• الحمدللہ محدث فورم کو نئےسافٹ ویئر زین فورو 2.1.7 پر کامیابی سے منتقل کر لیا گیا ہے۔ شکایات و مسائل درج کروانے کے لئے یہاں کلک کریں۔
  • آئیے! مجلس التحقیق الاسلامی کے زیر اہتمام جاری عظیم الشان دعوتی واصلاحی ویب سائٹس کے ساتھ ماہانہ تعاون کریں اور انٹر نیٹ کے میدان میں اسلام کے عالمگیر پیغام کو عام کرنے میں محدث ٹیم کے دست وبازو بنیں ۔تفصیلات جاننے کے لئے یہاں کلک کریں۔

تين طلاق كي حقيقت

تلمیذ

مشہور رکن
شمولیت
ستمبر 12، 2011
پیغامات
765
ری ایکشن اسکور
1,506
پوائنٹ
191
یہاں شاید ایک مجلس کی تین طلاق تین واقع ہوگی یا ایک اس پر بات ہو رہی ہے
جی ہاں ۔ اور ایک مجلس میں تین طلاقوں کو ایک قرار دینے کی ایک دلیل یہ سامنے آئی کہ ایک مجلس میں تین طلاقیں خلاف سنت ہونے کی وجہ سے مردود ہیں ۔ میں نے صرف اسی نقطہ کا جواب دیا ہے ۔ میری گذشتہ پوسٹ دوبارہ پڑہ لیں ۔
 

ابن خلیل

سینئر رکن
شمولیت
جولائی 03، 2011
پیغامات
1,383
ری ایکشن اسکور
6,754
پوائنٹ
332
جی ہاں ۔ اور ایک مجلس میں تین طلاقوں کو ایک قرار دینے کی ایک دلیل یہ سامنے آئی کہ ایک مجلس میں تین طلاقیں خلاف سنت ہونے کی وجہ سے مردود ہیں ۔ میں نے صرف اسی نقطہ کا جواب دیا ہے ۔ میری گذشتہ پوسٹ دوبارہ پڑہ لیں ۔
دوبارہ پڑھنے کی ضرورت نہیں بھائی
آپ جو مثال دے رہے ہیں وہ کوئی معنی نہیں رکھتی یہ تو بس لفظی غلطی ہے
مصری "ق" کو "ہمزہ" کی مانند ہی کہتا ہو لیکن اسکی مراد تو "ق" ہی ہوگی نہ اور جب وہ قرآن پڑھتا ہے تب "ق" کو "ق" ہی کہتا ہے "ہمزہ" نہیں یہ بھی آپ کے علم میں ہونا چاہیے

آپ کی منطق اگر استمال کریں تو جو شخص زبان کا توتلہ ہو اور ق بولنے سے معذور ہو تو اسکی تو طلاق ہی نہیں ہوگی پھر

ان شاء الله علما اکرام ہی آپکو بہتر جواب دینگے
جزاک الله خیرا بھائی
 

تلمیذ

مشہور رکن
شمولیت
ستمبر 12، 2011
پیغامات
765
ری ایکشن اسکور
1,506
پوائنٹ
191
=حافظ نوید;51093]دوبارہ پڑھنے کی ضرورت نہیں بھائی
آپ جو مثال دے رہے ہیں وہ کوئی معنی نہیں رکھتی یہ تو بس لفظی غلطی ہے
لیکن ہے لفظ قران و حدیث کا مخالف
مصری "ق" کو "ہمزہ" کی مانند ہی کہتا ہو لیکن اسکی مراد تو "ق" ہی ہوگی نہ اور جب وہ قرآن پڑھتا ہے تب "ق" کو "ق" ہی کہتا ہے "ہمزہ" نہیں یہ بھی آپ کے علم میں ہونا چاہیے
اگر تلاک یا طلا کہنے سے طلاق ہو جاتی ہے تو پھر آپ کی منطق کے مطابق صراط الذین کو صرات الذین پڑہنے میں بھی کوئی حرج نہیں ہونا چاہئیے ۔ کیوں کہ طلاق کے معاملے میں آپ کا موقف ہے خلاف سنت طلاق موثر نہیں ہوتی اور اگر تلاک سے یا طلا سے طلاق ہوجاتی ہے تو ط اور ت میں کوئی فرق نہیں اور صرات الذین بھی صحیح ہے ۔ یہ میری منطق نہیں آپ حضرات کی منطق کے حوالہ سے بات کر رہا ہوں
آپ کی منطق اگر استمال کریں تو جو شخص زبان کا توتلہ ہو اور ق بولنے سے معذور ہو تو اسکی تو طلاق ہی نہیں ہوگی پھر
میں نے تو کوئی منطق ابھی پیش نہیں کی آپ حضرات کی منطق کے مطابق ایک سوال پوچھا تھا ۔ طوطا مینا کی کہانی آگئی ، سوال کا جواب نہ آیا
ان شاء الله علما اکرام ہی آپکو بہتر جواب دینگے جزاک الله خیرا بھائی
مجھے بھی جواب کا انتظار ہے ۔ جزاک اللہ خیرا
 

