yeh sirf 1 batil guman hai jis par koi dalil nahi. Waqeat is k mukhalif hai. Us zamane ki mustanad tarekh dekhe to malum hota hai k yazid palid majbur nahi balke jabir badeshah tha. Subhanallh kya majbury hai. Pehle imam husain ke khilaf lashkar kashi . Phir madina ko 3din ke liye halal karna phir makkah par chadai. Ma lakum kaifa tahkumun.
یہ صرف ایک باطل گمان ہے جس پر کوئی دلیل نہیں ، واقعہ اس کے مخالف ہے ، اس زمانے کی مستند تاریخ دیکھیں تو معلوم ہوتا ہے کہ یزید پلید مجبور نہیں بلکہ جابرتھا بادشاہ تھا ! سبحان اللہ کیا مجبوری ہے ، پہلے امام حسین کے خلاف لشکر کشی کی ، پھر مدینہ کو تین دن کے لئے حلال کرنا ، پھر مکہ پر چھڑائی ، ما لکم کیف تحکمون
جناب آپ کے ان الفاظ میں میرے سوال کا جواب نہیں ہے ۔
میراسوال تھا:
کیا آپ کسی مستند حوالہ سے یہ ثابت کرسکتے ہیں کہ کسی ایک مسلمان نے بھی یزیدبن معاویہ رحمہ اللہ سے خون حسین رضی اللہ عنہ کے قصاص کا مطالبہ کیا ہو؟؟؟؟؟؟؟؟؟
آپ نے لکھا:
yeh sirf 1 batil guman hai jis par koi dalil nahi. Waqeat is k mukhalif hai. Us zamane ki mustanad tarekh dekhe to malum hota hai k yazid palid majbur nahi balke jabir badeshah tha. Subhanallh kya majbury hai. Pehle imam husain ke khilaf lashkar kashi . Phir madina ko 3din ke liye halal karna phir makkah par chadai. Ma lakum kaifa tahkumun.
یہ صرف ایک باطل گمان ہے جس پر کوئی دلیل نہیں ، واقعہ اس کے مخالف ہے ، اس زمانے کی مستند تاریخ دیکھیں تو معلوم ہوتا ہے کہ یزید پلید مجبور نہیں بلکہ جابرتھا بادشاہ تھا ! سبحان اللہ کیا مجبوری ہے ، پہلے امام حسین کے خلاف لشکر کشی کی ، پھر مدینہ کو تین دن کے لئے حلال کرنا ، پھر مکہ پر چھڑائی ، ما لکم کیف تحکمون
سبحان اللہ !
کوفی یزیررحمہ اللہ کی مرضی کے خلاف قتل حسین پرقادر تھے لیکن اہل کوفہ میں سے کسی کو بھی اتنی قدرت حاصل نہ تھی کہ یزیر رحمہ اللہ سے خون حسین کے قصاص کا مطالبہ کرتا۔
اہل مدینہ کو اس قدر وسعت ملی کہ انہوں نے نہ صرف یہ کہ یزید کی مخالفت کی بلکہ یزیر رحمہ اللہ کی بیعت ہی توڑ دی ، لیکن شہادت حسین سے لیکر اس واقعہ تک تمام اہل مدینہ میں ایک بھی فرد اس بات پر قادرنہ تھا کہ یزیر رحمہ اللہ سے خون حسین کے قصاص کا مطالبہ کرتا یا اسی بات کو بنیاد بناکر یزید کی مخالفت کرتا۔
اہل مکہ کو تو اس قدر حوصلہ تھا کہ وہ علی الاعلان حکومت یزید کی مخالفت کریں لیکن ان میں بھی اتنی ہمت نہ ہوئی کہ یزیر رحمہ اللہ سے خون حسین کے قصاص کا مطالبہ کرتے، یا اسی بات کو بنیاد بناکریزید کی مخالفت کرتے ۔
سوال یہ ہے کہ امت مسلمہ نے یزید رحمہ اللہ سے خون حسین رضی اللہ عنہ کے قصاص کا مطالبہ کیوں نہ کیا ؟؟؟؟؟؟؟؟؟
اگروہ مجبورتھے تو یہ مجبوری اس وقت کہاں تھی جب مکہ و مدینہ میں یزیدرحمہ اللہ کی کھلے عام مخالفت کی گی ؟؟؟
اگریزید اس لئے قصوروار ہے کہ اس نے خون حسین رضی اللہ عنہ کا قصاص نہیں لیا تو پوری امت بھی قصوروارہے کہ ان میں کسی ایک نے بھی اس قصاص کا نہ تو مطالبہ کیا اورنہ ہی اس کے سبب کسی بھی قسم کا احتجاج کیا ہے، اورنہ ہی اس کی وجہ سے کہیں بھی یزید کی بیعت توڑی گئی۔