محمد ارسلان
خاص رکن
- شمولیت
- مارچ 09، 2011
- پیغامات
- 17,859
- ری ایکشن اسکور
- 41,096
- پوائنٹ
- 1,155
صلی اللہ علیہ وسلم
حدیثِ شریف: عن مَالِكِ بْنِ الْحُوَيْرِثِ قَالَ : صَعِدَ رَسُولُ اللَّهِ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ الْمِنْبَرَ ، فَلَمَّا رَقِيَ عَتَبَةً ، قَالَ : " آمِينَ " ثُمَّ رَقِيَ عَتَبَةً أُخْرَى ، فقَالَ : " آمِينَ " ثُمَّ رَقِيَ عَتَبَةً ثَالِثَةً ، فقَالَ : " آمِينَ " ثُمَّ ، قَالَ : " أَتَانِي جِبْرِيلُ ، فقَالَ : يَا مُحَمَّدُ ، مَنْ أَدْرَكَ رَمَضَانَ فَلَمْ يُغْفَرْ لَهُ ، فَأَبْعَدَهُ اللَّهُ ، قُلْتُ : آمِينَ ، قَالَ : وَمَنْ أَدْرَكَ وَالِدَيْهِ أَوْ أَحَدَهُمَا ، فَدَخَلَ النَّارَ ، فَأَبْعَدَهُ اللَّهُ ، قُلْتُ : آمِينَ ، فقَالَ : وَمَنْ ذُكِرْتَ عِنْدَهُ فَلَمْ يُصَلِّ عَلَيْكَ ، فَأَبْعَدَهُ اللَّهُ ، قُلْ : آمِينَ ، فَقُلْتُ : آمِينَ " .صلی اللہ علیہ وسلم
اس درود پاک پڑھنے اور لکھنے کی دلیل صحیح احادیث نبوی صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم سے درکار ہے
کیونکہ نبی کریم صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم نے درود پاک کی جو تعلیم دی ہے اس میں رسول اللہ صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم اور آپ کی آل پر بھی درود پڑھنے کا حکم دیا ہے لیکن مذکورہ درود پاک میں صرف رسول اللہ صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم پر درود سلام ہے ان کی آل پر نہیں
والسلام
رسول اللہ صلی اللہ علیہ وسلم کا نام سن کر درود نہ پڑھنے پر رسوائی کی وعید ہے، اب کوئی طوالت کی وجہ سے مختصر صلی اللہ صلی اللہ علیہ وسلم کہہ دیتا ہے تو یہ بھی درود ہے، یہ میرا اپنا فہم ہے ، ویسے @خضر حیات بھائی کی اس بارے میں رائے جاننا چاہوں گا کہ جو فہم میں نے بیان کیا ہے کیا یہی کتاب و سنت کے موافق ہے؟معاف کیجئے گا آپ میری بات سمجھ نہیں سکےپہلی بات تو یہ کہ میں نے سوال کیا تھا آپ جو رسول اللہ صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم کے نام ساتھ جو درود لکھا ہے یعنی
صلی اللہ علیہ وسلم
مجھ اس دورد کی دلیل چاہئے احادیث نبوی سے کہ اس طرح درود پڑھنے اور لکھنے کا حکم رسول اللہ صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم نے ارشاد فرمایا ہو اگر کوئی دلیل نہیں تو تو یہ بھی خود ساختہ اور من گھڑت درود ہی ہوا جس سے اہل حدیث روکتے ہیں اور جس کو جائز نہیں سمجھتے پھر کیا وجہ ہے یہ سب اپنے لئے کیوں جائز ہوگیا ؟؟؟
اور دوسری بات یہ معلوم کی تھی کہ رسول اللہ صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم جب بھی درود پڑھنے کی تعلیم دی تو اپنے ساتھ ہی آل محمد صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم پر بھی درود پڑھنے کی تاکید کی اور جو آپ نے حدیث پیش فرمائی اس میں رسول اللہ صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم پر درود پاک نہ پڑھنے پر وعید ہے کیونکہ آپ صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم پر دورد و سلام پڑھنے کا حکم اللہ تعالیٰ نے قرآن مجید میں دیا ہےاور جب صحابہ نے رسول اللہ صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم سے اس قرآنی آیت کی تفسیرمعلوم کرنے کے لئے عرض کیا کہ ہم آپ پر درود کس طرح بھیجے تو آپ نے جس درود پاک کی تعلیم دی اس میں محمد صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم کی آل پر بھی درود پڑھنے کی آپ نے تاکید فرمائی