گڈمسلم

سینئر رکن
شمولیت
مارچ 10، 2011
پیغامات
1,407
ری ایکشن اسکور
4,912
پوائنٹ
292
فی الحال کچھ مصروفیات کی بنا پر اس مسئلہ کے تمام پہلوں پر لکھ نہیں سکتا
آپ اپنی مصروفیات کو سمیٹ لیں ہمیں بھی انتظار ہے کہ آپ اس پر کیا لکھیں گے۔
لیکن گڈمسلم صاحب نے جو نقطہ اٹھایا میرے نذدیک وہ باطل ہے ۔ صرف اس نقطہ کے حوالہ سے کچھ مختصر سا لکھنا چاہتا ہوں ۔
گزارش ہے کہ آپ نے اس نقطہ کو سمجھا ہی نہیں بلکہ سمجھے بغیر ہی لکھاری بن گئے۔میرانقطہ کیا تھا دوبارہ سنیں
بقول آپ لوگوں کہ کہ ایک مجلس کی تین طلاقیں حرام، ممنوع، بدعت تو ہیں لیکن اگر کوئی آدمی اس طریقے سے طلاق دے دے تو تین طلاقیں واقع ہوجائیں گی۔اس پر میں نے کہا تھا کہ اگر اہل بدعت اسی اصول کو سامنے رکھتے ہوئے بدعات وغیرہ پر یہ عقیدہ رکھ کر سوار ہوجاتے ہیں کہ ٹھیک ہے یہ کام بدعات میں شامل تو ہیں لیکن ان کامقصود حاصل ہوجاتا ہے۔مثال کے طور پر اگر بریلوی حضرات کہیں کہ ہم مانتے ہیں آذان سے پہلے صلاۃ پڑھنا بدعت ہے لیکن اس کا ثواب ہمیں مل جاتا ہے تو پھر آپ ان کو کیا جواب دیں گے ؟
میں نے اس نقطہ کو اجاگر کیا تھا کہ اگر یہ ڈھیل دے دی جائے تو اہل بدعت کی کشتی کہاں رکے گی۔؟ ہمیں معلوم ہی نہیں۔؟ اور پھر دین کھیل تماشا بن جائے گا۔ مجھے آج تک اس بات کی سمجھ نہیں آئی کہ خود مانتے ہیں کہ ایک مجلس میں تین طلاقیں دینا حرام، بدعت، ممنوع ہے۔اور دوسری طرف یہ بھی کہتے ہیں کہ اس طرح طلاق واقع ہوجائے گی۔اچھا آپ مجھے یہ بتائیں کہ مغرب کے تین فرض کے بجائے پانچ فرض پڑھ لینا بدعت ہے؟ ممنوع ہے ؟ یا حرام ہے ؟ یا یہ کس کیٹگری میں آتا ہے؟
قراں و حدیث میں میاں بیوی میں علیحدگي کے لئیے جو لفظ آیا ہے وہ ہے "طلاق " ۔ اگر کوئی اپنی بیوی کو "طلاق" دیتے ہوئے "تلاک" کہے تو کیا طلاق ہوجائے گي ؟
آپ نے جو ایک مفروضہ قائم کرکے اس پر اتنی لمبی پوسٹ کردی ہے اس پر باقی باتیں بعد میں پہلے آپ مجھے یہ بتائیں کہ لفظ طلاق کو کیسے اداء کرنا بدعت ہے اور کیسے اداء کرنا بدعت نہیں ؟ اور پھر اس پر دلیل ؟
گڈمسلم صاحب طلاق معاشرتی مسائل میں سے ہے اس کو عبادات پر قیاس نہ کریں
گڈ یعنی جو معاشرتی مسائل ہیں ہم ان کو اپنی مرضی سے جیسے چاہیں اداء کرتے پھریں شریعت ہمیں نہیں روکے گی ؟ اور ہم اس مسئلہ پر کسی عبادت سے رہنمائی بھی نہیں لے سکتے۔دوسرے الفاظ میں معاشرتی مسائل میں شریعت کی پاسداری کرنے کی کوئی ضرورت نہیں ؟
عبادات خلاف سنت ادا نہیں ہوتی لیکن طلاق اگر خلاف سنت دی جائے تو اس خلاف سنت طلاق دینے کا گناہ طلاق دینے والے کو ہوگا لیکن واقع ہوجائے گي ۔
عجیب بات ہے ایک طرف کہہ رہے ہیں کہ عبادات خلاف سنت اداء نہیں ہوتی یعنی اگر کوئی بھی عبادت خلاف سنت اداء کردی جائے تو وہ اداء ہی نہیں ہوگی۔یعنی میں اگر مغرب کے تین فرض کے بجائے پانچ فرض پڑھوں تو پڑھ ہی نہیں سکوں گا تین کے بعد بریک لگ جائے گی ۔ویری گڈ۔۔مجھے معلوم ہے کہ خلاف سنت اداء نہیں ہوتی سے آپ کا کیا مقصود ہے۔
اور دوسری طرف آپ کہہ رہےہیں کہ اس طرح طلاق دینے والے کو گناہ ہوگا۔۔
عزیز آپ کو معلوم ہوگا کہ ثواب اور گناہ دونوں متضاد ہیں اور یہ کیسے ملتے ہیں اس کابھی آپ کو معلوم ہی ہوگا تو جب طلاق پر ثواب وگناہ کے ملنے کو آپ شامل کررہے ہیں تو پھر اسی مسئلہ میں بدعتی طریقے کو کیوں لاگو کررہے ہیں ؟ جب کوئی بھی عبادت خلاف سنت اداء نہیں ہوتی یعنی اداء تو ہوجاتی ہے اس کامقصود حاصل نہیں ہوتا تو پھر ایک مجلس کی تین اداء تو ہوجائیں گی لیکن کیسے تین طلاقیں واقع ہونگی۔ یہ بات میری سمجھ سے باہر ہے۔یاد رہے میں بات ایک مجلس میں تین طلاقوں کی کررہا ہوں۔
اگر صرف اس کو موثر نہ ماننے کی وجہ خلاف سنت طریقہ سے طلاق دینا ہے تو تلاک بھی خلاف قران و حدیث لفظ ہے اس حوالہ سے ضرور بتائیے گا کہ تلاک کہنے سے طلاق ہوجاتی ہے یہ نہیں ۔ ہونے اور نہ ہونے دونوں صورتوں میں میں نے نتائج سے آگاہ کردیا ہے ۔
واہ بہت خوب الفاظ سے حکم مستنبط کیے جارہےہیں۔اگر ایک انگریز طلاق کے بجائے بول دیتا ہے Divorce تو اس کی طلاق واقع ہوگی کہ نہیں ہوگی ؟ عزیز الفاظ کے بیج نہ بوئے جائیں۔اور پھر اس سے پہلے میں نے ایک سوال کیا ہے کہ آپ کےنزدیک طلاق لفظ کے بجائے تلاک، تلاق،طلاک، وغیرہ الفاظ بدعت ہیں ؟
آپ کےنزدیک لفظوں سے حکم کشید کیا جاسکتا ہے یا نہیں ؟
 

