• الحمدللہ محدث فورم کو نئےسافٹ ویئر زین فورو 2.1.7 پر کامیابی سے منتقل کر لیا گیا ہے۔ شکایات و مسائل درج کروانے کے لئے یہاں کلک کریں۔
  • آئیے! مجلس التحقیق الاسلامی کے زیر اہتمام جاری عظیم الشان دعوتی واصلاحی ویب سائٹس کے ساتھ ماہانہ تعاون کریں اور انٹر نیٹ کے میدان میں اسلام کے عالمگیر پیغام کو عام کرنے میں محدث ٹیم کے دست وبازو بنیں ۔تفصیلات جاننے کے لئے یہاں کلک کریں۔

ﺩﻭﺭ ﻧﺒﻮﯼ ﻣﯿﮟ ﺻﺎﻉ ﮐﮯ ﻣﺘﻮﺍﺯﯼ ﮐﺮﻧﺴﯽ

شمولیت
اپریل 27، 2020
پیغامات
514
ری ایکشن اسکور
167
پوائنٹ
77
ﺩﻭﺭ ﻧﺒﻮﯼ ﻣﯿﮟ ﺻﺎﻉ ﮐﮯ ﻣﺘﻮﺍﺯﯼ ﮐﺮﻧﺴﯽ ‏

تحریر: ﺍﺑﻮ ﺍﻟﻤﺤﺒﻮﺏ ﺳﯿﺪ ﺍﻧﻮﺭ ﺷﺎﮦ ﺭﺍﺷﺪﯼ

ﺑﺴﻢ ﺍﻟﻠﮧ ﺍﻟﺮﺣﻤٰﻦ ﺍﻟﺮﺣﯿﻢ


ﯾﮧ ﺑﺎﺕ ﺍﻇﮩﺮ ﻣﻦ ﺍﻟﺸﻤﺲ ﮨﮯ ﮐﮧ ﺩﻭﺭ ﻧﺒﻮﯼ ﻣﯿﮟ ﺩﺭﮨﻢ ﻭﺩﯾﻨﺎﺭ ﮐﯽ ﮐﺮﻧﺴﯽ ﮐﮯ ﭘﺎﺋﮯ ﺟﺎﻧﮯ ﮐﮯ ﺑﺎﻭﺟﻮﺩ ﺑﮭﯽ ﺻﺪﻗۃ ﺍﻟﻔﻄﺮ ﺍﺟﻨﺎﺱ ﺳﮯ ﻧﮑﺎﻟﻨﮯ ﮐﺎ ﺣﮑﻢ ﺩﯾﺎ ﮔﯿﺎ، ﺍﻭﺭ ﺍﺳﮯ " ﻃﮩﺮۃ ﻟﻠﺼﺎﺋﻢ ﻭﻃﻌﻤۃ ﻟﻠﻤﺴﺎﮐﯿﻦ" ﻗﺮﺍﺭ ﺩﮮﮐﺮ ﻣﺴﺎﮐﯿﻦ ﮐﮯ ﻟﯿﮯ ﻏﺬﺍ ﮐﯽ ﻓﺮﺍﮨﻤﯽ ﮐﺎ ﺑﻨﺪﻭﺑﺴﺖ ﮐﯿﺎ ﮔﯿﺎ۔

ﻣﮕﺮ ﮨﻤﺎﺭﮮ ﺑﻌﺾ ﺍﮨﻞ ﻋﻠﻢ ﮐﺎ ﮐﮩﻨﺎ ﮨﮯ ﮐﮧ ﺩﺭﺍﺻﻞ ﺩﻭﺭ ﻧﺒﻮﯼ ﻣﯿﮟ ﺻﺎﻉ ﮐﮯ ﻣﺘﻮﺍﺯﯼ ﮐﺴﯽ ﮐﺮﻧﺴﯽ ﮐﺎ ﻭﺟﻮﺩ ﮨﯽ ﻧﮧ ﺗﮭﺎ، ﺍﺱ ﻟﯿﮯ ﮐﺮﻧﺴﯽ ﺳﮯ ﺻﺪﻗۃ ﺍﻟﻔﻄﺮ ﺳﮯ ﺍﺧﺮﺍﺝ ﮐﺎ ﺣﮑﻢ ﻧﮩﯿﮟ ﺩﯾﺎ ﮔﯿﺎ، ﻭﻏﯿﺮﮦ ﻭﻏﯿﺮﮦ۔

