• الحمدللہ محدث فورم کو نئےسافٹ ویئر زین فورو 2.1.7 پر کامیابی سے منتقل کر لیا گیا ہے۔ شکایات و مسائل درج کروانے کے لئے یہاں کلک کریں۔
  • آئیے! مجلس التحقیق الاسلامی کے زیر اہتمام جاری عظیم الشان دعوتی واصلاحی ویب سائٹس کے ساتھ ماہانہ تعاون کریں اور انٹر نیٹ کے میدان میں اسلام کے عالمگیر پیغام کو عام کرنے میں محدث ٹیم کے دست وبازو بنیں ۔تفصیلات جاننے کے لئے یہاں کلک کریں۔

ﻧﺒﯽ ﻣﺤﻤﺪ ﺻﻠﯽ ﺍﻟﻠﮧ ﻋﻠﯿﮧ ﻭ ﺳﻠﻢ ﮐﯽ ﺍﻣﻦ ﭘﺴﻨﺪﯼ ﮐﮯ ﻣﺘﻌﻠﻖ ﻏﯿﺮ ﻣﺴﻠﻤﻮﮞ ﮐﯽ ﺷﮩﺎﺩﺗﯿﮟ

ابن قدامہ

مشہور رکن
شمولیت
جنوری 25، 2014
پیغامات
1,772
ری ایکشن اسکور
428
پوائنٹ
198

ﻧﺒﯽ ﻣﺤﻤﺪ ﺻﻠﯽ ﺍﻟﻠﮧ ﻋﻠﯿﮧ ﻭ ﺳﻠﻢ ﮐﯽ ﺍﻣﻦ ﭘﺴﻨﺪﯼ ﮐﮯ ﻣﺘﻌﻠﻖ
ﻏﯿﺮ ﻣﺴﻠﻤﻮﮞ ﮐﯽ ﺷﮩﺎﺩﺗﯿﮟ

ﺍﭘﻨﮯ ﺗﻮ ﺍﭘﻨﮯ ﺑﯿﮕﺎﻧﻮﮞ ﻧﮯ ﺑﮭﯽ ﺁﭖ ﺻﻠﯽ ﺍﻟﻠﮧ ﻋﻠﯿﮧ ﻭ ﺳﻠﻢ ﮐﯽ
ﺍﺱ ﺻﻔﺖ ﮐﻮ ﮐﻤﺎﻝ ﻓﺮﺍﺥ ﺩﻟﯽ ﺳﮯ ﺳﺮﺍﮨﺎ ﮨﮯ،
:1 ﻣﺸﮩﻮﺭ ﻣﺴﺘﺸﺮﻕ ﺑﺎﺳﻮﺭ ﺍﻥ ﺍﻟﻔﺎﻅ ﻣﯿﮟ ﺭﺳﻮﻝ ﭘﺎﮎ ﮐﻮ ﺧﺮﺍﺝ
ﺗﺤﺴﯿﻦ ﭘﯿﺶ ﮐﺮﺗﺎ ﮨﮯ :