تلمیذ

مشہور رکن
شمولیت
ستمبر 12، 2011
پیغامات
765
ری ایکشن اسکور
1,506
پوائنٹ
191
بقول آپ لوگوں کہ کہ ایک مجلس کی تین طلاقیں حرام، ممنوع، بدعت تو ہیں لیکن اگر کوئی آدمی اس طریقے سے طلاق دے دے تو تین طلاقیں واقع ہوجائیں گی۔اس پر میں نے کہا تھا کہ اگر اہل بدعت اسی اصول کو سامنے رکھتے ہوئے بدعات وغیرہ پر یہ عقیدہ رکھ کر سوار ہوجاتے ہیں کہ ٹھیک ہے یہ کام بدعات میں شامل تو ہیں لیکن ان کامقصود حاصل ہوجاتا ہے۔مثال کے طور پر اگر بریلوی حضرات کہیں کہ ہم مانتے ہیں آذان سے پہلے صلاۃ پڑھنا بدعت ہے لیکن اس کا ثواب ہمیں مل جاتا ہے تو پھر آپ ان کو کیا جواب دیں گے ؟
برلوی حضرات کو یہ جواب دیا جائے گا کہ احناف نے کہیں بھی یہ نہی کہا کہ ایک مجلس میں تین طلاق دینا باعث ثواب ہے ۔ ایک بدعت باعث ثواب کیسے ہوسکتی ہے ۔ اگر احناف ایک مجلس کی تین طلاق کو باعث ثواب کہتے تو آپ اس منطق کو استعمال کرتے

