1. آئیے اہم اسلامی کتب کو یونیکوڈ میں انٹرنیٹ پر پیش کرنے کے لئے مل جل کر آن لائن ٹائپنگ کریں۔ محدث ٹائپنگ پراجیکٹ کے ذریعے آپ روزانہ فقط دس پندرہ منٹ ٹائپنگ کر کے ہزاروں صفحات پر مشتمل اہم ترین کتب کو ٹائپ کرنے میں اہم کردار ادا کرکے صدقہ جاریہ میں شامل ہو سکتے ہیں۔ محدث ٹائپنگ پراجیکٹ میں شمولیت کے لئے یہاں کلک کریں۔۔
  2. محدث ٹیم منہج سلف پر لکھی گئی کتبِ فتاویٰ کو یونیکوڈائز کروانے کا خیال رکھتی ہے، اور الحمدللہ اس پر کام شروع بھی کرایا جا چکا ہے۔ اور پھر ان تمام کتب فتاویٰ کو محدث فتویٰ سائٹ پہ اپلوڈ بھی کردیا جائے گا۔ اس صدقہ جاریہ میں محدث ٹیم کے ساتھ تعاون کیجیے! ۔تفصیلات جاننے کے لئے یہاں کلک کریں۔ ۔

مذاہب اربعہ کا دنیا میں تناسب

'فقہ' میں موضوعات آغاز کردہ از عبدالرحمن بھٹی, ‏مارچ 22، 2016۔

  1. ‏نومبر 28، 2016 #171
    حافظ محمد یونس اثری

    حافظ محمد یونس اثری رکن
    جگہ:
    کراچی
    شمولیت:
    ‏جولائی 07، 2014
    پیغامات:
    150
    موصول شکریہ جات:
    48
    تمغے کے پوائنٹ:
    77

    عبدالرحمان بھٹی صاحب اور رحمانی صاحب دونوں مل کر میری بات کا جواب دینے کے لیے جو جتن کر رہے ہیں اس کا نتیجہ یہ نکل رہا ہے کہ دونوں کی باتیں ایک دوسرےکے لیے میری طرف سے جواب ہی۔ پڑھیں اور سمجھیں۔ ہم تو محو تماشہ ہیں آپ جتن کرتے جائیں اور ہم دیکھتے جائیں۔ ابتسامہ!!
     
  2. ‏نومبر 28، 2016 #172
    حافظ محمد یونس اثری

    حافظ محمد یونس اثری رکن
    جگہ:
    کراچی
    شمولیت:
    ‏جولائی 07، 2014
    پیغامات:
    150
    موصول شکریہ جات:
    48
    تمغے کے پوائنٹ:
    77

    آپ کے اس جملے کا نتیجہ تو یہ نکلا کہ کنز قدوری اور ہدایہ وغیرہ کی روشنی میں فقہاء حنفیہ بلکہ امام صاحب اور صاحبین کے درمیان ہونے والے مسائل پر اختلاف اور ایسے اختلاف کہ مفتیٰ اور غیر مفتیٰ بھا اقوال کی تقسیم کرنی پڑی۔(بقول شما) یہ سب ملکہ برطانیہ کا کارنامہ ہے۔
     
  3. ‏نومبر 28، 2016 #173
    حافظ محمد یونس اثری

    حافظ محمد یونس اثری رکن
    جگہ:
    کراچی
    شمولیت:
    ‏جولائی 07، 2014
    پیغامات:
    150
    موصول شکریہ جات:
    48
    تمغے کے پوائنٹ:
    77

    جناب یہی بات میں کررہا ہوں اس تھریڈ میں آپ جس چیز کو ثابت کرنے کے لیے ایڑی چوٹی کا زور لگارہے ہیں کہ دوسری اس کا اقرار بھی ہے۔ شاید کہ سمجھ آجائے میری بات
     
  4. ‏نومبر 28، 2016 #174
    عبدالرحمن بھٹی

    عبدالرحمن بھٹی مشہور رکن
    جگہ:
    فی الارض
    شمولیت:
    ‏ستمبر 13، 2015
    پیغامات:
    2,435
    موصول شکریہ جات:
    281
    تمغے کے پوائنٹ:
    165

    ثابت شدہ کو ثابت کرنے کی ضرورت نہیں ہوتی۔ جو نقشہ ہے اس میں ”اہل سنت“ چار مذاہب حنفی مالکی شافعی اور حنبلی لکھے ہوئے ہیں ۔ آپ قسم لے لیں یہ نہ تو میں نے لکھے ہیں اور نہ ہی مجھے معلوم ہے کہ کس نے لکھے۔۔۔ ابتسامہ! ویسے بات ہے یہ صحیح۔
    فقہ فقیہ کے سبب ہوتی ہے جس کی پیروی ہوتی ہے۔ جس طبقہ کا کوئی فقیہ نہ ہو اسے کسی خاص نام سے کیسے لکھا یا پکارا جائے؟
     
  5. ‏نومبر 28، 2016 #175
    محمد طارق عبداللہ

    محمد طارق عبداللہ سینئر رکن
    جگہ:
    ممبئی - مہاراشٹرا
    شمولیت:
    ‏ستمبر 21، 2015
    پیغامات:
    2,151
    موصول شکریہ جات:
    657
    تمغے کے پوائنٹ:
    213

    پهر برصغیر ، اپنے محلہ تک یا جتنا مشاہدہ هے اتنی ہی بات کرنا چاہیئے ، انگریزوں کی آمد سے قبل حنبلی اور شافعی کثیر تعداد میں هندوستان میں موجود تهے اور ہیں ۔ تعصب اپنی جگہ لیکن تاریخ بدلنے کی کوشش فضول هے ۔ ہاں آپ کو آپکی کم علمی اور محدود جغرافیائی معلومات کے سبب صحیح علم نہیں اور نا ہی صحیح کتب آپکے مطالعہ میں رہی هونگی ۔ اب آجائیں اہل حدیث پر کہیں جو کہنا هے لیکن حنابلہ اور شافعیہ کے وجود کا انکار نا کریں ۔
    تالاب ، مچهلی ، شفاف وغیرہ پر بهی بات کرلیں مگر اپنے معلوم جغرافیہ تک ۔ برصغیر نا کہیں نا ہی پاکستان کہیں ۔ میری صلاح هے اپنے گاوں محلہ کا نام دیکر مثالیں دیں کہ آپکا محلہ شفاف تالاب تها انگریزوں نے کالی بهیڑ یا مچهلی یا شاید گند مچهلی اس میں ڈال دی ۔ بر صغیر کو اس پر اعتراض نا هوگا ۔
     
لوڈ کرتے ہوئے...

اس صفحے کو مشتہر کریں