" ﺁﭖ ﺻﻠﯽ ﺍﻟﻠﮧ ﻋﻠﯿﮧ ﻭ ﺳﻠﻢ ﻧﮯ ﺍﭘﻨﯽ ﺯﻧﺪﮔﯽ ﻣﯿﮟ ﮐﺒﮭﯽ ﮐﺴﯽ
ﮐﻮ ﮐﻮﺋﯽ ﮔﺰﻧﺪ ﻧﮩﯿﮟ ﭘﮩﻨﭽﺎﺋﯽ .... ﺑﻮﻗﺖ ﻣﺼﺎﻓﺤﮧ ﺁﭖ ﺍﭘﻨﮯ ﮨﺎﺗﮫ
ﮐﻮ ﺩﻭﺳﺮﮮ ﮐﮯ ﮨﺎﺗﮫ ﺳﮯ ﺍﺱ ﻭﻗﺖ ﺗﮏ ﻭﺍﭘﺲ ﻧﮧ ﻟﯿﺘﮯ ﺗﮭﮯ ﺟﺐ
ﺗﮏ ﺩﻭﺳﺮﺍ ﺁﺩﻣﯽ ﺍﭘﻨﮯ ﮨﺎﺗﮫ ﮐﻮ ﻭﺍﭘﺲ ﻧﮧ ﻟﮯ ﻟﯿﺘﺎ، ﺍﻥ ﻟﻮﮔﻮﮞ ﮐﮯ
ﺁﭖ ﺑﺎﻭﻓﺎ ﻣﺤﺎﻓﻆ ﺗﮭﮯ ﺟﻦ ﮐﯽ ﺣﻔﺎﻇﺖ ﮐﺎ ﺫﻣﮧ ﺁﭖ ﻟﯿﺘﮯ ﺗﮭﮯ،
ﺁﭖ ﺍﻧﺘﮩﺎﺋﯽ ﺧﻮﺵ ﮔﻔﺘﺎﺭ ﺗﮭﮯ، ﺁﭖ ﮐﻮ ﺩﯾﮑﮭﺘﮯ ﮨﯽ ﺩﯾﮑﮭﻨﮯ ﻭﺍﻟﮯ
ﮐﺎ ﺩﻝ ﺁﭖ ﮐﯽ ﻋﺰﺕ ﻭ ﺍﺣﺘﺮﺍﻡ ﺳﮯ ﺑﮭﺮ ﺟﺎﺗﺎ ﺗﮭﺎ، ﺟﻮ ﻟﻮﮒ ﺁﭖ
ﮐﮯ ﻗﺮﯾﺐ ﺟﺎﺗﮯ، ﺁﭖ ﺳﮯ ﻣﺤﺒﺖ ﮐﺮﺗﮯ ﺗﮭﮯ،
ﺑﺎﺳﻮﺭﺗﮫ ﺳﻤﺘﮫ، ﺹ 131:
ﺑﺎﮈﻟﮯ ( bodley ) ﮐﺎ ﮐﮩﻨﺎ ﮨﮯ :
ﻣﺤﻤﺪ ﺻﻠﯽ ﺍﻟﻠﮧ ﻋﻠﯿﮧ ﻭ ﺳﻠﻢ ﺧﻮﻧﺮﯾﺰﯼ ﮐﮯ ﭘﯿﺎﺳﮯ ﻧﮩﯿﮟ ﺗﮭﮯ،
ﺩﺭﺍﺻﻞ ﺟﻨﮓ ﻣﯿﮟ ﮐﻔﺎﺭ ﮐﮯ ﻗﯿﺪﯾﻮﮞ ﮐﻮ ﺩﻭ ﺍﺧﺘﯿﺎﺭ ﺩﯾﮯ ﺟﺎﺗﮯ
ﺗﮭﮯ ﮐﮧ ﯾﺎ ﺗﻮ ﻓﺪﯾﮧ ﺩﮮ ﮐﺮ ﺍﭘﻨﯽ ﮔﻠﻮ ﺧﻼﺻﯽ ﮐﺮﺍ ﻟﯿﮟ ﯾﺎ ﭘﮭﺮ
ﺍﺳﻼﻡ ﻗﺒﻮﻝ ﮐﺮ ﻟﯿﮟ، ﻗﺮﺁﻥ ﮐﮩﺘﺎ ﮨﮯ ﮐﮧ ﺩﯾﻦ ﻣﯿﮟ ﮐﻮﺋﯽ ﺟﺒﺮ
ﻧﮩﯿﮟ، ﺍﯾﮏ ﯾﺎ ﺩﻭ ﻣﻮﻗﻌﻮﮞ ﮐﮯ ﺳﻮﺍ ﺁﭖ ﻧﮯ ﺍﭘﻨﮯ ﺷﮑﺴﺖ ﺧﻮﺭﺩﮦ
ﺩﺷﻤﻨﻮﮞ ﺳﮯ ﺑﮯ ﺩﺭﺩﯼ ﮐﺎ ﺳﻠﻮﮎ ﻧﮩﯿﮟ ﮐﯿﺎ،
ﺍﮔﺮ ﺍﻧﺘﻘﺎﻡ ﻟﯿﻨﮯ ﮐﻮ ﺍﭘﻨﯽ ﺗﻌﻠﯿﻢ ﮐﺎ ﺟﺰ ﺑﻨﺎ ﻟﯿﺘﮯ ﺗﻮ ﺑﮭﯽ ﯾﮧ ﺍﺱ