لیکن آپ نے اپنی پوسٹ میں جو درود لکھا ہے اس میں آل محمد پر درود نہیں لکھا
نوٹ: اگر کوئی درود ابراہیمی پڑھتا ہے تاکہ رسول اللہ صلی اللہ علیہ وسلم اور ان کی آل پر اور ابراہیم علیہ السلام اور ان کی آل پر بھی سلامتی اور برکت ہو تو یہ بھی اچھی بات ہے، اس میں تو کوئی اختلاف کی بات نہیں۔
صلى الله عليه وسلممعاف کیجئے گا آپ میری بات سمجھ نہیں سکےپہلی بات تو یہ کہ میں نے سوال کیا تھا آپ جو رسول اللہ صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم کے نام ساتھ جو درود لکھا ہے یعنی
صلی اللہ علیہ وسلم
مجھ اس دورد کی دلیل چاہئے احادیث نبوی سے کہ اس طرح درود پڑھنے اور لکھنے کا حکم رسول اللہ صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم نے ارشاد فرمایا ہو اگر کوئی دلیل نہیں تو تو یہ بھی خود ساختہ اور من گھڑت درود ہی ہوا جس سے اہل حدیث روکتے ہیں اور جس کو جائز نہیں سمجھتے پھر کیا وجہ ہے یہ سب اپنے لئے کیوں جائز ہوگیا ؟؟؟
درود کے دونوں طر ح کے الفاظ ثابت ہیں ’’ اہل بیت اور صحابہ ‘‘ کی شمولیت کے ساتھ بھی اور اس کے بغیر بھی ۔ دونوں طرح پڑھنا جائز اور مشروع ہے ۔اور دوسری بات یہ معلوم کی تھی کہ رسول اللہ صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم جب بھی درود پڑھنے کی تعلیم دی تو اپنے ساتھ ہی آل محمد صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم پر بھی درود پڑھنے کی تاکید کی اور جو آپ نے حدیث پیش فرمائی اس میں رسول اللہ صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم پر درود پاک نہ پڑھنے پر وعید ہے کیونکہ آپ صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم پر دورد و سلام پڑھنے کا حکم اللہ تعالیٰ نے قرآن مجید میں دیا ہےاور جب صحابہ نے رسول اللہ صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم سے اس قرآنی آیت کی تفسیرمعلوم کرنے کے لئے عرض کیا کہ ہم آپ پر درود کس طرح بھیجے تو آپ نے جس درود پاک کی تعلیم دی اس میں محمد صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم کی آل پر بھی درود پڑھنے کی آپ نے تاکید فرمائی
لیکن آپ نے اپنی پوسٹ میں جو درود لکھا ہے اس میں آل محمد پر درود نہیں لکھا
کیا درج ذیل آیت کریمہ بھی آپ کے نزدیک صحیح نہیں؟ کیونکہ اس میں بھی آل کا ذکر نہیں:صلی اللہ علیہ وسلم
اس درود پاک پڑھنے اور لکھنے کی دلیل صحیح احادیث نبوی صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم سے درکار ہے
کیونکہ نبی کریم صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم نے درود پاک کی جو تعلیم دی ہے اس میں رسول اللہ صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم اور آپ کی آل پر بھی درود پڑھنے کا حکم دیا ہے لیکن مذکورہ درود پاک میں صرف رسول اللہ صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم پر درود سلام ہے ان کی آل پر نہیں
والسلام
اس آیت کریمہ کی تفسیر میں جو کچھ رسول اللہ صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم نے ارشاد فرمایا وہ کیا آپ کے نزدیک صحیح نہیں ؟کیا درج ذیل آیت کریمہ بھی آپ کے نزدیک صحیح نہیں؟ کیونکہ اس میں بھی آل کا ذکر نہیں:
﴿ إِنَّ اللَّـهَ وَمَلـٰئِكَتَهُ يُصَلّونَ عَلَى النَّبِىِّ ۚ يـٰأَيُّهَا الَّذينَ ءامَنوا صَلّوا عَلَيهِ وَسَلِّموا تَسليمًا ٥٦ ﴾ ۔۔۔ الأحزاب
غیر متعلق