میں نے اس نقطہ کو اجاگر کیا تھا کہ اگر یہ ڈھیل دے دی جائے تو اہل بدعت کی کشتی کہاں رکے گی۔؟ ہمیں معلوم ہی نہیں۔؟ اور پھر دین کھیل تماشا بن جائے گا۔ مجھے آج تک اس بات کی سمجھ نہیں آئی کہ خود مانتے ہیں کہ ایک مجلس میں تین طلاقیں دینا حرام، بدعت، ممنوع ہے۔اور دوسری طرف یہ بھی کہتے ہیں کہ اس طرح طلاق واقع ہوجائے گی۔اچھا آپ مجھے یہ بتائیں کہ مغرب کے تین فرض کے بجائے پانچ فرض پڑھ لینا بدعت ہے؟ ممنوع ہے ؟ یا حرام ہے ؟ یا یہ کس کیٹگری میں آتا ہے؟
آپ سوال ضرور پوچھیں لیکن میرے سوالات کے جوابات بھی دیں ۔ آپ کے سوال کا جواب یہ ہے کہ اگر مغرب کی نماز پانچ رکعت پڑہی جائے کی تو یہ حرام بھی ممنوع بھی اور بدعت بھی ۔ اب میرے سوال کا سیدھا سیدھا جواب دیں بغیر کسی مذید بات کے

اب آپ کو بتانا ہے کہ آپ تلاک کہنے سے طلاق واقع ہونا سمجھتے ہیں یا خلاف قران و حدیث کے ہونے کی وجہ سے طلاق کو موثر نہیں سمجھتے ۔ جواب کا انتظار رہے گا

آپ نے جو ایک مفروضہ قائم کرکے اس پر اتنی لمبی پوسٹ کردی ہے اس پر باقی باتیں بعد میں پہلے آپ مجھے یہ بتائیں کہ لفظ طلاق کو کیسے اداء کرنا بدعت ہے اور کیسے اداء کرنا بدعت نہیں ؟ اور پھر اس پر دلیل ؟
ماشاء اللہ میرے سوال کو گول کرکے صرف مجھ ہی سوالات کیے جارہے ہیں ۔
گڈ یعنی جو معاشرتی مسائل ہیں ہم ان کو اپنی مرضی سے جیسے چاہیں اداء کرتے پھریں شریعت ہمیں نہیں روکے گی ؟ اور ہم اس مسئلہ پر کسی عبادت سے رہنمائی بھی نہیں لے سکتے۔دوسرے الفاظ میں معاشرتی مسائل میں شریعت کی پاسداری کرنے کی کوئی ضرورت نہیں ؟
ماشاء اللہ ، میں نے یہ کہا تھا کہ عبادات یعنی نماز تلاوت کے احکامات پر قیاس کر کے معاشرتی مسائل کا حل نہ نکالیں ۔ اس کا یہ مطلب نہیں کہ شریعت کو پس پشت ڈال دیں ۔ اگر کوئی کہے کہ روزہ کو نماز پر قیاس کرکے مسائل مت نکالو تو اس مطلب کہیں سے بھی یہ نہیں نکلتا کہ شریعت کو پس پشت ڈال دو۔ شریعت تو ہمارے مسئلہ کی بنیاد ہے ۔
عزیز آپ کو معلوم ہوگا کہ ثواب اور گناہ دونوں متضاد ہیں اور یہ کیسے ملتے ہیں اس کابھی آپ کو معلوم ہی ہوگا تو جب طلاق پر ثواب وگناہ کے ملنے کو آپ شامل کررہے ہیں تو پھر اسی مسئلہ میں بدعتی طریقے کو کیوں لاگو کررہے ہیں ؟ جب کوئی بھی عبادت خلاف سنت اداء نہیں ہوتی یعنی اداء تو ہوجاتی ہے اس کامقصود حاصل نہیں ہوتا تو پھر ایک مجلس کی تین اداء تو ہوجائیں گی لیکن کیسے تین طلاقیں واقع ہونگی۔ یہ بات میری سمجھ سے باہر ہے۔یاد رہے میں بات ایک مجلس میں تین طلاقوں کی کررہا ہوں۔
میرے سرخ رنگ سے ملون سوال کا جواب دے دیں تو آپ کو اپنی بات کا سوال خود ہی ملجائے گا اگر نہ سمجھ میں آئے تو بتایا گا سوال کے جواب بعد میں سمجھادوں گا ۔
واہ بہت خوب الفاظ سے حکم مستنبط کیے جارہےہیں۔اگر ایک انگریز طلاق کے بجائے بول دیتا ہے Divorce تو اس کی طلاق واقع ہوگی کہ نہیں ہوگی ؟ عزیز الفاظ کے بیج نہ بوئے جائیں۔اور پھر اس سے پہلے میں نے ایک سوال کیا ہے کہ آپ کےنزدیک طلاق لفظ کے بجائے تلاک، تلاق،طلاک، وغیرہ الفاظ بدعت ہیں ؟
ہم تو تلاک کے لفظ سے طلاق کو موثر سمجھتے ہیں ۔ لیکن آپ کو اپنے مسلک کا نہیں پتا اسی لئیے جواب دینے سے گریز کیا ۔
 