ﺯﻣﺎﻧﮯ ﮐﮯ ﺩﺳﺘﻮﺭ ﮐﮯ ﻋﯿﻦ ﻣﻄﺎﺑﻖ ﮨﻮﺗﺎ، ﺍﻭﺭ ﺍﺱ ﻭﻗﺖ ﮐﮯ
ﻋﯿﺴﺎﺋﯽ ﻣﺬﮨﺐ ﮐﮯ ﺑﮩﺖ ﺑﻌﺪ ﮐﮯ ﺍﺧﻼﻗﯽ ﺍﺻﻮﻟﻮﮞ ﺳﮯ ﺑﮭﯽ
ﻣﻄﺎﺑﻘﺖ ﺭﮐﮭﺘﺎ، ﺟﺐ ﺻﻠﯿﺒﯿﻮﮞ ﻧﮯ 1099 ﺀ ﻣﯿﮟ ﺍﺭﺽ ﻣﻘﺪﺱ ﭘﺮ
ﭼﮍﮬﺎﺋﯽ ﮐﯽ ﺗﻮ ﺟﮩﺎﮞ ﮐﮩﯿﮟ ﺑﮭﯽ ﻭﮦ ﮔﺌﮯ، ﻣﻮﺕ ﺍﻭﺭ ﺗﺒﺎﮨﯽ ﮐﺎ
ﮨﯽ ﭘﯿﻐﺎﻡ ﺩﯾﺎ، ﻟﯿﮑﻦ ﺻﻼﺡ ﺍﻟﺪﯾﻦ ﺍﯾﻮﺑﯽ ﻧﮯ ﺟﺲ ﻭﻗﺖ
ﻋﯿﺴﺎﺋﯿﻮﮞ ﮐﻮ ﻧﮑﺎﻝ ﺑﺎﮨﺮ ﮐﯿﺎ ﺗﻮ ﺍﺱ ﻧﮯ ﮐﻮﺋﯽ ﺍﻧﺘﻘﺎﻣﯽ ﮐﺎﺭﻭﺍﺋﯽ
ﻧﮩﯿﮟ ﮐﯽ ﺍﻭﺭ ﻧﮧ ﺧﻮﺩ ﻣﺴﻠﻤﺎﻧﻮﮞ ﻧﮯ ﮨﯽ ﻣﺬﮨﺒﯽ ﺟﻨﮕﺠﻮﺅﮞ ﮐﯽ
ﻃﺮﺡ ﺍﻥ ﻣﻤﺎﻟﮏ ﮐﻮ ﺗﺒﺎﮦ ﺍﻭﺭ ﻭﯾﺮﺍﻥ ﮐﯿﺎ ﺟﻦ ﭘﺮ ﺍﻧﮩﻮﮞ ﻧﮯ ﯾﻠﻐﺎﺭ
ﮐﯽ،
ﻭﮦ ﺟﮩﺎﮞ ﮐﮩﯿﮟ ﺑﮭﯽ ﮔﺌﮯ ﭘﮩﻠﮯ ﺳﮯ ﮐﭽﮫ ﺑﮩﺘﺮﯼ ﮨﯽ ﮨﻮﺋﯽ ﺍﻭﺭ
ﺟﮩﺎﮞ ﮐﮩﯿﮟ ﺍﻧﮭﻮﮞ ﻧﮯ ﺗﺎﺧﺖ ﮐﯽ، ﻭﮨﺎﮞ ﺍﺱ ﻋﻼﻗﮯ ﮐﻮ ﺍﺑﺮ ﺑﺎﺭﺍﮞ
ﮐﯽ ﻃﺮﺡ ﺑﮩﺖ ﺟﻠﺪ ﺯﺭﺧﯿﺰ ﻭ ﺷﺎﺩﺍﺏ ﺑﻨﺎ ﺩﯾﺎ ﺟﺒﮑﮧ ﺍﻥ ﮐﮯ ﻋﻼﻭﮦ
ﺩﻭﺳﺮﻭﮞ ﻧﮯ ﺍﻧﮩﯿﮟ ﺗﺎﺧﺖ ﻭ ﺗﺎﺭﺍﺝ ﮐﯿﺎ ﺗﮭﺎ،
ﯾﻮﺭﭖ ﻣﯿﮟ ﺍﺣﯿﺎﺋﮯ ﻋﻠﻮﻡ ﮐﺎ ﺳﮩﺮﺍ ﻣﺤﻤﺪ ﺻﻠﯽ ﺍﻟﻠﮧ ﻋﻠﯿﮧ ﻭ ﺳﻠﻢ
ﮐﮯ ﺍﻭﻟﯿﻦ ﭘﯿﺮﻭﮐﺎﺭﻭﮞ ﮐﯽ ﺍﻭﻻﺩﻭﮞ ﮐﺎ ﺭﮨﯿﻦ ﻣﻨﺖ ﮨﮯ ﺟﻨﮭﻮﮞ ﻧﮯ
ﺍﺳﻼﻣﯽ ﺛﻘﺎﻓﺖ ﻭ ﺗﮩﺬﯾﺐ ﮐﻮ ﺯﻧﺪﮦ ﮐﯿﺎ ﺟﺒﮑﮧ ﯾﻮﺭﭖ ﺍﺱ ﻭﻗﺖ
ﻗﺮﻭﻥ ﻭﺳﻄﯽ ﮐﯽ ﺗﺎﺭﯾﮑﯽ ﻣﯿﮟ ﭨﺎﻣﮏ ﭨﻮﺋﯿﺎﮞ ﻣﺎﺭ ﺭﮨﺎ ﺗﮭﺎ ......