ﺍﻥ ﺍﮨﻞ ﻋﻠﻢ ﮐﮯ ﻣﻄﺎﺑﻖ ﮔﻮﯾﺎ ﺭﺳﻮﻝ ﺍﻟﻠﮧ ﺻﻠﯽ ﺍﻟﻠﮧ ﻋﻠﯿﮧ ﻭﺳﻠﻢ ﮐﮯ ﺯﻣﺎﻧﮯ ﻣﯿﮟ ﺍﮔﺮ ﺻﺎﻉ ﮐﮯ ﻣﺘﻮﺍﺯﯼ ﮐﻮﺋﯽ ﮐﺮﻧﺴﯽ ﮨﻮﺗﯽ ﺗﻮ ﺁﭖ ﺿﺮﻭﺭ ﺍﺳﯽ ﺳﮯ ﮨﯽ ﺻﺪﻗﮧ ﻓﻄﺮ ﻧﮑﺎﻟﻨﮯ ﮐﺎ ﺣﮑﻢ ﺩﯾﺘﮯ، ﻟﯿﮑﻦ ﺟﺐ ﺍﯾﺴﯽ ﭼﮭﻮﭨﯽ ﮐﺮﻧﺴﯽ ﮐﺎ ﻭﺟﻮﺩ ﮨﯽ ﻧﮩﯿﮟ ﺗﮭﺎ ﺗﻮ ﭘﮭﺮﺻﺪﻗۃ ﺍﻟﻔﻄﺮ ﻧﮑﺎﻟﻨﮯ ﮐﺎ ﺣﮑﻢ ﮐﯿﺴﮯ ﺩﯾﺎ ﺟﺎﺗﺎ؟

