• الحمدللہ محدث فورم کو نئےسافٹ ویئر زین فورو 2.1.7 پر کامیابی سے منتقل کر لیا گیا ہے۔ شکایات و مسائل درج کروانے کے لئے یہاں کلک کریں۔
  • آئیے! مجلس التحقیق الاسلامی کے زیر اہتمام جاری عظیم الشان دعوتی واصلاحی ویب سائٹس کے ساتھ ماہانہ تعاون کریں اور انٹر نیٹ کے میدان میں اسلام کے عالمگیر پیغام کو عام کرنے میں محدث ٹیم کے دست وبازو بنیں ۔تفصیلات جاننے کے لئے یہاں کلک کریں۔

مرد اور عورت کی نماز میں فرق کے دلائل

شمولیت
ستمبر 21، 2015
پیغامات
2,697
ری ایکشن اسکور
760
پوائنٹ
290
آخری فقرہ پسند آیا بهٹی صاحب کا ۔ میں منتظر ہوں انکے قاطع دلائل کا ۔
اسے کہتے ہیں عالمانہ انداز
 

عبدالرحمن بھٹی

مشہور رکن
شمولیت
ستمبر 13، 2015
پیغامات
2,435
ری ایکشن اسکور
292
پوائنٹ
165
آلِ تقلید کے بزعم خود دعویٰ میں قرآن، حدیث ، اجماع اور اجتہاد ابی حنیفہ حجت ہے ۔
محترم!پہلی تین شقوں کے اہلحدیث کہلانے والے بھی قائل و فاعل ہونے کا دعویٰ رکھتے ہیں۔ رہی چوتھی شق تو حنفی اسی لئے ”حنفی“ ہیں کہ وہ اجتہادِ ابو حنیفہ رحمۃ اللہ علیہ پر اعتماد کرتے ہیں اور ”آلِ حدیث“ غنیۃ الطابین میں مذکور ”حدیث“ کے پیروکار ہیں۔

تابعی کا قول اہلحدیث پر بطور حجت پیش کرتے ہوئے شرم آنی چاہیے
محترم! واقعی آپ نے صحیح کہا کہ ”آلِ حدیث“ پر تو قرآن و حدیث پیش کرتے ڈر لگتاہے کہ اس کے پرخچے اڑیں گے تابعی کا جو حشر کریں گے بیان سے باہر ہے۔
 

عبدالرحمن بھٹی

مشہور رکن
شمولیت
ستمبر 13، 2015
پیغامات
2,435
ری ایکشن اسکور
292
پوائنٹ
165
@عمر اثری صاحب میری اس پوسٹ کو ناپسند کرنا بجا مگر آپ سے مؤدبانہ التجا ہے کہ ”تعصب“ کا مظاہرہ نہ کریں کہ اس کو رسول اللہ صلی اللہ علیہ وسلم نے پسند نہیں فرمایا بلکہ ایسے شخص کو وعید سنائی ہے۔
 

عبدالرحمن بھٹی

مشہور رکن
شمولیت
ستمبر 13، 2015
پیغامات
2,435
ری ایکشن اسکور
292
پوائنٹ
165
اللہ تعالیٰ سے دعاء ہے کہ وہ ہمیں طعن و تشنیع کی ڈگر سے ہٹ کر تفہیمِ دین کے حصول کے لئے بحث و مباحثہ کرنے کی توفیق عطا فرمائے۔
در اصل @ابو خبیب کی ایک دو پوسٹوں کی وجہ سے گنبد کی صدا تھی۔
 

ابو خبیب

مبتدی
شمولیت
مارچ 16، 2016
پیغامات
55
ری ایکشن اسکور
12
پوائنٹ
18
حدیث نمبر6
عَنِ الْحَارِثِ ، عَنْ عَلِيٍّ ، قَالَ : " إِذَا سَجَدَتِ الْمَرْأَةُ فَلْتَحْتَفِزْ وَلْتَضُمَّ فَخِذَيْهَا " .[مصنف ابن أبي شيبة » كتاب الصلاة » أَبْوَابُ صِفَةِ الصَّلاةِ » الْمَرْأَةُ كَيْفَ تَكُونُ فِي سُجُودِهَا ؟ رقم الحديث: 2701]

حضرت حارث رحمہ اﷲ فرماتے ہیں کہ حضرت علی کرم اﷲ تعالی نے فرمایا کہ جب عورت سجدہ کرے تو خوب سمٹ کر کرے اور اپنی دونوں رانوں کو ملائے رکھے۔
(منصف ابن ابی شیبہ ج1ص279، كتاب الصلاة » أَبْوَابُ صِفَةِ الصَّلاةِ » الْمَرْأَةُ كَيْفَ تَكُونُ فِي سُجُودِهَا؟, رقم الحديث: 2701; سنن کبری بیہقی ج2ص222)


مصنف ابن ابي شيبه : 2701
حَدَّثَنَا أَبُو بَكْرٍ ، قَالَ : حَدَّثَنَا حَدَّثَنَا أَبُو بَكْرٍ ، قَالَ : حَدَّثَنَا أَبُو الْأَحْوَصِ ، عَنْ أَبِي إِسْحَاقَ ، عَنِ الْحَارِثِ ، عَنْ عَلِيٍّ ، قَالَ : " إِذَا سَجَدَتِ الْمَرْأَةُ فَلْتَحْتَفِزْ وَلْتَضُمَّ فَخِذَيْهَا " .