ﺣﻘﯿﻘﺖ ﻣﯿﮟ ﺟﻨﮓ ﺣﻀﺮﺕ ﻣﺤﻤﺪ ﺻﻠﯽ ﺍﻟﻠﮧ ﻋﻠﯿﮧ ﻭ ﺳﻠﻢ ﮐﮯ
ﻟﯿﮯ ﻧﺎﮔﺰﯾﺮ ﺍﻭﺭ ﻣﺼﻠﺤﺖ ﮐﺎ ﺗﻘﺎﺿﺎ ﺗﮭﯽ ﺟﻮ ﺑﻌﺪ ﻣﯿﮟ ﻓﺎﺋﺪﮦ ﻣﻨﺪ
ﺑﮭﯽ ﺛﺎﺑﺖ ﮨﻮﺋﯽ، ﻟﯿﮑﻦ ﺁﭖ ﺍﻥ ﺣﻤﻠﮧ ﺁﻭﺭﻭﮞ ﮐﯽ ﻃﺮﺡ ﻧﮧ ﺗﮭﮯ،
ﺟﻨﮓ ﮐﺮﻧﺎ ﺍﻭﺭ ﺧﻮﻥ ﺑﮩﺎﻧﺎ ﺟﻦ ﮐﯽ ﻋﺎﺩﺕ ﺛﺎﻧﯿﮧ ﺑﻦ ﭼﮑﯽ ﺗﮭﯽ،
The messenger - - R. V. C. bodley, please. 137, London,
.1954
ﺁﺭﺗﮭﺮ ﮔﻠﻤﻦ ﺍﺳﻼﻣﯽ ﺍﻭﺭ ﺻﻠﯿﺒﯽ ﺟﻨﮕﻮﮞ ﮐﺎ ﺗﻘﺎﺑﻞ ﮐﺮﺗﮯ ﮨﻮﺋﮯ
ﻟﮑﮭﺘﺎ ﮨﮯ :
" ﺑﻄﻮﺭ ﺗﻘﺎﺑﻞ ﺍﻥ ﺻﻠﯿﺒﯿﻮﮞ ﮐﮯ ﻇﻠﻢ ﻭ ﺑﺮﺑﺮﯾﺖ ﮐﻮ ﺩﯾﮑﮭﯿﮯ
ﺟﻨﮭﻮﮞ ﻧﮯ 1099 ﺀ ﻣﯿﮟ ﯾﺮﻭﺷﻠﻢ ﮐﯽ ﻓﺘﺢ ﮐﮯ ﻣﻮﻗﻊ ﭘﺮ ﺳﺘﺮ ﮨﺰﺍﺭ
ﻣﺴﻠﻤﺎﻥ ﻣﺮﺩﻭﮞ، ﻋﻮﺭﺗﻮﮞ ﺍﻭﺭ ﻣﻌﺼﻮﻡ ﺑﭽﻮﮞ ﮐﻮ ﻣﻮﺕ ﮐﮯ
ﮔﮭﺎﭦ ﺍﺗﺎﺭ ﺩﯾﺎ ﺗﮭﺎ ﯾﺎ ﺍﺱ ﻓﺮﻧﮕﯽ ﻓﻮﺝ ﮐﯽ ﻇﺎﻟﻤﺎﻧﮧ ﮐﺎﺭﺭﻭﺍﺋﯿﻮﮞ
ﮐﻮ ﺩﯾﮑﮭﯿﮯ ﺟﻮ ﺻﻠﯿﺒﯽ ﺟﻨﮕﻮﮞ ﮐﺎ ﺗﺴﻠﺴﻞ ﺗﮭﯿﮟ ﺍﻭﺭ ﺟﻨﮭﻮﮞ ﻧﮯ
1874 ﺀ ﻣﯿﮟ ﮔﻮﻟﮉ ﮐﻮﺳﭧ ﮐﮯ ﺧﻼﻑ ﺟﻨﮓ ﻣﯿﮟ ﺍﻓﺮﯾﻘﯽ
ﺩﺍﺭﺍﻟﺨﻼﻓﮧ ﻧﺬﺭ ﺁﺗﺶ ﮐﺮ ﺩﯾﺎ ﺗﮭﺎ، ﻣﺤﻤﺪ ﺻﻠﯽ ﺍﻟﻠﮧ ﻋﻠﯿﮧ ﻭ ﺳﻠﻢ
ﮐﯽ ﻓﺘﺢ ﻣﺬﮨﺒﯽ ﺗﮭﯽ ﻧﮧ ﮐﮧ ﺳﯿﺎﺳﯽ، ﺁﭖ ﻧﮯ ﺫﺍﺗﯽ ﺧﺮﺍﺝِ
ﺗﺤﺴﯿﻦ ﮐﯽ ﮨﺮ ﻋﻼﻣﺖ ﮐﻮ ﻣﺴﺘﺮﺩ ﮐﺮ ﺩﯾﺎ ﺍﻭﺭ ﮨﺮ ﻗﺴﻢ ﮐﮯ ﺷﺎﮨﯽ
ﻟﻘﺐ ﮐﻮ ﺍﺧﺘﯿﺎﺭ ﮐﺮﻧﮯ ﺳﮯ ﺍﻧﮑﺎﺭ ﮐﺮ ﺩﯾﺎ،
ﺟﺐ ﺟﺎﺑﺮ ﺍﻭﺭ ﻣﺘﮑﺒﺮ ﺳﺮﺩﺍﺭﻥ ﻗﺮﯾﺶ ﺁﭖ ﮐﮯ ﺳﺎﻣﻨﮯ ﭘﯿﺶ ﮨﻮﺋﮯ
ﺗﻮ ﺁﭖ ﻧﮯ ﺍﻥ ﺳﮯ ﭘﻮﭼﮭﺎ : ﺗﻢ ﻣﺠﮫ ﺳﮯ ﮐﺲ ﻗﺴﻢ ﮐﮯ ﺳﻠﻮﮎ ﮐﯽ
ﺗﻮﻗﻊ ﺭﮐﮭﺘﮯ ﮨﻮ؟ ﻭﮦ ﺳﺐ ﺑﻮﻝ ﺍﭨﮭﮯ :ﺍﮮ ﺷﺮﯾﻒ ﻭ ﺳﺨﯽ ﺑﮭﺎﺋﯽ !