ﻋﺮﺽ ﮨﮯ ﮐﮧ ﺭﺳﻮﻝ ﺍﻟﻠﮧ ﺻﻠﯽ ﺍﻟﻠﮧ ﮐﮯ ﺯﻣﺎﻧﮯ ﻣﯿﮟ ﺻﺎﻉ ﮐﮯ ﻣﺘﻮﺍﺯﯼ ﮐﺮﻧﺴﯽ ﮐﺎ ﻭﺟﻮﺩ ﺗﮭﺎ ﯾﺎ ﻧﮩﯿﮟ ‏( ﺍﮔﺮﭼﮧ ﮨﻤﺎﺭﮮ ﭘﺎﺱ ﺍﯾﺴﮯ ﺩﻻﺋﻞ ﮨﯿﮟ ﺟﻦ ﺳﮯ ﺻﺎﻉ ﮐﮯ ﻣﺘﻮﺍﺯﯼ ﮐﺮﻧﺴﯽ ﮐﻮ ﺛﺒﻮﺕ ﻣﻠﺘﺎ ﮨﮯ‏) ﻗﻄﻊ ﻧﻈﺮ ﺍﺱ ﺳﮯ ﺍﮔﺮ ﺑﻔﺮﺽ ﺍﻟﺘﻘﺪﯾﺮ ﻋﻠﯽ ﺳﺒﯿﻞ ﺍﻟﺘﻨﺰﻝ ﯾﮧ ﻣﺎﻥ ﺑﮭﯽ ﻟﯿﺎﺟﺎﺋﮯ ﮐﮧ : " ﻭﺍﻗﻌﺘﺎ ﺍﺗﻨﯽ ﭼﮭﻮﭨﯽ ﮐﺮﻧﺴﯽ ﺁﭖ ﺻﻠﯽ ﺍﻟﻠﮧ ﻋﻠﯿﮧ ﻭﺳﻠﻢ ﮐﮯ ﺯﻣﺎﻧﮯ ﻣﯿﮟ ﻧﮩﯿﮟ ﺗﮭﯽ." ﺗﻮ ﺍﺱ ﺳﮯ ﯾﻘﯿﻨﯽ ﻃﻮﺭ ﺍﻭﺭ ﻣﮑﻤﻞ ﺍﻋﺘﻤﺎﺩ ﮐﮯ ﺳﺎﺗﮫ ﯾﮧ ﮐﯿﺴﮯ ﺩﻋﻮﯼٰ ﮐﯿﺎ ﺟﺎ ﺳﮑﺘﺎ ﮨﮯ ﮐﮧ "ﺍﮔﺮ ﺍﺗﻨﯽ ﭼﮭﻮﭨﯽ ﮐﺮﻧﺴﯽ ﺩﻭﺭ ﻧﺒﻮﯼ ﻣﯿﮟ ﮨﻮﺗﯽ ﺗﻮ ﺍﺳﯽ ﺳﮯ ﮨﯽ ﺻﺪﻗﮧ ﻓﻄﺮ ﯾﺎ ﮐﻢ ﺍﺯ ﮐﻢ ﺍﺟﻨﺎﺱ ﮐﮯ ﺳﺎﺗﮫ ﺍﺱ ﺳﮯ ﺑﮭﯽ ﺻﺪﻗﮧ ﻧﮑﺎﻟﻨﮯ ﮐﺎ ﺣﮑﻢ ﺩﯾﺎ ﺟﺎﺗﺎ." ﺍﺱ ﺩﻋﻮﯼٰ ﺍﻭﺭ ﻣﮑﻤﻞ ﺍﻋﺘﻤﺎﺩ ﮐﯽ ﺩﻟﯿﻞ ﮐﯿﺎ ﮨﮯ، ﺟﻮ ﯾﮧ ﺭﺍﺋﮯ ﻗﺎﺋﻢ ﮐﯽ ﺟﺎﺋﮯ؟۔ ﮨﻤﺎﺭﮮ ﺳﺎﻣﻨﮯ ﺗﻮ ﺍﺳﯽ ﮐﻮﺋﯽ ﺩﻟﯿﻞ ﯾﺎ ﺛﺒﻮﺕ ﻧﮩﯿﮟ ﮐﮧ ﺍﺱ ﺩﻋﻮﮮ ﮐﻮ ﻭﺛﻮﻕ ﮐﮯ ﺳﺎﺗﮫ ﺑﯿﺎﻥ ﮐﯿﺎ ﺟﺎ ﺳﮑﮯ۔ ﺍﺱ ﻗﺴﻢ ﮐﮯ ﺩﻋﻮﮮ ﮐﮯ ﻟﯿﮯ ﺩﻟﯿﻞ ﺍﻭﺭ ﺛﺒﻮﺕ ﮐﯽ ﺿﺮﻭﺭﺕ ﮨﮯ، ﻣﺤﺾ ﻗﯿﺎﺱ، ﺍﺟﺘﮩﺎﺩ ﯾﺎ ﺩﯾﮕﺮ ﺑﺎﺗﻮﮞ ﮐﯽ ﮐﻮﺋﯽ ﺍﮨﻤﯿﺖ ﻧﮩﯿﮟ۔ﺍﻣﺎﮞ ﻋﺎﺋﺸﮧ ﺭﺿﯽ ﺍﻟﻠﮧ ﻋﻨﮩﺎ ﺭﺳﻮﻝ ﺍﻟﻠﮧ ﺻﻠﯽ ﺍﻟﻠﮧ ﻋﻠﯿﮧ ﻭﺳﻠﻢ ﮐﯽ ﻭﻓﺎﺕ ﮐﮯ ﺑﻌﺪ ﻓﺮﻣﺎﺗﯽ ﺗﮭﯿﮟ ﮐﮧ : "ﺟﻮ ﺳﻠﺴﻠﮧ ﻋﻮﺭﺗﻮﮞ ﻧﮯ ﺷﺮﻭﻉ ﮐﺮ رﮐﮭﺎ ﮨﮯ‏(ﯾﻌﻨﯽ ﻣﺴﺠﺪ ﻣﯿﮟ ﻧﻤﺎﺯ ﮐﻮ ﺟﺎﺗﮯ ﮨﻮﺋﮯ ﺧﻮﺷﺒﻮ ﻭﻏﯿﺮﮦ ﮐﺎ ﺍﺳﺘﻌﻤﺎﻝ ‏) ﺍﮔﺮ ﺁﭖ ﺻﻠﯽ ﺍﻟﻠﮧ ﻋﻠﯿﮧ ﻭﺳﻠﻢ ﮨﻮﺗﮯ ﺗﻮ ﻋﻮﺭﺗﻮﮞ ﮐﯽ ﯾﮧ ﺣﺎﻟﺖ ﺩﯾﮑﮫ ﮐﺮ ﺍﻧﮩﯿﮟ ﻣﺴﺠﺪ ﻣﯿﮟ ﺟﺎﻧﮯ ﺳﮯ ﻣﻨﻊ ﮐﺮ ﺩﯾﺘﮯ"۔ ﺍﻭﮐﻤﺎﻗﺎﻟﺖ ﺭﺿﯽ ﺍﻟﻠﮧ ﻋﻨﮩﺎ۔