السنن الکبری للبیهقی (ج۲ ص ۲۲۲) اور مصنف ابن ابي شیبه (۲۷۰/۱ ح ۲۷۷۷) دونوں کتابوں میں یہ روایت عَنْ أَبِي إِسْحَاقَ ، عَنِ الْحَارِثِ ، عَنْ عَلِيٍّ ، کی سند سے ہے۔

الحارث الاعور جمہور محدثین کے نزدیک سخت مجروح راوی ہے. اور جس راوی (ابو اسحاق السبیعي) سے یہ روایت کررہا ھے اُس نے خود اسے کذاب کہا ھے.

أبو إسحاق السبيعي نے خود کہا : كذوب

ابن حجر العسقلاني نے کہا: كذبه الشعبي في رأيه، ورمي بالرفض، وفي حديثه ضعف

الدارقطني نے کہا : ضعيف، ومرة: إذا انفرد لم يثبت حديثه

الذهبي نے کہا : لين شيعي

علي بن المديني نے کہا : كذاب

أبو حاتم بن حبان البستي نے کہا : كان غاليا في التشيع واهيا في الحديث

زیلعی حنفی نے کہا :”لا یحتج به” اس سے حجت نہیں پکڑی جاتی (نصب الرایہ ۴۲۶/۲) زیلعی نے مزید کہا: “کذبه الشعبي وابن المدیني” إلخ
اسے شعبی اور ابن المدینی نے کذاب کہا ہے ۔ (نصب الرایہ ۳/۲)
اس سند کے دوسرے راوی ابو اسحاق السبیعی مدلس ہیں (طبقات المدلسین لابن حجر ، المرتبہ الثالثہ ۳/۹۱) اور یہ روایت معنعن ہے ۔
خلاصہ التحقیق: یہ روایت مردود ہے ۔

احناف سے گزارش ھے، اپنے دعویٰ اور عمل پر صرف اک صحیح صریح غیر معارض دلیل پیش کردیں ،
 

عبدالرحمن بھٹی

مشہور رکن
شمولیت
ستمبر 13، 2015
پیغامات
2,435
ری ایکشن اسکور
292
پوائنٹ
165
کیا رسول اللہ صلی اللہ علیہ وسلم کا کوئی ایسا ارشاد ہے کہ عورت اور مرد کی نماز میں کوئی فرق نہیں دونوں ایک ہی طرح نماز پڑھیں؟
 

عمر اثری

سینئر رکن
شمولیت
اکتوبر 29، 2015
پیغامات
4,404
ری ایکشن اسکور
1,132
پوائنٹ
412
مگر آپ سے مؤدبانہ التجا ہے کہ ”تعصب“ کا مظاہرہ نہ کریں کہ اس کو رسول اللہ صلی اللہ علیہ وسلم نے پسند نہیں
ھم آہ بھی کرتے ھیں تو ھو جاتے ھیں بدنام
تم قتل بھی کرتے ھو تو چرچا نہیں ھوتا

محترم!
آپ سے بھی مؤدبانہ التماس ھیکہ براہ کرم تعصب کا نام نہ دیں

”آلِ حدیث“ غنیۃ الطابین میں مذکور ”حدیث“ کے پیروکار ہیں۔
غیر متفق
آلِ حدیث“ پر تو قرآن و حدیث پیش کرتے ڈر لگتاہے کہ اس کے پرخچے اڑیں گے تابعی کا جو حشر کریں گے بیان سے باہر ہے۔
الٹا چور کوتوال کو ڈانٹے.....

 
شمولیت
ستمبر 21، 2015
پیغامات
2,697
ری ایکشن اسکور
760
پوائنٹ
290
آخری فقرہ پسند آیا بهٹی صاحب کا ۔ میں منتظر ہوں انکے قاطع دلائل کا ۔
اسے کہتے ہیں عالمانہ انداز
آخری فقرہ پسند آیا اس پر غیر متعلق کیا میری پوسٹ یا کہ قاطع دلائل نہ ہونے پر غیر متلق کیا ۔ کم ازکم اسکا تو بتا دیں تاکہ تعلق نظر آجائے ۔
 
Top