ﮨﻤﯿﮟ ﺁﭖ ﺳﮯ ﺭﺣﻢ ﻭ ﮐﺮﻡ ﮐﯽ ﺗﻮﻗﻊ ﮨﮯ،
ﺁﭖ ﺻﻠﯽ ﺍﻟﻠﮧ ﻋﻠﯿﮧ ﻭ ﺳﻠﻢ ﻧﮯ ﺍﻋﻼﻥ ﻓﺮﻣﺎﯾﺎ :ﺍﯾﺴﺎ ﮨﯽ ﮨﻮ ﮔﺎ،
ﺟﺎﺅ ﺗﻢ ﺳﺐ ﺁﺯﺍﺩ ﮨﻮ،
The saracens "by Arthur gilmen, p. 184, London, 1887 .
ﺟﺎﻥ ﺑﯿﮕﭧ ﮔﻠﺐ ﺁﭖ ﺻﻠﯽ ﺍﻟﻠﮧ ﻋﻠﯿﮧ ﻭ ﺳﻠﻢ ﮐﯽ ﺳﯿﺎﺳﯽ
ﻓﺮﺍﺳﺖ ﮐﻮ ﯾﻮﮞ ﺧﺮﺍﺝ ﺗﺤﺴﯿﻦ ﭘﯿﺶ ﮐﺮﺗﺎ ﮨﮯ :
ﮨﻢ ﺩﯾﮑﮫ ﭼﮑﮯ ﮨﯿﮟ ﮐﮧ ﺁﭖ ﺻﻠﯽ ﺍﻟﻠﮧ ﻋﻠﯿﮧ ﻭ ﺳﻠﻢ ﻧﮯ ﺍﮐﺜﺮ ﻭ
ﺑﯿﺸﺘﺮ ﻟﮍﺍﺋﯽ ﺳﮯ ﮔﺮﯾﺰ ﮐﺮﺗﮯ ﮨﻮﺋﮯ ﺍﭘﻨﮯ ﻃﺎﻗﺘﻮﺭ ﺩﺷﻤﻦ ﮐﻮ ﮔﻔﺖ
ﻭ ﺷﻨﯿﺪ ﭘﺮ ﺁﻣﺎﺩﮦ ﮐﯿﺎ، ﯾﮧ ﺁﭖ ﮐﯽ ﻣﺤﺾ ﺳﯿﺎﺳﯽ ﻓﺮﺍﺳﺖ ﺗﮭﯽ
ﺟﺲ ﻧﮯ ﮐﻔﺎﺭ ﻣﮑﮧ ﮐﻮ ﺑﺎﻵﺧﺮ ﺁﭖ ﮐﺎ ﮨﻢ ﻧﻮﺍ ﺑﻨﻨﮯ ﭘﺮ ﻣﺠﺒﻮﺭ ﮐﺮ
ﺩﯾﺎ ﺗﮭﺎ .
The life and times of Muhammad "by John baggat
glubb, p. 313
Publishers :stein and day, new York, 1970 .