ﭼﻮﻧﮑﮧ ﺭﺳﻮﻝ ﺍﻟﻠﮧ ﺻﻠﯽ ﺍﻟﻠﮧ ﻋﻠﯿﮧ ﻭﺳﻠﻢ ﻧﮯ ﻋﻮﺗﻮﮞ ﮐﻮ ﻣﺴﺠﺪ ﺁﻧﮯ ﺳﮯ ﻧﮩﯿﮟ ﺭﻭﮐﺎ، ﺍﻭﺭ ﺍﻟﻠﮧ ﺗﻌﺎﻟﯽ ﮐﻮ ﺑﮭﯽ ﺧﻮﺏ ﻋﻠﻢ ﺗﮭﺎ ﮐﮧ ﻋﻮﺭﺗﯿﮟ ﺍﺱ ﻗﺴﻢ ﮐﮯ ﻣﺴﺎﺋﻞ ﺷﺮﻭﻉ ﮐﺮ ﺩﯾﮟ ﮔﯽ، ﻟﯿﮑﻦ ﺍﺱ ﮐﮯ ﺑﺎﻭﺟﻮﺩ ﺑﮭﯽ ﻋﻮﺭﺗﻮﮞ ﮐﮯ ﻣﺴﺠﺪ ﻣﯿﮟ ﺟﺎﮐﺮ ﻧﻤﺎﺯ ﭘﮍﮬﻨﮯ ﭘﺮ ﭘﺎﺑﻨﺪﯼ ﻧﮩﯿﮟ ﻋﺎﺋﺪ ﮐﯽ ﮔﺌﯽ۔ ﺍﻣﺎﮞ ﻋﺎﺋﺸﮧ ﺭﺿﯽ ﺍﻟﻠﮧ ﻋﻨﮩﺎ ﻧﮯ ﻋﻠﺖ ﺑﺘﺎﻧﮯ ﮐﮯ ﺑﺎﻭﺟﻮﺩ ﺑﮭﯽ ﯾﻘﯿﻨﯽ ﺍﻭﺭ ﻗﻄﻌﯽ ﻃﻮﺭ ﺣﮑﻢ ﺻﺎﺩﺭ ﻧﮩﯿﮟ ﻓﺮﻣﺎﯾﺎ، ﺑﻠﮑﮧ ﻣﻨﻊ ﮐﯽ ﻋﻠﺖ ﺑﺘﺎﻧﮯ ﭘﺮ ﺍﮐﺘﻔﺎ ﮐﯽ۔ ﺍﺱ ﮐﮯ ﺑﺎﻭﺟﻮﺩ ﺑﮭﯽ ﺍﻥ ﮐﯽ ﺍﺱ ﺑﺎﺕ ﮐﻮ ﻗﺒﻮﻝ ﻧﮩﯿﮟ ﮐﯿﺎ ﮔﯿﺎ، ﮐﯿﻮﻧﮑﮧ ﺷﺮﯾﻌﺖ ﻣﮑﻤﻞ ﮨﻮﭼﮑﯽ ﮨﮯ، ﺍﺱ ﻟﯿﮯ ﺑﻌﺪ ﻣﯿﮟ ﮐﺘﻨﯽ ﺑﮭﯽ ﻋﻠﺘﯿﮟ ﯾﺎ ﻣﺴﺎﺋﻞ ﻇﺎﮨﺮ ﮨﻮ ﺟﺎﺋﯿﮟ، ﺍﺱ ﺳﮯ ﺷﺮﯾﻌﺖ ﮐﮯ ﺍﺣﮑﺎﻡ ﻣﯿﮟ ﺗﺒﺪﯾﻠﯽ ﻧﮩﯿﮟ ﮐﯽ ﺟﺎ ﺳﮑﺘﯽ۔ ﻟﮩﺬﺍ ﺟﺐ ﻋﺎﺋﺸﮧ ﺭﺿﯽ ﺍﻟﻠﮧ ﻋﻨﮩﺎ ﮐﯽ ﺑﯿﺎﻥ ﮐﺮﺩﮦ ﺍﺱ ﻋﻠﺖ ﮐﻮ ﺑﮭﯽ ﻣﺮﻭﻓﻮﻉ ﺣﺪﯾﺚ ﮐﮯ ﻣﻘﺎﺑﻠﮯ ﻣﯿﮟ ﻗﺎﺑﻞ ﺍﻟﺘﻔﺎﺕ ﻧﮩﯿﮟ ﺳﻤﺠﮭﺎ ﮔﯿﺎ ﺗﻮ ﭘﮭﺮ ﮨﻤﺎ ﺷﻤﺎ ﮐﯽ ﺑﯿﺎﻥ ﮐﺮﺩﮦ ﻋﻠﺖ ﮐﯿﺴﮯ ﻗﺎﺑﻞ ﺍﻟﺘﻔﺎﺕ ﮨﻮ ﺳﮑﺘﯽ ﮨﮯ !

