلحة الصلاة فتبطل صلاته بإجماع، نقل الإجماع فيه ابن المنذر وغيره .

الثاني : أن يتكلم لمصلحة الصلاة بأن يقوم الإمام إلى خامسة فيقول: قد صليت أربعا أو نحو ذلك فمذهبنا ومذهب جمهور العلماء أنه تبطل الصلاة، وقال الأوزاعي لا تبطل وهي رواية عن مالك وأحمد . اهـ .
والصحيح أن الكلام لمصلحة الصلاة لا يبطلها لحديث ذي اليدين: أن النبي صلى الله عليه وسلم سلم من ركعتين في صلاة رباعية فقال له ذو اليدين ـ أحد الصحابة ـ أقصرت الصلاة أم نسيت يا رسول الله، فقال رسول الله صلى الله عليه وسلم: أصدق ذو اليدين. فقال الناس نعم، فقام رسول الله صلى الله عليه وسلم فصلى ثنتين أخريين ثم سلم ثم كبر وسجد سجدتي السهو . والحديث رواه البخاري ومسلم . والشاهد أنه لم تبطل الصلاة بسؤال ذي اليدين لأنه تكلم لمصلحة الصلاة .

وقال النووي : الثالث : أن يتكلم ناسيا ولا يطول كلامه مذهبنا أنه لا تبطل صلاته وبه قال جمهور العلماء . اهـ .

وأما من تكلم عامدا وهو جاهل بحكم الكلام في الصلاة فالصحيح أنها لا تبطل أيضا، قال شيخ الإسلام ابن تيمية : ولا تبطل الصلاة بكلام الناسي والجاهل وهو رواية عن أحمد . اهـ .
 

ابوالحسن علوی

علمی نگران
رکن انتظامیہ
شمولیت
مارچ 08، 2011
پیغامات
2,521
ری ایکشن اسکور
11,555
پوائنٹ
641
اگر تو عمدا کلام کیا ہے اور فرض نماز میں کیا ہے تو توبہ بھی کرے اور نماز بھی لوٹائے۔ اور اگر سنن یا نوافل میں کیا ہے تو توبہ کرے اور چاہے تو نماز لوٹا لے کیونکہ سنن اور نوافل کی قضا لازم نہیں ہے۔
 
Top