ﻣﻮﺻﻮﻑ ﺍﯾﮏ ﺟﮕﮧ ﯾﻮﮞ ﻟﮑﮭﺘﮯ ﮨﯿﮟ :
ﺷﺎﻡ، ﻣﺼﺮ ﺍﻭﺭ ﻓﻠﺴﻄﯿﻦ ﮐﯽ ﺑﮧ ﺳﺮﻋﺖ ﻓﺘﻮﺣﺎﺕ ﮐﺎ ﺩﻟﭽﺴﭗ
ﭘﮩﻠﻮ ﯾﮧ ﮨﮯ ﮐﮧ ﻭﮦ ﻣﻔﺘﻮﺡ ﺍﻗﻮﺍﻡ ﮐﮯ ﺟﺒﺮﯼ ﺍﺳﻼﻡ ﻻﻧﮯ ﮐﻮ
ﻣﺤﯿﻂ ﻧﮩﯿﮟ ﺟﯿﺴﺎ ﮐﮧ ﻗﺒﻞ ﺍﺯﯾﮟ ﮨﻢ ﺩﯾﮑﮫ ﭼﮑﮯ ﮨﯿﮟ ﮐﮧ ﭘﯿﻐﻤﺒﺮ
ﺍﺳﻼﻡ ﻧﮯ ﯾﮩﻮﺩﯾﻮﮞ ﯾﺎ ﻋﯿﺴﺎﺋﯿﻮﮞ ﮐﮯ ﺟﺒﺮﯼ ﻗﺒﻮﻝ ﺍﺳﻼﻡ ﮐﯽ
ﺣﻤﺎﯾﺖ ﻧﮩﯿﮟ ﮐﯽ ﺗﮭﯽ،
ﯾﮩﻮﺩ ﻣﺪﯾﻨﮧ ﮐﻮ ﻗﺘﻞ ﯾﺎ ﺟﻼ ﻭﻃﻦ ﺍﺱ ﻟﯿﮯ ﮐﯿﺎ ﮔﯿﺎ ﺗﮭﺎ ﮐﮧ ﻭﮦ
ﺑﻄﻮﺭ ﻓﺘﻨﮧ ﭘﺮﻭﺭ ﻗﻮﻡ ﮐﮯ ﻣﺤﻤﺪ ﺻﻠﯽ ﺍﻟﻠﮧ ﻋﻠﯿﮧ ﻭ ﺳﻠﻢ ﮐﮯ ﻣﺸﻦ
ﮐﯽ ﻣﺨﺎﻟﻔﺖ ﭘﺮ ﮐﻤﺮﺑﺴﺘﮧ ﺗﮭﮯ، ﺑﮧ ﺍﻟﻔﺎﻅ ﺩﯾﮕﺮ ﺍﻥ ﮐﯽ ﻣﺨﺎﻟﻔﺖ
ﺳﯿﺎﺳﯽ ﺗﮭﯽ ﻧﮧ ﮐﮧ ﻣﺬﮨﺒﯽ،
ﺍﻥ ﮐﯽ ﻣﮑﻤﻞ ﺗﺒﺎﮨﯽ ﮐﮯ ﺑﻌﺪ ﺍﮐﺎ ﺩﮐﺎ ﯾﮩﻮﺩ ﻣﺪﯾﻨﮧ ﻣﯿﮟ ﺑﻄﻮﺭ
ﺗﺎﺟﺮ ﺭﮦ ﺭﮨﮯ ﺗﮭﮯ، ﻣﺬﮨﺐ ﺗﺒﺪﯾﻞ ﮐﺮﻧﮯ ﮐﮯ ﻟﯿﮯ ﺍﻥ ﭘﺮ ﮐﺴﯽ ﻗﺴﻢ
ﮐﺎ ﺩﺑﺎﺅ ﮐﺒﮭﯽ ﻧﮩﯿﮟ ﮈﺍﻻ ﮔﯿﺎ ...
ﻗﺮﺁﻥ ﺣﮑﯿﻢ ﻣﯿﮟ ﮐﺌﯽ ﺍﯾﺴﯽ ﺁﯾﺎﺕ ﮨﯿﮟ ﺟﻦ ﻣﯿﮟ ﮐﮩﺎ ﮔﯿﺎ ﮨﮯ ﮐﮧ
ﭘﯿﻐﻤﺒﺮ ﮐﺎ ﮐﺎﻡ ﻟﻮﮔﻮﮞ ﮐﻮ ﺍﻟﻠﮧ ﺗﻌﺎﻟٰﯽ ﮐﮯ ﻋﺬﺍﺏ ﺳﮯ ﮈﺭﺍﻧﺎ ﮨﻮﺗﺎ ﮨﮯ
ﻧﮧ ﮐﮧ ﺍﻥ ﭘﺮ ﺟﺒﺮ ﮐﺮﮐﮯ ﺍﺳﻼﻡ ﮐﯽ ﻃﺮﻑ ﻟﮯ ﺁﻧﺎ،
The life and times of Muhammad "by John baggot
global, p. 358 .