ﺑﮩﺮﮐﯿﻒ ! ﮨﻤﺎﺭﮮ ﭘﺎﺱ ﺍﯾﺴﮯ ﮐﻮﺋﯽ ﺩﻟﯿﻞ ﯾﺎ ﺛﺒﻮﺕ ﻧﮩﯿﮟ ﮐﮧ ﯾﻘﯿﻨﯽ ﻃﻮﺭ ﭘﺮ ﺩﻋﻮﮮ ﮐﯿﺎ ﺟﺎ ﺳﮑﮯ ﮐﮧ : "ﺍﮔﺮ ﺩﻭﺭﻧﺒﻮﯼ ﻣﯿﮟ ﺻﺎﻉ ﮐﮯ ﻣﺘﻮﺍﺯﯼ ﮐﺮﻧﺴﯽ ﮨﻮﺗﯽ ﺗﻮ ﺿﺮﻭﺭ ﺍﺱ ﺳﮯ ﺻﺪﻗﮧ ﻓﻄﺮ ﻧﮑﺎﻟﻨﮯ ﮐﺎ ﺣﮑﻢ ﺩﯾﺎ ﺟﺎﺗﺎ." ﻟﮩﺬﺍ ﺟﺐ ﺗﮏ ﺩﻟﯿﻞ ﺍﻭﺭ ﺛﺒﻮﺕ ﻧﮩﯿﮟ ﻣﻠﺘﺎ ﺗﮏ ﺍﯾﺴﯽ ﺑﺎﺕ ﻣﺤﻞ ﻧﻈﺮ ﮨﮯ، ﻭﺍﻟﻠﮧ ﺍﻋﻠﻢ ۔
 
Top