- شمولیت
- اپریل 27، 2013
- پیغامات
- 26,582
- ری ایکشن اسکور
- 6,751
- پوائنٹ
- 1,207
وہ مدعیانِ اسلام جو یہود و نصاریٰ سے بدترہیں
اور جو شخص یہ کہے کہ میں علمِ ظاہر میں تو محمد صلی اللہ علیہ وسلم کا محتاج ہوں لیکن علمِ باطن میں نہیں ہوں۔ علمِ شریعت میں محتاج ہوں اور علمِ حقیقت میں ان سے مستغنی ہوں۔ وہ شخص ان یہود و نصاریٰ سے بدتر ہے جو یہ کہتے ہیں کہ محمد( صلی اللہ علیہ وسلم ) ناخواندہ لوگوں کی طرف رسول بنا کر بھیجےگئے ہیں نہ کہ اہلِ کتاب کی طرف اس لئے کہ یہود و نصاریٰ، رسالت کے ایک حصہ پرایمان لائے اور ایک سے انکار کیا، اس وجہ سے کافر قرار پائے، اسی طرح یہ شخص جوکہتا ہے کہ محمد( صلی اللہ علیہ وسلم )علم ظاہر کے ساتھ مبعوث ہوئے ہیں نہ کہ علم باطن کے ساتھ، ایک حصہ پر ایمان لاتا ہے اور دوسرے سے انکار کرتا ہے۔ اس وجہ سے کافر ہے اور یہ شخص یہود ونصاریٰ سے بدتر کافر ہے، اس وجہ سے کہ علمِ باطن دلوں کےایمان اور دلوں کے معارف و احوال کا علم ۔ ایمان کے حقائق باطنہ کا علم ہے اور یہ اسلام کے صرف ظاہری اعمال کے علم سے اشرف و افضل ہے تو جب یہ شخص یہ دعویٰ کرتا ہےکہ محمد صلی اللہ علیہ وسلم ان ظاہری امور سے و اقف ہیں نہ کہ حقائق ایمان سے اور وہ ان حقائق کو کتاب و سنت سے اخذ نہیں کرتا۔ وہ اس امر کا دعویدار ہے کہ جو حصہاسے رسول کی وساطت سے حاصل ہوا ہے، وہ دوسرے حصے سے کمتر ہے اور یہ اس شخص سے بدترہے جو کہتا ہے کہ ’’میں بعض پر ایمان لاتا ہوں اور بعض کا انکار کرتا ہوں۔‘‘ لیکن یہ دعویٰ نہیں کرتا کہ جس حصہ پر میں ایمان لاتا ہوں۔ وہ دونوں حصوں میں سے کمتر حصہ ہے جب کہ ان ملاحدہ کا یہ دعویٰ ہے کہ ولایت نبوت سے افضل ہے۔
لوگوں کو دھوکہ دیتے ہیں اور کہتے ہیں: محمد صلی اللہ علیہ وسلم کی ولایت ان کی نبوت سے افضل ہےاور یہ شعر پڑھتے۔
مَقَامُ النَّبُوَّۃِ فِی بَرْزَخِ
فُوَیْقَ الرَّسُوْلِوَدُوْنَ الْوَلِیِ
فُوَیْقَ الرَّسُوْلِوَدُوْنَ الْوَلِیِ
الفرقان بین اولیاء الرحمان و اولیاء الشیطان- امام ابن تیمیہ رحمہ اللہ’’اور مقام نبوت درمیان ’’برزخ‘‘ میں ہے رسول سے کچھ بلند تر اور ولی سے کم۔‘‘