ﮐﯿﺮﻥ ﺁﺭﻣﺴﭩﺮﺍﻧﮓ ﻟﮑﮭﺘﯽ ﮨﯿﮟ :
ﺍﺳﻼﻣﯽ ﺭﯾﺎﺳﺖ ﮐﮯ ﺍﻧﺪﺭ ﯾﮩﻮﺩﯾﻮﮞ ﮐﻮ ﺑﮭﯽ ﻋﯿﺴﺎﺋﯿﻮﮞ ﮐﯽ ﻃﺮﺡ
ﻣﮑﻤﻞ ﺁﺯﺍﺩﯼ ﺣﺎﺻﻞ ﺗﮭﯽ ﺍﻭﺭ ﺑﮩﺖ ﺳﮯ ﮨﺴﭙﺎﻧﻮﯼ ﺑﺎﺷﻨﺪﮮ ﺍﯾﺴﯽ
ﺗﺮﻗﯽ ﯾﺎﻓﺘﮧ ﺛﻘﺎﻓﺖ ﻭ ﺗﮩﺬﯾﺐ ﺳﮯ ﻣﺘﻌﻠﻖ ﮨﻮﻧﮯ ﭘﺮ ﻧﺎﺯﺍﮞ ﺗﮭﮯ ﺍﻭﺭ
ﺑﺎﻗﯽ ﻣﺎﻧﺪﮦ ﯾﻮﺭﭖ ﮐﮯ ﻟﯿﮯ ﺭﻭﺷﻦ ﻣﺴﺘﻘﺒﻞ ﺍﻥ ﮐﮯ ﺳﺎﻣﻨﮯ ﺗﮭﺎ،
ﺍﻧﮩﯿﮟ ﺍﮐﺜﺮ ﻣﻀﺎﺭﺕ ﯾﺎ ﻋﺮﯾﺒﺎﺋﺰﺭﺯ ﮐﮩﺎ ﺟﺎﺗﺎ ﺗﮭﺎ ...... ﻣﺴﻠﻤﺎﻥ ﺍﻥ
ﮐﮯ ﻣﺬﮬﺐ ﮐﯽ ﮐﻮﺋﯽ ﺑﺎﺕ ﺳﻨﻨﮯ ﺳﮯ ﮔﺮﯾﺰﺍﮞ ﻧﮩﯿﮟ ﺗﮭﮯ، ﺍﺳﻼﻣﯽ
ﺣﮑﻮﻣﺖ ﻣﯿﮟ ﻋﯿﺴﺎﺋﯿﺖ ﮐﯽ ﺗﺒﻠﯿﻐﯽ ﻣﺴﺎﻋﯽ ﮐﮯ ﺧﻼﻑ ﮐﻮﺋﯽ
ﻗﺎﻧﻮﻥ ﻧﮧ ﺗﮭﺎ ﺑﺸﺮﻃﯿﮑﮧ ﻭﮦ ﻣﺴﻠﻤﺎﻧﻮﮞ ﮐﯽ ﻣﺤﺒﻮﺏ ﮨﺴﺘﯽ
ﺣﻀﺮﺕ ﻣﺤﻤﺪ ﺻﻠﯽ ﺍﻟﻠﮧ ﻋﻠﯿﮧ ﻭ ﺳﻠﻢ ﭘﺮ ﮐﻮﺋﯽ ﺣﻤﻠﮧ ﻧﮧ ﮐﺮﯾﮟ،
ﺍﺳﻼﻣﯽ ﺭﯾﺎﺳﺖ ﮐﮯ ﮐﭽﮫ ﺣﺼﻮﮞ ﻣﯿﮟ ﺁﺯﺍﺩ ﺧﯿﺎﻟﯽ ﮐﯽ
ﻣﺴﺘﺤﮑﻢ ﺭﻭﺍﯾﺖ ﻣﻮﺟﻮﺩ ﺗﮭﯽ ﺟﺴﮯ ﺍﺱ ﻭﻗﺖ ﺗﮏ ﺑﺮﺩﺍﺷﺖ ﮐﯿﺎ
ﺟﺎﺗﺎ ﺭﮨﺎ ﺟﺐ ﺗﮏ ﻭﮦ ﻟﻄﺎﻓﺖ ﻭ ﻧﻔﺎﺳﺖ ﮐﯽ ﺣﺪﻭﺩ ﻣﯿﮟ ﺭﮨﯽ ﺍﻭﺭ
ﮔﺴﺘﺎﺥ ﻧﮩﯿﮟ ﮨﻮﺋﯽ،
Muhammad.. A biography of the prophet " by karen
Armstrong, p. 22,23,
Harper San Francisco, 1st. US edition, 1992 .