تلمیذ

مشہور رکن
شمولیت
ستمبر 12، 2011
پیغامات
765
ری ایکشن اسکور
1,506
پوائنٹ
191
بھائی یہاں طوطا مینا کی کہانی کہاں ہے؟
سوال کا جواب نہ آیا بلکہ توتلے اور معزور افراد کے حوالہ سے سوال آیا اس لئیے میں نے طوطا مینا کی کہانی کہا تھا ۔ معذور افراد کے احکام الگ ہوتے ہیں ۔ نماز میں قیام فرض ہے اگر کوئی یہ مسئلہ بیان کرے تو کیا آپ یہ کہیں گے کہ لولا لنگڑا تو نماز پڑہ نہیں سکتا کیوں کہ وہ قیام پر قادر ہی نہیں ۔بات سمجھنے کی کوشش کریں ۔ اور مجھے اپنے سوال کے جواب کا انتظار ہے !!!
 

ابن خلیل

سینئر رکن
شمولیت
جولائی 03، 2011
پیغامات
1,383
ری ایکشن اسکور
6,754
پوائنٹ
332
سوال کا جواب نہ آیا بلکہ توتلے اور معزور افراد کے حوالہ سے سوال آیا اس لئیے میں نے طوطا مینا کی کہانی کہا تھا ۔ معذور افراد کے احکام الگ ہوتے ہیں ۔ نماز میں قیام فرض ہے اگر کوئی یہ مسئلہ بیان کرے تو کیا آپ یہ کہیں گے کہ لولا لنگڑا تو نماز پڑہ نہیں سکتا کیوں کہ وہ قیام پر قادر ہی نہیں ۔بات سمجھنے کی کوشش کریں ۔ اور مجھے اپنے سوال کے جواب کا انتظار ہے !!!
بھائی جس طرح سے آپ مصریوں کی بات کیے اسی طرح یہ سمجھنے کے لئے تھا
اب مصریوں کے لہجے سے یا کسی اور کے لہجے سے کیا شریعت بدل جاۓگی ؟
 

sufi

رکن
شمولیت
جون 25، 2012
پیغامات
196
ری ایکشن اسکور
310
پوائنٹ
63
Talaq mai asal niyyat hai ya kafiat l?l
Kafiat se murad talafuz aur taadad hai

Misal 1: agar koi talaq ki bajaye lafz "talak" se talaq de daita hai tu kia is tarah talaq waqia hogi ya nahi? Kia is mamle mai os ki niyyat ka aitebar kiya jayega l?l

Misal 2: agar koi apni b.v ko aik lafz se 3 talaq de daita hai tu kia is tarah 3 talaq waqia hogi ya nahi.kia Is mamle mai oski niyaat ka aitebar kiya jayega l?l
 
Top