محمد ارسلان
خاص رکن
- شمولیت
- مارچ 09، 2011
- پیغامات
- 17,859
- ری ایکشن اسکور
- 41,096
- پوائنٹ
- 1,155
السلام علیکم
قرآن بھی اللہ کی وحی ہے اور حدیث بھی،لیکن حدیث وحی خفی ہے۔میرا سوال یہ ہے کہ جن احادیث میں رسول اللہ صلی اللہ علیہ وسلم کا کوئی قول،فعل یا کسی عمل پر خاموشی اختیار کی گئی ہو جسے حدیث تقریری کہا جاتا ہے،وہ تو اللہ کی طرف سے حکم ہے۔
لیکن بعض روایات میں صرف ایک صحابی کی دوسرے صحابی سے گفتگو ہوتی ہے،اس میں رسول اللہ ﷺ کا تذکرہ نہیں ہوتا۔مثلا جیسے وہ روایت جس کا مفہوم ہے کہ ایک صحابی نے دعا کی کہ کل میرا میدان جہاد میں کسی جنگجو کافر سے مقابلہ ہو اور میں اسے مار ڈالوں پھر دوسرے صحابی نے آمین کہی،پھر دوسرے صحابی نے کہا کہ کل میرا میدان جہاد میں کسی جنگجو کافر سے مقابلہ ہو اور میں اس کے ہاتھوں شہید کیا جاؤں۔شہید کے بعد وہ میری لاش کا مثلہ کرے۔۔۔۔یہ روایت اور اس طرح کئی روایات ہیں جن میں رسول اللہ ﷺ کا تذکرہ نہیں ہوتا،میرا سوال ہے کیا ایسی روایات اگر سند کے اعتبار سے صحیح بھی ہوں تو کیا ان روایات کو حدیث کہا جا سکتا ہے؟کیا ان رویات کو ہم اللہ کی طرف سے حکم کہہ سکتے ہیں،جبکہ وحی تو صرف اللہ کی طرف سے ہوتی ہے جو نبیوں اور رسولوں پر نازل ہوتی ہے۔
اس مسئلے کی قرآن و حدیث کی روشنی میں وضاحت کریں۔شکریہ
قرآن بھی اللہ کی وحی ہے اور حدیث بھی،لیکن حدیث وحی خفی ہے۔میرا سوال یہ ہے کہ جن احادیث میں رسول اللہ صلی اللہ علیہ وسلم کا کوئی قول،فعل یا کسی عمل پر خاموشی اختیار کی گئی ہو جسے حدیث تقریری کہا جاتا ہے،وہ تو اللہ کی طرف سے حکم ہے۔
لیکن بعض روایات میں صرف ایک صحابی کی دوسرے صحابی سے گفتگو ہوتی ہے،اس میں رسول اللہ ﷺ کا تذکرہ نہیں ہوتا۔مثلا جیسے وہ روایت جس کا مفہوم ہے کہ ایک صحابی نے دعا کی کہ کل میرا میدان جہاد میں کسی جنگجو کافر سے مقابلہ ہو اور میں اسے مار ڈالوں پھر دوسرے صحابی نے آمین کہی،پھر دوسرے صحابی نے کہا کہ کل میرا میدان جہاد میں کسی جنگجو کافر سے مقابلہ ہو اور میں اس کے ہاتھوں شہید کیا جاؤں۔شہید کے بعد وہ میری لاش کا مثلہ کرے۔۔۔۔یہ روایت اور اس طرح کئی روایات ہیں جن میں رسول اللہ ﷺ کا تذکرہ نہیں ہوتا،میرا سوال ہے کیا ایسی روایات اگر سند کے اعتبار سے صحیح بھی ہوں تو کیا ان روایات کو حدیث کہا جا سکتا ہے؟کیا ان رویات کو ہم اللہ کی طرف سے حکم کہہ سکتے ہیں،جبکہ وحی تو صرف اللہ کی طرف سے ہوتی ہے جو نبیوں اور رسولوں پر نازل ہوتی ہے۔
اس مسئلے کی قرآن و حدیث کی روشنی میں وضاحت کریں۔شکریہ