ﮐﯿﺮﻥ ﺁﺭﻣﺴﭩﺮﺍﻧﮓ ﺍﯾﮏ ﺟﮕﮧ ﯾﻮﮞ ﺭﻗﻤﻄﺮﺍﺯ ﮨﯿﮟ :
ﻣﺤﻤﺪ ﺻﻠﯽ ﺍﻟﻠﮧ ﻋﻠﯿﮧ ﻭ ﺳﻠﻢ ﺍﯾﮏ ﺍﯾﺴﮯ ﻣﺬﮨﺐ ﺍﻭﺭ ﺗﮩﺬﯾﺐ ﮐﮯ
ﺑﺎﻧﯽ ﺗﮭﮯ ﺟﺲ ﮐﯽ ﺑﻨﯿﺎﺩ ﺗﻠﻮﺍﺭ ﭘﺮ ﻧﮧ ﺗﮭﯽ، ﻣﻐﺮﺑﯽ ﭘﺮﻭﭘﯿﮕﻨﮉﮮ
ﺍﻭﺭ ﺍﻓﺴﺎﻧﻮﯼ ﺭﻧﮓ ﮐﮯ ﺑﺎﻭﺟﻮﺩ ﺍﺳﻼﻡ ﮐﺎ ﻧﺎﻡ ﺍﻣﻦ ﺍﻭﺭ ﺻﻠﺢ ﮐﮯ
ﻣﻔﮩﻮﻡ ﮐﻮ ﻣﺤﯿﻂ ﮨﮯ،
Muhammad... A western attempt to understand islam "
by karen Armstrong, p. 266, London 1992 .
ﭨﯽ ﮈﺑﻠﯿﻮ ﺁﺭﻧﻠﮉ ﺍﭘﻨﯽ ﮐﺘﺎﺏ ﻣﯿﮟ ﻟﮑﮭﺘﮯ ﮨﯿﮟ :
ﺍﺳﻼﻡ ﮐﯽ ﻃﺮﺡ ﮐﻮﺋﯽ ﻣﺬﮨﺐ ﺭﻭﺍﺩﺍﺭ ﺍﻭﺭ ﺻﻠﺢ ﮐﻞ ﻧﮩﯿﮟ ﻣﻠﮯ ﮔﺎ
ﺟﺲ ﻧﮯ ﺩﻭﺳﺮﻭﮞ ﮐﻮ ﺍﺱ ﻗﺪﺭ ﻣﺬﮨﺒﯽ ﺁﺯﺍﺩﯼ ﺩﯼ ﮨﻮ ﺑﻠﮑﮧ ﺍﻥ ﮐﮯ
ﺩﯾﻦ ﻭ ﺍﯾﻤﺎﻥ ﺳﮯ ﻣﻄﻠﻖ ﮐﻮﺋﯽ ﺳﺮﻭﮐﺎﺭ ﻧﮧ ﺭﮐﮭﺎ ﮨﻮ ﺳﻮﺍﺋﮯ ﺍﯾﺴﯽ
ﺻﻮﺭﺗﻮﮞ ﮐﮯ ﮐﮧ ﻣﺴﻠﻤﺎﻥ ﺳﻠﻄﻨﺘﻮﮞ ﻧﮯ ﻣﻠﮑﯽ ﻣﺼﻠﺤﺖ ﮐﮯ ﺧﯿﺎﻝ
ﺳﮯ ﻣﺬﮨﺒﯽ ﺍﺗﺤﺎﺩ ﮐﺎ ﮨﺮ ﻃﺮﯾﻘﮧ ﺍﺧﺘﯿﺎﺭ ﮐﯿﺎ ﮨﻮ، ﺭﻭﺍﺩﺍﺭﯼ
ﻣﺴﻠﻤﺎﻧﻮﮞ ﮐﯽ ﻃﺒﯿﻌﺖ ﮐﺎ ﺍﯾﮏ ﻣﺤﮑﻢ ﺧﺎﺻﮧ ﺍﻭﺭ ﻣﮑﻤﻞ ﻣﺬﮨﺒﯽ
ﺁﺯﺍﺩﯼ ﺍﻥ ﮐﮯ ﻣﺬﮬﺐ ﮐﺎ ﺩﺳﺘﻮﺭ ﺍﻟﻌﻤﻞ ﺭﮨﺎ ﮨﮯ، ﻟﮩﺬﺍ ﮨﻤﯿﮟ ﺍﭘﻨﯽ
ﺗﻮﺟﮧ ﺟﻮﺭ ﻭ ﺗﻌﺪﯼ ﮐﮯ ﻭﺍﻗﻌﺎﺕ ﺗﮏ ﻣﺤﺪﻭﺩ ﻧﮩﯿﮟ ﺭﮐﮭﻨﯽ ﭼﺎﮨﯿﮯ
ﺟﻮ ﮐﮩﯿﮟ ﮐﮩﯿﮟ ﭘﯿﺶ ﺁﺋﮯ،
The preaching of Islam " by T. W. Arnold, p. 398
 
Top